tak abch to dokončil:
zadní třmeny jsou komplet přetěsnit a nejni to nic složitého
můžou téci:
přes pístky nebo přes štelováky jak praví tak i levý
dá se koupit přetěsnovací sada nebo pokud teče jen O kroužek tak jen je
návod:
zatáhnu ruční brzdu
vytočím imbusy co drží polosu u kotouče ( u V6 a 2,4TD musíme sundat redukci pro silnější poloosy)
vyndáme desky (prvně pojistky, pak tyčky a nakonec desky- štelovacím šroubem je oddálíme od kotouče- nejde to násilím pouze štelovákama)
vyjmeme kotouč
odmontujem lanko ruční brzdy(pokud ho nemáte nové, tak bude dosti zarezlé a neůjde, leda flexou

odmontujem brzdovou trubku(bejvají dosti srezlé, takže bych dal hned novou)
zacpem trubku nebo lehce secvaknem hadičku co vede k zadním brzdám (neprocvaknout/ nepoškodit)
odmontujeme obě matky co drží třmen a hurá na repas
třmen dáme do svěráku, sejmeme pružinu ruční brzdy a povolíme 4 šrouby, který nám drží třmen pohormadě (důležité je pročisti okolí hlavy šroubu, protože se tam ořechem dá blbě dostat)
třmen se rozpůli (pozor na dva těsnící o kroužky- nestratit)
vezmeme třeba pravou půlu třmenu (tu bez ruční brzdy)
vytočíme štelovákem pístek coto jde, pak už jde vyndat rukou nebo si pomůžem šroubovákem
závit co na nás kouká- stavěcí šroub vyndáme tak, že z vnější strany co bejvala plastová krytka sundáme segrovku o té matky na 17ku klíč (nestratit) vytočíme matku a stavěcí šroub jde vyndat a je na něm onen okroužek, který teče
vyměníme a dáme do kupy- pístek se nasune jen rukou co to jde(lehce) a zpátky našroubujem přes stavěcí šroub za mírného zatlačení z počátku na pístek
levá strana
opět vytočíme pístek stavěcím šroubem (7 ořech??)
segrovíma kleštěma vyndáme segrovku co je úplně na dně
vyndáme kloubouček
a vyndáme stavěcí šroub- lehce se pomůžem zatočením
v díře po stavěcím šroubu na nás kouká " převodovka" kde by měla být jen vazelína
vyměníme okroužek a dáme vše do kupy...
seřízení brzd :
dělá se to spároměrkou mezi kotoučem a deskama-origo postup

přitahuju jednnu stranu pístku až začne štrejchat, pak druhou stranu a pak stejný postup na sruhém třmenu
ruční brzda by měla zabírat až na 4-6 zubu, pokud výše, tak seřídit/přitáhnout pístky které jsou ovládané ruční brzdou
odvzdušnění :
odvzdušnujem s lahvičkou a 2x gumovou průhlednou hadičku (zkontrolovat jestli odvzdušnovák je funkční- lepší koupit nové)
navlečem hadičky na odvzušnováky u jednoho třmenukonce ponoříme do nějaký PET lahvičky (konec hadičky musí být ponořen)
povolíme odvzdušnováky a někdo další šlape pomalu a plynule na brzdový pedeál, dokud v hadičce nejde čistá kapalina, stejný postup opakujem u druhého třmenu
totok je origo postup, který musí fungovat na bezchybné brzdové soustavě