Petr147 píše:podsvětlení parádní, ale ty světla + HIDy![]()


Petr147 píše:podsvětlení parádní, ale ty světla + HIDy![]()
Z Tebe hovoří zkušenost, ono jesli jsi na ty policajty vyrukoval s takovejma vědomostmaPetr147 píše:tak ať se ti dobře jezdí, až se zas začnou zaměřovat na HIDaře nebo chytneš snaživého příslušníka, tak 5 bodů, pokuta 5-10tis a min. 1/2 roku zákaz řízení, nemluvě o lidech, kterých není zrovna málo, co by ti od HIDů pomohli kladivem![]()
Zkus se někdy podívat na kresbu světel pro xenony a kresbu světel pro klasické halogenové žárovky. Ty kresby se krapánek liší, takže HID sada nemůže z principu svítit stejně jako fabrické xenony.jouda píše:Mam malinko praxi z vyroby svetelnych parabol pro automobilovy prumysl. Muzu rict, ze treba takove Porsche 911 boxter ma krasny Xenonovy vybojky ale treba trafa se dodavaji od vyrobce z taiwanu, ktery ma stejny vnitrnosti jako trafa na HID sadach![]()
Z fyziky a z praxe lze HID xenonovy vybojky dat jak do cockovych tak necockovych svetel. Kdyz si clovek dobre nastavi ohnisko svetla do ohniska paraboly, tak vse sviti tak jak ma.
To, ze cocka je lepsi pro xenony je z duvodu orezovych hran. Takze kdyz si dam do svetel HID sadu, ktera je ve vysledku stejna jako original xenon a spravne opakuji spravne na regloskopu nastavim svetelny tok, tak pak uz hrozi oslnovani jenom v pripade, ze jsem absolutni dement a nevim na co je to kolecko na naklapeni svetel. Protoze original xenony maji automatiku.
Ale co pravidelne potkavam, jsou Fabie v combiku kde maji nalozeny kufr a svetla maji zvedle az nejak do oblak. Takze spravne nastaveny HID xenony v cockovych svetlometech spolu s pouzivanim kolecka na nastaveni vysky je 100% lepsi nez nalozena Fabie s halogenama kde ma nastaveny svetla na horni uroven.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host