jaky olej

Odpovědět
speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7206
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky olej

Příspěvek od speedy » 16.4.2012, pon 19:55

tuta146 píše:Já to furt nechápu, to vám to žere tolik oleje, že vymýšlíte něco jiného než Selénii? :smt102
Netvrdím, že třeba Selénie 20K je olej pro F1, ale předepisuje mi ho výrobce, tak ho tam prostě dávám. Výsledkem je klidné spaní a 160tis najeto bez poruchy. Tak nevymýšlejte kraviny :smt064
tyhle věčný spekulace taky nikdy nepochopim :(
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1928
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: jaky olej

Příspěvek od HonzaR » 16.4.2012, pon 22:38

tuta146 píše:
Já to furt nechápu, to vám to žere tolik oleje, že vymýšlíte něco jiného než Selénii?
Netvrdím, že třeba Selénie 20K je olej pro F1, ale předepisuje mi ho výrobce, tak ho tam prostě dávám. Výsledkem je klidné spaní a 160tis najeto bez poruchy. Tak nevymýšlejte kraviny

Speedy:
tyhle věčný spekulace taky nikdy nepochopim


tuta 146:
Paradoxem tohoto názoru je fakt, že výrobci ester olejů AGIP a SELENIA doporučují
do tvého motoru 156-2.0 JTS 10W-60 racing
...proč asi--jen oni vědí, jaké je aktuální složení těchto zmíněných
emulzí.. :smt040

Ono to není v poslední době tolik o"jméně," ale o reálném složení.--i AGIP u celé řady emulzí přešel na strategii střední SAP..a ti výrobci vědí, že ty jejich "osvědčené známé emulze" podléhají změně receptury ve shodě s platnými předpisy EU, že sice mají třeba 15 a víc let stejnej název, ne ale rozhodně stejné balíky výkonových aditiv ...pozvolná změna receptur není nic mimořádného..u některých emulzí se měnila částečně i báze..

Pokud myslíte, že TBN je 15 let stejný, je to omyl. dnes Selenia 20K má 7., kde jsou ty časy , kdy to bylo 11....tlak na low SAP dle trendu znamená vynucený -z hlediska legislativy--pokles výkonových aditiv.., bohužel ekologie a vý konová aditiva se nemají tak úplně rádi, protože prvky, jejichž sloučeniny tvoří velkou skupinu aditiv jsou u ekologů "na indexu"......
/Filtry pevných částic mají taky svoje technický specifikace provozu.., i tlak na snižování
papírové spotřeby.../


/Čili pokud někdo žije v iluzi, že lze na SElenii 20k na studeným provozu /bez reálnýho pořádnýho ohřátí olejový lázně na optimální teplotu/ naskákat po dvou nebo pěti kilákách 20tis, je to blbě..TBN nebude stíhat ani náhodou s nevyhnutelným výsledkem, kdy určitou část už bude provozovat na kyselém oleji, s korozivníma vlastnostma, i když třeba bude "vypadat báječně čistě"... čili interval výměny té nulové rezervě v alkalickém předpětí emulze musí odpovídat /

vassagg

Příspěvky: 18
Registrován: 7.4.2012, sob 19:51

Re: jaky olej

Příspěvek od vassagg » 19.4.2012, čtv 19:26

fakt sem zvedavej jestli je ten castrol tak zlej jak tu nekdo pise ted sem udelal vyplach a nalil tam castrol magnatec 5w40

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: jaky olej

Příspěvek od Ladis » 19.4.2012, čtv 19:34

Tak hodně štěstí *varim varim , ani né kvůli Castrolu, ale té specifikaci 5W40 :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: jaky olej

Příspěvek od Petr147 » 19.4.2012, čtv 19:45

vassagg píše:fakt sem zvedavej jestli je ten castrol tak zlej jak tu nekdo pise ted sem udelal vyplach a nalil tam castrol magnatec 5w40
takovejch lidí bylo... se zeptej roubrta37, co bylo za olej v té zadřené 156, kterou si dovezl, někde to tu psal... nebo Kůrkyna, co je v TS s ohoblovanýma vačkama za oleje... Obrázek

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: jaky olej

Příspěvek od Danni » 19.4.2012, čtv 19:58

vassagg píše:fakt sem zvedavej jestli je ten castrol tak zlej jak tu nekdo pise ted sem udelal vyplach a nalil tam castrol magnatec 5w40
tak to si posral mladej :smt023 *varim varim
ani neviem kolko x som tu cital o vackach
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: jaky olej

Příspěvek od Ladis » 19.4.2012, čtv 19:59

Komu není rady.... :roll:
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: jaky olej

Příspěvek od PetrGTV » 19.4.2012, čtv 21:19

5W40 :-D
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky olej

Příspěvek od Kůrkyn » 19.4.2012, čtv 21:38

Komu není rady, tomu 5W 40. :)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18971
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: jaky olej

Příspěvek od Kubas » 19.4.2012, čtv 21:42

výhoda toho oleje je, že se rychleji zahřeje a tím pádem to teď může klidně točit zastudena :smt023
Petr: Roubrt tam tuším měl 5W30 :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1928
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: jaky olej

Příspěvek od HonzaR » 19.4.2012, čtv 22:22

Ano 5W-40 je výtečná volba pro TS--- zvlášť v provedení HC od Castrolu.. :smt040

//AlfaGTV na ní zadřel úžasně celkem třikrát svoje GTV, který vždycky znova trpělivě rekonstruoval, jednou dokonce hned cestou z dílny tuším se to povedlo po 50km--a mechanik mu neustále chlácholivě tvrdil, že olej nemá na tohle žádnej vliv..., on věděl jak mu udělat radost :smt044 //

TOHLE je pánové " krví prověřená" věrnost značce...tohle není pro měkoty..

Někdo to holt potřebuje takhle, tak to je --takový alfistický SM--zadřít--zgenerálkovat, zadřít -zgenerálkovat--zadřít-zgenerálkovat---úžasné- vzrušující -- :smt040


Když dal Alfa GTV nakonec -potupně 10W-60 a motor po otočení klíčkem začal lehce ohřívat,jak když utne..-- škoda..taková krásná šňůra to byla , měl to tak hezky rozehraný :wink:


Obdivuju nezdolnou schopnost jít hlavou proti zdi a srdnatě trvat na svém, v tom je rozhodně potenciál --určitě se nenech odradit, jdi do toho a hoď sem prosím potom ty nádherný záběry na proraženej blok, když ojnice vyjde na výlet.--- budeš na tu nádheru vzpomínat celý motoristický život... kur.va ...cool-borec má něco takovýho vymytý ve svým pokoji a na tom desku tvrzenýho skla....holky když to viděj, maj zvýšenou frekvenci tepu na dvojnásobek-a" potřebujou tu úžasnou vložku ", co jí každej den připomínaj v telce..
Proč mu-- vy oškliví budulínci -- tuhle šanci chcete brát..

Opakuju---Jseš na nejlepší cestě /třeba zas po čase konečně následovník AlfaGTV/a určitě pokračuj a NEZAPOMEŇ SE HLAVNĚ PODĚLIT O TY FANTASTICKÝ VÝSLEDKY..nemáš se za co stydět...."ty seš .velkej " kur,va drsňák" takovej tady fakt dlouho chybí --určitě se nezdržuj nějakým zahříváním motoru a dej tomu plnej knedlík hned---ty naprosto, ale naprosto nemůžeš ztrácet čas..
jasný-není o čem..žádnej přizdi.sráč..takovýhle typy nám ukazujou světlo na konci tunelu..


Rozumím..bože ..rozumím..ať ti ta ojnice blokem vyjde-no nakonec klapot kliky je sice
menší cirkus ale nemusíš se za to určitě hambit--hele potkan se dělá nejlíp přetržením
rozvoďáku---takže prosím tě určitě rozhodně NEMĚNIT..TOČIT..PODŘAZOVAT CO TO JDE..ono to nakonec vyjde--trpělivost
držím ti palce... :smt023

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: jaky olej

Příspěvek od Danni » 19.4.2012, čtv 22:29

=D> :smt044 :hotovej
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

cooper.mb
Nováček

Příspěvky: 234
Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky olej

Příspěvek od cooper.mb » 20.4.2012, pát 07:37

:hotovej

vassagg

Příspěvky: 18
Registrován: 7.4.2012, sob 19:51

Re: jaky olej

Příspěvek od vassagg » 20.4.2012, pát 11:00

Petr147 píše:
vassagg píše:fakt sem zvedavej jestli je ten castrol tak zlej jak tu nekdo pise ted sem udelal vyplach a nalil tam castrol magnatec 5w40
takovejch lidí bylo... se zeptej roubrta37, co bylo za olej v té zadřené 156, kterou si dovezl, někde to tu psal... nebo Kůrkyna, co je v TS s ohoblovanýma vačkama za oleje... Obrázek
s tema vackama me to zajima muze to tu nekdo hodit o tomhle sem nic nezaslechnul jinak ze si zeme delate srandu mi nevadi kdyz to budete dokladat nejakyma technickyma vecma misto kecu ...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky olej

Příspěvek od Kůrkyn » 20.4.2012, pát 11:03

už jsem ve dvou motorech, který jezdily na 5W 40 měnil vačky. Úplně ohoblovaný, jedna 147 1.6 TS (člen thorncz) a druhá 145 1.6 TS, to už nevím, čí byla, někde z Prahy.

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky olej

Příspěvek od Kůrkyn » 20.4.2012, pát 11:08

tady jedna z "legend o 5W 40"
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 7&start=25
Všechny Alfy, dovezené z Německa, které jsem kdy viděl měly na štítku od výměn zapsaný špatný druh oleje...

vassagg

Příspěvky: 18
Registrován: 7.4.2012, sob 19:51

Re: jaky olej

Příspěvek od vassagg » 20.4.2012, pát 11:11

diky kouknu na to

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1410
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: jaky olej

Příspěvek od Petan » 20.4.2012, pát 11:29

Myslím, že podstatné už bylo řečeno.
Osobně jsem se zatím nesetkal se zadřeným autem (A.R.), které by jezdilo na olej jiný, než-li na který bylo zaběhnuté. Jistě nejsem mechoš, neživím se tím, mám omezený přehled, ale je to moje hobby, o A.R. se člověk zajímá, pár aut mi pod rukama prošlo a proto píšu, že podstatné je, co chycené auto, to jiný olej. Teď aktuálně u kamaráda na dílně přidřená klika na 1.6 TS, opět jiný olej. Takhle už to sleduju 10. rok.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

vassagg

Příspěvky: 18
Registrován: 7.4.2012, sob 19:51

Re: jaky olej

Příspěvek od vassagg » 20.4.2012, pát 11:32

Kůrkyn píše:tady jedna z "legend o 5W 40"
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 7&start=25
Všechny Alfy, dovezené z Německa, které jsem kdy viděl měly na štítku od výměn zapsaný špatný druh oleje...
kdybych zmenil nazor co bych mel udelat aby to bylo bezproblemu?zase vyplach a novej olej?jinak po jake dobe se udela to poskozeni vacek a pridreni?olej je v aute dva dny...

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: jaky olej

Příspěvek od Petr147 » 20.4.2012, pát 11:36

nemusíš dělat žádný výplach, nechat vykapat a nalít Selenii nebo Agip 10W-40 nebo nejlíp 10W-60... o vhodnosti těchto olejů je toho zde dost :)

vassagg

Příspěvky: 18
Registrován: 7.4.2012, sob 19:51

Re: jaky olej

Příspěvek od vassagg » 20.4.2012, pát 11:52

Petan píše:Myslím, že podstatné už bylo řečeno.
Osobně jsem se zatím nesetkal se zadřeným autem (A.R.), které by jezdilo na olej jiný, než-li na který bylo zaběhnuté. Jistě nejsem mechoš, neživím se tím, mám omezený přehled, ale je to moje hobby, o A.R. se člověk zajímá, pár aut mi pod rukama prošlo a proto píšu, že podstatné je, co chycené auto, to jiný olej. Teď aktuálně u kamaráda na dílně přidřená klika na 1.6 TS, opět jiný olej. Takhle už to sleduju 10. rok.
auto mam 3 mesice a zajimam se o neho hodne jinak bych tu nic neresil no chtel jsem mu dat poradnej olej (pac osobne si myslim ze castrol je moc dobra znacka kvality)ale zacinam to zvazovat

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: jaky olej

Příspěvek od PetrGTV » 20.4.2012, pát 11:54

tak zvažuj rychle dokud ti z toho motoru něco zbyde ... . Příště sezkus podívat do manuálu k autu, pokud to neni vyrobený v Gruzii tak se tam dočteš jakej olej tam lejt ....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1928
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: jaky olej

Příspěvek od HonzaR » 20.4.2012, pát 11:58

Podstatné je použít oleje se skupinou bází 4 a 5--čili PAO+ESTER---nikoli HC/hydrokrak/
--to jsou všechny Castroly..
Výhodné řešení, prověřené představují cenově výhodné AGIP oleje--původní řada před přechodem se ještě dá někde sehnat---PAO+ESTER za tyhle peníze nenabízí nikdo..
AGIP SINT 2000 10W-40 =180,-/litr
AGIP racing 10W-60 == 300,-/litr


Produkty SElenie jsou postavený na stejný bázi--maličko jinak aditivovaný a zhruba o 70-80 Kč na litr dražší..

1.Castrol tuhle specifikaci báze NENABÍZÍ .., představa že Castrol je dobrá značka dokazuje
jen fakt, že o olejích a jejich reálném složení nic nevíš... :smt040
Zkus se pozeptat někoho, kdo se vyzná--Castrol je předraženej slabej průměr

Opravdová kvalita se jmenuje MOTUL ester technologie, AGIP PAO+ESter technologie,
MObil 1 ester, Miller oil ester, atd..

2.Castroly neplní úplnou specifikaci olejů pro ALfu TS motory..to že olej plní viskozitní specifikaci OPRAVDU NESTAČÍ// ta 5W-40 není dobrá volba/ ale musí plnit
úplnou výkonovou specifikaci danou výrobcem motoru..

čili pro tebe je to

Selenia 20K 10W-40
SAE 10W-40, ACEA A3, API SL/CF
FIAT 9.55535-G2 CONTRACTUAL TECHNICAL REFERENCE N.F405.N04

SElenia 10W-60
SAE 10W-60, Fiat 9.55535-H3 Approval No F007.A00, Doporučení: Maserati, Alfa Romeo

--tohle na žádným Castrolu nenajdeš..
jsem línej to furt dokola kopírovat, stačí si to tu pročíst..


nick ---Tata:

To je hezké.. Začalo se o kontrolce a skončilo to válkou o typ oleje...

146 1.6TS najeto při koupi cca 180tis, olej Selénia 20K, výměna každych 10tis, při prodeji najeto cca 240, teď má asi 290 a stále jezdí Selénia..

156 2.0TS najeto při koupi cca 17tis (motor nový), olej Selénia 20K, výměna každých 15tis, při prodeji cca 70tis, teď o ní nevím

156 2.0TS najeto při koupi cca 160tis, motor po GO v AUTORIZOVANÉM SERVISU, Castrol Magnatec 10W40 (podle doporučení servisu) po ujetí cca 5tis spotřeba spoupla na cca 1litr na 100, motor znovu ve stejnem servisu udělany (jenom se neptejte kolik to stálo) zase Castrol, po 30tis se motor kompletně zadřel, ojnice opustila motorový prostor. Koupen jiný motor s neznámou historií. V "neznačkovém" servise výměna motoru, shledány na něm nějaké závady, v garážových domácích podmínkách rozebrán na prvosoučástky co šlo, se to doma udělalo. první olej Selénia 20K, výměna po 10tis, náhrady za jiný olej (dle spicifikace vyhledán olej který se nejvíce blíží Selénii 20k, v této diskuzi jsem tuhle značku neviděl), měněný co 10tis, motor měl najeto cca 40tis a čekala ho zatěžkávací zkouška, proto nepoučitelný jsem použil Castrol 10W60, zvuky které vydával motor po ujetí cca 50km v hodně ostrém tempu a 750km ve velice poklidném temtu, jsem slyšel pouze u 155 2.5TD. Zpátky výměna za nejmenovaný olej 10W60, a motor má zpátky původní "šepot květin".

Je potřeba to tady číst důkladně a VŠÍMAT SI HLAVNĚ NEGATIVNÍCH ZKUŠNOSTÍ, který
některý členové s olejem mají--stálo to už něčí peníze, tohle to testování, tak proč
to opakovat stejně furt do blba..výsledky se tím nezmění a pod zátěží prostě TS motory to na HC olejích maj dost rychle za sebou...neříkám nic o "ustálené jízdě rychlostí 90 km/h ..tam by to asi nijak nevadilo..




báze..olejů
1.třída základových bází jsou minerály
2.modifikované minerály
3. hydrokraky minerálů..... typicky Castrol oil produkce ale velká většina
tzv. "synthetických olejů" podle nálepek na láhvích na dnešním trhu..nejsou vysloveně špatné a aditivace dneška je značně pokročilá..

ale
Opravdové syntetiky jsou až další skupiny

4.PAO
5.estery


Čili větina "syntetických olejů " jsou předražené krakované minerály a do Alfy se nehodí..
Výrobce motorů TS odkazuje v manuálu k olejům třídy 4a5..s přesnou specifikací..

-------------------
Ale nechtěj, abych ti tohle vlákno převyprávěl znova..to už by bylo na hlavu..prostě si ho přečti..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 20.4.2012, pát 12:59, celkem upraveno 3 x.

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: jaky olej

Příspěvek od PetrGTV » 20.4.2012, pát 12:25

slovo do pranice - znám ( větina z vás taky) 156 TS, která má najeto 320 000 a jezdí výhradně na Castrol 10W40 a když se majitel vyspí do růžova tak na 10W60 a stále jezdí a jezdí a jezdí ...... :smt102

"Tohle doma nezkoušejte ...." :hotovej
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1928
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: jaky olej

Příspěvek od HonzaR » 20.4.2012, pát 12:29

Všechno je skrytý ve spojení ZPUSOB PROVOZU..


OLej plní řadu funkcí, který jsou zohledněný v úplným požadavku dle výrobce motoru.
Výrobce odpovídající emulze reaguje postavením maziva, které plní VÝKONOVOU A KONSTRUKČNÍ SPECIFIKACI--omletý vačky jsou přesnej příklad neplnění týhle normy..

¨Ve VW PD motorech přetížená vačka potřebuje aspoň olej 505.01--samotná 505.00
mu nestačí a vačka se přidírá..

čili:

Pokud to auto jezdí na spodním okraji svých možností, a netočí se nad střední pole, může
to normálně běžně snášet i na emulzi, která do něj nepatří v tom smyslu že se bezprostředně nezadře, no ty omletý vačky jsou výmluvný..

/Členovi GAP měnil Kurkyn vačky v motoru TS poté , co motor byl předchozím majitelem provozován na Divinol 5W-40..byla to ženská, tak se to nepřidřelo, no ty vačky byly úděsný.../

ale --stačí motoru TS na nestandartním oleji Castrol ale dát "do těla" a je to rychlý..
v předchozím příspěvku jsem překopíroval nick Tata--jeho zkušenost je standart..

PROSTĚ NEVIDIM JEDINEJ DUVOD JEZDIT NA HC-OLEJI NEPLNICIM NORMU v Alfě..
/FIAT 9.55535-G2 CONTRACTUAL TECHNICAL REFERENCE N.F405.N04/

pro 10W-60
SAE 10W-60, Fiat 9.55535-H3 Approval No F007.A00, Doporučení: Maserati, Alfa Romeo



Jednoduchá otázka zní --- PROČ TO DĚLAT? K čemu je tenhle přístup dobrý..
Ve Feldě nemá smysl o těhle věcech mluvit no u ALFY TS ?

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host