Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Odpovědět
Kolbik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 978
Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Kolbik » 28.7.2011, čtv 22:49

Nechci rejpat, ale jak importer/servis pozna, ze nafta je opravdu Shell (nechci ho tu nijak hajit, jen me to zajima) ? Pokud tuto informaci ma od zakaznika...nevim, ale nedivil bych se kdyby zakaznik lhal, aby ze sebe neudelal blbce (naopak ze serviska jo), tak rekne, ze tankuje u Shellu (v podvedomi je to mezi lidma furt brano jako top stanice), aby byl z obliga, ze trysky zkur..l nejakou levnou naftou. Prijde mi to jako jedna z typickejch ceskejch vlastnosti. Lhat. Pokud je to na zaklade vzorku, coz pohybuju, tak mlcim. :D
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.

159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9086
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Hampice » 29.7.2011, pát 08:22

Mám ten samý názor. O V-Poweru Dieselu se nebavim, to je podvod jak bota (narozdíl od benzínu)... Jinak tankovat jen Shell ale dobrý neni. Nafta je dost suchá a má malé CČ, takže to chce kombinovat s Benzinou nebo Agipem, které mají naftu mastnou s vyšším CČ. Ale to jsme :ot:
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kolbik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 978
Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Kolbik » 4.8.2011, čtv 08:41

Tak jsem taky obcas zacinal zaznamenavat ne horsi starty, ale lehce neklidny volnobeh a tak sem vcera po 10tkm opet rozebral EGR - naprosto cisty a to 8tkm z tech 10 bylo courani po meste. Taky sem si rekl, ze kouknu na klapku...no a hnus. Mastnej bordel, dovirat/otevirat sla, ale nanos bordelu na klapce, osicce, za ní atd. V saní mazut (jak jiz znamo). Nicmene si myslim, ze ta mastnota rozhodne nebude z EGRu, ale z odvetrani klikovy skrine, pac EGR o sobe byl krasne suchej..proste komin. No vycistil sem to kam sem dosahl a na EGR vyrobil tu prepazku z medenyho plechu (asi 2x10mm dira). Smontuju, jdu nastartovat a vubec nechtela. Napoprve rovnou behem vteriny konec a napodruhe uz se pri 10s tocenim starterem a trochou plynu navic chytla a uz drzi. Volnobeh jiz stabilni. Ale projet sem to jeste nebyl, pac nebyl cas. Snad dneska. Uvidime co to bude delat, kdyz to bude naprd, tak podlozka je behem 5min venku.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.

159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...

JardaS
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 184
Registrován: 19.9.2010, ned 14:30
Bydliště: Plzeň

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od JardaS » 19.9.2011, pon 20:13

Přesně tak, taky se domnívám že mazutu v sání není původce EGR nybrž odvětrání klikové skříně. Pravděpodobně špatně odlučuje olejové kapičky které se dostávají do sání a tam se sazema z EGRu vytváří známý mazut. Otázka zní proč odvětrání nedostatečně odlučuje olej, jedna z možností je že s najetými km se zvyšuje profuk kolem pístní skupiny. Zkoumal nebo kontroloval jste někdo odlučovač oleje?
Alfa Romeo 159SW 2,4 JTDm, 147 kW, černá metalíza (černý oceán), černá kůže, plná výbava, 235/45 R18 NeroZero
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení

Maxa
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 801
Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
Bydliště: Ostrava-Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Maxa » 19.9.2011, pon 20:39

No jo taky mi teď občas kolísají otáčky na volnoběh.Asi to budu muset rozdělat a vyčisti(klapu z obou stran,za ní kde dosáhnu a hadice od sání i váhu) Jdou ty plechové stahovačky, hadic po rozdělání zase zpátky zajistit?Egr už jsem čistil,chodil pěkně a zasraný ani moc nebyl.Jo a měl jsem tam už tu origo záslepku se čtyřma dírama :)
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw

Kolbik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 978
Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Kolbik » 19.9.2011, pon 21:13

Takže po instalaci zaslepky auto vubec nefungovalo. Volnobeh po par km +- stejnej jako predtim a navic auto zacalo kolem 1500-1700 dost cukat. Takze po 1dni sem to vyndal a ted to zas beha dobre. Klapku sem vycistil a ted beha jak ma. Doufam, ze to chvili vydrzi.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.

159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od ReznikCZ » 19.9.2011, pon 21:36

Pánové k tomu odlučovači oleje nevím jak u Alfy ale u BMW X30d,X25d,X35d se musí měnit každou třetí garančku... Prý to servisy (neoriginální) nedělají a pak jich je plno v servise... Nebude to tady podobné?
jsem lajk takže vůbec netuším jak to funguje :) berte ohledy na amatera :)
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

Kolbik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 978
Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Kolbik » 20.9.2011, úte 09:23

Ona k tomu hodne prispiva i ta trocha oleje prosakujici pres kompresor turba. To je proste jedno s druhym. Ale nebejt egru, tak se ten olej/pary nemaj s cim mísit. Proste furt to samy. :D
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.

159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Tanguero » 20.9.2011, úte 11:54

Na odlučovač oleje jsem se ptal v části JTD, ale bez odezvy, v neděli jsem měl sundané sání a jde z tama teda pořádný bordel. Taky bych rád věděl, zda se dá vyčistit, nebo vyměnit.
Nemohl by nám poradit Lukáš z Imofy?
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od ReznikCZ » 20.9.2011, úte 12:00

Mě sání čistili, stačilo si říct ovšem tenkrát na záruku....a co alfaowners?
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 635
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od krteczek » 20.9.2011, úte 12:22

Možná vnesu trochu chaosu do diskuse o cukání... zdá se, že na tempomat se tenhle fenomén neprojevuje. Nejdřív mě napadlo, že jenom cukání tempomat umí tak krásně filtrovat, že se cukání subjektivně tak zlepší, že už to cestující ani nevnímá. To se mi ovšem vzápětí rozleželo a s ohledem na to, že je fakt zřetelný, kdy tempomat akceleruje a kdy ne, jsem tuhle myšlenku zavrhnul.
Pokud moje subjektivní vnímání reality funguje v jakýchs takých rozmezích objektivity :-D a výše uvedené se mi nezdá při otevřených očích, tak mi z toho zasviněný sání jako hlavní příčina cukání tak nějak vypadává a na mysl laika-nemechanika se vtírá nějaká souvislost se snímačem polohy plynovýho pedálu nebo tak něco... :shock:
Nějaký další nápady...?
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

kudrt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 18.9.2010, sob 10:21
Bydliště: Decin

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od kudrt » 20.9.2011, úte 14:56

hmmm hodně zajimavy postřeh a možná i správný. Asi bych se :smt044 kdyby to byla pravda
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Tanguero » 20.9.2011, úte 15:12

Pánové, rád bych přidal pár svých poznatků k této teorii.
Cukání se u mě projevuje nejvíc na trojku při lechtání plynu a otáčkách 2000-2200. Stačí řadit čtverku a jet 1500-1700 stejnou rychlostí a stejně lechtat plyn a nic necuká.
Jako by to v tom režimu bylo někde mezi nohou na plynu a převodovkou "vychozené" častým používáním. Ale kde?
Mě teda tempomat na trojku vůbec nechodí, takže tuto část teorie potvrdit nemůžu.
Ale pokud vím, kolega s automatem měl ještě větší problémy, protože automat má asi pokaždé snahu sklouznout do těchto otáček při ustálené jízdě. My s manuálem si můžem přeřadit a ignorovat to.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 635
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od krteczek » 20.9.2011, úte 15:53

Tempomat na 3 nechodí, to je jasný. Možná pro teorii souvislosti s plynovým pedálem svědčí právě skutečnost, že automat má přirozenou tendenci držet otáčky právě v inkriminovaným spektru, ale plyn normálně používáš... Tempomat dělá něco úplně jinýho - drží rychlost a plyn přitom nepoužiješ.
U mě se cukání projevuje při jízdě na 3-6 stupeň, bez aktivovanýho tempomatu při (jak píšeš) lechtání plynovýho pedálu. Už dřív jsem udělal ještě poznatek, že ta "magická" hranice otáček motoru při kterých se cukání projevuje není "konstantní" - pohybuje se to od 1500 do 2000. Každopádně cukání se JEDNORÁZOVĚ projevuje jenom ve velice úzkým spektru otáček (cca +/-50) a tohle spektrum se DLOUHODOBĚ stěhuje právě mezi 1500-2000 PODLE DLOUHODOBÝHO STYLU JÍZDY.
Závěrem - cukání mě vlastně nijak zvlášť neomezuje, trošku mě občas prudí, každopádně mě celkem baví to chování auta zkoumat. Tak trošku se potřebuju při jízdě podle předpisů za volantem nějak zabavit abych neusnul :smt040
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

Kolbik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 978
Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Kolbik » 20.9.2011, úte 17:25

Pokud už mi to cukne (čehož si všimnu tak jednou za týden), tak to sedí s tím co říkáte. 2-3kvalt, opravdu lehtání plynu, mezi 1500-2000rpm a čistě v jednom místě. Jakmile je zátež motoru trochu vyšší, tak už necuká. Na tempomat se mi to ještě nestalo, ale to bude spíš tím, že tempomat pouštím na dálnici a tam je zátež motoru vyšší a nikdy sem si ničeho nevšiml. Ale jak sem již psal, se skorozáslepkou EGR to škubání bylo velmi výrazné, takže jistá spojitost s egrem může být, páč právě při malý zátěži je fully-opened. Ani to čidlo plynu nezní úplně blbě. Další věc jsou ty swirl klapky, zasraný čidlo tlaku hnedka za vyústěním egru, by-pass klapky... Ono je to težký, když si ten motor s prominutím se.e do držky.

Vodítkem pro ty, jež s cukáním mají problém (časem všichni) je, že cendler, kterej sání čistil s tím problému zřejmě vůbec nemá.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.

159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Adamsquare » 20.9.2011, úte 19:42

krteczek píše:tohle spektrum se DLOUHODOBĚ stěhuje právě mezi 1500-2000 PODLE DLOUHODOBÝHO STYLU JÍZDY.
Tohle je největší haluz vůbec, bohužel pravdivý.

Od té doby co na to nešlapu, se mi to projevuje při nízkých otáčkách. Ve středních jako dříve už vůbec.

Dříve 4-6 kvalt. při 1800 - 2000 ot.
Nyní 1-4 kvalt při 1200 - 1600 ot.

Startuje už normálně, bez poškubávání, bez kouře.

PS: taky vám tak strašně smrdí? ... na naftu jsem zvyklej ale poslední dobou je to teda puch na chcípnutí. :13:
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od cendler » 20.9.2011, úte 19:48

smrdí to teda neskutečně, a to i s DPF pamatuji si jak na poslední akce DPF OFF přijel swoob se podívat, má DPF a smrdí mu to i stím, je to takový štiplavý puch
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Tanguero » 21.9.2011, stř 12:46

Kolbik píše: Vodítkem pro ty, jež s cukáním mají problém (časem všichni) je, že cendler, kterej sání čistil s tím problému zřejmě vůbec nemá.
Ono je to spíš tím, že Čendler to zásadně "nelechtá" :smt033
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1388
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od swoop01 » 21.9.2011, stř 18:30

Kdyz je to studene tak to smrdi teda poradne! Kdyz neco ladim/opravuji tak to sem tam nahodim v dilne a necham to chvili klapat a musim utect -> puch na chcipnuti aj oci slzej. Kdyz to same udelam u 166 tak krasna vune (Vanoce :-). Netusim cim to.

No a s tim nelechtanim souhlasim - minulej tejden po mensi odstavce jsem to trosku provezl v kopcich a celkem jsem na to "vyjimecne" slapnul. Cesta zpet jako bych vymenil auto, lepsi pocit a spotreba nekde kolem 6.5.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od cendler » 21.9.2011, stř 21:09

Tanguero píše:
Kolbik píše: Vodítkem pro ty, jež s cukáním mají problém (časem všichni) je, že cendler, kterej sání čistil s tím problému zřejmě vůbec nemá.
Ono je to spíš tím, že Čendler to zásadně "nelechtá" :smt033
ale prd, jezdím normálně, dlouhodobá spotřeba je u mě 7,1L což si myslím, že tu má málokdo
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Oskar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 253
Registrován: 17.5.2010, pon 08:34

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Oskar » 22.9.2011, čtv 10:57

Ja mam teda 1.9 110KW, ale cuka mi to taky. Muj poznatek je ten, ze to cuka jen pri urcite zatezi motoru, ani ne male ani ne velke. Zatez reprezentuje tlak v sani tzn. cukani se mi projevuje v nasledujici kombinaci: otacky motoru kolem mezi 1500 - 2000 a tlakem v sani mezi 0.5-0.8bar. Pokud neni splnena jedna z techto podminek auto necuka a je vyhrano. Takze vlastne neni na co si stezovat. :D Viva Alfa Romeo.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018

Kolbik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 978
Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Kolbik » 22.9.2011, čtv 11:15

Oskar: S im tlakem mas samozrejme pravdu. Porad z toho vychazi 3 veci: skrtici klapka, egr a swirl klapky. Ale spis ty posledni 2. Ale muzem tu teoretizovat do nekonecna, dokud se proste nekdo nerouzhoupe, nevycisti a bude po cendlerovi dalsi komu to bude slapat ok. :)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.

159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od cendler » 22.9.2011, čtv 19:08

:smt020 :smt020 :smt020 :smt020 :smt020
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

kudrt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 18.9.2010, sob 10:21
Bydliště: Decin

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od kudrt » 22.9.2011, čtv 19:40

no jo ale cendler má ten potenciál, že zabejčí a má motor venku...
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex

Kolbik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 978
Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Kolbik » 22.9.2011, čtv 19:49

Cendler: To máme brát jako provokaci? :-D
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.

159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Duso a 5 hostů