Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Jedna taková drobnost. Je pěkné, že si auto dovezeš ze zahraničí, ale nejsem si jist, že bude o tolik levnější jako z ČR. Už to nějakej pátek sleduji a o moc výhodnější to není.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Tak v tom myslím nemám pochyb. Nabídky znám, s pár prodejci jsem již v kontaktu.... Asi to procentuálně nebude až takové terno jako se mně povedlo u XTčka, ale rozdíl tam je, řekl bych, docela zásadní. Druhá věc je, zda mě neparalyzuje koronavir
Ale spíš by mě zajímaly nejdřív ty věci, na které jsem se ptal....



Ale spíš by mě zajímaly nejdřív ty věci, na které jsem se ptal....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Pete: viewtopic.php?f=132&t=21817 snad tam neco najdes.... jinak co s Giulie tyce tak i 200PS jede pekne, ale vsichni co jeli i 280PS tak se shodnou ze to nejde porovnat, fakt je to znat.... jinak nejake detske nemoci ta auta mela, ale myslim ze uz je to fakt vychytane.... ono ani ty prvni rocniky nebyly nejak tragicke.... ;-) kamoska Stelvio 4x4 280 ma a je uz tri roky nadsena....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Kubas: Ahoj. Prvně, díky za odpověď.
No, snad máš pravdu, Ital překvapil a jsou fakt všechny prvotní neduhy vychytané. O tom, že ta 280 bude oproti 200 přece jen někde jinde nemám pochyb, proto bych samozřejmě raději tu. No, já byl v XTčku právě někde mezi, a sice 240 k. I když to je samo jiná koncepce pohonu a ta auta jsou prostě rozdílná. Ono ale, výkonu není nikdy dost
Ale ono se to právě jeví tak, že bohužel nebudu schopen došáhnout na nějakou tu skladovku 280 s pádly a bude to rozhodnutí buď 200 s Gear Shiftem na volantu a nebo 280 a obejít se bez toho. Minimálně dle aktuální nabídky to tak vypadá
No a proto mi právě jde o to, jestli tam je nějaký rozdíl mezi těmi specifikacemi a nebo to je jen softwarová záležitost? Nehledě na to, zda tam ještě není nějaký rozdíl třeba i jinde - např. na podvozku resp. tlumičích atd. Což teda asi snad není, nic jsem aspoň nenašel....Z toho odkazu cos dával jsem mimo jiné taky čerpal. No ale jednoznačný závěr tam podle mě teda není. Jakože pokud bych volil tu slabší variantu, tak bych právě na těch 200 kouscích určitě nechtěl zůstat. Tzn., že bych to určitě nechal chipnout, ať už až po záruce a nebo bych možná i zavřel oči a možná třeba už po roce až bude auto stopro zajeté. No to je jedno kdy, ale určitě bych to chtěl navýšit. No a je teda otázka, kolik tam je toho prostoru a hlavně, tím že tam jsou ty jízdní režimy, tak ať to je vše OK. Nerad bych si zadělal na problém. Takže když to vezmu kolem a kolem, tak kdybych byl "nucen" skrz pochyby o čipu zůstat u 200, tak jdu raději rovnou do té silnější verze. Ale pokud tam s tím navýšením není problém, nejlépe pokud je i nějaká konkrétní pozitivní zkušenost, tak mi přijde jít logičtější do té volby s pádly. Pač to je prvek výbavy, kterého bych se nerad zbavoval.... Takže proto se ptám dopředu.... A teda předem děkuju, pokud se teda najde někdo, kdo fakt ví, má zkušenost....
No, snad máš pravdu, Ital překvapil a jsou fakt všechny prvotní neduhy vychytané. O tom, že ta 280 bude oproti 200 přece jen někde jinde nemám pochyb, proto bych samozřejmě raději tu. No, já byl v XTčku právě někde mezi, a sice 240 k. I když to je samo jiná koncepce pohonu a ta auta jsou prostě rozdílná. Ono ale, výkonu není nikdy dost


No a proto mi právě jde o to, jestli tam je nějaký rozdíl mezi těmi specifikacemi a nebo to je jen softwarová záležitost? Nehledě na to, zda tam ještě není nějaký rozdíl třeba i jinde - např. na podvozku resp. tlumičích atd. Což teda asi snad není, nic jsem aspoň nenašel....Z toho odkazu cos dával jsem mimo jiné taky čerpal. No ale jednoznačný závěr tam podle mě teda není. Jakože pokud bych volil tu slabší variantu, tak bych právě na těch 200 kouscích určitě nechtěl zůstat. Tzn., že bych to určitě nechal chipnout, ať už až po záruce a nebo bych možná i zavřel oči a možná třeba už po roce až bude auto stopro zajeté. No to je jedno kdy, ale určitě bych to chtěl navýšit. No a je teda otázka, kolik tam je toho prostoru a hlavně, tím že tam jsou ty jízdní režimy, tak ať to je vše OK. Nerad bych si zadělal na problém. Takže když to vezmu kolem a kolem, tak kdybych byl "nucen" skrz pochyby o čipu zůstat u 200, tak jdu raději rovnou do té silnější verze. Ale pokud tam s tím navýšením není problém, nejlépe pokud je i nějaká konkrétní pozitivní zkušenost, tak mi přijde jít logičtější do té volby s pádly. Pač to je prvek výbavy, kterého bych se nerad zbavoval.... Takže proto se ptám dopředu.... A teda předem děkuju, pokud se teda najde někdo, kdo fakt ví, má zkušenost....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Po vice nez 70 tisicich kilometru muzu rict, ze kdybych byl postaven pred volbu 280k bez padel vs 200k s padlama, tak 100% beru tu 280k verzi bez padel. Padla pouzivam jen obcas (posledni dobou skoro vubec), zato motor pouzivam neustale a ten rozdil je opravdu velky a dovedu si predstavit, ze na SUV bude jeste vyraznejsi. Navic pises, ze to chces skoro novy, tak predpokladam, ze auto v zaruce chipovat stejne nebudes... Taky jsem cetl, ze od 2018 (Euro 6d temp) uz ty motory uplne stejny nejsou...
Jinak na giuliaforums jsem cetl nejaky vlakno, kdy ty padla nekdo dodatecne montoval na Giuliu, tak myslim, ze by to mohlo jit i na Stelvio. Psali tam neco o vymene kryciho plastu na volantu a aktivaci pres MES...Tezko rict, ale padla jsou priplatkova vybava za cca 8000, takze necekam, ze by to mela byt nejaka velka komplikace.
Jinak na giuliaforums jsem cetl nejaky vlakno, kdy ty padla nekdo dodatecne montoval na Giuliu, tak myslim, ze by to mohlo jit i na Stelvio. Psali tam neco o vymene kryciho plastu na volantu a aktivaci pres MES...Tezko rict, ale padla jsou priplatkova vybava za cca 8000, takze necekam, ze by to mela byt nejaka velka komplikace.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Kenjiro: Dík za reakci a za názor
Jak už jsem psal, nemít možnost to čipnout resp. mít velké pochyby o tom to dělat, tak neváhám a jdu do 280. Ale na druhou stranu nebýt to problém, tak bych asi spíš volil tu slabší variantu s následným chipem. Ovšem vycházel jsem z toho, že ta pádělka nendou dodělat. Toto mi totiž řekli nezávisle na sobě dva tuzemní zástupci. Ale vy tady asi sami nejlíp víte, jak to s tím naším zastoupením značky je že....
Takže tohle jsem bral za bernou minci. Ovšem jestli to opravdu šlo dodělat do Giulie, tak to snad teda nakonec musí jít i do Stelvia, to je snad vysoce pravděpodobné. Samo, v konfiguraci to dělá pár set €, ale dodělávka (pokud by teda nakonec opravdu šla) by asi vyšla mnohonásobně na víc, třeba na třicítku našich palackých bo tak něco. Každopádně, pokud by to šlo.....
Jinak to, že na začátku tam rozdíl nebyl a v průběhu výroby došlo k změnám/rozdílům mezi těmi výkonovými specifikacemi zaznělo i v tom vláknu tady, co dával odkaz Kubas. A dávalo by samozřejmě logiku, že to nastalo při přechodu na tu debilní Euro normu, co v EU zabila ze dne na den Subaru 78% motorizace


Jak už jsem psal, nemít možnost to čipnout resp. mít velké pochyby o tom to dělat, tak neváhám a jdu do 280. Ale na druhou stranu nebýt to problém, tak bych asi spíš volil tu slabší variantu s následným chipem. Ovšem vycházel jsem z toho, že ta pádělka nendou dodělat. Toto mi totiž řekli nezávisle na sobě dva tuzemní zástupci. Ale vy tady asi sami nejlíp víte, jak to s tím naším zastoupením značky je že....

Jinak to, že na začátku tam rozdíl nebyl a v průběhu výroby došlo k změnám/rozdílům mezi těmi výkonovými specifikacemi zaznělo i v tom vláknu tady, co dával odkaz Kubas. A dávalo by samozřejmě logiku, že to nastalo při přechodu na tu debilní Euro normu, co v EU zabila ze dne na den Subaru 78% motorizace


Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Jednoznačne choď do 280 koňovej verzie a po záruke ešte načipovať. Pádla musia ísť dorobiť dodatočne.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
https://www.giuliaforums.com/threads/d ... ost-759494
Tady je ten post, kde se to povedlo na Giulii. Autorizaku se vubec nema cenu na tyhle veci ptat.
Tady je ten post, kde se to povedlo na Giulii. Autorizaku se vubec nema cenu na tyhle veci ptat.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Díky za odkaz. No je to v Americe, ale tak tam snad nebude rozdíl. Ovšem otázka, jak to je pak od toho MY 2018.. S těmi autorizáky věřím, že to je boj. Nicméně nedokážu si představit, že bych si to plichtil takhle sám doma, takže s případným doděláním bych se stejně obracel na ně. Ono jaksi, moc není kde jinde. A dva ze dvou mi řekli, že to dodělat nelze (resp. namontovat jo, ale softwarově že nelze rozchodit funkčnost), stejně taktéž mi odpověděl jeden Němec....kenjiro píše: 26.2.2020, stř 08:55 https://www.giuliaforums.com/threads/d ... ost-759494
Tady je ten post, kde se to povedlo na Giulii. Autorizaku se vubec nema cenu na tyhle veci ptat.

Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9097
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Nevím proč by to nemělo jít. Krom toho, že v odkaze výše to je, tak se jedná pouze o 2 kontakty paralelně k voliči. Mechanicky na tom taky nemůže nic být, když se ta verze normálně dělá. Je to velmi obdobná věc, jako dodělání tempomatu na starších autech.
Za mě vezmi tu 280k a pádla pak v případě potřeby* dodělat.
Za mě vezmi tu 280k a pádla pak v případě potřeby* dodělat.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Ještě jednou díky všem za reakci, ať už info či nějaký ten názor.
Měl bych ještě jednu takovou otázku. Když si ručně sklopím zrcátka, tak do garáže mohu vjet se sklopenými. Jest tak že? Pak auto zaparkuju, zamknu, stále drží. Ale když pak, třeba na druhý den, přijdu do garáže a odemknu, tak ta Alfa ty zrcátka vždycky odklopí, jest tak, což? To je trochu pitomé, Subaru stále drželo zrcadla sklopená, dokud jsem o5 nedal pokyn k odklopení prostřednictvím knoflíku....
Proč se ptám? Mám malou garáž, především teda úzkou (220 cm mezi futrama, 285 cm širokou vevnitř), stavěnou na staré Škodulenky, Žiguly apod. No a jelikož se mi tam musí vejít auto i s motorkou, tak se cpu co nejblíže k pravé stěně. No, ono už ten vjezd do garáže s tak širokým autem bude opruz a sklopené zrcátka jsou prostě nutnost.... Můžete mi potvrdit či vyvrátit to, co jsem psal a nevíte, zda to nejde nějak pokutit tak, aby zrcadla vydržela stále sklopena než jim dám opravdu pokyn se zase odklopit? Dík
Měl bych ještě jednu takovou otázku. Když si ručně sklopím zrcátka, tak do garáže mohu vjet se sklopenými. Jest tak že? Pak auto zaparkuju, zamknu, stále drží. Ale když pak, třeba na druhý den, přijdu do garáže a odemknu, tak ta Alfa ty zrcátka vždycky odklopí, jest tak, což? To je trochu pitomé, Subaru stále drželo zrcadla sklopená, dokud jsem o5 nedal pokyn k odklopení prostřednictvím knoflíku....
Proč se ptám? Mám malou garáž, především teda úzkou (220 cm mezi futrama, 285 cm širokou vevnitř), stavěnou na staré Škodulenky, Žiguly apod. No a jelikož se mi tam musí vejít auto i s motorkou, tak se cpu co nejblíže k pravé stěně. No, ono už ten vjezd do garáže s tak širokým autem bude opruz a sklopené zrcátka jsou prostě nutnost.... Můžete mi potvrdit či vyvrátit to, co jsem psal a nevíte, zda to nejde nějak pokutit tak, aby zrcadla vydržela stále sklopena než jim dám opravdu pokyn se zase odklopit? Dík

Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9097
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Automatické sklápění při zamykání lze nastavit v menu. Pokud tu funkci vypneš, nebudou se ti při odemknutí sami odklápět.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Super. Takže jestli jsem to dobře pochopil, tak sice přijdu o automatické sklápění při zamčení (např. ve městě apod. o což mi až tak nejde), ale samovolně se mi to nikdy neodklopí. Tzn. bude to fungovat jen na můj pokyn toho kruhového kolébkové ovladače na dveřích.... Tzn. stejně jak u toho Suba.... Paráda, díkyHampice píše: 27.2.2020, čtv 10:19 Automatické sklápění při zamykání lze nastavit v menu. Pokud tu funkci vypneš, nebudou se ti při odemknutí sami odklápět.

Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9097
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Nechť to potvrdí ještě někdo, kdo Giu/Stelvio s touto funkcí má, ale bylo to tak už u 159/Brery, takže předpokládám, že to lze deaktivovat i tady. Už jen kvůli zimnímu provozu by to mělo jít.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Jak se to dá nastavit u 159 ? Nikdy jsem na to nenarazil, ale u stelvia by snad být měla nastavitelná jak psal hampi ...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Zdravím ve spolek,
je to už řada měsíců, co jsem se tu ptal na Stelvio.... tož jen tak pro pořádek, auto už mám víc jak měsíc doma. Trochu to hold trvalo, jelikož korona....Dovezl jsem si ho samozřejmě zvenku, jak jsem předem avizoval, cena je fakt docela jinde než u nás. Stejně jako u Subaru. V tomhle Černoch neměl pravdu. Jelikož kačky hrály roli, tak to samo není auto absolutně dle představ, jaké bych si sám nakonfiguroval. Ale nakonec se mi podařilo udělat jak silnější 280 koňovku, tak pádla a jakž takž akceptovatelnou barvu. Je to stříbrný B-Tech. Jinak obecně výbavu jsem moc neřešil, holátko to rozhodně není; no, je tam řekněme nějaký ten výbavový přešlap, ale pro mě jsou priority docela někde jinde. Jsou tam i nějaké ty věci, nad kterýma český inženýr kroutí hlavou, jak že to ten italský inženýr myslel
Ale to určitě znáte, no možná už vám to ani nepřijde
Já jsem ovšem tak nějak tušil do čeho jdu, měl jsem v minulosti dvě italské motorky, takže trošku vím, co od Itala můžu čekat. Jelikož jsem fakt punťa, tak mi tam vadily některé věci, které by se u nového vozu neměly stávat, ale tak nějak jakžtakž se to podařilo s dealerem dořešit. No teď už jen doufám, že to bude dělat jen a jen radost, jak se sluší a patří, no hlavně ať se to nesype. Jak mě to bude srát, tak to pošlu zase pryč, ale pak už fakt nevím, co bych vyzkoušel. Byl jsem už totiž snad fakt všude
Subaru je hluboko v srdci, bohužel však tam to je teď už s nabídkou v Evropě tragédie. Zas.aný Brusel!
Tož toliko z mého opožděného hlášení, nechť Vám to vše jezdí. Mějte se fajn
je to už řada měsíců, co jsem se tu ptal na Stelvio.... tož jen tak pro pořádek, auto už mám víc jak měsíc doma. Trochu to hold trvalo, jelikož korona....Dovezl jsem si ho samozřejmě zvenku, jak jsem předem avizoval, cena je fakt docela jinde než u nás. Stejně jako u Subaru. V tomhle Černoch neměl pravdu. Jelikož kačky hrály roli, tak to samo není auto absolutně dle představ, jaké bych si sám nakonfiguroval. Ale nakonec se mi podařilo udělat jak silnější 280 koňovku, tak pádla a jakž takž akceptovatelnou barvu. Je to stříbrný B-Tech. Jinak obecně výbavu jsem moc neřešil, holátko to rozhodně není; no, je tam řekněme nějaký ten výbavový přešlap, ale pro mě jsou priority docela někde jinde. Jsou tam i nějaké ty věci, nad kterýma český inženýr kroutí hlavou, jak že to ten italský inženýr myslel



Tož toliko z mého opožděného hlášení, nechť Vám to vše jezdí. Mějte se fajn

Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Gratuluji ke koupi, ať slouží k plné spokojenosti. A mohl bych poprosit o nějaké bližší info? Auto bylo kupovano jako nové nebo lehce jete? Jaká je reálná spotřeba v různých režimech město/okreska/dálnice? Budu rád za jakékoliv praktické postřehy či jiné poznatky, taky je to do budoucna jeden z adeptů na koupi ;-).Pete Biggy píše: 24.7.2020, pát 18:42 Zdravím ve spolek,
je to už řada měsíců, co jsem se tu ptal na Stelvio....
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Pete: palec nahoru za odvahu.... ty auta jsou fajn, verim ze budes spokojeny :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Gratuluji a kolik si za to dal?Pete Biggy píše: 24.7.2020, pát 18:42 Zdravím ve spolek,
je to už řada měsíců, co jsem se tu ptal na Stelvio.... tož jen tak pro pořádek, auto už mám víc jak měsíc doma. Trochu to hold trvalo, jelikož korona....Dovezl jsem si ho samozřejmě zvenku, jak jsem předem avizoval, cena je fakt docela jinde než u nás. Stejně jako u Subaru. V tomhle Černoch neměl pravdu. Jelikož kačky hrály roli, tak to samo není auto absolutně dle představ, jaké bych si sám nakonfiguroval. Ale nakonec se mi podařilo udělat jak silnější 280 koňovku, tak pádla a jakž takž akceptovatelnou barvu. Je to stříbrný B-Tech. Jinak obecně výbavu jsem moc neřešil, holátko to rozhodně není; no, je tam řekněme nějaký ten výbavový přešlap, ale pro mě jsou priority docela někde jinde. Jsou tam i nějaké ty věci, nad kterýma český inženýr kroutí hlavou, jak že to ten italský inženýr myslelAle to určitě znáte, no možná už vám to ani nepřijde
Já jsem ovšem tak nějak tušil do čeho jdu, měl jsem v minulosti dvě italské motorky, takže trošku vím, co od Itala můžu čekat. Jelikož jsem fakt punťa, tak mi tam vadily některé věci, které by se u nového vozu neměly stávat, ale tak nějak jakžtakž se to podařilo s dealerem dořešit. No teď už jen doufám, že to bude dělat jen a jen radost, jak se sluší a patří, no hlavně ať se to nesype. Jak mě to bude srát, tak to pošlu zase pryč, ale pak už fakt nevím, co bych vyzkoušel. Byl jsem už totiž snad fakt všude
Subaru je hluboko v srdci, bohužel však tam to je teď už s nabídkou v Evropě tragédie. Zas.aný Brusel!
Tož toliko z mého opožděného hlášení, nechť Vám to vše jezdí. Mějte se fajn![]()
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Díky všem.
Jura: Nevím, co by tě konkrétně zajímalo? Spotřebu zatím moc hodnotit nemohu, nemám moc najeto a jako daily car mám jiné auto. Chtěl bych jezdit okolo těch 10, ale uvidíme. Jinak je to samozřejmě nové. Já tak nějak nejsem typ na jeté auto. A už teda vůbec nee v takové cenové kategorii a vůbec nee jetého Itala. Znáš nějakého puntičkáře, perfekcionistu? Tak přidej ještě tak 100% a to jsem já
Takže samozřejmě funglovka a jak už jsem psal, muselo se i to tak dolaďovat....
Kubas: Palec za odvahu? Sím tě, neděs mě
No uvidíme, jak jsem psal, Subaru je hluboko v srdci, ale bohužel. Jednou jsem už hold pustil XTčko pryč a teď tam není už co vybírat. Outback by byl i celkem fajn, byť už to je docela až zbytečně velká loď, ale jak jednou člověk čuchne k tomu výkonu, tak se ho prostě nechce vzdát a ta atmo dvaapůlka je vše, jen nee výkonově dostatečná. Tím ovšem neříkám, že u ní jednou možná nakonec stejně neskončím...
Černoch: Nezlob se, ale cenu jaksi nemám potřebu troubit do světa. Tohle neříkám ani v rodině, natož to ventilovat ven.... Ale oproti našemu trhu to bylo o nemalé statisíce níž a oproti ceníkové částce už moc do půl míče dolů nechybělo. Tak snad aspoň tak
Jura: Nevím, co by tě konkrétně zajímalo? Spotřebu zatím moc hodnotit nemohu, nemám moc najeto a jako daily car mám jiné auto. Chtěl bych jezdit okolo těch 10, ale uvidíme. Jinak je to samozřejmě nové. Já tak nějak nejsem typ na jeté auto. A už teda vůbec nee v takové cenové kategorii a vůbec nee jetého Itala. Znáš nějakého puntičkáře, perfekcionistu? Tak přidej ještě tak 100% a to jsem já

Kubas: Palec za odvahu? Sím tě, neděs mě

Černoch: Nezlob se, ale cenu jaksi nemám potřebu troubit do světa. Tohle neříkám ani v rodině, natož to ventilovat ven.... Ale oproti našemu trhu to bylo o nemalé statisíce níž a oproti ceníkové částce už moc do půl míče dolů nechybělo. Tak snad aspoň tak

Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
O.K. i tak díky za info.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Tak jednoho takového puntickare bych znal, a to sice sám sebe ;-). A kde jsi kupoval, v Německu, v Rakousku? A jak hodnotíš ta pádla řazení. Dovedl by sis to auto představit i bez nich? Jako za sebe Giulii bez padlel bych asi nechtěl, ale u toho Stelvia si až tak jistý nejsem. Spousta aut v nabídce ty padla nemá, tak nevím, jestli si zbytečně nezuzuji vyber, když se dívám pouze po autech s padly. Používáš je často, nebo spíš automat? A pokud jde o tu spotřebu, tak chápu, ale mohl bys prosím i tak pro představu nahodit nějaký cisla? Nemám totiž moc představu, co od takového auta v tomto směru čekat. Resp. asi 10 a víc, ale zajímala by mě ta reálná zkušenost, byť zatím krátkodobá.Pete Biggy píše: 25.7.2020, sob 21:20 Díky všem.
Jura: Nevím, co by tě konkrétně zajímalo? Spotřebu zatím moc hodnotit nemohu, nemám moc najeto a jako daily car mám jiné auto. Chtěl bych jezdit okolo těch 10, ale uvidíme. Jinak je to samozřejmě nové. Já tak nějak nejsem typ na jeté auto. A už teda vůbec nee v takové cenové kategorii a vůbec nee jetého Itala. Znáš nějakého puntičkáře, perfekcionistu? Tak přidej ještě tak 100% a to jsem jáTakže samozřejmě funglovka a jak už jsem psal, muselo se i to tak dolaďovat....
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Bez pádel bych to nechtěl ani náhodou! Pro mě, jednoznačně nejdůležitější prvek výbavy. Navíc jsou fakt luxusní, žádné jiné "běžné" auto je nemá tak parádní. Ono jaksi kupovat Alfu bez nich, mi přijde dost ujeté. Ale u toho Stelvia, jakožto SUVčka, to ještě jakž takž dokážu pochopit, že to konfigurují i bez nich. Byť já bych to bez nich fakt nechtěl. Musím teda přimhouřit, no skoro zavřít obě oči, ale dokážu to ještě pochopit. Ale to, že prodávají bez pádel i Giulie, to mi hlava fakt nebere. To je snad obdobné, jakožto by to prodávali se třemi koly 

Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
Hele úhel pohledu...já se na pádla hrozně těšil a ve finále jsem je vůbec nepoužíval, přišlo mi, že ta ZF řadí líp než já.
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti majitelů Stelvio - rady při koupi
No mně teda přinde, že drží otáčky zbytečně, no spíš možná až nezdravě nízko. Vyjma D režimu. Ale to je samozřejmě věc softwaru, převodovka jako taková je prostě top, což se samozřejmě ví....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host