
EGR ventil
Re: EGR ventil
no super tak to su celkom pozitivne spravy 

156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: EGR ventil
Jaké pozitivní zprávy máš na mysli ? 

1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: EGR ventil
no to ze ho nemusim zhanat novy (asi) a tym padom ze mozem ist s alfou na zraz na palavu...a aj to ze tak to robia vo fiate 

156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: EGR ventil
Ve FIATE ti ho objedají (repas) + 2ks těsnění, a ten špatně fungující jim tam necháš. Ale jak říkám je to zbytečné jim za to platit, když to jde udělat skoro zadarmo.Liwika19 píše:no to ze ho nemusim zhanat novy (asi) a tym padom ze mozem ist s alfou na zraz na palavu...a aj to ze tak to robia vo fiate

1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: EGR ventil
Já na sraz na Pálavu nejedu , jinak bych si vzal sebou aku vrtačku a opravili by jsme to tam
budu na srazu Fashioncars...

1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: EGR ventil
no len ci by som koli tomu vysokemu tlaku dosla na palavu...vsak ja to nejdem davat do fiatu ale k zanemu co robi alfy takze to zase az tak drahe nebude...aj ked by som to mohla mat spravene aj zadarmo ale zial tlaci ma cas
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: EGR ventil
Já jsem s tím jezdil asi 2 měsíce přes zimu než jsem se dostal na opravu. Postupně se to zhoršovalo až jsem to měl mrtvé do 2500ot a pak to teprve zatlačilo do sedaček tlak na turbu jsem měl taky vysoký...vyřešil jsem to dočasným zaslepením EGRu na přívodu. A až se trochu oteplilo tak jsem to opravil.Liwika19 píše:no len ci by som koli tomu vysokemu tlaku dosla na palavu...vsak ja to nejdem davat do fiatu ale k zanemu co robi alfy takze to zase az tak drahe nebude...aj ked by som to mohla mat spravene aj zadarmo ale zial tlaci ma cas

1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: EGR ventil
ale ja to nemam ani zaslepene preto mam obavy stym ist na moravu aby mi napriklad neroztrhlo nejaku hadicu
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: EGR ventil
Myslím, že by to spadlo dřív do nouzového režimu než by praskla hadice. Ale v žádném připadě tě nepřesvedčuji , že z té cesty na palavu nemusíš mít obavy , raději si to nech opravitLiwika19 píše:ale ja to nemam ani zaslepene preto mam obavy stym ist na moravu aby mi napriklad neroztrhlo nejaku hadicu

1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: EGR ventil
ale vies druha vec je ze na morave pri kromerizi mi to spravi priatel zadarmo...takze ak by to tam vydrzalo tak nemusism platit servis 

156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: EGR ventil
ParádaRadek156 píše:Postup repase EGRu v EN + fotografie

NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: EGR ventil
Tak jsem si cvičně rozebral EGR a byl čistý. Na ty kilometry až moc. Je to otázka hodinky, takže myslím že každý obyčejný mechanik tohle musí zvládnout.pekony píše:ParádaRadek156 píše:Postup repase EGRu v EN + fotografie. Určitě to někdo další využije.

NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: EGR ventil
No já jsem to čistil při 170tis...a ta tyčka se ani nehlapekony píše:Tak jsem si cvičně rozebral EGR a byl čistý. Na ty kilometry až moc. Je to otázka hodinky, takže myslím že každý obyčejný mechanik tohle musí zvládnout.pekony píše:ParádaRadek156 píše:Postup repase EGRu v EN + fotografie. Určitě to někdo další využije.

1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: EGR ventil
jen pro kontrolu, u 2,4 je na stejnem mistej, jako u 1.9? abych neotevrel kapotu a nemohl to najit 

Re: EGR ventil
Ano... mjet 1,9 nebo 2,4 to mají na stejném místě , stejný EGR...Petr147 píše:jen pro kontrolu, u 2,4 je na stejnem mistej, jako u 1.9? abych neotevrel kapotu a nemohl to najit

1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: EGR ventil
Louskám toto téma páč mojí alfu trápí propad výkonu.
Při 1700ot dám plný knedlík, začne pískat turbo, auto zabere a táhne cca do 2200ot. Pak turbo ztichne a tah zeslábne ale to jen na vteřinu a pak jakoby mě někdo nakopl znovu turbo a plný tah motoru a to vše až k 4000ot.
EGR jsem měl rozhozený a k mému překvapení musím říct že byl takřka čistý.Jen slabý povlak sazí. Cívka a v ní váleček též chodí v pořádku. Tak jediné co mě napadá je že jak už tu bylo psáno může za těch 200tis.km mít EGR pomalejší reakce. Nebo se mílím? Má někdo nápad nebo zkušenost jak tomu propadu zabránit?
Ještě mě na padlo zkusit dát pře EGR nějakou tu záslepku s malou dírkou aby to neházelo chybu a pak se uvidí ....
Při 1700ot dám plný knedlík, začne pískat turbo, auto zabere a táhne cca do 2200ot. Pak turbo ztichne a tah zeslábne ale to jen na vteřinu a pak jakoby mě někdo nakopl znovu turbo a plný tah motoru a to vše až k 4000ot.
EGR jsem měl rozhozený a k mému překvapení musím říct že byl takřka čistý.Jen slabý povlak sazí. Cívka a v ní váleček též chodí v pořádku. Tak jediné co mě napadá je že jak už tu bylo psáno může za těch 200tis.km mít EGR pomalejší reakce. Nebo se mílím? Má někdo nápad nebo zkušenost jak tomu propadu zabránit?
Ještě mě na padlo zkusit dát pře EGR nějakou tu záslepku s malou dírkou aby to neházelo chybu a pak se uvidí ....
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: EGR ventil
Co dělá ručička tlaku turba? Při oné ztrátě tahu spadne dolů? Zkoušel jsi to s otevřenými okny a poslouchat jestli náhodou ti neodfoukne turbo?
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: EGR ventil
otazne je ci ma rucicku tlaku turba...ja ju napriklad nemam a teda zisla by sa, tak ako aj teplota oleja 

156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: EGR ventil
Jááj sorry neřešil jsem typ a stáří vozu. 

NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: EGR ventil
Když u M-JETu zaslepíš EGR na vstupu i se třema dírkama tak to RJ pozná a kontrolka se rozsvítí. Zaslep ho na vstupu uplně a pak uvidíš jak se auto bude chovat. Když se to nezmění tak to EGRem nebude. Reakce nového EGRu a EGRu 200tis KM budou uplně jiné to je jasné...Zip166JTD píše:Ještě mě na padlo zkusit dát pře EGR nějakou tu záslepku s malou dírkou aby to neházelo chybu a pak se uvidí ....

1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: EGR ventil
jj ok
Jinak nás 166kaře o ručičku turba ochudily.A no ono by to bylo co se po designové stránky už asi na limuzínu moc
Jinak nás 166kaře o ručičku turba ochudily.A no ono by to bylo co se po designové stránky už asi na limuzínu moc

Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: EGR ventil
Dnes jsem čistil Egr a při odšroubování elektromag.části od té mechanické vypadlo tohle.(viz foto)Patří to tam nebo to tam někdo předemnou dodal,protože ten pístek se přes tuhle podložku vůbec té mechanické části nedotkne
147 2003 1.9 JTD 85kw
159 2006 2.2 JTS 136kw
EX 147 2007 1.6 TS 88KW
EX 145 1997 1.4 TS 76KW
159 2006 2.2 JTS 136kw
EX 147 2007 1.6 TS 88KW
EX 145 1997 1.4 TS 76KW
Re: EGR ventil
Zdravim pani, mam taky problem. zacala mi padat moja alfa do nudzoveho rezimu a stracat vykon...po znovu nastartovani to chvilu ide normalne a potom znovu hlaska na palubaku chyba motora a strata vzkonu....diagnostika ukazala chybu P1193 ....moze to sposobovat prave zaneseny EGR?...chystam sa ho teraz precistit a zaujima ma ci to moze byt chyba ktora to moze sposobovat..dakujem
Alfa Romeo 147 ,1,9 JTD 16v 103kW
- Maxa
- Štamgast
- Příspěvky: 802
- Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
- Bydliště: Ostrava-Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Čau,mám taky problém s tím,že mi to od spodu moc netáhne.Tak jsem vyčistil dnes egr.Nebyla to zas taková hrůza,jak byl zanesený a el.magnet chodí v pohodě.Měl jsem asi na hodinu odpojenoou baterku.Změna žádná nenastala.Od spod to prostě netáhne jako dřív a žere to teď nově asi o litr na sto víc.Tak mě napadlo,nemusí se jednotka po odjení baterie nějak srovnat?Ohledně té spotřeby?
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
Re: EGR ventil
Maxo, pokud auto netáhne odspod, není chyba v EGR. Spíš bych tipoval na DPF, nebo něco s turbem.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů