Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Po dlouhy dobe jsem se podival na stranky Squadra tuning a docela zajimavy veci uz maji.
Vypinani ESP pomoci donglu:
Je to takovy trochu kostrbaty reseni s tim vypinanim vseho, na druhou stranu kdo si chce zadriftovat a obcas se projet bez vsech asistentu, tak pro toho by to mohla byt zajima volba.
SW mapy pro 200k verzi taky vypadaji velmi zajimave. Vypada to, ze umi vypnout start/stop, otevrit klapky vyfuku, zvysit maximalku a zvednout vykon na 319 hp a 490Nm... To nezni uplne spatne a i ty teplotni ochrany co uvadeji davaji smysl.
Vypinani ESP pomoci donglu:
Je to takovy trochu kostrbaty reseni s tim vypinanim vseho, na druhou stranu kdo si chce zadriftovat a obcas se projet bez vsech asistentu, tak pro toho by to mohla byt zajima volba.
SW mapy pro 200k verzi taky vypadaji velmi zajimave. Vypada to, ze umi vypnout start/stop, otevrit klapky vyfuku, zvysit maximalku a zvednout vykon na 319 hp a 490Nm... To nezni uplne spatne a i ty teplotni ochrany co uvadeji davaji smysl.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
V klidu, to tezis Bitcoiny pro Alfurammstein píše: 31.8.2018, pát 21:40 Jsem to teď zkoušel u normální Giulie a po navolení kol Dynamico se mi to vždy zasekne, vytíží procesor na 30-40 % a předstírá načítání. Používám Chrome+Win 7

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Snažím se pomoct značce, jak jen to jde
.

Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
- vaclav
- Nováček
- Příspěvky: 129
- Registrován: 1.10.2011, sob 16:54
- Bydliště: Lochenice (okr. Hradec Králové)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Mne by se zadokolka, co ma pod Dckem jednu ostrou mapu, pod Nkem druhou mapu pro manželku libila asi i vic nez q4. Urcite zajimava alternativa, alespon pro mě.kenjiro píše: 1.9.2018, sob 07:27 Po dlouhy dobe jsem se podival na stranky Squadra tuning a docela zajimavy veci uz maji.
Vypinani ESP pomoci donglu:
Je to takovy trochu kostrbaty reseni s tim vypinanim vseho, na druhou stranu kdo si chce zadriftovat a obcas se projet bez vsech asistentu, tak pro toho by to mohla byt zajima volba.
SW mapy pro 200k verzi taky vypadaji velmi zajimave. Vypada to, ze umi vypnout start/stop, otevrit klapky vyfuku, zvysit maximalku a zvednout vykon na 319 hp a 490Nm... To nezni uplne spatne a i ty teplotni ochrany co uvadeji davaji smysl.
AR 159 SW 1,9 JDTm 16v 2007 - stříbrná kráska
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ten dongle funguje jak?
Neustale pripojen v OBDII a ovlada se telefonem?
Musim rict, ze obe ty varianty jsou super. Ovsem je fakt skoda, ze alfa treba nepusti seriove na trh 2.0TB s zvysenym vykonem
edit: Dongle už vím, původně mi nenačetl text.
Takže ve vysledku to prostě funguje stejně, jako když se vytáhne pojístka...
Neustale pripojen v OBDII a ovlada se telefonem?
Musim rict, ze obe ty varianty jsou super. Ovsem je fakt skoda, ze alfa treba nepusti seriove na trh 2.0TB s zvysenym vykonem
edit: Dongle už vím, původně mi nenačetl text.
Takže ve vysledku to prostě funguje stejně, jako když se vytáhne pojístka...
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Ales159
- Pozorovatel
- Příspěvky: 316
- Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pro Ameriku se dodává pouze silnější verzi a to RWD i AWD, škoda, že pro Evropu neDallen píše: 1.9.2018, sob 17:05 Ten dongle funguje jak?
Neustale pripojen v OBDII a ovlada se telefonem?
Musim rict, ze obe ty varianty jsou super. Ovsem je fakt skoda, ze alfa treba nepusti seriove na trh 2.0TB s zvysenym vykonem
edit: Dongle už vím, původně mi nenačetl text.
Takže ve vysledku to prostě funguje stejně, jako když se vytáhne pojístka...
Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Mě by z toho všeho asi zajímalo jen to odblokovani Vmax, ale nemyslím že by to šlo bez zásahu do ŘJ...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No VMAX bude asi souviset s tou jejich palivovou mapou, s tou origo z toho asi vic nevyzdimas. Nemyslim, ze by tam byl omezovac. Ja predpokladam, ze budu mit pristi rok koncem jara najezd uz kolem 80k km, coz uz se bude blizit konec zaruky (100k km), tak bych do toho asi sel. Prece jen lehka RWD s 320hp a 490Nm by nemusela byt uplne spatna za ty penize (700 EUR). To vypinani ESP snad jeste nejak dotahnou do ty doby, aby to nevypinalo uplne vsechno ostatni (Hill Holder, ABS atd.).
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Je to určitě omezený jen elektronicky, protože do 242 to normálně táhne a pak to najednou jakoby zvolni, jako když jedeš na tempomat a dojedeš na vrchol kopce. Otackomer zdaleka není na konci.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Na me to nepusobi jako ze to "normalne" tahne a pak se to stopne najednou. Spis mam pocit, ze to nad tech cca 225-230 km/h hleda posledni zbytky vykonu. Proc by to jinak omezovali na tak nesmylny cislo 242/235 a ne na 250 jako "skoro vsichni" Nemci. Uz jen z marketingových duvodu....
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)


Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ted koukam na http://www.automobile-catalog.com a ten rozdil tam je fakt markantni: 0-230 km/h u verze Super za 63 sekund vs 37 sekund u Veloce. Je tam uvedena i teoreticka maximalka 245 u Super a 264 u Veloce. O tom min chapu, kde prisli zrovna na maximalku 242
Tak asi mam jasno o tom remapu 
btw. uplne vidim, jak se kluci, co maji QV smejou pod fousy



btw. uplne vidim, jak se kluci, co maji QV smejou pod fousy


Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Najpravdepodobnejsia verzia bude zakopana niekde v nariadeni EU o emisiach na model/koncern a priplatkoch za ich prekrocenie.
Tiez som si vsimol, ze to auto ma na viac. Na druhej strane najvacsia zabava s nim je aj tak v rychlostiach ovela nizsich
.
Tiez som si vsimol, ze to auto ma na viac. Na druhej strane najvacsia zabava s nim je aj tak v rychlostiach ovela nizsich

Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Taky me to uz napadlo, ze za tou uskrcenou 200hp verzi budou emise, ostatne jako za kazdou pic....nou posledni dobou. Ted premyslim, ze kdyz si necham zvysit vykon, tak to bude mit vyssi emise. Prijdou na to pri mereni emisi? Nevite nekdo, co a jak se tam meri?
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ty brdo to je fakt docela brutální rozdíl, diky za zajimavy info!kenjiro píše: 3.9.2018, pon 13:17 Ted koukam na http://www.automobile-catalog.com a ten rozdil tam je fakt markantni: 0-230 km/h u verze Super za 63 sekund vs 37 sekund u Veloce. Je tam uvedena i teoreticka maximalka 245 u Super a 264 u Veloce. O tom min chapu, kde prisli zrovna na maximalku 242Tak asi mam jasno o tom remapu
btw. uplne vidim, jak se kluci, co maji QV smejou pod fousy![]()
![]()
Quadrifoglio 0-230 za 18,5 sec - peklo prostě

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ale tak zase ani nie,aj keď je pravda že 2kilá sú tam hneď.
Som ale vcelku prekvapený rozdielmi eu vs usa verziami.
Som ale vcelku prekvapený rozdielmi eu vs usa verziami.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ta zrychlení by mě celkem zajímala. Ve čt jedeme na Nurburgring, kámoš bude mít i laptimer - nevím, jestli má funkci měření zrychlení. Zkusil bych to po cestě zpátky schválně. Mám teď nově gopro6, tam jde nastavit i tachometr při zobrazení vlastního videa a další různé hodnoty jako přetížení, mapu, graf rychlosti atd. Ale jsou to hodnoty GPS - takže podle mě dost zpomalené a ''nepřesné''. Když pojedu někde půl vteřiny např 260, tak to podle mě nemá gopro šanci zaznamenat.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
S automatem to bude v pohode, zato s manualem to asi nebude uplne sranda tech papirovych casu dosahnout. Teda pokud to uz ma clovek v ruce, tak asi jo, ale verim, ze kdo s tim autem nejezdi pravidelne, tak se k tomu ani nepriblizi.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No v AT nejako prituhuju zelene mozgy. Teda akurat minuly tyzden som si vypocul story, ze chalan chytil 800eur pokutu v podstate za chip. Zevraj AT policajti dostali od vyrobcov cisla ake ma mat ten ktory model a hocijake odchylky razantne pokutuju aj ked ste v tolerancii normy. Meranie spravia mobilne rovno na parkovisku.kenjiro píše: 3.9.2018, pon 17:48 Taky me to uz napadlo, ze za tou uskrcenou 200hp verzi budou emise, ostatne jako za kazdou pic....nou posledni dobou. Ted premyslim, ze kdyz si necham zvysit vykon, tak to bude mit vyssi emise. Prijdou na to pri mereni emisi? Nevite nekdo, co a jak se tam meri?
Nemam to ale zatial potvrdene z inych zdrojov.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tomu bych i veril. Vim co delaji motorkarum kvuli vyfukum. Ten chip od Squadry ma vyhodu v tom, ze v rezimu A je to porad verze Super, v N je to Veloce a az v D to ma ten max vykon. Jinak tohle asi budou zkouset spis na auta, ktery jsou ocividne tuzingovy (kridla, polepy, rvouci motor atd.), ale kazdopadne je Rakousko zeme, ktery se stejne vyhybam jak to jen jde uz kvuli tem jejich IGL zonam a radarum na kazdym rohu, o tech jejich fasistickejch fizlech ani nemluve.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jo, jezdit se tam musi opatrne, na druhou stranu silnice maji fajn, jezdi se plynule a nekde na dalnici dokonce zavedli 140 ;-) jinymi slovy kdyz jedu ze Salzburgu domu do Zlina tak nejhorsi usek cesty je samozrejme ten cesky, jak jinak, ze....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tady to máš: EDIT, z nějakýho nepochopitelnýho důvodu z toho grafu zmizela křivka a hodnoty, divný...
Naposledy upravil(a) MichalT dne 7.9.2018, pát 21:22, celkem upraveno 1 x.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Ales159
- Pozorovatel
- Příspěvky: 316
- Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
nevím, snad na trhy kde se nesmyslně daní objem motoru.... jinak jízdně bude 200PS dvoulitr logicky úplně někde jinde a spotřebu má taky pěknou....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak určitě, ta 1.3 se 180 hp bude na hranici možností, ten dvoulitr má 100+ hp rezervu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti