
EGR ventil
-
xenium156jtd
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.11.2011, čtv 19:43
Re: EGR ventil
Taky řešení diky
bratr už to zaslepený ma. Ale nak nemuže nahnat vykon ma to naky liný

Re: EGR ventil
taky bych to nejraději zaslepil ale ví někdo jak oblafnout RJ u JTDm aby nesvítila kontrolka, ale nemám namysli vrtání dírek do záslepek.
Re: EGR ventil
Přeprogramovat? 

NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: EGR ventil
a umí to někdo?
Re: EGR ventil
tak jsem znovu vyhodil EGR, navrtal tu plastovou cást pořádně propláchl a nahodil zpátky. Nastartoval jsem kontrolka se rožla, ujel jsem nějaký km vypl motor znovu nastartoval a kontrolka se nerožla ujel jsem asi 20km a zatím dobrý tak se uvidí. Jo asundal jsem a vyčistil i klapku ale nic moc zasraná nebyla.
Re: EGR ventil
u 156 po fl bylo potreba chybu egru vymazat z pameti, jinak ji auto stale hlasilo
Re: EGR ventil
v úterý jdu ke kámošovi a on mi to smaže.
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
fotky ze zaslepovani a vrtani mas? docela by me to zajimalo, taky se na to chystam
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: EGR ventil
tak jsem byl smazat chybu v RJ a jel jsem to projet, no a ujel jsem 6km a kontrolka se zase rožla 

Re: EGR ventil
Chlapi nekde do 12 stranky tohoto tematu je presne navod na opravu/cisteni naseho egru z oplackyho fora. Nestaci to jen navrtat a vyplachnout. Ta dira se tam vrta, aby se vymlatil ven cely ten mechanismus toho elektromagnetu. Pak se cisti, brousi koroze, lesti, maze teflonem a sklada dohromady. Vysledek je ten, ze EGR rozchodis, chodi zdanlive jak ma, ale muzes jezdit a zadne chyby to nehlasi.
No ale pak zjistis, ze se ti zacne objevovat cukani kolem 2000 otacek a ze to je spatne fungujici egr a ze je v haji ta civka. Funguje, ale trochu jinak nez ma.
Pak nastava jedine bud koupis novy EGR za 5500 KC, kde bez zaruky riskujes, ze se to za par let vrati a nebo ho rovnou zaslepis a vyhodis z RJ.
Jinak moje zjisteni z vymeny sani je nasledujici. Vyrive klapky maji vsechny JTDm motory od 2005 az do ted. V roce 2006 sice udelaly redesign a na tom plastovem sani jsou take, ale uz uplne jinak delane, musim rict, ze lepe. Fotky dodam. Jsou tam take trochu jinak vymyslene drzaky a diry. Takze jsem ta byl nucen vratit puvodni sani, ktere jsem aspon poradne vycistil, ale na rozdil od hlinikoveho to plastove nejde rozpulit a slozit zpatky. Takze jsem spis cistil ty priruby okolo klapky a egru a v sani kam jsem dosahnul. Musim rict, ze auto startuje stejne, ale rekl bych, ze zatah odspodu se lehce zlepsil. Tod vse. Pokud by mel nekdo zajem o hlinikove sani vycistene a zbavene vyrivych klapek at se ozve.
Zdar, OSkar.
No ale pak zjistis, ze se ti zacne objevovat cukani kolem 2000 otacek a ze to je spatne fungujici egr a ze je v haji ta civka. Funguje, ale trochu jinak nez ma.
Pak nastava jedine bud koupis novy EGR za 5500 KC, kde bez zaruky riskujes, ze se to za par let vrati a nebo ho rovnou zaslepis a vyhodis z RJ.
Jinak moje zjisteni z vymeny sani je nasledujici. Vyrive klapky maji vsechny JTDm motory od 2005 az do ted. V roce 2006 sice udelaly redesign a na tom plastovem sani jsou take, ale uz uplne jinak delane, musim rict, ze lepe. Fotky dodam. Jsou tam take trochu jinak vymyslene drzaky a diry. Takze jsem ta byl nucen vratit puvodni sani, ktere jsem aspon poradne vycistil, ale na rozdil od hlinikoveho to plastove nejde rozpulit a slozit zpatky. Takze jsem spis cistil ty priruby okolo klapky a egru a v sani kam jsem dosahnul. Musim rict, ze auto startuje stejne, ale rekl bych, ze zatah odspodu se lehce zlepsil. Tod vse. Pokud by mel nekdo zajem o hlinikove sani vycistene a zbavene vyrivych klapek at se ozve.
Zdar, OSkar.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Re: EGR ventil
diagnostika ukázala že EGR chodí normálně, je fakt že mi to občas škubne kolem 2000 ot., jo a diagnostika hlásí chybu - snímač rozdílného tlaku nebo tak nějak z hlavy to teď přesně nevím, zítra to napichnu a napíšu co to přesně je.Oskar píše:Chlapi nekde do 12 stranky tohoto tematu je presne navod na opravu/cisteni naseho egru z oplackyho fora. Nestaci to jen navrtat a vyplachnout. Ta dira se tam vrta, aby se vymlatil ven cely ten mechanismus toho elektromagnetu. Pak se cisti, brousi koroze, lesti, maze teflonem a sklada dohromady. Vysledek je ten, ze EGR rozchodis, chodi zdanlive jak ma, ale muzes jezdit a zadne chyby to nehlasi.
No ale pak zjistis, ze se ti zacne objevovat cukani kolem 2000 otacek a ze to je spatne fungujici egr a ze je v haji ta civka. Funguje, ale trochu jinak nez ma.
Pak nastava jedine bud koupis novy EGR za 5500 KC, kde bez zaruky riskujes, ze se to za par let vrati a nebo ho rovnou zaslepis a vyhodis z RJ.
Jinak moje zjisteni z vymeny sani je nasledujici. Vyrive klapky maji vsechny JTDm motory od 2005 az do ted. V roce 2006 sice udelaly redesign a na tom plastovem sani jsou take, ale uz uplne jinak delane, musim rict, ze lepe. Fotky dodam. Jsou tam take trochu jinak vymyslene drzaky a diry. Takze jsem ta byl nucen vratit puvodni sani, ktere jsem aspon poradne vycistil, ale na rozdil od hlinikoveho to plastove nejde rozpulit a slozit zpatky. Takze jsem spis cistil ty priruby okolo klapky a egru a v sani kam jsem dosahnul. Musim rict, ze auto startuje stejne, ale rekl bych, ze zatah odspodu se lehce zlepsil. Tod vse. Pokud by mel nekdo zajem o hlinikove sani vycistene a zbavene vyrivych klapek at se ozve.
Zdar, OSkar.
aA k tomu sání já mám 159 85 kW 2007 hliníkové sání a vířivé klapky tam nemám.
Re: EGR ventil
To bude tim, ze mas jen 8V 

Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Re: EGR ventil
no jo takový přehled nemám ale rád se poučím.Oskar píše:To bude tim, ze mas jen 8V
tak dneska jsme to pichli na diagnostiku a chyba je P2453 - signál snímače rozdílového tlaku - jednotka obdržela neplatný signál z čidla. Tak jsme přetestovali DPF vše OK (zaneseno jen 21%) akorát tlak hlásil úplný zmatiny. Takže jsme to nakonec tipli na vadné čidlo DPF. Zkusím ho vyměnit a uvidíme. Kámoš měl tu samou závadu na Superbu a po výměně čidla vše OK.
Re: EGR ventil
a co čidlo tlaku v sádní? spousta lidí tu z něj měla jenom váleček hnusu
vyčištění je práce na 10 minut

Re: EGR ventil
no jo mame s tym skusenosti



156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
= P2453 - signál snímače rozdílového tlaku - jednotka obdržela neplatný signál z čidlaenšpa píše:akorát tlak hlásil úplný zmatiny.
aneb
namerena hodnota tlaku ve vyfukovem potrubi byla mimo rozsah. Vycisti cidlo tlaku ve vyfuku. Pokud nepomuze, vymen. Pokud se chyba objevi znova a mas tuneno, obratit se na tunera.
Alfa Romeo Perfection
Re: EGR ventil
čidlo v sání to není to jsem čistil a zkoušel jsem odpojit i toto čidlo ale DG psala úplně jinou závadu, až jsem odpojil čidlo DPF tak to vyhodilo přesně tu závadu co jsem psal.Petr147 píše:a co čidlo tlaku v sádní? spousta lidí tu z něj měla jenom váleček hnusuvyčištění je práce na 10 minut
Re: EGR ventil
tuněno nemám. Ve výfukovém potrubí je taky čidlo? K tomu čidlu(vedle palivového filtru) vede totiž od výfuku hadička, tak jsem myslel že tohle čidlo snímá tlak.yan.ko píše:= P2453 - signál snímače rozdílového tlaku - jednotka obdržela neplatný signál z čidlaenšpa píše:akorát tlak hlásil úplný zmatiny.
aneb
namerena hodnota tlaku ve vyfukovem potrubi byla mimo rozsah. Vycisti cidlo tlaku ve vyfuku. Pokud nepomuze, vymen. Pokud se chyba objevi znova a mas tuneno, obratit se na tunera.

Re: EGR ventil
jo to mám na mysli akorát já tam mám snímač sjedním vývodem a vede k němu jedna hadice.yan.ko píše:Mam na mysli toto ... zvidavejsi si jiste povsimnou i c.19
Ještě se zetám jak se ten bazmek čistí ,stačí to vystříkat nějakým sprejem.
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
S jednou? Jestli on nebude problem prave v tom. Nevypadla hadice z toho druheho vstupu, nebo neulomil se? Ten snimac snima rozdil tlaku ve vyfukovem potrubi pred a za DPF, podle toho vyhodnocuje jak moc je filtr zaplnen (ucpany). Neni mi dost dobre jasne, jak by toho mohl docilit s pouze jednim vstupem (teoreticky by snad slo porovnavat az v ECU s tlakem v sani, ale ...).
Navic jak se divam do ePeru, tak vsechny 159 1.9JTD maji vyobrazeny ten snimac (51792301/55200301) se dvema vstupy. Vic by ti k tomu asi rekl cendler, nebo nekdo kdo s DPF dela. Ja ho na aute nemam.
Navic jak se divam do ePeru, tak vsechny 159 1.9JTD maji vyobrazeny ten snimac (51792301/55200301) se dvema vstupy. Vic by ti k tomu asi rekl cendler, nebo nekdo kdo s DPF dela. Ja ho na aute nemam.
Alfa Romeo Perfection
Re: EGR ventil
to se kamoš servisák taky divil, ale je tam snímač(55198717) s jedním vývodem a od výfuku vede jen jedna hadice.yan.ko píše:S jednou? Jestli on nebude problem prave v tom. Nevypadla hadice z toho druheho vstupu, nebo neulomil se? Ten snimac snima rozdil tlaku ve vyfukovem potrubi pred a za DPF, podle toho vyhodnocuje jak moc je filtr zaplnen (ucpany). Neni mi dost dobre jasne, jak by toho mohl docilit s pouze jednim vstupem (teoreticky by snad slo porovnavat az v ECU s tlakem v sani, ale ...).
Navic jak se divam do ePeru, tak vsechny 159 1.9JTD maji vyobrazeny ten snimac (51792301/55200301) se dvema vstupy. Vic by ti k tomu asi rekl cendler, nebo nekdo kdo s DPF dela. Ja ho na aute nemam.
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Hmmm, mas recht ...
Kazdopadne tvuj problem je v tom snimaci. Ten v sani jsem cistil isopropylalkoholem a uchostourem, snad to zabere i na tenhle z vyfuku.
Druha doura tam je taky, ale spise to vypada, ze to porovnava tlak ve vyfuku s atmosferickym tlakem. Podle ePeru se tenhle snimac dava jen do Fiatu, nebo Lancii, no nebylo by to poprve, co se mylil.Kazdopadne tvuj problem je v tom snimaci. Ten v sani jsem cistil isopropylalkoholem a uchostourem, snad to zabere i na tenhle z vyfuku.
Alfa Romeo Perfection
Re: EGR ventil
yan.ko píše:Hmmm, mas recht ...Druha doura tam je taky, ale spise to vypada, ze to porovnava tlak ve vyfuku s atmosferickym tlakem. Podle ePeru se tenhle snimac dava jen do Fiatu, nebo Lancii, no nebylo by to poprve, co se mylil.
Kazdopadne tvuj problem je v tom snimaci. Ten v sani jsem cistil isopropylalkoholem a uchostourem, snad to zabere i na tenhle z vyfuku.
takdík za cenné rady ,už je vyčištěno odskoušeno a za 2litry objednaný nový který půjde až z německa protože tady jaksi nemaj. tak až po novém roce.
Re: EGR ventil
Tak snímač dorazil kupodivu už dnes ráno, hned jsme ho vyměnili smazali chybu a zatím ujeto asi 100 km a kontrolka mlčí
.

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti