Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine
Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine
Stalo se mi to s tím olejem za jízdy, teď už ne. Teď už jen to škubání... nejhorší je, že to neháže žádnou chybu ani když je za jízdy připojená diagnostika...
Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine
zdar, mam tiez 2.0 a problem s tou hlaskou pri starte, nasiel som toto tesnenie (71749352, c.16) ale chcem sa spytat, ze ci treba vymenit aj ostatne (c.15-19)tydytek píše: 4.10.2019, pát 20:37 Ten nedostatečný tlak oleje jsi měl za jízdy, nebo při startu? Na dvoulitru to právě dělá často při startu, když je zima, může za to těsnění mezi vanou a čerpadlem oleje..
Jinak to cukání mi to taky dělá, někde jsem četl teorie že to může dělat buď čerpadlo v nádrži, nebo snímač tlaku paliva na railu.
Kažodpádně když odpojím váhu vzduchu, tak to přestane, tak to asi nemá souvislost ani s jedním![]()
EGR taky vyměněnej, cuká to podstatně míň, ale občas ještě jo![]()


Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine
Jo, to je ono.
U výměny jsem teda nebyl, ale pokud si dobře pamatuju tak musí dolu jen vana, na olejové čerpadlo není potřeba sahat.
Měnili mi jen tu 16ku.
U výměny jsem teda nebyl, ale pokud si dobře pamatuju tak musí dolu jen vana, na olejové čerpadlo není potřeba sahat.
Měnili mi jen tu 16ku.
Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine
dakujem velmi pekne za odpovedtydytek píše: 14.2.2020, pát 21:52 Jo, to je ono.
U výměny jsem teda nebyl, ale pokud si dobře pamatuju tak musí dolu jen vana, na olejové čerpadlo není potřeba sahat.
Měnili mi jen tu 16ku.

Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine
Ahoj,
po nějaké době se pokusím téma oživit.
Mám Alfici 159sw, 2.0jtdm 125kw, r.v.2010. Momentálně najeto 212000+km. S hláškou o nedostatečném tlaku oleje jsem letos odjezdil v podstatě celou zimu. Vyskočila při každém ranním startu, odpoledne se hláška objevila jen zřídka kdy. Auto jinak jede úplně normálně, nezpozoroval jsem pokles výkonu ani nic jiného. Teď když už nejsou rána tak studená, hláška se objeví jen sporadicky.
Podle toho, co jsem tu vyčetl, to vypadá na těsnění mezi vanou a čerpadlem oleje.
Chci se zeptat jak náročná výměna toho těsnění je, teď po zimě se chystám na výměnu oleje a filtrů, tak bych se do toho případně i pustil, když píšete, že s čerpadlem není potřeba nic dělat a musí dolů "jen" vana.
Díky
po nějaké době se pokusím téma oživit.
Mám Alfici 159sw, 2.0jtdm 125kw, r.v.2010. Momentálně najeto 212000+km. S hláškou o nedostatečném tlaku oleje jsem letos odjezdil v podstatě celou zimu. Vyskočila při každém ranním startu, odpoledne se hláška objevila jen zřídka kdy. Auto jinak jede úplně normálně, nezpozoroval jsem pokles výkonu ani nic jiného. Teď když už nejsou rána tak studená, hláška se objeví jen sporadicky.
Podle toho, co jsem tu vyčetl, to vypadá na těsnění mezi vanou a čerpadlem oleje.
Chci se zeptat jak náročná výměna toho těsnění je, teď po zimě se chystám na výměnu oleje a filtrů, tak bych se do toho případně i pustil, když píšete, že s čerpadlem není potřeba nic dělat a musí dolů "jen" vana.
Díky
Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine
Nazdarek
Podla mojho mechanika ktory sa mi stara o auto a menil mi to gumove tesnenie vymena nie je tazka, staci dat dole vanu a mas pekny pristup
A rovno vycistit aj vanu a olejove sitko 



----ALFA ROMEO 159 SPORTWAGON TI 2.0 jtdm 2012----
Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine
Ahojte. Mám 2.0 jtdm a taky mi to obcas napíše. Rano když auto stálo a bylo pod 0⁰C hodí mi to ten blábol jen po nastartování a pak zmizne. Auto jede jak má, neřešímtydytek píše: 4.10.2019, pát 20:37 Ten nedostatečný tlak oleje jsi měl za jízdy, nebo při startu? Na dvoulitru to právě dělá často při startu, když je zima, může za to těsnění mezi vanou a čerpadlem oleje..
Jinak to cukání mi to taky dělá, někde jsem četl teorie že to může dělat buď čerpadlo v nádrži, nebo snímač tlaku paliva na railu.
Kažodpádně když odpojím váhu vzduchu, tak to přestane, tak to asi nemá souvislost ani s jedním![]()
EGR taky vyměněnej, cuká to podstatně míň, ale občas ještě jo![]()

AR 159 sw 2.0 125kw
Ex AR 156 1.9Jtd 16v 103kw
Ex AR 156 1.9Jtd 16v 103kw
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7215
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine
Aby se to brzo nezměnilo 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine
No právě, pak tu bude “něco mi tam divně klepe” nebo “koupím turbo” 

Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine
Takhle je teď na prodej Delta 2,0jtd chycená na klice za 30 000 Kč 
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Pavax a 2 hosti