Příspěvek
od Kubas » 29.10.2022, sob 18:45
Strojový překlad tiskové zprávy:
Alfa Romeo Giulia a Stelvio se vyvíjejí, pokud jde o styl a technologie, a přitom zůstávají věrné DNA značky, která je výrazem ušlechtilého italského sportovního ducha od roku 1910.
Dnes mají oba modely nový „vzhled“ díky svým propracovaným světlometům Full-LED Adaptive Matrix a zcela nové mřížce chladiče „Trilobo“, která dodává Tonale silný rodinný pocit.
Technologie a konektivita dosáhly nových výšin: nový kompletně digitální přístrojový panel s historickým „teleskopickým“ designem; „Služby Alfa Connect“ nabízejí maximální pohodlí a bezpečnost na palubě a jsou navrženy tak, aby nabízely aktualizace „Over the Air“.
Také debutující na Nové Giulii a Stelviu je technologie NFT (Non-Fungible-Token), která je založena na konceptu „blockchain karty“: šifrovaný digitální a nemodifikovatelný registr, kde jsou hlavní informace o každém vozidlo bude zaznamenáno.
Jízdní dynamika značky zůstává referenčním bodem v kategoriích SUV a sedan díky dokonalému rozložení hmotnosti, nejlepší agilitě a lehkosti ve své třídě a extrémně přesnému volantu.
Nová strategie sestavy, konvergující se strategií představenou na Tonale: Super, Sprint, Ti a Veloce. Čtyři výrazné kování, čtyři jména zakořeněná v tradici Alfy Romeo.
U modelů New Giulia a Stelvio debutuje speciální řada „Competizione“ – špičková verze, která představuje novou exkluzivní matnou Moon Light.
Nová Giulia a Stelvio debutují. Tyto dva oceňované modely si získaly mezinárodní komunitu díky vynikajícím vlastnostem značky – dokonalému rozložení hmotnosti, nejlepší jízdní dynamice ve své třídě, špičkovým technologickým a motorickým řešením – a nadčasovému designu, který dělá z každého vozidla Alfa Romeo dlouhotrvající „pohyblivé umělecké dílo“. Dnes je zřetelný pohled Alfy Romeo na krásu italského designu u obou modelů ještě svůdnější a modernější se stylistickými zásahy na jejich předních partiích, aby s Tonale vytvořily jasný a silný rodinný pocit. Nová Giulia a Stelvio budou k dispozici od února 2023.
Nový "vzhled"
Přední mřížka chladiče, kde je umístěno logo, a spodní mřížky dvou hlavních vzduchových kanálů, vyčnívající na přídi Nové Giulie a Stelvia, dostaly jedinečnou povrchovou úpravu, která poskytuje současnou reinterpretaci slavného a výrazného „Triloba“. “mřížka. Hlavní novinkou na přídi jsou ve skutečnosti světlomety. Počínaje dneškem se u obou modelů poprvé objevují světla „3+3“ s novými světlomety Full-LED Adaptive Matrix. To vytváří silný rodinný pocit s Tonale a zároveň připomíná jeden ze slavných prvků značky, který představila ikonická Alfa Romeo SZ Zagato a koncepční vůz Alfa Romeo Proteo. Tyto tři moduly tvoří jedinečnou přední linii Nové Giulie a Stelvia a dodávají denní světlo, dynamický ukazatel směru zajišťující nejlepší světelné podmínky díky zavedení dvou sofistikovaných technologií: „Adaptive Front Lighting System“, který neustále nastavuje potkávací světlomety na základě na rychlosti a jízdních podmínkách a „Glare-Free High Beam Segmented Technology“, která za špatných světelných podmínek automaticky detekuje oba směry provozu, aby neoslňovala ostatní vozy; a konečně zařízení „Welcome and Goodbye“, funkce, která se zapne pokaždé, když řidič zavře nebo otevře vůz. To vše znamená vyšší efektivitu – pokud jde o dobu trvání a úsporu energie – a vyšší bezpečnost díky menšímu namáhání očí. a zvýšený jízdní komfort.Rozvržení skupiny zadních LED koncových světel, které poskytují dokonalou kombinaci stylu a sofistikovaných technologií, bylo také přepracováno tak, aby zdůraznilo sportovní duši obou modelů. Konkrétně má Nová Giulia nová zadní světla v sklo s průhlednou povrchovou úpravou, zatímco ty na Novém Stelviu se dodávají v kouřovém skle s leskle černou povrchovou úpravou.
Nový, kompletně digitální přístrojový štít
Nová Giulia a Stelvio jsou vybaveny nejmodernější technologií, která zajišťuje pohodlný a propojený zážitek a zároveň poskytuje typický požitek z jízdy s Alfou Romeo. Nejvýznamnější novinkou je přístrojová deska s historickým „teleskopickým“ designem. Zahrnuje nový, zcela digitální 12,3” TFT displej, na kterém lze přistupovat ke všem informacím o vozidle a parametrům souvisejícím s technologiemi autonomního řízení. Kromě toho lze cluster překonfigurovat do tří rozložení: Evolved, Relax a Heritage. Evolved představuje budoucnost designu Alfy Romeo a využívá centrální oblast obrazovky, přestože její dva boční kvadranty zůstávají na místě. Relax se zaměřuje na pohodlí, neobsahuje podrobné informace o vozidle a obejde se bez dvou kvadrantů. Heritage je inspirován ikonickými modely z 60. a 70. let značky s výraznými detaily, jako jsou obrácená čísla na konci rychloměru.
Technologie NFT a „služby Alfa Connect“
Nová Giulia a Stelvio jsou vybaveny plynulým a intuitivním rozhraním HMI (Human Machine Interface), aby byly všechny funkce po ruce. Informační a zábavní systém navíc zaručuje obsah, funkce a služby „Alfa Connect Services“, které nabízejí širokou škálu užitečných bezpečnostních a komfortních služeb navržených tak, aby poskytovaly aktualizace „Over the Air“. Například funkce „My Remote“ zahrnuje různé služby, jako je možnost ovládat některé funkce vozidla (otvírání/zavírání dveří, blikající světla) na dálku prostřednictvím chytrého telefonu/chytrých hodinek. Počínaje dneškem je technologie NFT (Non-Fungible-Token) dostupná u modelů New Giulia a Stelvio – světová exkluzivita v automobilovém oboru, kterou italská značka začala na Tonale a dnes je k dispozici v celé své řadě. Technologie je založena na konceptu „blockchain karty“, šifrovaného a nemodifikovatelného digitálního registru, kde se zaznamenávají hlavní informace o každém voze. Tento výrazný off-board prvek, který se snadno používá a je udržitelný, dále zdůrazňuje inovativní charakter Alfy Romeo. Na základě výběru zákazníka NFT vygeneruje certifikát, kde se zaznamenávají údaje o životnosti vozidla. Tento certifikát lze použít k zaručení řádné ochrany vozidla a tím k podpoře jeho zůstatkové hodnoty. Certifikát NFT poskytuje další zdroj důvěryhodnosti, který pomáhá majiteli/prodejci, ale také ujišťuje kupujícího při výběru ojetého vozidla.
Jízdní dynamika je nejlepší v segmentu
Jízdní dynamika nové Giulie a Stelvia od Alfy Romeo je opět nejlepší ve své třídě ve svých příslušných segmentech. Poskytují niterný zážitek z jízdy v autentickém duchu Alfy Romeo, což znamená správnou rovnováhu mezi italským designem, nejmodernějšími motory, dokonalým rozložením hmotnosti, speciálními technologickými řešeními a vynikajícím poměrem hmotnost/výkon. Podstata současných i minulých modelů Alfy Romeo vychází z tohoto „kouzelného“ vzorce, který se od dob Tonale (symbol proměny značky) vyvíjí, aby nově definoval sport 21. století tak, aby zahrnoval udržitelnost. Aby dosáhla nové úrovně efektivní a vysoce výkonné sportovnosti, může se globální italská značka spolehnout na svou proslulou dokonalost. Stačí se posadit do Nové Giulie a Stelvia, abyste pochopili, že se chystáte vstoupit do budoucnosti řízení.
Lehkost a agilita: Bezchybné a sportovní dynamické chování Giulie a Stelvia je podpořeno širokým použitím ultralehkých materiálů, jako je hliník (např. použitý na základně motorů) a karbon (např. použitý pro hnací hřídel), který má byly převzaty přímo ze světa závodění.
Pohon všech kol s technologií Q4: navržený tak, aby řídil trakci vozidla reaktivním a prediktivním způsobem s cílem zajistit nejvyšší úroveň výkonu, účinnosti a bezpečnosti. Technologie Q4 zaručuje všechny výhody pohonu všech kol a zároveň zaručuje sníženou spotřebu paliva, reaktivitu a potěšení z jízdy s vozidlem s pohonem zadních kol. Srdcem systému Q4 je aktivní převodovka (ATC), která v reálném čase monitoruje podmínky přilnavosti a vstupy řidiče, aby zajistila nejlepší výkon.
Systém Alfa Romeo Q4 umožňuje vozidlu jet jako čistě zadní nápravu, a pokud se přilnavost pneumatik blíží limitu trakce, nebo podle konkrétního požadavku řidiče, může okamžitě přenést až 50 % točivého momentu motoru na přední nápravu. méně než 150 ms, čímž se zabrání prokluzu kol a zajistí se maximální výkon vozidla a efektivita jízdy.
Mechanický samosvorný diferenciál Q2: Na výbavě Veloce je možné integrovat pohon všech kol Q4 s mechanickým samosvorem Q2, který je k dispozici i u verzí pouze s pohonem zadních kol. Omezený prokluzový diferenciál zvyšuje agilitu a sportovnost, zaručuje dokonalou trakci pro větší stabilitu vozidla v zatáčkách při vysoké rychlosti a vyšší boční zrychlení a špičkovou bezpečnost na mokré nebo kluzké vozovce tím, že udržuje kola neustále pod kontrolou a snižuje prokluzování.
Odpružení Alfa Link: Řízení vozidla Alfa Romeo je nezapomenutelným pocitem. Je to také díky exkluzivní architektuře zavěšení Alfa Link™. Na přídi bylo vybráno dvojité lichoběžníkové zavěšení s polovirtuální osou řízení (exkluzivně pro Alfa Romeo), které optimalizuje filtrační efekt a umožňuje rychlé a přesné řízení pro nekompromisní ovladatelnost. Na zádi bylo zvoleno víceprvkové řešení se čtyřmi a půl rameny – patent Alfa Romeo – které zajišťují lepší ovladatelnost v kombinaci s vynikajícím komfortem. Exkluzivně u speciální řady Competizione je aktivní odpružení Alfa™ s elektronicky řízeným systémem tlumení, který se okamžitě a v mžiku přizpůsobí jízdním podmínkám a umožňuje řidiči zvolit si řízení více zaměřené na výkon nebo na pohodlí.
Integrovaný brzdový systém (IBS): elektromechanický systém, který kombinuje kontrolu stability s brzdovým systémem, zaručuje okamžitou odezvu brzd, omezuje brzdnou dráhu a umožňuje významnou optimalizaci hmotnosti. Použití systému brake-by-wire umožňuje výrazné snížení počtu součástí uvnitř motorového prostoru a nahrazení jediného hardwaru jednotkou složenou z čerpadla, posilovačů brzd a ESP, což zaručuje menší konzolovou hmotnost a větší agilitu vozidla.
K hvězdné jízdní dynamice Giulie a Stelvia navíc přispívá extrémně přímý volant, který byl spárován s 8stupňovou automatickou převodovkou ZF s hliníkovými pádly řazení, což zaručuje bezkonkurenční ovladatelnost v zatáčkách. A v neposlední řadě pro dokonalou rovnováhu mezi potěšením z jízdy a asistenčními systémy nabízejí Nová Giulia a Stelvio kompletní sadu funkcí pokročilých asistenčních systémů řidiče (ADAS) pro autonomii řízení druhé úrovně. To znamená, že řidič může nechat vozidlo ovládat plyn, brzdu a volant za určitých podmínek prostřednictvím elektronických systémů, které vyžadují neustálé sledování řidičem. Tyto systémy podporují řidiče a nabízejí větší komfort při dlouhých cestách. Řidič však musí v každém případě mít vozidlo neustále pod kontrolou a vždy mít ruce na volantu.
Jednoduchá a intuitivní strategie sestavování
Nová Giulia a Stelvio konvergují na nové logice linek představené s Tonale, což zákazníkům ještě více usnadňuje konfiguraci vozu. Ve skutečnosti jsou k dispozici dvě výbavy – Super a Ti – z nichž každá má charakteristické vlastnosti, aby uspokojila ty nejnáročnější zákazníky. Výbavu Super, základní model pro jedinečný zážitek z Alfy Romeo, lze přizpůsobit přijetím balíčku Sprint, který obsahuje různé sportovní doplňky. Výbavu Ti, která zvýrazňuje eleganci a osobitý charakter obou vozidel, lze mezitím vylepšit pomocí paketu Veloce, abyste dosáhli co nejvíce z hlediska výkonu a sportovnosti. Nezapomínejme, že názvy Super, Sprint, Ti a Veloce mají v historii Alfy Romeo dlouhou historii. Existují tedy čtyři charakteristické výbavy, které jsou všechny schopné reagovat na potřebu zákazníků cítit se v jednotě se svými vozidly. A konečně, Nová Giulia a Stelvio nabízejí významnou aktualizaci z hlediska motorů: u všech modelů této řady je nyní k dispozici vznětová verze s pohonem zadních kol 160 CV. A konečně jsou tu výkonné plynové motory s pohonem všech kol 280 HP a vznětové 210 HP.
Speciální řada Competizione, maximální vyjádření výkonu a stylu, certifikovaná NFT
Na oslavu debutu Nové Giulie a Stelvia představuje Alfa Romeo speciální sérii Competizione – autentickou „koncentraci“ stylu a stylu, která jistě potěší zarytý kmen Alfa Romeo. Uvedená edice založená na výbavě Veloce a dostupná s každým motorem je nejvyšší verzí v řadě a vyniká exkluzivní šedou matnou barvou Moon Light a červenými brzdovými třmeny. Intenzivní sportovní vzhled Nového Stelvia podtrhují 21“ litá kola. Interiéry vynikají audiosystémem Harman/Kardon a kůží čalouněnou palubní deskou a sedadly s červeným prošíváním. Konečně zahrnuje ochranné sklo a odznak Competizione na bocích a předních opěrkách hlavy. U Competizione je standardem exkluzivní aktivní odpružení Alfa a technologie NFT (Non-Fungible Token), která potvrzuje jedinečnost každého vozu Competizione a zajišťuje jeho původní konfiguraci. Je to nejvyšší vyjádření podstaty Alfy Romeo z hlediska stylu, výkonu a technologie.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)