Alfisti si povídají o koncernu VW

Odpovědět
Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Dallen » 28.2.2017, úte 22:44

Vzhledem k tomu jak se rády oktávky (a celej koncern) rád zamyká i s klíčkem uvnitř, si myslím, že majitelé tuhle kliku hodně ocení při tzv. drátové metodě...
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 17.3.2017, pát 07:18

Petr147 píše: 16.3.2017, čtv 20:41 jestli si dobře pamatuji, tak je McPherson i ve Focusu RS, Civicu Type-R, Leonu Cupra a tam by měla Giulia Veloce co dělat, aby nebyla poslední :) Ale jestli si máš potřebu tahat triko nad klukama s oktávkama, tak to jsi jistě koupil dobře :smt023
Modly puberťáků jako soupeři Giulie? :smt044 sorryjako, ale to fakt ne. Co na to rict no... Zřejmě už si s Giulií najel spousty kilometrů a víš kde má její podvozek limity. Já je ještě nenašel a to jsem kdysi jezdil jak okruhy tak vrchy, takže hrany se nebojím. Vybavuju si jen pár zoufalců s produkty VW Group, kteří se mě občas snažili někde v zatáčkách držet, jak jsem je viděl v zrcátku v jejich typickém nedotacivem náklonu, zaklekle na vnější kolo...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 17.3.2017, pát 07:29

Sorryjako, ale zmiňovaná Octávka a Pašík jsou konkurence? :D jako trefovat se do papírově slabších aut a vytvořených k naprosto něčemu jinému... Si taky můžu koupit třeba Porsche 918 a pak se smát nějakému přeznačenému Fiatu, jak se trapně snažil... :D Doufám, že tě alespoň někdo pak poplácal po rameni, jak jsi jim to pěkně nandal a zahřálo to na srdíčku... :D
Naposledy upravil(a) Petr147 dne 17.3.2017, pát 07:39, celkem upraveno 1 x.

Venca.P
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 385
Registrován: 30.7.2012, pon 15:47
Bydliště: Pardubice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Venca.P » 17.3.2017, pát 07:36

Přístup prodejce je špatný. Holt se snaží prodat auta, která tady kde kdo testoval. Píšeš, že si pro ni dojdeš jinam. Asi bych se vyhnul skladovkam. Těch Qv v tomhle stavu tu je víc. Radši si zadej do výroby.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 17.3.2017, pát 07:50

Já se předně rad trefuju do lidi co si koupi škodovku nebo vw, protoze takový člověk podle me o autech neví vůbec nic. Produkty VW Group mají hodnotu tak 150 tis a kdo za ně dá vic je blázen. Takže pokud někdo dá milion za Superba milerad mu naznacim ze moc chytrosti nepobral protoze za ty peníze mohl mit auto a ne trakař.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 17.3.2017, pát 08:38

MichalT píše: 17.3.2017, pát 07:50 Já se předně rad trefuju do lidi co si koupi škodovku nebo vw, protoze takový člověk podle me o autech neví vůbec nic. Produkty VW Group mají hodnotu tak 150 tis a kdo za ně dá vic je blázen. Takže pokud někdo dá milion za Superba milerad mu naznacim ze moc chytrosti nepobral protoze za ty peníze mohl mit auto a ne trakař.
Tak to jo... Naštěstí má většina lidí úplně jiné potřeby :)

gixxer
Nováček

Příspěvky: 200
Registrován: 28.2.2013, čtv 13:39

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od gixxer » 17.3.2017, pát 09:31

Bez ohledu na ty vaše dohady :-) ale souhlasím s Michalem co se týče názoru na vw koncern. Ty auta jsou strašně rozpočtový, jeden podvozek dávaj na dalších xxx typů a značek (seat, škoda, vw ....), to samý motory a dalších xxx věcí. Dělat jedno a to samý akorát v jiným kabátě, ok, já to beru, ale v tom případě je ušetřena spousta a spousta peněz a to nemluvím o tom v jak obrovským množství to dělaj, ale musí to teda odpovídat ceně. Zde je to bohužel naopak, je to brutálně předražený a to ještě ke všemu se nestyděj cokoliv dát za příplatek. Jako sorry, ale v roce 2016 u nový fabie v příplatkové výbavě, nedát ani zadní repráky?! :-O Měli jsme je na firmě a tohle mě zase rozsekalo (přitom je ty repráky vyjdou na nula nula nic) ....

Dělám aukce aut ze zahraničí a prošlo mi do čr bezmála 1100 aut, převážně koncern a musím souhlasit s tím že ten kdo si to koupí, tak o autech opravdu asi nemůže nic vědět. Když přijede Octavia 2 po fl 2012 laurin a klement (ojetá za 350 000kč) a přední kapota při otevření se musí podpírat vzpěrou?! Takže tam člověk honí klacek jak blbec?! :-) Vedle stála kámošovo E36 z roku 95 která tam má normální pístový vzpěry?!

Každej máme jiný gusto, ale tohle je fakt nářez, když se na to člověk zaměří.

Přijelo nám do firmy Gallardo LP560, jel jsem ho projet a těšil se jak kráva. Jízda neskutečná, ale i to Lambo posrali tak, že když tam sednu, tak je tam navigace z Audi A4 B6, budíky to samý?! No tak to byl fakt hnus. Když si kupuju takový auto, tak s tím že bude vyjímečný a ne že to zase takhle patlaj. A to pro mě od malička bylo Lambo víc než Ferrari :-/

Neříkám ať si někdo kupuje alfu, to ani náhodou. Ba naopak jsem rád, aspoň jich není tolik a dokonce ani nevěřím tomu, že Alfa zanikne pokud nebudou daleko větší prodeje (to se říkalo už s příchodem Giuliety), ale kupovat něco, co má hodnotu minimální, za maximální peníze, je fakt magořinec.ObrázekObrázek
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19018
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 17.3.2017, pát 09:50

BlackAlf: no, já jsem v tomhle salónu objednával a přebíral funglovku minulý týden a historky nechávám pouze na komunitní tlachání u piva.... jsem ke značce loajální a nebudu to ventilovat veřejně.... :-) ale byl to naprostý masakr, to mi věř..... :smt100

Jinak chlapi k těm Škodovkám.... posoudím jen to v čem jezdím a O3 co máme ve firmě za prvních 70tkm absolutně bez problému, neřeším vůbec nic.... Jediné co bych tomu autu vytknul je že je holt tak o 100 litrů dražší než by mělo, ale to je věc trhu.... když to lidi dají.... Jinak takové ty názory že to je trakař a pekáč, neblbněte, to by to lidi nekupovali.... Zas z toho nedělejme že každé auto od VW group se po 100tkm rozpadne....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Nadkachna
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 545
Registrován: 4.2.2009, stř 10:44
Bydliště: Kolín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Nadkachna » 17.3.2017, pát 10:01

To jsou zas moudra :cry: Lambo má navigaci z Audi, Maserati Grandturismo zase z Citroenu...

MichalT - je fajn, že jsi zapálený fanda značky, ale zbytečně sklouzáváš do extrémů. Opravdu máš za potřebí řešit majitele obyčejných aut, kterým ke štěstí stačí, že je to převeze z místa A do místa B? A že trpí zažitými stereotypy o italských autech? To je předně problém automobilky jako takové, která s tím není schopná něco dělat a ve vztahu k zákazníkům a marketingu obecně totálně selhává.
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4

rbiciste
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
Bydliště: Divec u Hradce Králové

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od rbiciste » 17.3.2017, pát 11:51

Kubas píše: 17.3.2017, pát 09:50 Jinak chlapi k těm Škodovkám.... posoudím jen to v čem jezdím a O3 co máme ve firmě za prvních 70tkm absolutně bez problému, neřeším vůbec nic.... Jediné co bych tomu autu vytknul je že je holt tak o 100 litrů dražší než by mělo, ale to je věc trhu.... když to lidi dají.... Jinak takové ty názory že to je trakař a pekáč, neblbněte, to by to lidi nekupovali....
Vím, že je to off topic, ale prostě mi to nedá. Nevím, jakou máte výbavu a motor. V naší firmě máme O3 1.6 TDI ve výbavě pro fleety. Nebudu zabíhat do detailů. Pravidelně dolíváme mezi prohlídkami asi 3 až 4 litry oleje. Auta vůbec nejedou. Pokud jednou za čas jedu vzadu, tak je to opravdu zážitek s drncáním na každém kamínku. Uzemnilo mne rádio, které nemá reproduktory vzadu o zvuku ani nemluvě. Napadá mne spousta dalších věcí, ale radši skončím. :)

Radovan
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19018
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 17.3.2017, pát 11:55

nemám čas reagovat, každopádně všechny další názory na toto téma prosím sem: http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... 09#p439709 do vlákna o Giulii je fakt škoda tahat TDI....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 17.3.2017, pát 11:58

Jj, nebudu vypisovat moje trable s O1, O2 a O2 po FL, někde jsem to tady už psal. I těch 7 let zkušeností je jedna z věcí proč ty auta bytostně nesnáším, ovšem debata nebyla o spolehlivosti, ale o poměru cen a o tom, že tihle "chytráci" říkají o Giulii, že je drahá, což fakt není s ohledem na to, co to auto technicky nabízí ve srovnání s tím, s čím daní odborníci z lidu jezdí. V tom je ta pointa.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Nadkachna
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 545
Registrován: 4.2.2009, stř 10:44
Bydliště: Kolín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Nadkachna » 17.3.2017, pát 12:32

Pointa je spíše v tom, že 280 kobyl, karbonový kardan a vektorování točivýho momentu jim je u prdele a pro své ježdění to prostě nepotřebují. A místo toho, abys ocenil, že i řidiče z lidu nová Giulia na pohled zaujme, nazýváš je ironicky "chytráky". To je jako mít za blbce někoho, kdo nefotí fullframe zrcadlovkou nebo netelefonuje iPhonem.
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 17.3.2017, pát 12:58

To není pravda, úplně to převracíš. Pouze jsem jim vysvětlil proč to auto stojí tolik kolik stojí, aby pochopili, že není drahý. Prostě jsem jim vyjmenoval co na tom stojí ty peníze, protože oni si myslí, že všechny auta jsou vlastně stejný, jen některý jsou zbytečně drahý a vůbec nemají ponětí o tom, že existuje něco, co je dělaný jinak a to mnohem líp a proto je to zcela logicky dražší.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Nadkachna
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 545
Registrován: 4.2.2009, stř 10:44
Bydliště: Kolín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Nadkachna » 17.3.2017, pát 13:13

MichalT píše: 17.3.2017, pát 07:50 Já se předně rad trefuju do lidi co si koupi škodovku nebo vw, protoze takový člověk podle me o autech neví vůbec nic. Produkty VW Group mají hodnotu tak 150 tis a kdo za ně dá vic je blázen. Takže pokud někdo dá milion za Superba milerad mu naznacim ze moc chytrosti nepobral protoze za ty peníze mohl mit auto a ne trakař.
Tak já si tedy pouhé vysvětlení, proč je daná věc dražší, představuji jinak. Ale je to samozřejmě tvůj boj...
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 17.3.2017, pát 14:17

rbiciste píše: 17.3.2017, pát 11:51
Kubas píše: 17.3.2017, pát 09:50 Jinak chlapi k těm Škodovkám.... posoudím jen to v čem jezdím a O3 co máme ve firmě za prvních 70tkm absolutně bez problému, neřeším vůbec nic.... Jediné co bych tomu autu vytknul je že je holt tak o 100 litrů dražší než by mělo, ale to je věc trhu.... když to lidi dají.... Jinak takové ty názory že to je trakař a pekáč, neblbněte, to by to lidi nekupovali....
Vím, že je to off topic, ale prostě mi to nedá. Nevím, jakou máte výbavu a motor. V naší firmě máme O3 1.6 TDI ve výbavě pro fleety. Nebudu zabíhat do detailů. Pravidelně dolíváme mezi prohlídkami asi 3 až 4 litry oleje. Auta vůbec nejedou. Pokud jednou za čas jedu vzadu, tak je to opravdu zážitek s drncáním na každém kamínku. Uzemnilo mne rádio, které nemá reproduktory vzadu o zvuku ani nemluvě. Napadá mne spousta dalších věcí, ale radši skončím. :)

Radovan
Ale to není chyba značky, že vám firma kupuje auta bez motoru a výbavy :-D A s tím olejem si myslím, že pěkně kecáš :wink:

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 17.3.2017, pát 14:25

MichalT píše: 17.3.2017, pát 12:58 To není pravda, úplně to převracíš. Pouze jsem jim vysvětlil proč to auto stojí tolik kolik stojí, aby pochopili, že není drahý. Prostě jsem jim vyjmenoval co na tom stojí ty peníze, protože oni si myslí, že všechny auta jsou vlastně stejný, jen některý jsou zbytečně drahý a vůbec nemají ponětí o tom, že existuje něco, co je dělaný jinak a to mnohem líp a proto je to zcela logicky dražší.
Tak oni mají zas za podobné peníze adaptivní podvozek, masážní a ventilovaná sedadla, adaptivní LEDky, použitelný kufr... Asi od auta potřebují něco jiného... jak píše Nadkachna
Nadkachna píše: 17.3.2017, pát 12:32 Pointa je spíše v tom, že 280 kobyl, karbonový kardan a vektorování točivýho momentu jim je u prdele a pro své ježdění to prostě nepotřebují. A místo toho, abys ocenil, že i řidiče z lidu nová Giulia na pohled zaujme, nazýváš je ironicky "chytráky". To je jako mít za blbce někoho, kdo nefotí fullframe zrcadlovkou nebo netelefonuje iPhonem.

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 17.3.2017, pát 14:38

Dobře kluci, máte pravdu =D> já na slovíčkaření fakt nemám čas... možná proto už nikdy v žádným koncernu nebudu muset trávit ani chvilku svýho života.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od hadXR » 17.3.2017, pát 15:56

MichalT píše: 17.3.2017, pát 07:50...... , protoze takový člověk podle me o autech neví vůbec nic. ......
Ano kupodivu i takoví lidé chodí po světě, občas si dokonce dovolí i to auto koupit a co hůře ještě takové které není schválené diskusním fórem "Alfisti.cz".
MichalT je hezké, že jsi fandou značky je i naprosto pochopitelné, že se jí snažíš před ostatními vychválit, ale taky si to chce uvědomit kdy je tvé jednání přínosem a dělat pitomce z někoho kdo má na věc jiný názor přínosné jistě není.

A že jsou koncernové vozy předražené? Evidentně ne podle toho jak se prodávají.
Když budeš mít továrnu, nebudeš stíhat vyrábět a budeš mít plný stůl objednávek tak uděláš co? Zlevníš?
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 17.3.2017, pát 16:12

Otázka je, jak to, že vyrábím šmejd, ještě k tomu předražený a přitom mám plný stůl objednávek? Pokud je to proto, že uplácím novináře, místo do konstrukce rvu prachy do marketingu a každý další model ještě víc okosím na kvalitě, zatímco zvyšuju cenu, protože se oháním kvalitou, pak je každej, kdo tohle zbaští a ty peníze za to dá, opět jenom ještě větší ..., řekněme neodborník. Ale takovej "neodborník" ať se pak nenaváží do něčeho tak poctivě a sofistikovaně udělanýho jako je Alfa Romeo a.vs.s
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Nadkachna
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 545
Registrován: 4.2.2009, stř 10:44
Bydliště: Kolín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Nadkachna » 17.3.2017, pát 16:32

Alfa akbar :D
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 17.3.2017, pát 16:39

MichalT píše: 17.3.2017, pát 16:12 Otázka je, jak to, že vyrábím šmejd, ještě k tomu předražený a přitom mám plný stůl objednávek? Pokud je to proto, že uplácím novináře, místo do konstrukce rvu prachy do marketingu a každý další model ještě víc okosím na kvalitě, zatímco zvyšuju cenu, protože se oháním kvalitou, pak je každej, kdo tohle zbaští a ty peníze za to dá, opět jenom ještě větší ..., řekněme neodborník. Ale takovej "neodborník" ať se pak nenaváží do něčeho tak poctivě a sofistikovaně udělanýho jako je Alfa Romeo a.vs.s
http://1url.cz/Y754 :smt023

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 17.3.2017, pát 17:45

Petr147 píše: 17.3.2017, pát 16:39
MichalT píše: 17.3.2017, pát 16:12 Otázka je, jak to, že vyrábím šmejd, ještě k tomu předražený a přitom mám plný stůl objednávek? Pokud je to proto, že uplácím novináře, místo do konstrukce rvu prachy do marketingu a každý další model ještě víc okosím na kvalitě, zatímco zvyšuju cenu, protože se oháním kvalitou, pak je každej, kdo tohle zbaští a ty peníze za to dá, opět jenom ještě větší ..., řekněme neodborník. Ale takovej "neodborník" ať se pak nenaváží do něčeho tak poctivě a sofistikovaně udělanýho jako je Alfa Romeo a.vs.s
http://1url.cz/Y754 :smt023
Co tě na tom tak popudilo?
Škodě klesly prodeje, ale zvedly se příjmy. Nikterak se netají, že díky "optimalizaci nákladů", co se pod tím dá asi tak představit?
Věcně s Michalem souhlasím a pokud mu někde ujely nervy ani se mu nedivím. Osobně jsem na vyvracení mýtů dávno rezignoval a je mě to fuk, ale chápu to.
Spíš tedy nechápu některý reakce, jsme na alfáckým fóru, co tady čekáte? Posílání za názor k Chocholouškovi se hodí tak na novinky.
BTW: arvsvw

edit:
tak jinak, Škoda zvýšila prodeje v r. 16 o 6,8% a díky optimalizaci výrobních nákladů provozní zisk zvýšila o 30,9 % ... nějak se mě tam namíchal jejich současný pokles podílu na českém trhu a pokles prodejů v čajně.
Naposledy upravil(a) petrAR156 dne 17.3.2017, pát 18:58, celkem upraveno 1 x.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19018
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 17.3.2017, pát 17:58

prostě hlavně objektivně, to je základ.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 17.3.2017, pát 18:08

Kubas píše: 17.3.2017, pát 17:58 prostě hlavně objektivně, to je základ.... :wink:
:D tak :smt023

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host