problém se startem
-
patrik1610
- Příspěvky: 2
- Registrován: 20.2.2017, pon 09:51
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: problém se startem
Mám ten istý problém čo NorMack. Prišiel si na niečo?
Fiat Croma 2.4 jtd A/T 2006 DPF-off, egr, swirl-on.
Ex. R.I.P. Fiat Croma 1.9 16V A/T 2007 eko mode - on. 2 roky bezporuchovej radosti :-(
Ex. R.I.P. Fiat Croma 1.9 16V A/T 2007 eko mode - on. 2 roky bezporuchovej radosti :-(
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startem
NorMack, patrik1610, Matus : odpojte swift klapky a máte po problému
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
-
patrik1610
- Příspěvky: 2
- Registrován: 20.2.2017, pon 09:51
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: problém se startem
Mám tiež 2.4 Cromu. Mal by byť ten istý postup ako na 159? Odstrániť tu prepojku medzi motorcekom a tým tiahlom čo ide na každú klapku a následne otvoriť, zaaretovat? Diky moc moc moc!cendler píše: 15.3.2017, stř 07:59 NorMack, patrik1610, Matus : odpojte swift klapky a máte po problému
Fiat Croma 2.4 jtd A/T 2006 DPF-off, egr, swirl-on.
Ex. R.I.P. Fiat Croma 1.9 16V A/T 2007 eko mode - on. 2 roky bezporuchovej radosti :-(
Ex. R.I.P. Fiat Croma 1.9 16V A/T 2007 eko mode - on. 2 roky bezporuchovej radosti :-(
Re: problém se startem
Zdarec, nastal mi problém se startováním
(AR 159 16V 110kW 2005)
Poslední dny startuju vždy minimálně na dvakrát, dnes ráno dokonce až na třikrát. Vždy točí ale na poprvé nechce chytit.
Včera to vypadalo nějak takhle:
6:00 - na dvakrát
10:00 - na dvakrát + jednou mi to dokonce chcípla při pomalé jízdě
14:30 - na dvakrát
O hodinu později sem auto odstavil asi na pět minut a šel jsem do obchodu. Ani zahřátej motor nechytil na poprvé a ten start na druhý pokus byl velmi bolavý.
Dneska ráno dokonce až na třetí pokus...
Při startech nesvítí nic co by nemělo, auto se po nastartování chová normálně, nekouří, normálně táhne, výkon cajk. Co se ochladilo pod deset stupňů, tak to začalo. Minulý týden jsem ráno ani nenastartoval, odpoledne jo. Motor na volnoběh tak jakoby občas vynechával a pak třeba sám zhasnul. Natankoval jsem plnou a ráno na brnk start a vše v pohodě. Po víkendu ale problémy se startem.
V zimě, když bylo těch -20 apod. jsem startoval bez problémů a hned, baterka nová právě poslední zimu.
Neřešil někdo něco takového? Začít s diagnostikou a s palivovým filtrem? Netěsnost někde nebo snad padá nafta?
Díky moc za radu

Poslední dny startuju vždy minimálně na dvakrát, dnes ráno dokonce až na třikrát. Vždy točí ale na poprvé nechce chytit.
Včera to vypadalo nějak takhle:
6:00 - na dvakrát
10:00 - na dvakrát + jednou mi to dokonce chcípla při pomalé jízdě

14:30 - na dvakrát
O hodinu později sem auto odstavil asi na pět minut a šel jsem do obchodu. Ani zahřátej motor nechytil na poprvé a ten start na druhý pokus byl velmi bolavý.
Dneska ráno dokonce až na třetí pokus...
Při startech nesvítí nic co by nemělo, auto se po nastartování chová normálně, nekouří, normálně táhne, výkon cajk. Co se ochladilo pod deset stupňů, tak to začalo. Minulý týden jsem ráno ani nenastartoval, odpoledne jo. Motor na volnoběh tak jakoby občas vynechával a pak třeba sám zhasnul. Natankoval jsem plnou a ráno na brnk start a vše v pohodě. Po víkendu ale problémy se startem.
V zimě, když bylo těch -20 apod. jsem startoval bez problémů a hned, baterka nová právě poslední zimu.
Neřešil někdo něco takového? Začít s diagnostikou a s palivovým filtrem? Netěsnost někde nebo snad padá nafta?
Díky moc za radu

Re: problém se startem
pokud je te ten motor schodnej se 1.9 JTD 16V ve 156 tak to u mě dělalo čidlo klikového hřídele
Alfa Romeo 156 SW TI 1.9 JTD 16V stále se drží
Alfa Romeo 159 SW TI 1.9 JTDm ex
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v ex
Alfa Romeo 159 SW TI 1.9 JTDm ex
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v ex
Re: problém se startem
Zdravím chalani. Teraz som sa len prihlásil som tu nový. Mám taký problém z mjtd 110kw.
Ráno pred pár dňami som šiel do práce, auto chytilo na dva pretocenia motora. Cesta do práce cca 10 km. Po hodine som ho šiel naštartovať chytilo na sekundu a zdochlo a už nešlo naštartovať. Delphi diagnostika hlási neznámi chybovy kód. Fiatecuscan nemám ale bol mi to napichnut známi a chyba sa týka tlaku v rampe. Dali sme logovanie tlak paliva požiadavka a meraný. Požiadavka 390bar , meraný cca 80 bar. Niekedy vyskočí na 400 aj viac a vtedy chytí ale hneď tlak spadne a auto skapne. Menil som drv ventil, kontroloval prepady( sú ok), menil čidlo na raily, aj čerpadlo v nádrži dáva cca 3bari, vysokotlakové čerpadlo som mal von a rozobraté nevidel som nejaké zavazne poškodenie. No neviem si dať rady. Prosím o pomoc.
Skúšal som aj vstrekovace vyblendovat a tlak v raily mi ukáže maly. Žeby to bolo predsa to vysokotlake čerpadlo? Ďakujem a prajem pekné Vianoce a Nový rok
Ráno pred pár dňami som šiel do práce, auto chytilo na dva pretocenia motora. Cesta do práce cca 10 km. Po hodine som ho šiel naštartovať chytilo na sekundu a zdochlo a už nešlo naštartovať. Delphi diagnostika hlási neznámi chybovy kód. Fiatecuscan nemám ale bol mi to napichnut známi a chyba sa týka tlaku v rampe. Dali sme logovanie tlak paliva požiadavka a meraný. Požiadavka 390bar , meraný cca 80 bar. Niekedy vyskočí na 400 aj viac a vtedy chytí ale hneď tlak spadne a auto skapne. Menil som drv ventil, kontroloval prepady( sú ok), menil čidlo na raily, aj čerpadlo v nádrži dáva cca 3bari, vysokotlakové čerpadlo som mal von a rozobraté nevidel som nejaké zavazne poškodenie. No neviem si dať rady. Prosím o pomoc.
Skúšal som aj vstrekovace vyblendovat a tlak v raily mi ukáže maly. Žeby to bolo predsa to vysokotlake čerpadlo? Ďakujem a prajem pekné Vianoce a Nový rok
Re: problém se startem
Vymenil som riadiacu motora, IMO a čip. Auto ide.
Re: problém se startem
pánové, občas mám problém se startem (tak 2-3x za měsíc). Problém nastane, když se mi vůbec nerozsvítí kontrolka žhavení, tak to točí a nechytne.
Pak otočím klíčkem znova a pokud se rozsvítí žhavení tak nastartuju vpohodě. Pokud se nerozsvítí tak nechytne, pokud jo tak chytne
Žhavičky vpořádku. Diag nepíše nic. Napadlo mě jestli to nemůže dělat relé žhavení.
Pak otočím klíčkem znova a pokud se rozsvítí žhavení tak nastartuju vpohodě. Pokud se nerozsvítí tak nechytne, pokud jo tak chytne

Žhavičky vpořádku. Diag nepíše nic. Napadlo mě jestli to nemůže dělat relé žhavení.

ALFA ROMEO 156 2.4JTD 20V 129kW
Re: problém se startem
tak teď to nechytne ani když se rozsvítí žhavení, točí a nechytne, jen bliká žhavení.. na 6 pokus to chytlo, pak jsem stál pár hodin a taky to na poprvé chytne, tak já nevím...
ALFA ROMEO 156 2.4JTD 20V 129kW
Re: problém se startem
U mě to dělali špatné vstřiky, ale ještě to taky není ono....možná ještě přetěsnit DRV ventil nebo čerpadlo na repas....Až budu dělat rozvody, tak to pořeším.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: problém se startem
vstřiky jsou ok, čerpadlo jsem měl před rokem a pul na repasi... jak to nechytne, tak bliká žhavení, tak uvažuju že zkusím vyměnit to relé žhavení, jinak mě nic nenapadá už.. 

ALFA ROMEO 156 2.4JTD 20V 129kW
Re: problém se startem
Já měl před pár lety 3 žhavky úplně mrtvé a 2 žhavily jen tak lehce a chytalo to celkem bez problémů i ve větších mrazech....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: problém se startem
Tak myslíš že tím relé žhaveni to nebude? To je fakt jediné co mě napadá, když bliká žhaveni jak to nechytne..jak jsem psal, někdy se stalo že se to ani nerožlo a taky to nechytlo...
ALFA ROMEO 156 2.4JTD 20V 129kW
Re: problém se startem
zkus vyměnit čidlo na klice, mě špatné startování dělalo právě to
Alfa Romeo 156 SW TI 1.9 JTD 16V stále se drží
Alfa Romeo 159 SW TI 1.9 JTDm ex
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v ex
Alfa Romeo 159 SW TI 1.9 JTDm ex
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v ex
Re: problém se startem
Sice je to prasárna, ale pokud to nepůjde nastartovat, tak zkus nastříkat startovací sprej do sání, pokud to chytne na brnk můžeš vyloučit problém v elektrie ( čidla ).....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: problém se startem
Tak už to zase nejede, zřejmě i když byly vstřiky špatné, tak nebyly původcem problému.....už mě to sere, asi půjde na šroubky 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: problém se startem
No jako u mě se vyměnilo relé čerpadla a zatím to startuje... tak doufám že to bylo tím.. a tobě to co zase dělá?
ALFA ROMEO 156 2.4JTD 20V 129kW
Re: problém se startem
Relé čerpadla, to asi myslíš to v nádrži, že. Prostě to točí a ani to na žádný válec nezakopne....Ve středu to dovezu do servisu.....jen tipuju na špatné čidlo na klice, nebo vysokotlaké čerpadlo nevytvoří dostatečný tlak v liště, možná DRV ventil.....Jinak čerpadlo v nádrží vrčí a je taky nové.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: problém se startem
Kolik máš najeto a co Ti to vyvádělo, že jsi dával čerpadlo na repas?
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: problém se startem
No jako 180 ale kdo ví
sice k tomu je serviska ale podlaha vypadá tak na 300. No valila z toho nafta a něco vevnitř v hajzlu...

ALFA ROMEO 156 2.4JTD 20V 129kW
Re: problém se startem
Právě, že to tam mám,taky takové ovlhlé a mám pocit, že to voní naftou.....Já mám 240, ale nejmíň 40 tam taky chybí....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: problém se startem
Tak navlhle to můžeš mít od hadičky. Mi to z toho valilo dost ale normálně to startovalo.
ALFA ROMEO 156 2.4JTD 20V 129kW
Re: problém se startem
No uvidíme, má poslední šanci, pak půjde pod nůž a hotovo......
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: problém se startem
Je mi to líto kuchnout nebo prodat za 40, mám na tom všechno udělané a teď se motám v kruhu se špatnýma startama, sakra.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host