
Kupujeme AR 164...
Re: Kupujeme AR 164...
Ládin: Já mu říkám už od začátku, že je kokotina mít 164, nebo jakékoliv jiné třicetileté auto navíc s nedostupnými díly jako celoroční daily, ale nedá si říct...
Jinej kamarád si takhle po naftové 155 koupil tu zelenou 24V Superku a taky děsná radost s tím. Jako jo, to auto je fajn, ale jsme prostě v době, kdy slušnej kousek skoro nejde najít, navíc to má svůj věk, takže jakákoliv 164 kterou neměl delší dobu Hampi, ty atp... bude zralá na to rozebrat komplet do šroubku, zrepasovat a zrenovovat co je třeba a zas složit. Na tom trvám. Jsem to viděl u tý naší. Dokud se to řešilo formou opravíme jednotlivé závady, tak se to sralo furt a konstantně něco... ve chvíli, kdy se to holt na dva roky odstavilo, udělalo se to pořádně, tak zatím najeto 15tkm bez nějakých zásadních obtíží (lehla palivová pumpa, jinak nic).

- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Kupujeme AR 164...
S timhle souhlas. Neprijde mi to jako spatnej kauf, interier si poskladas, ten Viscomatic, chce to diag a zkontrolovat na nem vsechny cidla, trubicky, oleje... Jinak se pry nijak nesere.
Jinak souhlas, chce to shodit napravy, vymenit co je KO, zrevidovat elektriku, altik, ventilatory, hadicky, veskery oleje, a pak se da par let jezdit stylem "sednout a jet"...
Zombice 18let stala, dostala par vikendu servisu, a od dubna najety 5tkm bez problemu i chvili v daily rezimu, (kdyz neberu prasklej svar na liste vstriku jako vinu auta)...
Na daily bych vzal nejaky Punto a toto na vikendy, pak ideal.
Jinak souhlas, chce to shodit napravy, vymenit co je KO, zrevidovat elektriku, altik, ventilatory, hadicky, veskery oleje, a pak se da par let jezdit stylem "sednout a jet"...
Zombice 18let stala, dostala par vikendu servisu, a od dubna najety 5tkm bez problemu i chvili v daily rezimu, (kdyz neberu prasklej svar na liste vstriku jako vinu auta)...
Na daily bych vzal nejaky Punto a toto na vikendy, pak ideal.

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Kupujeme AR 164...
Jako ta Q4 z fotek i z popisu vypadá jako slušnej základ pro renovaci. Péči to chtít bude, ale určitě by se z ní dalo udělat hodně pěkný auto. Cena je relativně férová (ta co si tady před časem koupil Kuli byla horší a zrezlá) a tím, že k tomu je druhá na díly (kterou fakt nemá smysl zachraňovat, bo to je vrak) to zajímavý určitě je. Jen holt pro někoho, kdo má garáž a bude se v tom šťourat sám, ostatně asi jako všichni majitelé 164 tady... Taky by mi už přišlo líto jezdit s tím zimu, protože i když 164 není Mazda, čas zastavit nejde a bez komplet udělání dutin a ošetření všech míst s povrchovkou se to po pár zimách rozleze. Je to sice ode mě trochu pokrytecké, protože já sám bych se 164 rozhodně na daily nebál, ale holt to je dáno tím, že vím co mě čeká a mám zázemí na to si to vyřešit. Ostatně s QV se snažím jezdit co to jde a žádný zimování se konat nebude... prostě pokud nebude sůl a břečka, tak se bude jezdit i kdyby to mělo bejt na Silvestra.
Re: Kupujeme AR 164...
No, já mu to říkal taky.... zvlášť když nemá garáž.... taky si nedal říct (říkal jsem mu to hádám tak 4 hodiny poté, cos mu to řekl tyriprex píše:Ládin: Já mu říkám už od začátku, že je kokotina mít 164, nebo jakékoliv jiné třicetileté auto navíc s nedostupnými díly jako celoroční daily, ale nedá si říct...![]()

Když vemu svoje auto tak to je fakt v ťip-ťop stavu, po poměrně masivním prvním servisu už "leju jen benzín". Mám to od podzimu 2013 a po prvním servisu už jsem dělal jen výměnu nějaké palivové hadičky, která začala téct, opravu kabeláže el.okýnek, které po přejetí nějaké díry přestaly fungovat, a pak výměnu čidla tlaku oleje. Takže pohoda.... Jenže teď jsem to počítal a já za ty 3 roky najel 4200 km

Prostě i když je to auto v pěkným stavu, není zbastlené, domrvené, tak je holt prostě staré a to se nedá nic dělat, nějaké mouchy se budou objevovat furt....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Kupujeme AR 164...
Pánové, vím, že to se mnou myslíte dobře, a cením si toho
Ale jak se říká, "srdci neporučíš"
Ošetření podvozku/dutin planuju na 100% ať bych koupil jakoukoliv 164ku, a po nějaké garáži už taky pokukuju, tak uvidíme
Co servisu týče, nedělám si iluze, že to bude 100% spolehlivé a budu jen jezdit, na druhou stranu už jsem zvyklý koupit auto, nacpat do něj spoustu peněz a pak ho prodat
(byť mé okolí z toho není nadšené
, ale to už se u 164 konat nebude
)
Každopádně uvidíme no, snad všechno nakonec klapne
EDIT: Ještě doplním, ono když jsem onehdy jel s Kubasovou 164kou (nebo i s tou Q4, atd.), tak to je prostě úplně jiný svět a pocit než ze 159, a prostě to chci


Ošetření podvozku/dutin planuju na 100% ať bych koupil jakoukoliv 164ku, a po nějaké garáži už taky pokukuju, tak uvidíme

Co servisu týče, nedělám si iluze, že to bude 100% spolehlivé a budu jen jezdit, na druhou stranu už jsem zvyklý koupit auto, nacpat do něj spoustu peněz a pak ho prodat



Každopádně uvidíme no, snad všechno nakonec klapne

EDIT: Ještě doplním, ono když jsem onehdy jel s Kubasovou 164kou (nebo i s tou Q4, atd.), tak to je prostě úplně jiný svět a pocit než ze 159, a prostě to chci

Naposledy upravil(a) MikeC dne 23.10.2016, ned 18:10, celkem upraveno 2 x.
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Kupujeme AR 164...
Kubas: Holt máš těch aut moc a ten nájezd si podělíš. Já se Stilem jezdím nerad, takže dovolený a další pojížďky holt jezdim 164. Dokud není vyřešenej lak, tak zas tak moc nemám strach nechat to na parkovišti a je potřeba s tím jezdit a užívat dokud se to dá
Furt mě láká myšlenka zbavit se 159 a sehnat si obyč 164 s V6 a LPG na daily... skoro jsem i vzal tu Superku zelenou, protože si to do cajku dát umím a s plynem to je i ekonomicky zajímavý. Jenže lenost a tak...

Furt mě láká myšlenka zbavit se 159 a sehnat si obyč 164 s V6 a LPG na daily... skoro jsem i vzal tu Superku zelenou, protože si to do cajku dát umím a s plynem to je i ekonomicky zajímavý. Jenže lenost a tak...
Re: Kupujeme AR 164...
to MikeC :
No já za sebe múžu 164 jako daily fakt doporučit. Je pravda, moje 2.0 TS (109kW, r.v. asi 1990) bylo asi před 10 lety dovezeno z Itálie /bez koroze/, hodil jsem tam LPG a za 7 let, co ji mám, jsem s ní najezdil přes 140.000 km, teď má něco přes 280.000. Nikdy mě to auto nikde nenechalo, jednou jsem dojel na 1 palec rozdělovače, protože ten púvodní umřel. Jasně, že taková "babička" už potřebuje svoji péči, vyměnil a opravil jsem postupně kde co, to je fakt, ale vrtám se v tom autě rád a tak mi to vôbec nevadí. Určitě se dá sehnat ještě 164 v slušném stavu /neříkám že zrovna v ČR/, takže si myslím, že to dotáhneš do vítězného konce ! Držím palec, ať najdeš tu svou
No já za sebe múžu 164 jako daily fakt doporučit. Je pravda, moje 2.0 TS (109kW, r.v. asi 1990) bylo asi před 10 lety dovezeno z Itálie /bez koroze/, hodil jsem tam LPG a za 7 let, co ji mám, jsem s ní najezdil přes 140.000 km, teď má něco přes 280.000. Nikdy mě to auto nikde nenechalo, jednou jsem dojel na 1 palec rozdělovače, protože ten púvodní umřel. Jasně, že taková "babička" už potřebuje svoji péči, vyměnil a opravil jsem postupně kde co, to je fakt, ale vrtám se v tom autě rád a tak mi to vôbec nevadí. Určitě se dá sehnat ještě 164 v slušném stavu /neříkám že zrovna v ČR/, takže si myslím, že to dotáhneš do vítězného konce ! Držím palec, ať najdeš tu svou

2 ks AR 164 2.0 TS /1991/
Re: Kupujeme AR 164...
Ale jo, pokud musis 3x tydne Ostrava - PHA a zpet, taky bych vzal 3.0 24V daily ( teda jestli by mi zamestnavatel proplacel ty horentni sumy za benal.....)
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Kupujeme AR 164...
LPG to jistí
Mít 164 jako daily, což by byl určitě 12V a ne 24V, tak f plynu to bude velmi ekonomický povoz. A on to ten motor v pohodě zvládne, ne že ne 


- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Kupujeme AR 164...
Tak, ještě sem připíšu ještě zkušenost z obhlídky jedné 164ky, kdyby někdo někdy o ní přemýšlel
- http://allegro.pl/alfa-164-3-0v6-manual ... 46848.html
Alfa je dotažená ze Švýcarska, po prvním majiteli, na tacho necelých 127tkm. Motor 3.0V6 12v. Barva zlená "flašová"
Co se stavu týče tak inteirér je sice látkový, ale zato v opravdu hezkém stavu - to co je na fotkách v inzerci odpovídá. Nic nebylo dolámané atd. - jedinou muškou bylo, že kryt rádia nefungoval jak měl - byl zasunutý a nechtělo se mu vytáhnout
A pak oleštěný volant a řadička. Auto topilo i chladilo a regulace směru/intenzity fungovala OK.
Auto před mým příjezdem prý půl roku stálo - docela bych tomu i věřil, bylo už trochu "zarostlé" - viz foto níže. Pod autem naštěstí nic nerostlo, takže podvozek zespoda vypadal slušně, i zadní náprava nebyla nějak enormně zrezlá.
Exteriér taky hezký, na pravých zadních dveřích se odchlipovala ta plastová zelená lišta, asi povolila jedna packa a nad tím byl jeden delší škrábanec, jinak lak dobrý, nikde puchýře kolem oken nebo tak něco. Pravé zrcátko na výměnu - bylo přichycené páskou. Vyvařovaly se zadní podběhy - musím říct, že kdyby mi to pán sám od sebe neřekl a neukázal fotky tak z venku to není vůbec poznat - nebo jen byla příliš špinavá?
Zevnitř kufru po odhlípnutí tapece už to trochu poznat bylo.
Motoricky jela dobře - start samozřejmě po tom půl roce přes kabely, ale chytla hned - žádné váhání ve výkonu. Motor šil, ale tak nějak v normě. Podvozek nemlátil, převodovka šla hezky. Ta je nejspíš po repasi protože bylo zašpiněné místo kolem výpušťáku na převodovce a vypadalo to na nový tmel na převodovkové skříni.
Vady: špatně ukazoval rychloměr, auto se pomalu ohřívalo (nespíš propouští termostat), díra na výfuku (hodně solidní, bylo to dost slyšet
) někde na středovém dílů pod sedadly. Taky po nastartování se nechtělo nahoru zadnímu pravému okýnku - muselo se mu pomoct rukou - a zrcátkům - ale je možné, že to bude jen zoxidované na kontaktech, je to zatuhlé jak to stálo a nebo to bylo nízkým napětím po startu z kabelů po dlouhé době. Taktéž při brždění párkrát problikla kontrolka brzdových světel - možná taky podpětím v okruhu než se dobije baterka nebo někde špatný kontakt.
Další poznámky: auto je na zimních 15" (pokud si správně pamatuju) a je k němu ještě druhá sada litých kol s letními pneu (ale nevím velikost), podle fotek něco podobného Azevům, ale asi taky 15". K autu je odhlášený Švýcarský techničák a je už proclené do EU (potvrzení je k tomu taky). Jsou k tomu i origo papíry - serviska, záznamy z emisí, (blbec jsem si servisku samozřejmě nevyfotil
), origo sada nářadí, atd. Je dodělaná výsuvná anténa do kufru. Ve švýcarském TP jsou mezi úpravami zapsané snížené pružiny od Eibachu a auto má zadní křídlo od Zenderu.
Jednání od pána celkem v pohodě - byď komunikace semtam trochu vázla - ale prý je to tím, že jezdí hodně do Švýcarska jak odtamtud vozí auta (kromě jiných aut, co mu tam ještě stála, tak tam měl i modrou 156 GTA v kombi - http://allegro.pl/alfa-156-gta-250km-ma ... 87744.html )

Alfa je dotažená ze Švýcarska, po prvním majiteli, na tacho necelých 127tkm. Motor 3.0V6 12v. Barva zlená "flašová"

Co se stavu týče tak inteirér je sice látkový, ale zato v opravdu hezkém stavu - to co je na fotkách v inzerci odpovídá. Nic nebylo dolámané atd. - jedinou muškou bylo, že kryt rádia nefungoval jak měl - byl zasunutý a nechtělo se mu vytáhnout

Auto před mým příjezdem prý půl roku stálo - docela bych tomu i věřil, bylo už trochu "zarostlé" - viz foto níže. Pod autem naštěstí nic nerostlo, takže podvozek zespoda vypadal slušně, i zadní náprava nebyla nějak enormně zrezlá.
Exteriér taky hezký, na pravých zadních dveřích se odchlipovala ta plastová zelená lišta, asi povolila jedna packa a nad tím byl jeden delší škrábanec, jinak lak dobrý, nikde puchýře kolem oken nebo tak něco. Pravé zrcátko na výměnu - bylo přichycené páskou. Vyvařovaly se zadní podběhy - musím říct, že kdyby mi to pán sám od sebe neřekl a neukázal fotky tak z venku to není vůbec poznat - nebo jen byla příliš špinavá?

Motoricky jela dobře - start samozřejmě po tom půl roce přes kabely, ale chytla hned - žádné váhání ve výkonu. Motor šil, ale tak nějak v normě. Podvozek nemlátil, převodovka šla hezky. Ta je nejspíš po repasi protože bylo zašpiněné místo kolem výpušťáku na převodovce a vypadalo to na nový tmel na převodovkové skříni.
Vady: špatně ukazoval rychloměr, auto se pomalu ohřívalo (nespíš propouští termostat), díra na výfuku (hodně solidní, bylo to dost slyšet

Další poznámky: auto je na zimních 15" (pokud si správně pamatuju) a je k němu ještě druhá sada litých kol s letními pneu (ale nevím velikost), podle fotek něco podobného Azevům, ale asi taky 15". K autu je odhlášený Švýcarský techničák a je už proclené do EU (potvrzení je k tomu taky). Jsou k tomu i origo papíry - serviska, záznamy z emisí, (blbec jsem si servisku samozřejmě nevyfotil

Jednání od pána celkem v pohodě - byď komunikace semtam trochu vázla - ale prý je to tím, že jezdí hodně do Švýcarska jak odtamtud vozí auta (kromě jiných aut, co mu tam ještě stála, tak tam měl i modrou 156 GTA v kombi - http://allegro.pl/alfa-156-gta-250km-ma ... 87744.html )
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Kupujeme AR 164...
Na tu jsem taky koukal a psal, naštěstí mi neodepsali a tak jsem koupil tu co mám
No a jak teda, byla by s nima dohoda na ceně a vezmeš jí? Jako sice je to v hadru a je na tom nějaká práce, ale na čem není a ta nabídka je opravdu hodně omezená.

No a jak teda, byla by s nima dohoda na ceně a vezmeš jí? Jako sice je to v hadru a je na tom nějaká práce, ale na čem není a ta nabídka je opravdu hodně omezená.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Kupujeme AR 164...
Ještě jsem zapomněl dopsat, že sedadla jsou předek komplet v elektrice + vyhřívaná a fungovala OK (teda, vyhřívání jsem nezkoušel).
@MichalTalbot: Hodně jsem o ní přemýšlel, protože vzhledem k nabídce to opravdu není až tak špatný poměr cena/stav, ale bylo by s tím moře papírování (viz jak jsem psal v sekci k dovozu ze Švýcarska). Ptal jsem se známého na STK a prý bych potřeboval pro ni výpis z technické dokumentace -> takže jsem psal a volal na zastoupení do Prahy - ti to zařídit prý umí (za 4000), ale bude to trvat víc jak měsíc (beztak to posílají do Itálie pěším kurýrem
)
Momentálně mám vyhlídnuté něco jiného
@MichalTalbot: Hodně jsem o ní přemýšlel, protože vzhledem k nabídce to opravdu není až tak špatný poměr cena/stav, ale bylo by s tím moře papírování (viz jak jsem psal v sekci k dovozu ze Švýcarska). Ptal jsem se známého na STK a prý bych potřeboval pro ni výpis z technické dokumentace -> takže jsem psal a volal na zastoupení do Prahy - ti to zařídit prý umí (za 4000), ale bude to trvat víc jak měsíc (beztak to posílají do Itálie pěším kurýrem

Momentálně mám vyhlídnuté něco jiného

Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9098
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Kupujeme AR 164...
Podle stavu zadní nápravy tipuju, že tenhle kousek bude v nadprůměrně dobrém stavu. Jako ulozenka by to rozhodně nebyla špatná koupě!
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Kupujeme AR 164...
jo, vypadá pěkně.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Kupujeme AR 164...
Vypis z dokumentace ti vyjedou na Stk pri dovozovce podle cisla E* atd conje na kovovym stitku za LP svetlem... Leda ze by pred FL nemel euro homologaci coz pochybuju.
Jinak muj nazor, nez tohle bral bych bez premysleni tu Q4... Jinej svet
Jinak muj nazor, nez tohle bral bych bez premysleni tu Q4... Jinej svet

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Kupujeme AR 164...
No právě že tahle tu homologaci opravdu nemá - ani v papírech ani na štítku s VINem - právě proto jsem to řešil a zjišťoval co a jak.
Problém je, že tuhletu by bylo dalekojednodušší dostat do slušného "daily" stavu - jediné co tak potřebuje je výfuk, udělat ponákupní údržbu (náplně, filtry, rozvody,...) a zbytek podle toho, co by se projevilo.
Problém je, že tuhletu by bylo dalekojednodušší dostat do slušného "daily" stavu - jediné co tak potřebuje je výfuk, udělat ponákupní údržbu (náplně, filtry, rozvody,...) a zbytek podle toho, co by se projevilo.
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Kupujeme AR 164...
Jo jo, je to tak. U předfaceliftů to nikde uvedené není a ono i u těch pofaceliftů se tam pak množej nesmysly. Navíc v mnohých státech nemaj v techničácích tolik sraček jako u nás... holt extrémně přebujelá byrokracie. Když si vemu poláky, že tam maj jméno a adresu majitele, typ auta, VIN, značku, datum první registrace... a to je všechno. Ani barva tam tušim není
Ládin: Když s tou Q4 bude mrda práce - je to na kompletní generálku. Navíc fakt to je relativně nuda se sériovým výkonem, byť technicky je to neuvěřitelně pokročilý a zajímavý auto. Ono ty předfacelifty proti poface obecně působěj dost dramaticky rozdílně. Když přesednu z QV do tý 24V Superky tak to je jak kdybych přesedal z Favorita. Kvalita interiéru mizerná, kravál v tom je, furt to má nějaký drobný závady a projevy. Superka proti tomu tichá a kultivovaná, z interiéru neodpadávaj kusy a všechno lícuje jak by mělo (neřeším milimetry, u předface jde spíš o centimetry
). Jenom dneska když jsem jel pár věcí objezdit za město, tak držet v QV 130+ dýl jak pár minut je o to, že člověku pukne hlava, navíc je to děsná natřásačka i v Autu. V Superce jsme si při tý rychlosti mohli šeptat a jen to tak hezky pluje. Ale co dělá ten dramatickej rozdíl hluku jsem furt nepostřehl (podvozek dělaj jen ty tlumiče)... veškerá izolace je použitá ze Superky, jak na dveřích, tak na přepážce mezi kabinou a motorákem a pod zadními sedadly...

Ládin: Když s tou Q4 bude mrda práce - je to na kompletní generálku. Navíc fakt to je relativně nuda se sériovým výkonem, byť technicky je to neuvěřitelně pokročilý a zajímavý auto. Ono ty předfacelifty proti poface obecně působěj dost dramaticky rozdílně. Když přesednu z QV do tý 24V Superky tak to je jak kdybych přesedal z Favorita. Kvalita interiéru mizerná, kravál v tom je, furt to má nějaký drobný závady a projevy. Superka proti tomu tichá a kultivovaná, z interiéru neodpadávaj kusy a všechno lícuje jak by mělo (neřeším milimetry, u předface jde spíš o centimetry

Re: Kupujeme AR 164...
tak je otázka stav konkrétního kusu... Hampi má předface a myslím si na nic jako ty nestěžoval, naopak tady kdysi psal že celé Německo projel 170 a pohoda 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9098
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Kupujeme AR 164...
Jojo, moje je krásně tichá. Ale ten interiér furt někde povrzává a chrastí, to je pravda.
Ad ta zelená, rozhodně pro daný účel - daily lepší jak nějaká polorozsypaná Q4. Ale zase na daily by jí byla škoda, vypadá opravdu velice zachovale (teď jsem si na pc prohlídnul ostatní fotky). A je to taková klasika, zelenej předface
Kdyby nebyl takovej odrb s těma papírama a měl to kam dát, asi bych o ní přemýšlel.
Ad ta zelená, rozhodně pro daný účel - daily lepší jak nějaká polorozsypaná Q4. Ale zase na daily by jí byla škoda, vypadá opravdu velice zachovale (teď jsem si na pc prohlídnul ostatní fotky). A je to taková klasika, zelenej předface

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Kupujeme AR 164...
Já si teda na hluk stěžovat nemůžu. Něco vyluzuje šíbr, ale je to v pohodě.
Riprex: Jak Ti dosedají dveře na tu vnější gumu podél čelního skla? Stejně řešený to mělo Punto první generace a tam mi to dělalo docela velkej kravál. Tehdá jsem dal tenkou podložku mezi spodní pant a karoserii, aby se dveře nahoře u gumy více přimáčkly a většina aerodinamického byla pryč.
Riprex: Jak Ti dosedají dveře na tu vnější gumu podél čelního skla? Stejně řešený to mělo Punto první generace a tam mi to dělalo docela velkej kravál. Tehdá jsem dal tenkou podložku mezi spodní pant a karoserii, aby se dveře nahoře u gumy více přimáčkly a většina aerodinamického byla pryč.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: Kupujeme AR 164...
Mě to přihlášení taky nevyšlo dvakrát lacino
v německým TP nebyla euronorma, takže papír z Dekry byl za 2200,- + 900,- za nějaký technický protokol, zapsali Euro 1 takže + 5000,- + 800,- správní poplatek + dovozová TK a ME + něco na pivo zprostředkovateli (jak jsem psal, auto nesvítilo, mělo pneu KO) a byl jsem tam asi za 11.500,- nebo tak nějak... ale co no, zase to bylo za den vyřízený a bez starostí 


Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Kupujeme AR 164...
Coyote: Gumy kolem skel trochu popiskovaly, ale to jsme vyřešili celkem v pohodě. Jednak jsem je vzal takovým bazmekem na gumu aby trochu změkkly a druhak byl trošku volnější zámek, takže dveře úplně nedoléhaly.
Já zdroj toho hluku vím, v tom to ani tak není... randál tam dělá motor a lauf. Přes 3000rpm to na delší dobu začíná být poměrně nepříjemné. A jinak ano, lauf je naprosto stock, díry v něm nejsou, střed a koncák imasaf... akorát místo katu jsou v tom pouzdře dvě trubky. Když to rozjedu na 140 a vyřadím, tak je to najednou celkem OK. Na 159 to nemá, ale třeba na Stilo v poho, jde slyšet víceméně jen hluk pneumatik. Ještě to pak prolezu kvůli netěsnostem, ale podle mě tohle je důvod hlučnosti. Běžně ten motor u 164 po startu není skoro ani slyšet, já mám skoro i výčitky svědomí vůči sousedům, když potřebuju jet někam po desátý večer
Vrzání jinak generuje hlavně středovej tunel vůči sedačkám a pak něco vrže vzadu, počítám že zadní plato ale k tomu jsem se ještě nedostal.
Ono asi taky každej máme jiný vnímání reality. Hampi s tou naší skládačkou jel a na hluk nebo řazení si nestěžoval a ten nechutnej bohatej benzínovej smrad co se z toho line označil za vůni...
Jinak jak zmínil MikeC u tý zelený, že zlobí tacho... to je taky k zlosti, protože pochopitelně vykašená kaplička. Sám tu mám dvě a tuhle chybu maj obě. Bohužel... bude to vyžadovat asi konstrukci vlastního tachometru, protože dokumentace k tomu veškerá žádná není a tacho failuje tak nějak náhodně. Někdy ukazuje míň jen o trochu (o 20km/h, jak kdy) a někdy ukazuje absurdně málo (při 150GPS 50 tacho). A samozřejmě analogově se to jen tváří, celý to je digitál...
Já zdroj toho hluku vím, v tom to ani tak není... randál tam dělá motor a lauf. Přes 3000rpm to na delší dobu začíná být poměrně nepříjemné. A jinak ano, lauf je naprosto stock, díry v něm nejsou, střed a koncák imasaf... akorát místo katu jsou v tom pouzdře dvě trubky. Když to rozjedu na 140 a vyřadím, tak je to najednou celkem OK. Na 159 to nemá, ale třeba na Stilo v poho, jde slyšet víceméně jen hluk pneumatik. Ještě to pak prolezu kvůli netěsnostem, ale podle mě tohle je důvod hlučnosti. Běžně ten motor u 164 po startu není skoro ani slyšet, já mám skoro i výčitky svědomí vůči sousedům, když potřebuju jet někam po desátý večer

Vrzání jinak generuje hlavně středovej tunel vůči sedačkám a pak něco vrže vzadu, počítám že zadní plato ale k tomu jsem se ještě nedostal.
Ono asi taky každej máme jiný vnímání reality. Hampi s tou naší skládačkou jel a na hluk nebo řazení si nestěžoval a ten nechutnej bohatej benzínovej smrad co se z toho line označil za vůni...

Jinak jak zmínil MikeC u tý zelený, že zlobí tacho... to je taky k zlosti, protože pochopitelně vykašená kaplička. Sám tu mám dvě a tuhle chybu maj obě. Bohužel... bude to vyžadovat asi konstrukci vlastního tachometru, protože dokumentace k tomu veškerá žádná není a tacho failuje tak nějak náhodně. Někdy ukazuje míň jen o trochu (o 20km/h, jak kdy) a někdy ukazuje absurdně málo (při 150GPS 50 tacho). A samozřejmě analogově se to jen tváří, celý to je digitál...
Re: Kupujeme AR 164...
Ahoj hoši,právě jsem koupil nepojízdnou 164 2.0 v6.Co na to říkáte?
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Kupujeme AR 164...
No 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Kupujeme AR 164...
doufám že to není ta moje, to by bylo příliš rychlé.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti