Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp.)
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
K tej kulise sa dostanem len zdola?
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
Ďakujem. Zajtra sa na to pozriem či si na to trúfam ja, alebo to nechám na servis.
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
Bude muset pryc hadice sani, mozna i klapka a baterka aby ses tam nejak rozumne dostal.
Mimochodem o jakou motorizaci a rocnik se jedna?
Mimochodem o jakou motorizaci a rocnik se jedna?
Alfa Romeo Perfection
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
rok výroby 2003
JTD 16V 103 kW
JTD 16V 103 kW
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
@yan.ko: No jestli ta fotka je tvoje "radici paka" tak mam obavu.
ePer poví
viz..


A jinak takova mala rada, z praveho podbehu se tam docela pekne dostanes aniz by si musel neco odstrojovat
ePer poví

viz..


A jinak takova mala rada, z praveho podbehu se tam docela pekne dostanes aniz by si musel neco odstrojovat

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
Dallen: jj, foto je moje, kdyztak mas u me jednu gumu navic 
martin09: jj, tak to bude jak rikam

martin09: jj, tak to bude jak rikam
Alfa Romeo Perfection
- scarbrouch
- Příspěvky: 1
- Registrován: 25.7.2012, stř 15:22
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
Zdar borci! Mám 147 1.6 88kw a problém takový, že řadící páka je vykvedlaná jak prase a při řazení pětky vychází tupé zvuky z kulisy...myslíte že je potřeba vyměnit celou kulisu? Dík za odpovědi 

Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
neřešili jste někdo, kde sehnat táhla od řazení? pokuď možno nová... mám vyčvachtané ty zacvakávací uchycení a za 1. tomu jak to jde lehce sundat moc nevěřím a za 2. něco v tom při přeřazení klepne... tak bych byl nerad, aby to upadlo 
tak jsem to našel tady, ale ta cena je trochu mimo
http://ricambi.alfisti.net/product_info ... S-JTS.html

tak jsem to našel tady, ale ta cena je trochu mimo

http://ricambi.alfisti.net/product_info ... S-JTS.html
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
na 156 je lacnejsie
http://ricambi.alfisti.net/product_info ... -NR--.html
asi by som to zobral z nejakej buracky

asi by som to zobral z nejakej buracky
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
Caaau. Hele a nevíte jestli se da koupit jen ten čep z lanovodu na převodovku? Na 1.9 jtd se dá normálně odsorubovat a mě se to vytrhlo a je tam zkurvej zavit pac je to z hliníku... Dík moc.. 

Alfa Romeo 145 1.9 JTD 99' MOMO EGR,KAT - off, chip - sazomet
Alfa Romeo 156 Crosswagon - familycar
Alfa Romeo 156 Crosswagon - familycar
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
Zdravím, dnes mi z ničeho nic přešlo jít řazení 2 4 R, jde jen 1 3 5, když se kouknu na řadící páku tak se mi zdá celá posunutá, neutrál je v poloze kde bývala 4 a trojka je v pozici neutrálu. neví někdo kde přesně může být chyba, děkuji za rady.
Alfa Romeo 147 1.6 TS 88kW (2005)
- Princ William
- Štamgast
- Příspěvky: 526
- Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
Podívej se na převodovku (pod baterku) jestli fungují obě táhla.
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
Pročetl jsem to tu odshora dolů a zkusím nahodit mopje problémy a můj odhad co mě čeká. Prosím zkušenější uživatele o jejich postřehy.
V týdnu (max do dvou) jedu do servisu s pár ne ještě závažnými problémy kolem řazení. Tak bych se chtěl jen v tom, co si myslím. Jde o 1.9jtdm 16v
Při rozjezdu spojka zabírá jako nová. Žádné cuknutí. Když tomu dám lný plyn, tak spojka neklouže na žádný kvalt.
Ale... Při přeřazování výš i níž cca v polovině případů jakoby spojka zpočátku malinko proklouzne a pak to cukne, nebo to rovnou cukne, jak kdyby spojka zabrala hned.
Při zrychlování, či brždění motorem se mi znatelně hýbe řadička.
Řadička je v neutrálu volná a vrtí se na každou stranu cca o dva cenťáky.
Rychlosti při řazení občas jakoby zadrhnout, nikdy ale ne že bych musel použít sílu, nebo že bych je tam nedostal.
Jen šestka tam tak jednou se třech pokusů nechce zaběhnout napoprvé (musím jakoby dát zase pětku a hned do šestky).
Při sešlapávání spojky po delší cestě, nebo při popojíždění zacpaným Brnem ve spojce cítím, že někde opravdu málo zaškobrtne, jakoby byla přidřená.
Auto nijak nevibruje v žádném spektru otáček, nic nerachotí, nepíská, neševelí.
Výměna kulisy a kontrola lanovodů je jasná. Šestku to asi nevyřeší, ta snad zlobí skoro každému, kdo má kolem 150K+, ale na řazení ostatních kvaltů by to snad mělo pomoct.
Předpokládám, že silentbloky převodovky už asi budou mít leccos zažito a volná převodovka by mohla mít za následek to nepravidelné chytání spojky? To vrtení řadičky při akceleraci a brždění motorem by pak asi mělo ustat jistojistě. Výměna oleje v převodovce určitě nic nepokazí.
Osobně spíš doufám, než že bych si myslel, že se nejedná o mrtvou dvouhmotu, nebo rozpadlou spojku. Ale úplně to nevyvracím. Jsem docela zvědav, na kolik mě to ve výsledku vyjde. Ostatně už od koupě (cca 3/4 roku) mám odloženo na dooprávky.
V týdnu (max do dvou) jedu do servisu s pár ne ještě závažnými problémy kolem řazení. Tak bych se chtěl jen v tom, co si myslím. Jde o 1.9jtdm 16v
Při rozjezdu spojka zabírá jako nová. Žádné cuknutí. Když tomu dám lný plyn, tak spojka neklouže na žádný kvalt.
Ale... Při přeřazování výš i níž cca v polovině případů jakoby spojka zpočátku malinko proklouzne a pak to cukne, nebo to rovnou cukne, jak kdyby spojka zabrala hned.
Při zrychlování, či brždění motorem se mi znatelně hýbe řadička.
Řadička je v neutrálu volná a vrtí se na každou stranu cca o dva cenťáky.
Rychlosti při řazení občas jakoby zadrhnout, nikdy ale ne že bych musel použít sílu, nebo že bych je tam nedostal.
Jen šestka tam tak jednou se třech pokusů nechce zaběhnout napoprvé (musím jakoby dát zase pětku a hned do šestky).
Při sešlapávání spojky po delší cestě, nebo při popojíždění zacpaným Brnem ve spojce cítím, že někde opravdu málo zaškobrtne, jakoby byla přidřená.
Auto nijak nevibruje v žádném spektru otáček, nic nerachotí, nepíská, neševelí.
Výměna kulisy a kontrola lanovodů je jasná. Šestku to asi nevyřeší, ta snad zlobí skoro každému, kdo má kolem 150K+, ale na řazení ostatních kvaltů by to snad mělo pomoct.
Předpokládám, že silentbloky převodovky už asi budou mít leccos zažito a volná převodovka by mohla mít za následek to nepravidelné chytání spojky? To vrtení řadičky při akceleraci a brždění motorem by pak asi mělo ustat jistojistě. Výměna oleje v převodovce určitě nic nepokazí.
Osobně spíš doufám, než že bych si myslel, že se nejedná o mrtvou dvouhmotu, nebo rozpadlou spojku. Ale úplně to nevyvracím. Jsem docela zvědav, na kolik mě to ve výsledku vyjde. Ostatně už od koupě (cca 3/4 roku) mám odloženo na dooprávky.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
Tak problém vyřešen, bylo urvaný jedno táhlo a rozmlácenej vnitřek kulisy a už se zase jezdí



Alfa Romeo 147 1.6 TS 88kW (2005)
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
Můj problém s 1.9 16v obpříspěvek výš vyřešen částečně.
Vyměněna komplet spojka, olej v převodovce a zkontrolována převodovka (je OK).
Spojka zabírá plynule, necuká, neproklouzne. Spojkový pedál už nezadrhává a jde lehčeji.
Dle mechanika je kulisa ještě docela v pořádku a prý nemá cenu měnit. Na lanovody dle mého koukl jen zběžně, ale už se řadička ani tak moc nevrtí.
Takže při řazení to semtam nezapadne zcela plynule a šestka jde jen když řadičku přitlačím jakoby dolů. Až na tu šestku to dle mechanika ale řadí normálně. Taky musíte použít při řazení víc síly? Doma mám ještě Puntu v benzínu a tam to jde jedním prstem. Tady překonávám nějaký ten odpor.
Vyměněna komplet spojka, olej v převodovce a zkontrolována převodovka (je OK).
Spojka zabírá plynule, necuká, neproklouzne. Spojkový pedál už nezadrhává a jde lehčeji.
Dle mechanika je kulisa ještě docela v pořádku a prý nemá cenu měnit. Na lanovody dle mého koukl jen zběžně, ale už se řadička ani tak moc nevrtí.
Takže při řazení to semtam nezapadne zcela plynule a šestka jde jen když řadičku přitlačím jakoby dolů. Až na tu šestku to dle mechanika ale řadí normálně. Taky musíte použít při řazení víc síly? Doma mám ještě Puntu v benzínu a tam to jde jedním prstem. Tady překonávám nějaký ten odpor.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
Nemůžu to najít - Kolik se vejde oleje do převodovky? Jsem tam dal sotva půl balení a už to přetejkalo 

Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
http://www.squadramoravia.com/manual/alfa147/cz_147.zip
PDF se stránkama 281-296.
PDF se stránkama 281-296.
Alfa Romeo 147 - 1,9 JTD 85kW - r.v. 2001
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
Alfa Romeo Perfection
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
aha, vypustil jsem jen jeden šroub a druhým to nalil, ale už nevim, kterej byl kterej .. takže se na to vrhnnu znova, díky 

Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
Páni ja mám na mojej Eco verzii z r.2002 nasledovný problém s radiacou pákou - do rýchlostí dosadá dobre len mi ju nevracia do neutrálu a celá je taká 'vyheganá'. Je to moje prvé auto a moc sa do toho nevyznám. Má niekto tip kde by mohol byť problém prípadne čo stojí oprava ? Vopred dík všetkým 

- Princ William
- Štamgast
- Příspěvky: 526
- Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
Problém je v tomto dílu a řešení je ZDE
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
Dík. Skúsim to a uvidíme
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
AR 156 2.4Jtdm, 2004
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
Re: Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp
Pořád koukám po 147. V případě naftový, dá se vyměnit 5st. převodovka za 6stupňovou? 

Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti