Problém byl v tom, jak jsem měnil zadní kotouče, tak jsem sikovkama zatočil pístek ve třmenu aby se mi tam novej tlustší kotouč s obložením vešel. Na jedný straně se mi povedlo to nastavit tak akorát bez vůle, na levý straně už ne tak dobře, že po zajetí kotoučů jsem měl vůli v uložení plovoucího třmenu, tzn. když jsi to vzal do teplejch, byl tam vakl a to byla ta chyba.
Ručka při zatažení vystavuje pístek o pár milimetrů a ta vůle tomu prostě ubírala na síle, poznal jsem to taky podle páky, kdy na správný straně byla páka s úchytem lana na dorazu, páka na straně kde to brzdilo blbě byla od dorazu cca 3mm.
Před samotnou STK jsem prostě vytočil pístek, aby nevznikla vůle a dotáhl ručku trošku víc
Účinek byl o dost lepší, po stk jsem jí trochu povolil.
Snad jsem to napsal, že se to dá pochopit.