Giulia a Stelvio prodejní čísla
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Otazka je kolik by ten diesel vazil... aby to pak nezkazilo charakter toho auta. Prece jen to auto neni uplne na dlouhy dalnicni presuny, tam konkurence nabidne vic... A prodeje by to taky nezvysilo myslim.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Keď už tie predaje idú do kopru,tak aspoň ukázať že máme tam aj 6 valec,takých značiek v EU už moc není.
Podľa hesla: keď som prepil záhradu,tak už môžem aj plot.
Podľa hesla: keď som prepil záhradu,tak už môžem aj plot.

biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
U Alfy to mají "když už jsme ve ztrátě 100mio EUR ročně, tak dalších 20 na tým F1 už vás nezabije".....
(čísla si vymýšlím, pro pořádek.... ;-)

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Neumím si představit co by se muselo stát, aby ta čísla šla nahoru. Všichni ti, kdo čekali na nový model AR a měli na něj peníze, už si ho koupili, teď už to bude jen o slevách, akčních nabídkách a snaze přesvědčit pár váhavců, ale to nebude žádný trhák. Mají dvě možnosti, buď rezignovat na politiku prémiovosti, udělat nějaký holoverze za nízkou cenu, ale to bude zase průser jak se 156, anebo udělat ten kombík, což ale neudělají. Pořád trvám na tom, že jedinej kdo z toho má nerva jsou alfisti
protože fabrika evidentně na prodejích Giulie neleží, to je jen hloupá hláška našich novinářů.
A ani novej model teď by to moc nevytrhnul, jedině že by to byl nástupce 147/Giulietta, kterej by začínal od... třeba 300t Kč, ale to jsme u těch levnejch modelů, který Sergio dělat nechtěl, protože se na nich ve výsledku prd vydělá.

A ani novej model teď by to moc nevytrhnul, jedině že by to byl nástupce 147/Giulietta, kterej by začínal od... třeba 300t Kč, ale to jsme u těch levnejch modelů, který Sergio dělat nechtěl, protože se na nich ve výsledku prd vydělá.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Když oni dělají vše jinak, s SUV příjdou až když konkurence představuje druhou nebo třetí generaci a kombík preventivně zaříznou v době, když s nimi konkurence ještě minimálně jednu generaci počítá 

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
.... aspoň v něčem jsme je předběhli, zařízli jsme kombíky jako první.... 
Michal: no vidím to podobně.... přitom to auto je úplně skvělé, vždycky když sednu do té základní benzínové verze tak v tom jezdím jak idiot, protože to auto si o to prostě říká..... asi je fakt problém že ono až tolik lidí nezajímá jak auto jezdí....
respektive i ty obyčejné auta jezdí dost dobře na to, aby lidem stačily....

Michal: no vidím to podobně.... přitom to auto je úplně skvělé, vždycky když sednu do té základní benzínové verze tak v tom jezdím jak idiot, protože to auto si o to prostě říká..... asi je fakt problém že ono až tolik lidí nezajímá jak auto jezdí....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Ono taky na jakym trhu to prodavat... Na relevantnich svetovych trzich moc sanci neni, tam uz to je obsazeny od lokalni nebo asijsky konkurence. Mozna by melo smysl jit cestou "levnejsiho Ferrari", cili neco v tom smysl, ze Giulia Quadrifoglio by byl zakladni model a dal by mohli delat ruzny designovy a nadupany kupe, kabriolety a SUV a orientovat se na lidi, co maji penize, ale ne zas tolik, aby si koupili Ferrari nebo Lambo a auta jako Audi nebo Mercedes jim prijdou nudny a americky muscle cars buransky...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
no to zkoušelo Maserati a taky to nevyšlo :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Tak Maserati krom Grandturismo nic atraktivniho posledni dobou nevyrobilo a kdyz s tim clovek dojel od dealera domu a neupadly dvere, tak mohl mluvit o stesti
O nelogickym interieru, ktery byl cca 10 let pozadu ani nemluve. Jeste tak 3-4 roky a soucasny Giulie a Stelvia se dostanou do rukou "fanousku", ktery to budou opravovat flexou, kladivem a svareckou nekde ve dvore, budou ojebavat pravidelnou udrzbu, pak se toho jeste chytnout novinari s clankama typu "koupili jsme Alfu s 200 000 a zajimalo nas co vsechno nefunguje" a povest bude zas tam kde byla... Proste moc cestu z tech sra.... nevidim. Tezko soutezit s D3 ve vyssich tridach a v nizsich tridach je to jeste horsi.

Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Zrejme nebudete súhlasiť, ale podľa mňa ďalším z faktorov v neprospech predaja je "špecifický dizajn", áno ten robí alfu alfou ale veľa ľudí po otázke prečo nechce alfu povie, že sa im nepáči predná časť - výrazne scudetto...šípka v predu, zobák, trojuholník a ešte neviem aké výrazy. Chcelo by to niečo decentnejšie si myslím, trebars niečo na štýl ako to mala 75-tka 155tka.
Mne sa tiež alfy nepáčili a nikdy by som nepovedal že raz budem jednu mať, až potom neskôr som začal vnímať dizajn ako celok a objavil som podstatu alfy, myslím si že tak isto ako ja v minulosti tak aj väčšina potencionálnych kupcov - laikov sa rozhodnú na základe prvého dojmu, tí čo dizajn nepochopia nemajú dôvod kupovať alfu. A samotné scudetto bezozvyšku každý vníma negatívne alebo ako to vyjadriť.
Myslím si že cena nezohráva hlavnú rolu, pozrite sa aké autá predáva kokurencia a ešte za vyššie ceny.
Mne sa tiež alfy nepáčili a nikdy by som nepovedal že raz budem jednu mať, až potom neskôr som začal vnímať dizajn ako celok a objavil som podstatu alfy, myslím si že tak isto ako ja v minulosti tak aj väčšina potencionálnych kupcov - laikov sa rozhodnú na základe prvého dojmu, tí čo dizajn nepochopia nemajú dôvod kupovať alfu. A samotné scudetto bezozvyšku každý vníma negatívne alebo ako to vyjadriť.
Myslím si že cena nezohráva hlavnú rolu, pozrite sa aké autá predáva kokurencia a ešte za vyššie ceny.
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Jako že kdyby Alfa vypadal víc jako Audi že by si ji koupilo víc lidí? nemyslím si.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7203
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
taky si nemyslim, prostě kontinuita modelových řad a jejich rozšiřování a rvát to lidem do hlavy. Prostě ze dvou nových modelů se lidi nepodělaj
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Tady jsme asi nejblíž pointě. Když to denně pozoruju v provozu, tak si říkám, že na co by 90ti procentům lidí byla taková Giulie. Sunou se krokem a čumí do mobilu, ti jen čekají na autonomní auta. Strašně moc lidem vyhovuje politika vw, bmw, audi... a dalších. Prostě auto - malý, střední, velký. Buď za co nejmíň, anebo za víc, ale tím pádem, aby z toho sousedi sedli na prdel. Takže chrom, led pásky, co největší display. Taková je realitaKubas píše: 5.4.2019, pát 17:24 ..... asi je fakt problém že ono až tolik lidí nezajímá jak auto jezdí....respektive i ty obyčejné auta jezdí dost dobře na to, aby lidem stačily....

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
.... no jo.... prostě vývoj.... komu je dnes 40 tak může být rád že si ještě zajezdil zajímavými auty.... je potřeba vidět na tom to pozitivní.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Politika výrobců je dělat takový auta aby jich prodali co nejvíc. Každý na to jde jinak. Ale když třeba v testech vidím co dovolí ESP nový trojce tak bych jí "obyčejnost" nevyčítal. Kromě toho si myslím, že dneska ještě jízdně zajímavý auta koupit jdou, ale že bude mnohem mnohem hůř...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Myslí že žijeme v zlatej dobe automobilu,takýto vyber eko,silných,pohodlných a neviem ešte akých aút tu nebol.Kazdy si niečo vyberie. Howk.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4898
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Ja vidim v pozitivu to, ze za 5 let uz si tu Giulii 2.0 T budu moci koupit a z vesela bych jezdil s vytazenou pojistkou na ESP. Uz nyní lze koupit 2.2 nafty za 500 000 Kč a kdyz se najde dobre trefena v polsku, tak jeste o hodne min.Kubas píše: 7.4.2019, ned 21:30 .... no jo.... prostě vývoj.... komu je dnes 40 tak může být rád že si ještě zajezdil zajímavými auty.... je potřeba vidět na tom to pozitivní.... ;-)

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Jelikož na nové nemám, tak bych to viděl podobně



Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
A ktera pojistka to je?A.J.Michal píše: 8.4.2019, pon 06:23 Ja vidim v pozitivu to, ze za 5 let uz si tu Giulii 2.0 T budu moci koupit a z vesela bych jezdil s vytazenou pojistkou na ESP. Uz nyní lze koupit 2.2 nafty za 500 000 Kč a kdyz se najde dobre trefena v polsku, tak jeste o hodne min.![]()

Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4898
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Nikdo mi jeste Giulii nesveril, abych se v tom mohl rypat, takze netusim, ale ono to odstavi i ABS a kdo vi co jeste.
Jinak V6 motory v koncernu maserati jsou ... jak diesel od VM motori, tak i benzinova turba co se davali do Ghibli. Jen by si to asi proste lezlo do zeli.
Jinak V6 motory v koncernu maserati jsou ... jak diesel od VM motori, tak i benzinova turba co se davali do Ghibli. Jen by si to asi proste lezlo do zeli.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
No prave... Odstavi to i veci, ktery uplne nechci aby to odstavilo, takze to je reseni max tak na okruhA.J.Michal píše: 8.4.2019, pon 09:53 Nikdo mi jeste Giulii nesveril, abych se v tom mohl rypat, takze netusim, ale ono to odstavi i ABS a kdo vi co jeste.

Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9084
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Už se těším, až se místní* borci* začnou vrtat* věcma z aliexpressu třeba v těch wire by wire brzdách 

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Nejvíc se bojím aby v reakci na prodejní výsledky FCA neoddalovalo nebo dokonce nepohřbilo nástupce Giulie. Aby tam nebyla stejná mezera jako po 159.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Tak ono ty auta budou po 2022 stejne tak dokur..., ze je to mozna skoro i jedno. Si nedovedu predstavit zabavny auto s vsema tema pic..., ktery maji byt povinny.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host