jen reakce ono 0,5cm je prd a jestli auto bylo zavzdusnene tak by to mohlo byt i tim,osobne bych to nadale sledoval a pokud uz se nic nestrati tak to bude vporadku.Ale stejne bych se pidil po tom proc to bylo zavzdusneny,samo od sebe se to stat nemuze.(muselo se na chaldici soustave neco pred prodejem menit termostat,nejaka hadice, kuss topeni atd...) a pak spatne odvzdusnil.
Samozrejme ze je dobry pri teplem motoru a zaplem topteni zkontrolovat pripojeni hdadic jestli nekde neni nejaky unik(bacha je to horky

),preci jen na studenym to kapat nemusi(neni to natlakovany),ale mista uniku chaldici kapaliny sou vetsinou viditelny(samozrejme sou i mista kam se budes jen velmi tezko dostavat), nekdy staci jen dotahnout nekterou motexku a je po problemu.Pak sou tu samozrejme dalsi a horsi moznosti kam se muze voda stracet.Pokud by ti nekde prosakovala do oleje tak u vetsiny aut(ted me opravte jestli to u 159 neni) podud prosakuje voda do oleje tak se vytvari takovy slem na vicku na dolivani oleje + samozejme olej jaksi pribyva

coz je asi nejhorsi varianta co te muze potkat(ale to byva u starsich aut,vetsinou spatnym tesnenim ci proreznutim) a to by snad jeste i ty nejstarsi 159 nemelo potkavat i kdyz...
Osobvne bych to zatim jen kontroloval a pokud uz se nic nikam ztracet nebude tak to bude OK.drzim palce at je to OK
+ jeste malickost pokud dolivas chaldici kapalinu, tak ji pokud mozno nelij pres rysku MAX ale vzdicky mezi rysky MAX a MIN, jelikoz kapalina pri zahrati nabyva na obejmu takze prelivat pres MAX by se nemelo, to jen tak pro poradek veci
