147 1.6 88kW - nestartuje
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
No chyba je to "P0335 cidlo otacek". Minule sa mi podarilo nastartovat ale az po snad 12 hodinach od posledneho pokusu. Ci to nastartuje teraz uvidim zajtra rano. Len fakt neviem ci je to cidlo otaciek (cize klukoveho hriadela) alebo cidlo vacky. Bo mechanik tvrdi vacku a diagnostika pise otacky. Tak ja neviem...
Alfa Romeo 147, 2002, 1.6 Twin Spark 88kW, 5dv
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
100% na klice, jinak by to psalo snímač fáze
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
Tak som rano nenastartoval. Skusal som to 5x a nic. Este ma aj zarazilo, ze som skusal namontovat hak na predny naraznik a nejde to. Ta diera v prednom narazniku je cela skorodovana. Netusim ako to budem tahat




Alfa Romeo 147, 2002, 1.6 Twin Spark 88kW, 5dv
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
wd40 a natočit to tam klíčem od kola
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
Predchvilou som to bol riadne vystriekat WDckom. Mam vsak obavy ze to asi velmi nepomoze, lebo tym hakom tam neviem chytit ani prvy zavit a teda nemam tam co dotahovat. Este mozno pomoze prebehnut tu dieru zavitnikom. Nemam tu vsak ani subleru ani zavitniky. Takze ani neviem aky zavitnik na to kupit. Fakt cele zle




Alfa Romeo 147, 2002, 1.6 Twin Spark 88kW, 5dv
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
dej lano za spodní rameno a nebreč tady 

Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
Uz ma takto vytahovali, ale za zadne rameno ked som zapadol. Ta zadna diera v narazniku na hak je tiez KO. Skusim to vyriesit zavitnikom. Do prace som siel vlakom, auto mam 100kilacikov od seba... och ta alfa mi vie vzdy zmenit plany...
Alfa Romeo 147, 2002, 1.6 Twin Spark 88kW, 5dv
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
za zadní ramínko? 

Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
No presne. Za tu zadnu ramenopalicku... Dnes som bol zhanat zavitnik. Treba na to M16 keby to niekto riesil.
Alfa Romeo 147, 2002, 1.6 Twin Spark 88kW, 5dv
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
Tak alfa je opat pojazdna. Vymenilo sa to nestastne cidlo otaciek klukovky a uz to startuje. Zavitnik na prebehnutie diery v narazniku pomohol, uz tam ide hak ako do masla, i ked pri prvych pokusoch o namontovanie zavitnika to slo uplne tazko ako keby som rezal novy zavit. Ta hrdza je svina, preventivne si tie diery kuknite, clovek nikdy nevie kedy budete potrebovat odtah 

Alfa Romeo 147, 2002, 1.6 Twin Spark 88kW, 5dv
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
díry na tažné oko je dobré zapatlat grafitovou vazelínou
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
Zdravím pánové, mám docela problém se startováním a zatím si s tím nevím rady. Několikrát v průběhu 2 let se mi stalo to, že jsem přišel k autu a když jsem chtěl nastartovat, tak se mi nerozjel startér. Tak jsem auto roztlačil a všechno bylo zase O.K. Pak jsem motor vypnul a nastartoval bez problému. Měl jsem za to, že je vadný startér a někdy se sekne a prostě nezaskočí do setrváku. Stalo se mi to pouze párkrát, tak jsem to neřešil. Před měsícem jsem si konečně vyměnil startér, aby se mi to už nestávalo. A ejhle včera se to stalo znovu, tak jsem Alfu roztlačil dojel domů a od té doby už mi nejde nastartovat. Po otočení klíčku mi na palubovce všechno svítí tak jak má, nedochází ani k poklesu napětí, ale když chci nastartovat, tak to ani neťukne a ještě jedna nová věc se stala, nejdou mi stahovat okna, což předtím pokaždé fungovalo. Mám takový blbý pocit, že je v háji spínačka nebo někde něco v elektrice. Nesetkali jste se někdo s tímto problémem? Napište tady prosím než začnu rozebírat spínačku a další kabeláž.
Alfa Romeo 166 2.0 T.S. 1999
Audi A6 3,2 FSI 2005
Audi A6 3,2 FSI 2005
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
Takhle mi umřela spinacka na Oplu 

- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4898
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
Mozna K.O. relatko
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
Tak problém je vyřešen ..... elektrika je v pořádku i spínačka. Šel jsem po kablech spínačky s měřákem, jestli pouští proud do startéru a vše bylo O.K. Nakonec mi to nedalo a demontoval jsem startér a zjistil jsem, že je K.O. cca 1 měsíc po výměně
Takže opět nový startér a Alfička už zase startuje a po nastartování mi začly fungovat i okna 


Alfa Romeo 166 2.0 T.S. 1999
Audi A6 3,2 FSI 2005
Audi A6 3,2 FSI 2005
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
a kde ten snimac najdem?
dakujem...

GaLaXy17 píše:Tak alfa je opat pojazdna. Vymenilo sa to nestastne cidlo otaciek klukovky a uz to startuje. Zavitnik na prebehnutie diery v narazniku pomohol, uz tam ide hak ako do masla, i ked pri prvych pokusoch o namontovanie zavitnika to slo uplne tazko ako keby som rezal novy zavit. Ta hrdza je svina, preventivne si tie diery kuknite, clovek nikdy nevie kedy budete potrebovat odtah
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
tak přidám čerstvou zkušenost se 147 1.6 77kW, Stilem 1.6 a STilem 1.8 16v
popíšu to popořadě a bude to jakoby shrnutí všehomožnýho...
147 - začlo to nevinně při předjíždění kamionu kdy jsem přetrhl řadící lanovod...Alfa šla do servisu, dostala nový lanovody a závěsy výfuku a hle při odjezdu ze servisu (cca po týdnu) nastal problém, že nejde natočit. Motor točil, ale ani náznak škytnutí... palivo tam šlo(ale vstřiky neotevírali), jiskra dle slov mechanika byla. CODE zhaslo. Baterka byla po dobu servisu odpojená.
Zkusily se 2 diagnostiky (nějaká uni a Multiecuscan v posledním vydání). Krom závady lambdy, o který vím nic novýho. Dám záznam parametrů a točím... všechno možný se měnilo krom vstřiků, kde bylo stále 0ms. .. proházel jsem relátka, prošel pojistky a vše OK. Napadlo mě snímač na vačce (řj nemá informaci o pracovním cyklu 1 válce, takže nepálí a nevstřikuje..), ale jelikož ho měnil předchozí majitel s rozvodama (starý jsem našel v krabičce od novýho v kufru vč. kladek a pumpy) tak nebyl důvod proč by odešlo (krom mechanického poškození, kdy stačí do něj jen nešikovně ťuknou..).
Jelikož napětí bylo při točení na úrovni 11.9V tak jsem vzal jinou baterku nabitou na 12.9V a vyměnil je s tím ,že jsem půl hodiny čekal než jsem ji připojil... hle alfa naskočila na drc:)
- poznatek z hledání závad... ofiko literatura má postup dle kterýho jsem se během večerního bádání dopracoval k výsledeku "vyměňte ECU", neofiko píše něco o tom, že není dobrý nechávat klíče v zapalování při odpojování baterky, že IMO dostane ránu ,a i když CODE zhasne, nekumunikuje s řj....pomůže pak odpojení baterky, vyndání klíčků ze zapalování čekat půl a 1hod a pak zkusit baterku připojit a nastartovat...
Teď proč mě napadlo vyměnit baterku za "čerstvou"...
Nedávno jsem řešil Stilo 1.6 s tradiční závadou snímače otáček na klice (což postihuje snad všechny italy co znám..)..kdy auto jede a jak se ohřeje občas chcípne a teplný nejde nastartovat, po vychladnutí ano a stav se zhoršuje, tak až nejde nastartovat vůbec ani za tepla... Vyměnil jsme čidlo a zkusil nastartovat... napětí dle diag 11,6V (kámoš konstatoval, že máti se s tím díky chcípání už bála jezdit tak to jezdilo jen město max 5km..takže baterka mimo kondici..)..takže na nabíječku rychle dobít na 12.6V a startovalo to na drc...
u Stila 1.8 (motoricky a až na řj Hitachi a trochu specifický věci zcela stejný agregáty s TS) jsem řešil jen vlastní blbost, kdy jsem si při výměně vaček za ostřejší "drcnul" fonickým kolem co je na vačkovým kole do hall senzoru a i když opticky byl OK, elektricky byl mrtvej.. tudíš nešlo nastartovat (takže bacha při hrabání se v rozvodech..)... diag to samozřejmě neviděla...
popíšu to popořadě a bude to jakoby shrnutí všehomožnýho...
147 - začlo to nevinně při předjíždění kamionu kdy jsem přetrhl řadící lanovod...Alfa šla do servisu, dostala nový lanovody a závěsy výfuku a hle při odjezdu ze servisu (cca po týdnu) nastal problém, že nejde natočit. Motor točil, ale ani náznak škytnutí... palivo tam šlo(ale vstřiky neotevírali), jiskra dle slov mechanika byla. CODE zhaslo. Baterka byla po dobu servisu odpojená.
Zkusily se 2 diagnostiky (nějaká uni a Multiecuscan v posledním vydání). Krom závady lambdy, o který vím nic novýho. Dám záznam parametrů a točím... všechno možný se měnilo krom vstřiků, kde bylo stále 0ms. .. proházel jsem relátka, prošel pojistky a vše OK. Napadlo mě snímač na vačce (řj nemá informaci o pracovním cyklu 1 válce, takže nepálí a nevstřikuje..), ale jelikož ho měnil předchozí majitel s rozvodama (starý jsem našel v krabičce od novýho v kufru vč. kladek a pumpy) tak nebyl důvod proč by odešlo (krom mechanického poškození, kdy stačí do něj jen nešikovně ťuknou..).
Jelikož napětí bylo při točení na úrovni 11.9V tak jsem vzal jinou baterku nabitou na 12.9V a vyměnil je s tím ,že jsem půl hodiny čekal než jsem ji připojil... hle alfa naskočila na drc:)
- poznatek z hledání závad... ofiko literatura má postup dle kterýho jsem se během večerního bádání dopracoval k výsledeku "vyměňte ECU", neofiko píše něco o tom, že není dobrý nechávat klíče v zapalování při odpojování baterky, že IMO dostane ránu ,a i když CODE zhasne, nekumunikuje s řj....pomůže pak odpojení baterky, vyndání klíčků ze zapalování čekat půl a 1hod a pak zkusit baterku připojit a nastartovat...
Teď proč mě napadlo vyměnit baterku za "čerstvou"...
Nedávno jsem řešil Stilo 1.6 s tradiční závadou snímače otáček na klice (což postihuje snad všechny italy co znám..)..kdy auto jede a jak se ohřeje občas chcípne a teplný nejde nastartovat, po vychladnutí ano a stav se zhoršuje, tak až nejde nastartovat vůbec ani za tepla... Vyměnil jsme čidlo a zkusil nastartovat... napětí dle diag 11,6V (kámoš konstatoval, že máti se s tím díky chcípání už bála jezdit tak to jezdilo jen město max 5km..takže baterka mimo kondici..)..takže na nabíječku rychle dobít na 12.6V a startovalo to na drc...
u Stila 1.8 (motoricky a až na řj Hitachi a trochu specifický věci zcela stejný agregáty s TS) jsem řešil jen vlastní blbost, kdy jsem si při výměně vaček za ostřejší "drcnul" fonickým kolem co je na vačkovým kole do hall senzoru a i když opticky byl OK, elektricky byl mrtvej.. tudíš nešlo nastartovat (takže bacha při hrabání se v rozvodech..)... diag to samozřejmě neviděla...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
ahoj, potřeboval bych vyměnit čidlo otáček na klice, akorát bych potřeboval poradit, kudy je lepší se dostat ke startéru, jelikož je to u něj... Dočetl jsem se, že je lepší sundat kryt motoru, odendat klapku a odtamtud se tam asi dostanu, jen bych to chtěl potvrdit
díky a hezký den

Alfa Romeo 147 1.6 TS 88kW r.v. 2001
Ex: Ford Escort 1.6 16V 66kW r.v. 1998
Ex: Ford Escort 1.6 16V 66kW r.v. 1998
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
Jsou tu lidi, kteří to mění zespodu, ale já tam ruce neprocpal, dal jsem pryč klapku a když se celej nasoukas za motor, tak nemusíš vytahovat startér, já to tak udělal, ale chce to alespoň jednou vidět z druhé strany, protože to děláš poslepu a pohmatem 

- d.k76
- Štamgast
- Příspěvky: 541
- Registrován: 19.3.2009, čtv 23:13
- Bydliště: Krkonoše
- Kontaktovat uživatele:
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
Kluci, kde prosim vas najdu na motoru cidlo otacek klikovky?Mam AR 145 1.4 TS r.v. 2000. Motor toci,ale nechytne 

Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.2000
Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.1998 EX
Yamaha MBK 50 s italskym srdcem motorem Minareli
Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.1998 EX
Yamaha MBK 50 s italskym srdcem motorem Minareli
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
Tak se můžu přidat do klubu nestartovačů
jednou za čas mi prostě jen motor točí a nechytne ... stačí jít na chvíli ven, dát si cigárko, pokecat s kámošema a pak to zase chytne ... MES vypsal 2 chyby P0335 - RPM sensor a U1600 - Electronic key...
nějaká rada?
ve vláknu jsem našel, že by to chtělo vyměnit čidlo otáček, že prd vydrží ... nevíte co vy výměna mohla stát? a má cenu to nějak čistit a zkoušet nebo je lepší to prostě vyměnit? a je nějaká šance se k tomu dostat jinak než přes rozvody? nemáte někde nějakou fotku, kde bych to měl hledat a jak to vůbec vypadá?
ta druhá chyba U1600 - Electronic key - může mít se startem taky něco společného? pokud by byl problém v klíči, tak by snad ani netočil, je to tak?
Díky za pomoc!

jednou za čas mi prostě jen motor točí a nechytne ... stačí jít na chvíli ven, dát si cigárko, pokecat s kámošema a pak to zase chytne ... MES vypsal 2 chyby P0335 - RPM sensor a U1600 - Electronic key...
nějaká rada?
ve vláknu jsem našel, že by to chtělo vyměnit čidlo otáček, že prd vydrží ... nevíte co vy výměna mohla stát? a má cenu to nějak čistit a zkoušet nebo je lepší to prostě vyměnit? a je nějaká šance se k tomu dostat jinak než přes rozvody? nemáte někde nějakou fotku, kde bych to měl hledat a jak to vůbec vypadá?

ta druhá chyba U1600 - Electronic key - může mít se startem taky něco společného? pokud by byl problém v klíči, tak by snad ani netočil, je to tak?
Díky za pomoc!
*** Alfa Romeo 147, 1.6 TS 120CV, (2002, 5dv, Azzurro Gabbiano) ***
Re: 147 1.6 88kW - nestartuje
Ahoj, dokázal by někdo říct, čím je způsoben tenhle špatný start? - Jedná se o tlaky nebo to může být něčím jiným?
(Alfa 147, 1.6, 88Kw, 2005)
Jo a ještě bych chtěl zmínit, že "piští" čerpadlo vysokofrekvenčním tónem. (Možná souvislost?)

Jo a ještě bych chtěl zmínit, že "piští" čerpadlo vysokofrekvenčním tónem. (Možná souvislost?)
Alfa 147 1.6 88Kw 2005
Fiat Barchetta 1.8 96Kw 2000
Kdyby něco, tak 739386051!
Fiat Barchetta 1.8 96Kw 2000
Kdyby něco, tak 739386051!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti