-
Richie
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 5.1.2007, pát 08:14
Příspěvek
od Richie » 1.9.2009, úte 11:15
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
-
whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od whitedevil » 1.9.2009, úte 18:59
jestl budeš chtít a hlavně jsetli to umíš tak až budu mít soft a kabel můžeme to spáchat... do jaráku to máš kousek... Ale budu to mít v ruce poprvé.. a ani nevim jestli to bude alfadiag umět...
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
-
kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kejml » 1.9.2009, úte 19:03
Alfadiag to neumí, to je jen diagnostika. Potřebuješ ECU flasher - např. KWP2000, nebo Galletto.
Rozhodně bych se nepouštěl do flashování jednotky bez znalosti věci, protože může dojít k přerušení spojení mezi NTB a ECU a jednotku už nikdo neoživí...
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
-
kecka
- Příspěvky: 33
- Registrován: 30.3.2008, ned 21:24
- Bydliště: Bohumin
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kecka » 11.9.2009, pát 14:48
kejml píše:Richie: Přípona souboru o ničem nevypovídá, to je jen moje identifikace, abych věděl, co to je. Flasher přípona nezajímá.
Kecka: Je "lepší" chipovat vyšším tlakem v railu, nebo natažením délky vstřiku?

Jo to nevim nejsem chiper

1,9 JTD
0,9 Cenda
-
Richie
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 5.1.2007, pát 08:14
Příspěvek
od Richie » 23.10.2009, pát 11:39
taaaaak za pul hodky budu mit zase auticko s origo softem

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
-
RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od RV147 » 23.10.2009, pát 15:16
Tak jak ? Jede hůř, hulí dál ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
-
kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kejml » 23.10.2009, pát 16:50
tipuju že Richie bude nespokojen dvojnásobně
nepojede to a bude hulit dál
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
-
Richie
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 5.1.2007, pát 08:14
Příspěvek
od Richie » 23.10.2009, pát 17:37
tak panove...jsem spokojen..alfa nekouri vuuuubec..ani oblacek..je teda fakt ze trosku hur jede,ale to je jen zvyk z chipu...jinak stepan rikal ze to vypada ze motor jinak jde dobre,ma dobrej zvuk (mimo drnceni cerpadla samozrejme...rikal ze teda je obcas linej...rikal at zaslepim EGR ventil a vycistim to hrozne spinave sani...musim rict ze nekoho kdo takle rozumu autum jsem snad jeste nevidel...hlavne si myslim ze mi te pujde spotreba dolu,kdyz nebudu vypoustet ty naftove mraky...takze chip uz nikdy vice....jo a mam v haji silentbloky na motoru...tak se trosku vic klepe...odchipovanim se taky ztratilo to "skakani" v nizkych otackach pri konstantim plynu....
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
-
kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kejml » 23.10.2009, pát 18:03
Gratuluju!
A pak prej že po chipu nehulí. Po kvalitním možná...
A to skákání je prostě další bug v doktorovo mapách.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
-
Richie
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 5.1.2007, pát 08:14
Příspěvek
od Richie » 23.10.2009, pát 19:01
jako jelo to s chipem slusne ale pri kazdem rozjedzu kontrolovat ve zpetnem zrcatku jestli si za mnou musi vsichni poustet mlhovky nebylo zrovna prijemne...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
-
RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od RV147 » 23.10.2009, pát 19:39
Nevím, já i kámoš máme soft od Sarkana a žádnej extrémní hulán se nekoná. Přijde mi to trochu nefér vůči němu, nedostal ani možnost to nějak řešit. Hodně záleží na kvalitě nafty, já jednou nabral naftu u takový malý pumpy a pak to opravdu hulilo.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
-
kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kejml » 24.10.2009, sob 00:50
Mě to hulilo jen napoprvé ráno. Než se rozehřeje turbo, uloží se ve výfuku saze a ty je potřeba vyfouknout.
Ale jestli to hulilo při každém sešlápnutí,je to prostě na reklamaci. Buď vrátit prachy, nebo slevu. Já jsem to prostě dal pryč asi po 14 dnech zkoušení.
Seriozní chiptuner při nespokojenosti vrací prachy.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
-
Richie
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 5.1.2007, pát 08:14
Příspěvek
od Richie » 25.10.2009, ned 13:37
me to nejdriv tak nejak nevadilo..ale ted jsem pri kazdem seslapnuti plynu ostudne koukal do zpetneho zrcatka...jinak mi to Sarkan nacipoval za takovou cenu ,ze bych o slevu nezadal...uz ta cena sama byla po sleve

ja nemam nic proti Sarkanovi ...jen proste moje alfa po cipu coudila no...a ted budu zaslepovat EGR ventil

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
-
RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od RV147 » 25.10.2009, ned 18:17
No ono to vyzní dost divně, ale nebudeme se přeci hádat. Jinak nevím jak u 2,4 JTD, ale u Mjetu jednotka zaslepení pozná. Mám to řešeno softwarově od Sarkana kdy EGR otvírá pouze tak aby byl zavřen při akceleraci.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
-
kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kejml » 25.10.2009, ned 18:54
EGR je řízen elektronicky i u Unijetů. JTD 100 kW jednotka zaslepení nepozná.
Já považuju hulení po chipu za lemplovskou práci a trval bych na opravě nebo vrácení peněz. Seriózní firmy to nabízejí.
Nikomu svůj přístup nevnucuju. Jen nevím, kam to povede, když budeme ke šlendriánu (v jakékoli podobě) lhostejní. Podvodníci a lemry (všeho druhu) na to spoléhají. Tak se jim prostě bude dařit líp...
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
-
RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od RV147 » 26.10.2009, pon 07:26
Kejml :Nechci tady vytvářet flame co nikomu nezůčastněnýmu nic nepřinese. Takže jenom můj postřeh. Sarkan byl ochoten a schopen řešit cokoli co jsem si řekl. Pokud mě paměť neklame i ty jsi jeho služby použil. Měl jsem za to že jsi byl spokojen. Pokud to Richiemu hulilo a Sarkan to nebyl schopen na místě vyřešit, měl Richie říct já to nehci, vrať mi prachy.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
-
modenaboy
- Štamgast
- Příspěvky: 817
- Registrován: 25.1.2008, pát 16:06
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od modenaboy » 26.10.2009, pon 07:35
kejml píše:
Podvodníci a lemry (všeho druhu) na to spoléhají.
Najednou, tomu se říká dvojí metr, že.
BMW 730d, Superb TDI
-
Richie
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 5.1.2007, pát 08:14
Příspěvek
od Richie » 26.10.2009, pon 08:35
RV147 píše:Pokud to Richiemu hulilo a Sarkan to nebyl schopen na místě vyřešit, měl Richie říct já to nehci, vrať mi prachy.
ale ja si na Sarkana vubnec nestezuju

chip jsem mel a jelo to s tim dobre....sice to vic coudilo ,ale jelo to... tak jsem si s chipem pojezdil a ted jsem ho (taky hodne kvuli strachu o motor) dal zase pryc...
...problem s kourenim byl proste v tom,ze turbo u 100kw verze se musi nastavit rucne a to Sarkan neudelal...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
-
Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Kůrkyn » 26.10.2009, pon 09:09
Takže něco jako okap ze střechy vyvedený do obýváku.

-
kecka
- Příspěvky: 33
- Registrován: 30.3.2008, ned 21:24
- Bydliště: Bohumin
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kecka » 26.10.2009, pon 10:00
1,9 JTD
0,9 Cenda
-
kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kejml » 26.10.2009, pon 10:28
RV147 píše:Sarkan byl ochoten a schopen řešit cokoli co jsem si řekl.
Mám podobnou zkušenost.
RV147 píše:Pokud mě paměť neklame i ty jsi jeho služby použil. Měl jsem za to že jsi byl spokojen.
Použil, několikrát, a byl spokojen jen s něčím. S čím jsem spokojen byl, to jsem zaplatil.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
-
RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od RV147 » 26.10.2009, pon 12:30
Bavil jsem se jednou s chlapíkem od Dieselpoweru, kterej je asi nejlepší na úpravy motorů TDI v čechách. Ten mi říkal, že někdy je lepší když to trochu hulí, jelikož přebytek paliva chladí turbo a celej vejfuk. Když někdo udělá +40 koní a ani to nezahulí ať si nechá změřit teplotu vejfukovejch plynů. Nesouhlasím, že kouřivost je měřítko kvality úpravy.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
-
Richie
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 5.1.2007, pát 08:14
Příspěvek
od Richie » 26.10.2009, pon 12:34
ale minimalne je to ostuda ...a musim rict ze velka...sam vim jak se koukam na ocipovany ochcafky...s usklebkem sleduju dym valici se z vyfuku....
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
-
kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kejml » 26.10.2009, pon 13:38
RV147: Nedokážu si představit, jak by mohly mikrogramy nafty chladit turbo. Ale to neznamená, že to není pravda. Ale spíš to vidím na tvorbu alibi. IMHO.
Každopádně chudá směs u benzínového motoru má opravdu vyšší teplotu spalování...
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
-
RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od RV147 » 26.10.2009, pon 13:52
No ono nic na světě není zadarmo, takže kouřivost je sice estetická vada, ale paradoxně může bejt "kouřivá" mapa šetrnější pro motor. Ostuda je podle mýho úprava, kdy to kouří a nejede. A nebo nekouří a nejede.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host