Výměna brzdových kotoučů a destiček (by Coyote)
- liborko
- Příspěvky: 37
- Registrován: 23.11.2007, pát 17:33
- Bydliště: severní morava
- Kontaktovat uživatele:
moc pěkný návod =D> já už to mám komplet vyměněné,ale nedá mi to abych se nezeptal,jak je to s předními kotouči u 1.6TS? jak jsem shodil kola tak na mě vykoukly větrané kotouče-ještě snad původní,ale když jsem kupoval nové tak mi všude v obchodech řekli že na 1.6TS patří obyč nevětrané kotouče a že je tam dávají už od výroby,a že větrané se dávali od výroby jen na 1.9JTD, je to tak? tak jsem tam teda dal obyč kotouče, nebo dají se tam šoupnout větrané z JTD na puvodni třmeny?
Alfa 147 1.6TS 77kw r.v. 7/2001
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Kotouče a desky koupíš např tady: www.automedik.cz nebo www.mjauto.cz
No vzhledem k tomu, že výkonnější 1.6TS mají podobný výkon jako JTD 85kW, tak bych tam čekal větrané. Takže poklud máš větrané, tak kup větrané. Ty nevětrané totiž budou nejspíš tenčí takže budou na nic. Změř si tloušťku a průměr těch co tam máš a podle toho kupuj a nebo se ještě poptej jinde...
No vzhledem k tomu, že výkonnější 1.6TS mají podobný výkon jako JTD 85kW, tak bych tam čekal větrané. Takže poklud máš větrané, tak kup větrané. Ty nevětrané totiž budou nejspíš tenčí takže budou na nic. Změř si tloušťku a průměr těch co tam máš a podle toho kupuj a nebo se ještě poptej jinde...
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- liborko
- Příspěvky: 37
- Registrován: 23.11.2007, pát 17:33
- Bydliště: severní morava
- Kontaktovat uživatele:
no ja už jsem koupil nevětrané,když mi všude v shopech tvrdili že tam maji byt pouze tydle, i v katalogu to tak měli,tak jsem je koupil, užší jsou to je jasný ale brzdí to pěkně,asi se v tom už vrtal předchozí majitel a dal tam z JTD nebo co,každopádně si to musím pozjišťovat ještě ať v tom mam jasnocoyote píše:Kotouče a desky koupíš např tady: www.automedik.cz nebo www.mjauto.cz
No vzhledem k tomu, že výkonnější 1.6TS mají podobný výkon jako JTD 85kW, tak bych tam čekal větrané. Takže poklud máš větrané, tak kup větrané. Ty nevětrané totiž budou nejspíš tenčí takže budou na nic. Změř si tloušťku a průměr těch co tam máš a podle toho kupuj a nebo se ještě poptej jinde...
Alfa 147 1.6TS 77kw r.v. 7/2001
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Pokud jsi tam měl větrané a teď tam máš nevětrané tedy užší, tak musí být pístek v třmenu dost vylezlej. Radši se na to ještě koukni. Protože větrané kotouče by tam bez záměny třmenu vůbec neměly jít dát To znamená, že možná dělal předchozí majitel upgrade brzd a měnil třmeny za ty lepší z JTD. Apropo myslím si, že větrané kotouče bude mít minimálně i 2.0.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Potvrzuji to, co říká Coyote: slabší 1,6 má nevětrané, JTD, silnější 1,6 a 2,0 má větrané. Kdosi to upgradeoval a musel měnit i třmeny, takže tam bude větší mezera a tím pádem hodně vylezlé pístky. Dokud nejsou desky sjeté, tak to teoreticky může fungovat, ale pak to prostě jednou nezabrzdí. Bacha na to...
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Tak asi takto:
Málem jsem též skončil u bodu 15, protože mám inbuse až do rozměru 10, ale sedmička mi chyběla Naštěstí mi ho ochotný rakouský soused půjčil, zítra mu koupím Budvara ať se trochu poměje.
Ale všechno marný, skončil jsem na bodu 18. Ty dva šrouby mám zarezlý jak 2 hodiny jsem se s nima pral a stříkal je antirostem a WD40 ale bez úspěchu. Zítra zkusím cocacolu ale moc tomu nevěřím. Divný je, že to jako zarezlej šroub nevypadá navenek je čistej
na fotkách vidím, že si měl coyote ráčnu, je možný, že by to s ním šlo lépe?
Málem jsem též skončil u bodu 15, protože mám inbuse až do rozměru 10, ale sedmička mi chyběla Naštěstí mi ho ochotný rakouský soused půjčil, zítra mu koupím Budvara ať se trochu poměje.
Ale všechno marný, skončil jsem na bodu 18. Ty dva šrouby mám zarezlý jak 2 hodiny jsem se s nima pral a stříkal je antirostem a WD40 ale bez úspěchu. Zítra zkusím cocacolu ale moc tomu nevěřím. Divný je, že to jako zarezlej šroub nevypadá navenek je čistej
na fotkách vidím, že si měl coyote ráčnu, je možný, že by to s ním šlo lépe?
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Robert37: Přijde na to co máš za nářadí. Jestli obyčejný stranový klíč, tak je možné, že ti to s ním nepůjde a ožvýkáš hlavu toho šroubu. V tom případě je asi lepší ráčna s oříškem. Lépe se drží a můžeš vyvinout větší sílu. Ovšem také není všemocná. Taky na tom může méně kvalitní nářadí vyhořet a místo šroubu se protočí ráčna
Hlavně to chce s citem, v taky se může servat ten šroub (i když tyhle by mohly něco vydržet)
Hlavně to chce s citem, v taky se může servat ten šroub (i když tyhle by mohly něco vydržet)
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
hoši díky za brkou odpověď. já byl teď koupat, tak sorry že píšu tak pozdě...i kfyž vy jste ryhlý jak ty vaše alfy. Jo jasně, Kleo byl rychlejší Brzdovku jsem na to kapal z té hadičky jak jsem odmontoval ty "čelisti" obr.17 ááá ono se to jmenuje třmen .............................a nic... nakonec jsem odjel do garáže na ručku Maj zase totiž přijít kroupy
Ten šroub je už drobet žvejklej, ale asi koupim pořádnou ráčnu. Ona ta styčná plocha je s oříškem větší, jak s klíčem
jo a k tý kole: když jsem sundaval svody (parohy) výfuku, tak zabrala až ona. Ale je možný, že jak jsem to prostřikoval tak po dvou dnech se ujali ty antirosty. Ale fakt myslím, že to bylo díky coca-cole
Ten šroub je už drobet žvejklej, ale asi koupim pořádnou ráčnu. Ona ta styčná plocha je s oříškem větší, jak s klíčem
jo a k tý kole: když jsem sundaval svody (parohy) výfuku, tak zabrala až ona. Ale je možný, že jak jsem to prostřikoval tak po dvou dnech se ujali ty antirosty. Ale fakt myslím, že to bylo díky coca-cole
Naposledy upravil(a) roberto37 dne 16.7.2008, stř 20:12, celkem upraveno 1 x.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
káp jsi na to. Nechám měnit kapalinu. A po zkušenostech s odvzdušňováním to nechám na kámošovi, co tu má servis. Klidně bych mu nechal vyměnit i ty kotouče, protože je s cenou ke mně víc než milostivej, ale stavovská alfí čest mi to nedovolí tu 19-ku šroub snad nestrhnu, ale mám strach abych ho moc neohlodal. Tobě to šlo v pohodě?coyote píše:Třmen se z hadice sundavat nemusí. Takhle to pak budeš muset odvzdušnit. Ovšem pokud budeš chtít měnit kapalinu, tak se to hodí
Jo a ten třmen chci stříknout ŽLUTOU , né na stříbrnou I když teď jak jsem ho vyleštil už to ani nepotřebuje
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Tak se rozepiš a nejlépe s fotem. Ten návod na desky pasuje super i na 156-ku a nebýt těch zarelých prevítů, tak to zvládnu i já, tedy neumětel
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
teeeda cumim....pekne popsany pekny fotky.... parada....
... jedine ale co mi tam chybi je mazani.... samotnejch desek... potom plovoucich cepu... ktery jsou opravdu dulezite.... dal kontrola manzet jak na pistku tak na plovoucich cepech... a co je jeste dulezitejsi tak perfektni obrouseni naboje kola kde dosedne kotouc... protoze jestli je tam rez... muze kotouc klidne zacit kopat.... nebude sedet rovnomerne.. ..a taky se vyvarovat prudkeho brzdeni pri prvnich asi sto kilometrech... tak s emuze kotouc zvlnit a zacit take kopat... co jeste delam ja tak jeste striknu obvykle cernym sprejem vrch kotouce kam doseda kolo... prece jenom to trosku zabrzdi res a pak to lehce potru taky vazelinou... kolo jde potom pekne dolu... jinak moc pekne
... jedine ale co mi tam chybi je mazani.... samotnejch desek... potom plovoucich cepu... ktery jsou opravdu dulezite.... dal kontrola manzet jak na pistku tak na plovoucich cepech... a co je jeste dulezitejsi tak perfektni obrouseni naboje kola kde dosedne kotouc... protoze jestli je tam rez... muze kotouc klidne zacit kopat.... nebude sedet rovnomerne.. ..a taky se vyvarovat prudkeho brzdeni pri prvnich asi sto kilometrech... tak s emuze kotouc zvlnit a zacit take kopat... co jeste delam ja tak jeste striknu obvykle cernym sprejem vrch kotouce kam doseda kolo... prece jenom to trosku zabrzdi res a pak to lehce potru taky vazelinou... kolo jde potom pekne dolu... jinak moc pekne
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
O tom mazání jsem také uvažoval, jen jsem si říkal, že když při brždění dosahuješ vysokých teplot, tak by se to mohlo spéct a bylo by to k ničemu. Ale když s tím máš dobré zkušenosti, tak to příště udělám
Jinak jsem vše důkladně očistil, aby to chodilo lehce.
Díky za připomínky, budeme muset udělat malý upgrade
Jinak jsem vše důkladně očistil, aby to chodilo lehce.
Díky za připomínky, budeme muset udělat malý upgrade
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
to se nezapece.... a jenom do tech plovoucich cepu se dava jina vazelina ktera je odolna na teploty... protoze kdyz das treba do plovoucich cepu... normalni vazelinu.. tak muze naboptnat manzety a pak to taky chodi tezko... jj ocisit ano namazat take... ikdyz ej suprove ocistene.... i tak to zacne rezivet chtic nechtic.....
a co jeste delam tak pri zatlacovani pistku... lehce odchlipnu manzetku a striknu vazelinku ve spreji.. ne moc jen tak aby to slo lepsie...
a co jeste delam tak pri zatlacovani pistku... lehce odchlipnu manzetku a striknu vazelinku ve spreji.. ne moc jen tak aby to slo lepsie...
Robert: Jakej je puvod toho auta? Kde jezdilo? Zatim mam tu zkusenost, ze u auta z Italie povoluju srouby sam golou a u auta z Nemecka je povoluje u kamose autogenem...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
No jo, je to z D Voni ti germáni, maj asi i agresivnější sůlHarous píše:Robert: Jakej je puvod toho auta? Kde jezdilo? Zatim mam tu zkusenost, ze u auta z Italie povoluju srouby sam golou a u auta z Nemecka je povoluje u kamose autogenem...
gwerone1 : Nebude vadit, když tam místo vazelíny stříknu WD-40 ?
A čím mazat ty destičky? Mám zato, že Richie měl právě problém, že neodmastil kotouče a pk mu to nebrzdilo
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů