Sejny - Alfa Romeo 75 (1989)

Odpovědět
RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 28.1.2009, stř 15:36

Misokgb : Co máš za svíce NGK BCP6ES, nebo NGK BCP6ET (tříelektrodový ?) Domečky pro vačky, utahovací moment 20-25 Nm.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 28.1.2009, stř 17:25

RV147 píše:Misokgb : Co máš za svíce NGK BCP6ES, nebo NGK BCP6ET (tøíelektrodový ?) Domeèky pro vaèky, utahovací moment 20-25 Nm.
Dik za moment, kdyz po cca 1000km budu kontrolova hlavu moemnty, tak tamto dotahnu podle hodnot... Mam je jednokontaktove, trikontakt = fuj ;)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 28.1.2009, stř 18:16

Já měl BCP6ES už koupené a zrada... neměly odšroubovávací čepičku.... a fajfky jsou samozřejmě určené na svíčky se závitem, takže zrada. :roll: Zajímavé je, že NGK na svých stránkách u nich má uvedeny šroubovací čepice.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 28.1.2009, stř 18:20

Sejny píše:Já mìl BCP6ES už koupené a zrada... nemìly odšroubovávací èepièku.... a fajfky jsou samozøejmì urèené na svíèky se závitem, takže zrada. :roll: Zajímavé je, že NGK na svých stránkách u nich má uvedeny šroubovací èepice.
LOOOOOOOOOOOOOL neska sem je byl vracet... Prvne sem kupoval v marci minuleho roku... Dal mi je NGK proste predpisove... Odnimatelna cepicka... Ted menim a ejhle pyco, nejde to odkroutit, pocas montaze sem mel spinave ruky, takze dve svicky k.o. navic nemam blok ale dnes sem byl ptat, tech 6 zabalenejch mi veme, dve novy dokoupim, s odnimatelnou cePICKOU ;) :drivers:
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 28.1.2009, stř 19:53

Ježiš to je zase komplikace. Takže asi jdu do Brisků, ty mají šroubovací čepičky všechny. No tříkontakt fuj bych zase netvrdil. Jenom potřebujou vyšší napětí na zapálení takže s kladívkovým zapalováním prostě nechodí. Origo Golden Lodge byly taky 4-kontakt.
Šrouby hlavy mají předepsáno 82-83 Nm za studena.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 28.1.2009, stř 20:00

RV147 píše:Ježiš to je zase komplikace. Takže asi jdu do Briskù, ty mají šroubovací èepièky všechny. No tøíkontakt fuj bych zase netvrdil. Jenom potøebujou vyšší napìtí na zapálení takže s kladívkovým zapalováním prostì nechodí. Origo Golden Lodge byly taky 4-kontakt.
Šrouby hlavy mají pøedepsáno 82-83 Nm za studena.
82Nm??? To ja dotahoval 180Nm podle navodu na tesneni od hlavy Ajusa! Ale samo s pootocenim 90stupnu odsrooubovat a pak 180Nm. Nebo sem spatne prepocital libry na Nm ? :D:D Snad ne, davam ji i kapky, mam jenom cca 100km od vymeny, snad to neprdne! :(
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 28.1.2009, stř 21:16

Tak tak... půjdou tam Brisky DR12YC teď tam jsou 17YC.... nevim kterej lojza je tam dal....jsou chudery bílé jak sníh
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 28.1.2009, stř 21:28

No já ještě spekuluju o Brisku DR12TXS (podobná konstrukce jako origo Lodge), nebo DR12YS (stříbrná střední elektroda). Podle všech parametrů tam obě musí jít, jenom se nikomu nechtělo je doplňovat do katalogu. Ty stříbrnky se používají na plyn, ale znám lidi co si je nemůžou vynachválit v závodních motorech, kde ve vysokejch otáčkách už kladívkový zapalování není schopný na klasický svíčce vyvinout potřebný napětí a dochází k selhání.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3256
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rosso155 » 28.1.2009, stř 23:06

já taky používám NGK BCP6ES a normálně jdou odšroubovat, tak tomu nerozumím :smt102
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 28.1.2009, stř 23:22

NGK asi "inovovalo" produkt... Holt nemusí se tvořit závit=ušetří se :cry:
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Příspěvek od Majkll » 6.2.2009, pát 21:29

Taky máš tak přeposilované řízení jak já , nebo to dělá jen u mé 75 a nebo je to běžný jev u všech 75 ?
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 7.2.2009, sob 00:16

NO sice je to už docela dlouho co jsem se 75 jel :-D, ale řízení určitě přeposilované nebylo... šíleně přeposilované řízení jsem zažil ve Fiatu Brava...hnus, bylo to až nepříjemný
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 7.2.2009, sob 10:13

No ono to řízení není tolik přeposilovaný jako spíš nepřesný a s velkým převodem takže se hodně nakroutíš. Tohle byla i věc co mi hodně vadila na BMW. Když už to auto umí jezdit dveřma napřed to málo strmý řízení tu zábavnost zabíjí. Mít to řízení jako 147-ma, je to dokonalý. Výrobci to asi dělaj proto, aby nějakej janek prudce netrhl volantem někde na sněhu. To by v případě strmýho řízení mělo asi katastrofální důsledky.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 7.2.2009, sob 10:45

RV147 píše:No ono to øízení není tolik pøeposilovaný jako spíš nepøesný a s velkým pøevodem takže se hodnì nakroutíš. Tohle byla i vìc co mi hodnì vadila na BMW. Když už to auto umí jezdit dveøma napøed to málo strmý øízení tu zábavnost zabíjí. Mít to øízení jako 147-ma, je to dokonalý. Výrobci to asi dìlaj proto, aby nìjakej janek prudce netrhl volantem nìkde na snìhu. To by v pøípadì strmýho øízení mìlo asi katastrofální dùsledky.
Ja neviem no, plny rejd su tri otocky volantom, pri polohe volantu "rovno" mam plny doprava jedna + pol otacky volantom, z plneho praveho do plneho laveho zatacanie = 3 otacky volantu, podla mna je to "ostrejsie" ako na inych autach (rodinna Honda Accord tam krutim jak keby som kapitan NEMO od nevidim do nevidim :D ). Samozrejme, na drift by bolo idealne MAX jedna otacka volantom, ale ja uz som si zvykol a minule som daval VELKY kruhovy objazd v 100km/h rychlost na dvojke bokom, mesto hore nohami, ze co to je za blazna a aky je tam motor :P :smt041 :smt041 :smt041
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 7.2.2009, sob 17:13

No 147-ma má z rejdu do rejdu 2,1 otáčky, takže možná jsem jenom zvyklej. Poslal bys mi prosím na PM heslo k adresáři Tvýho projektu VSIXT ? Teda jestli není tajnej. Jinak já dělám tu hlavu. Jenom otázka, spalováky mám hladký jako dětská prdýlka, ale lesk to nemá. Příruba na sání se leskne jak psí kule. Asi jiná slitina. Jak to vypadalo u Tebe ? Fotky hlavy jsi asi nenašel co ? Neva, za chvíli budou moje.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 7.2.2009, sob 19:39

RV147 píše:No 147-ma má z rejdu do rejdu 2,1 otáèky, takže možná jsem jenom zvyklej. Poslal bys mi prosím na PM heslo k adresáøi Tvýho projektu VSIXT ? Teda jestli není tajnej. Jinak já dìlám tu hlavu. Jenom otázka, spalováky mám hladký jako dìtská prdýlka, ale lesk to nemá. Pøíruba na sání se leskne jak psí kule. Asi jiná slitina. Jak to vypadalo u Tebe ? Fotky hlavy jsi asi nenašel co ? Neva, za chvíli budou moje.
To jo, ja su jak slubotechna pomalu, mam ty fotky (snad jeste sou ve fotaku!) u kamarada, v ktereho dilne sem si menil tykef... Nasel sem ale dve fotky hlavy jak sem ji prinesl domu i s prirubou... No kazdopadne prolestit co to jde.

To sani i kanaly, je povetsinou diskutabilni, nekdo rika, ze kdyz ma sani moc leskly povrch, tak smes plaiva se LEPI na steny sani, tudiz nespravne preplnuje motor smesi... Nikdo ale nevi s jistotou rict, kolik je presne lesteni uzitecne a kolik naopak skodi. Ja bych to prolestil abych vedel, ze tohle je hlinik, tohle je slitina, tudiz neni potreba mit zrcadlo misto sani, ale lesk by to bejt mohlo :)

PS: dneska sme vyndali moturek, ktery putuje brachovi do auta, pac ja jeho zabil :( Saci vacka je volna a presla pres retez, takze menime celej motor... :/

PS2: nutno mrknout znovu link na alba, sou tam nova kola :P :P :P
Fotky:

Obrázek

Obrázek
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 7.2.2009, sob 20:19

Obrázek

Obrázek

Mizerný fotky z mobilu. To odešel ten motor v limited nebo ten tvůj s hlavou EVO-0,7 ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 7.2.2009, sob 20:24

RV147 píše:Obrázek

Obrázek

Mizerný fotky z mobilu. To odešel ten motor v limited nebo ten tvùj s hlavou EVO-0,7 ?
Nn, ta moje EVO hlava jezdi jak drak (zatim, s momentem 180Nm na makovici!), v limited... Byl to nic moc kup, i ted motor, todle tamdle, zaprsi a je vevnitrc bazen a pod :( Krom tech rekar tam nema asi nic cenu no... No jo, hezky to mas :) Rikam, ze az tolik neni potreba, vykonovej dopad nic moc, zvuk vostrej to jo :)) Pres sportovni filtr :) Ja nemam ani fotak, ze bych to ted trosku nafotil ale vymenu hlavy mam foto zdokumentovano... Takze kdyz to kamos ma, ja to sem pak nasypu :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 10.2.2009, úte 23:49

Tak jedem dál... nádrž připravená na nahození do auta. dnes mi přišly přípravky na koncovky brzdových trubek, krátké trubičky ke třmenům mám hotové-tip: doporučuju koupit dvě trubky k přednímu kolu na fáčko za 35Kč/kus, naohýbat podle sebe a zkrátit. Trubku co vede zepředu už asi budu muset udělat z metráže. Brzdové a spojková hadice budou Goodridge pancéřované. Jakmile mi dojdou synchrony a nějaké drobnosti od Kůrkyna bude sborka převodovky... Je nachystaná zadní náprava, nahozené nové silentbloky. V průběhu týdne s kamošem šplíchneme spodek... už mám obroušeno a vzíté základovkou. Prostě mazec... snad už ta krysa brzo pojede :twisted: Jediné co mi chybí ke štěstí jsou výfukové svody... možná to nakonec dopadne tak že nechám udělat u firmy ZaPa tady kousek od Tišnova nové. Otec si ze mě utahuje...prý že se s tím moc mazlím a to znamená že to zas dopadne jak minule s 33....po 3 týdnech ježdění bude zbořená a zralá do šrotu. Mimochodem za 33 jsem utržil lehce přes 20tis... byla to totálka.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 17.2.2009, úte 19:14

Jedeme dál... převodovka komplet složená, zbývá ji naplnit olejem... Nyní čekám na pérka k brzdovým destičkám, silentbloky převodovky a pár dalších maličkostí...
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 18.2.2009, stř 07:13

Kde jsi nakonec sehnal synchrony a za kolik ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 18.2.2009, stř 14:33

Takže synchrony jsou top výběr ze čtyř převodovek celkem :D jeden z mé původní, jeden z převodovky co jsem koupil za 600 od jednoho chlápka a dva mám z převodovek od misokgb. takže mi doma zůstala kupa harampádí :twisted: Nakonec jsem nepoužil na utěsnění silikon ale těsnící hmotu Curil-T od firmy Elring... podle toho co k ní výrobce píše a garantuje by to mělo být naprosto v pohodě... doporučuje to i Porsche. Teďka ještě musím trhnout od sebe převodovku kterou bude mít v autě misokgb a provést to samé co u svojí. :) JInak jedna na díly byla z dízla a měla totálně odpravenou pětku.... tak sjetý ozub nebyl v žádné jiné co mám... špičky ozubu úplně chyběly.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 18.2.2009, stř 19:49

Takže máš synchrony starý ale použitelný ? Děláš převodovku pro misokgb ? Ojetá pětka spíš svědčí o tom, že rošádu už někdo dělal před Tebou a nebo jezdil furt na pětku. :-D
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 18.2.2009, stř 19:51

Teď jsem asi před týdnem rozebral převodovku z Dedry TD a pětkové kolečko už zoubky pro objímku taky skoro nemělo.. Asi se s ropáky jezdí hodně na pětku :D

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 18.2.2009, stř 20:10

RV147 píše:Takže máš synchrony starý ale použitelný ? Dìláš pøevodovku pro misokgb ? Ojetá pìtka spíš svìdèí o tom, že rošádu už nìkdo dìlal pøed Tebou a nebo jezdil furt na pìtku. :-D
Kdybyste vedeli co sem s tou TD alfou delal, tak mi date tady na foru BAN, stala 3000Sk cely auto :D A VUBEC nebrzdila, tak sem za chodu musil "vrazit" eRko a brzdit spjetnym chodem :D :D Jinak jeste tady nejaky prevodovky sou :))


Tak ja trochu tak pokrocil, sundal sem "salonku" silent na motoru, ktery poputuje do limitna...


Na svoji naprave sem sundal wattuv primovod, "vypalil" stary gumovy pouzdra stabilizatoru s opalovackou, pfuu ten smrad, ale je to cely venku, uz se "tesim" kdyz tam budu davat powerflexy :smt064

Sundal sem poloos pravou - kvuli vejfuku K.O. manzeta, pojede druha poloos... Rozdelal sem dost brzdy, valecky funguji a gumicky vypadaj taky v poradku, ale pro jistotu je napojim na predni brzdy a budu slapat pedalem, jestli se ty valecky vazne vraceji...

BTW jak koukam, rucka drzi jed jednu stranu plotynek ne?

Taky sem vypalil silentblok napravy - mezi trojuhelnikem de dion a mezi plechem, na kterem sou upevneny silentbloky prevodovky.

Takze pomaly sem se hnul, s brzdama, napravou, kardan mam jinde, tam staci vymeni len ulozeni s loziskem, to mam tady pred monitorem, hardyny maji pul roku...

Rozberal sem taky dve sady spojek, jedna spalena na smrt, i setrvak K.O. a druhy setrvak vymontuju zitra z obalu spojky, taky vymontuju z mrtveho motoru setrvak a tyto dva setrvaky zasenu mistrovi, ktery je stahuje kvuli vahe...

Olej do prevodovky narvu ten DuraBlend, snad to bude radit dobre, taky nejaka manzeta a gufero na razeni pojede nove od kurkyna, vsechny silenty, taky novy + uprava bocnich silentbloku motoru na zivotnost, provrtat a skrz dva plechy silentu prostrcit sroub:

Obrázek

Jo taky vejfuk... Pojedou zatim origo parohy svody, lamda pryc, predelani na "jednotrubku" zadny dvoje tubky z tlumicu a pod... Pak pojede pletenec - misto katu, a dynamizer mistro stredaku, pak nova tenkostenna trubka do zadu a tam koncovej tlumicek...

Budiky mozna uz upraveny (uz ted svitim na modre :P :P :P ), z ty alfy za 5ku, taky cely interier pac je jak novej... Jo taky menim posilovac brzd s hlavnim spojkovym valeckem, pac ten muj je hnuj a pomaly se vraci hlavni spojkovy a tudiz nici lamelu... Lamelu odesilam do renovaku, novou Sachs, at to oblozi tim jejim sajrajtem a kdyz umi, tvrdsi pruzinky na lamele na odpruzeni. Kdyz to dokonam uz urcite sezenu penize na chip (kteri se bude dat kopirovat :P ) a pojedu s tim na brzdu = pocitam max 30 dnu kdyz vsechno dobre pojede...


BTW kola BORBET A 7.5" 205/45 R16 z GTVcka pripraveny... A delam svoje speedliny 15x7J na orange barvu, plus 195/45 pneu. Predni brzdy kotouce sportovni od DD a novy desky, novy loziska, vsecko mam doma :)

Bude to basta kdyz to pojede a su zvedav jak to pojede. Jeste sehnat penize a KONIky zluty a weitec pruzky do zadu a predek hodim o par CM dolu pri vymene silentbloku ramen torzkama :)

Zitra skusim nafotit me prace pokracovani *varim varim

Kluci f tedeycku at se tesi, cobydub bude cervenej drak na cestach arvsvw arvsvw arvsvw


BTW: kapota s vyduchem na filtr (mimochodem sklapecim :P ) u lakyrado cerne ;) A maska "bez znaku" (ja vim ja vim alfa znak...) taky delam pomalu... Laminuju kytuju, uz to nabera :)

A aby vam lito nebylo, pri vymene spojky na moji alfe doslo "k chybe" a ja vyhodil cely silentblok pravy prevodovky, pac ta guma byla K.O. a ted se mi skrizila prevodovka a jde mi radit jen 5 a eRko. Nabehal sem na tom uz 200km a pohoda :D Pohnuti na 5 ma sve kouzlo, ono to nehrabe! :D Ale spojka zatim drzi, chce to cit a parkovat vzdy "z kopce" :D :D
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host