Tlak Turba
Re: Tlak Turba
bude ti to svietit stale treba to upravit v rj a skus si az mas tempomat ci ti ide teraz ke svieti motor pri zavade motora ho hned vyradi apon u ducata
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Tlak Turba
Aha, ja myslel prave, ze to mas vymazly z RJ. Mechanicke zaslepeni mi je jasne. Ale to uz viz. jine tema. Jedine co potrebujes je mala dirka v te zaslepce, aby ti proudil aspon nejaky vzduch. Ten EGR si zkousel opravit? V 90% to jde, nebude litat jako za mlada, ale nez koupis novej nebo ho odstranis uplne tak aspon neco.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Re: Tlak Turba
Tempomat pri kontrolce motoru nefunguje ani u 159.jurki888 píše:bude ti to svietit stale treba to upravit v rj a skus si az mas tempomat ci ti ide teraz ke svieti motor pri zavade motora ho hned vyradi apon u ducata
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Re: Tlak Turba
Tak to mě teda tempomat funguje bez problémů.. využívám ho skoro pořád. A fungoval mi i když jsem jezdit v úplném nouzovém režimu, tedy tehdy kdy mi jednotka nepustila motor do více jak 3000toček a rychlost nepřekročila víc 120km/h. A díru v té záslepce nemám a mám s tím najeto už možná 10tkm.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Tlak Turba
Tak to nevim, ja mel vyhozenou kontrolku motoru v posledni dobe 2x, jednou kdyz mi odesla vaha vzduchu a podruhe, kdyz se mi zasekl EGR. V obou pripadech mi prestal fungovat tempomat. Ale uz asi piseme do spatneho tematu.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Re: Tlak Turba
Mě fakt normálně funguje.. a už mlčim
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Tlak Turba
Po nějaké té době co už Alfu používám sem si všimnul, že za studena motor vůbec netáhne a jak tady píše Hampice, tak občas zaslechnu takové dívné zasyčení. Kde mám hledat případnou prasklinu? Můžu poprosit i o FOTO?ReznikCZ píše:Taky jsem si vsiml ze za studena mi auto neda vykon, presne takhle to bezi u BMW, kdyz je studeny dava protitlak plyn. pedalu a turbo skoro nebezi u 159 jen malo dava turbo a auto je linejsi pricemz mi nereaguje na seslapnuti plynu. . no aspon vydrzej me to neva ba naopak
Díky.
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Re: Tlak Turba
andy dela mi to to samy ale syceni neslysim proto to neresim a jinak taky mi tlak kolisa ale nepada jak kluci pisou na 1 ale tak 1.2 pak zas tlaci doplna a zadnej pokles neni citit jen na 5.st kolem 2000 klasicka turbo dira
AR 159 1.9 JTDm 110kW SW , černá metla, červená kůže
Re: Tlak Turba
fano ty aby sis nerejpnul vis co sem ti posilal se spotrebou tak toho nech
AR 159 1.9 JTDm 110kW SW , černá metla, červená kůže
Re: Tlak Turba
Jak je to tedy zprávně? Když dám plný tak to má držet na cca1,5bar dokud nedám nohu z plynu nebo to má spadnout cca na1-1,2bar a zase jít navrch?? Má na to nějaký vliv snímač tlaku v sání?? A když to spadne tak se výkon neztratí a táhne to furt stejně.
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Re: Tlak Turba
Standardní chování. Ochrana turba.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: Tlak Turba
a jaktože to někomu drží a někomu padá? Zda se mi totiž že ze začátku mi to tam taky drželo... a ještě jsem vypozoroval, že podle toho jak na to šlapnu,se to chová jinák. třeba když jedu do jemného stoupání na 2.stupeň, tak jakmile to překročí 2tis tak to jakoby kopne, zabere víc turbo...nebo nevím...
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Re: Tlak Turba
Sak skus si dohodnut s niekym stretko odtialto s rovnakym autom cez vykend a porovnaj to.potom uvidis.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
Cokoliv nad 1,38bar je u seriove ridici jednotky tveho auta jen overboost zpusobeny prodlevou v regulaci tlaku. O co vice tlak prekmitne pres 1,38bar o to vice pote i poklesne. Po 3750 otackach ma tlak klesat na 1,14bar @4750rpm a dale pak na 0,66bar @5000rpm.AND1 píše:Jak je to tedy zprávně? Když dám plný tak to má držet na cca1,5bar dokud nedám nohu z plynu nebo to má spadnout cca na1-1,2bar a zase jít navrch?? Má na to nějaký vliv snímač tlaku v sání?? A když to spadne tak se výkon neztratí a táhne to furt stejně.
EDIT: prve to byla jina ridici jednotka
Naposledy upravil(a) yan.ko dne 8.2.2012, stř 18:51, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Perfection
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
1bar pri 5000ot - to je nejak malo. S seriovym softem to drzelo cca 1.4 pri plnem plynu a zatezi do omezovace. Uz prvni TDi mely seriovy tlak 1.2, takze pochybuju ze moderni JTDm bude mit nizsi tlak - hlavne pri tom vykonu co z toho dostavas.
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
Tak se na tu mapu do ridici jednotky podivej sam ....
Kód: Vybrat vše
otacky 1250 1500 1750 2000 2250 2500 2750 3000 3250 3500 3750 4000 4250 4500 4750 5000
tlak 1450 1950 2170 2190 2210 2245 2275 2310 2340 2370 2380 2350 2270 2210 2140 1660
Alfa Romeo Perfection
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tlak Turba
Nemůžeš srovnávat první TDI s CR...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
Tohle asi tlak bude, ale ne primo v barech - maximum 2.38bar bych tomu neveril (uz jen proto ze budik je do 1.6bar a v 1250ot tam je 1450). Pak je tezko rict co je to za cisla...yan.ko píše:Tak se na tu mapu do ridici jednotky podivej sam ....
Kód: Vybrat vše
otacky 1250 1500 1750 2000 2250 2500 2750 3000 3250 3500 3750 4000 4250 4500 4750 5000 tlak 1450 1950 2170 2190 2210 2245 2275 2310 2340 2370 2380 2350 2270 2210 2140 1660
2Hampice: prave ze jsou nesrovnatelne a proto mi prijde divne ze by to tlacilo tak malo... Pokud ale italove umi 150koni s 0.6atm tak klobouk dolu
Re: Tlak Turba
To budou absolutni tlaky, urcite to pricita atmosfericky.
Kolik to ma tlacit u 2.4 JTD 100kW? Rozsveci se mi taky kontrolka, kdyz tlak na nejakou dobu preleze 2550 mBar, ted je otazka cim to je - zatim predpokladam zatuhnute ovladani lopatek turba... Prijde mi, ze pretlak 1.5 Baru uz bude moc...
Kolik to ma tlacit u 2.4 JTD 100kW? Rozsveci se mi taky kontrolka, kdyz tlak na nejakou dobu preleze 2550 mBar, ted je otazka cim to je - zatim predpokladam zatuhnute ovladani lopatek turba... Prijde mi, ze pretlak 1.5 Baru uz bude moc...
Omega B 3.0 MV6 combi AT, co s ni?
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
100kW 2.4JTD ma myslim mechanicky ovladane turbo. 2.5bar tlak je docela dost, uz vzhledem k tomu, ze to auto ma 2.5bar snimac tlaku (do 2.628 realne).
Mimochodem, elektronicky ovladana 103kW tlaci v serii maximalne 2.115bar.
Mimochodem, elektronicky ovladana 103kW tlaci v serii maximalne 2.115bar.
Alfa Romeo Perfection
Re: Tlak Turba
Ahoj máj jiný možná problém
na mé 159 110kW 1,9jtdm se chová nějak špatně ukazatel tlaku turbodmychadla.Při zasunutí klíčku poskočí ručička na 1dílek stupnice tlaku,coč je divné,protože motor ještě neběží.Motor po nastartování normálně jede,turbo tahá,ale odstavím plyn a ručička stále zůstává cca na 1dílku ukazatele tlaku.Po vypnutí motoru spadne na 0. se zasunutým klíčkem.
Vaše nápady alfisti,kde hledat chybu?
Díky
na mé 159 110kW 1,9jtdm se chová nějak špatně ukazatel tlaku turbodmychadla.Při zasunutí klíčku poskočí ručička na 1dílek stupnice tlaku,coč je divné,protože motor ještě neběží.Motor po nastartování normálně jede,turbo tahá,ale odstavím plyn a ručička stále zůstává cca na 1dílku ukazatele tlaku.Po vypnutí motoru spadne na 0. se zasunutým klíčkem.
Vaše nápady alfisti,kde hledat chybu?
Díky
Re: Tlak Turba
A nemas to nacipovane? Kupil si to ojazdene? Ja mam chip a tiez to vyskoci na jeden dielyk.
Inak neviem co ine by to mohlo bit.
Inak neviem co ine by to mohlo bit.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Re: Tlak Turba
Koupil jsem to ojeté.o čipování nic nevím,dá se to poznat?
Re: Tlak Turba
Mam stejny problem. Ja to zatim vidim na chybu nebo znecisteni snimace tlaku v sani. Chystam se ho vycistit popr. vymenit, ale zatim jsem se k tomu jeste nedostal.čosi1 píše:Ahoj máj jiný možná problém
na mé 159 110kW 1,9jtdm se chová nějak špatně ukazatel tlaku turbodmychadla.Při zasunutí klíčku poskočí ručička na 1dílek stupnice tlaku,coč je divné,protože motor ještě neběží.Motor po nastartování normálně jede,turbo tahá,ale odstavím plyn a ručička stále zůstává cca na 1dílku ukazatele tlaku.Po vypnutí motoru spadne na 0. se zasunutým klíčkem.
Vaše nápady alfisti,kde hledat chybu?
Díky
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 2 hosti