Alfisti si povídají o koncernu VW
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Vzhledem k tomu jak se rády oktávky (a celej koncern) rád zamyká i s klíčkem uvnitř, si myslím, že majitelé tuhle kliku hodně ocení při tzv. drátové metodě...
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Giulia - běžné verze (pokec...)
Modly puberťáků jako soupeři Giulie?Petr147 píše: 16.3.2017, čtv 20:41 jestli si dobře pamatuji, tak je McPherson i ve Focusu RS, Civicu Type-R, Leonu Cupra a tam by měla Giulia Veloce co dělat, aby nebyla posledníAle jestli si máš potřebu tahat triko nad klukama s oktávkama, tak to jsi jistě koupil dobře
![]()

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Sorryjako, ale zmiňovaná Octávka a Pašík jsou konkurence?
jako trefovat se do papírově slabších aut a vytvořených k naprosto něčemu jinému... Si taky můžu koupit třeba Porsche 918 a pak se smát nějakému přeznačenému Fiatu, jak se trapně snažil...
Doufám, že tě alespoň někdo pak poplácal po rameni, jak jsi jim to pěkně nandal a zahřálo to na srdíčku... 



Naposledy upravil(a) Petr147 dne 17.3.2017, pát 07:39, celkem upraveno 1 x.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Přístup prodejce je špatný. Holt se snaží prodat auta, která tady kde kdo testoval. Píšeš, že si pro ni dojdeš jinam. Asi bych se vyhnul skladovkam. Těch Qv v tomhle stavu tu je víc. Radši si zadej do výroby.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Já se předně rad trefuju do lidi co si koupi škodovku nebo vw, protoze takový člověk podle me o autech neví vůbec nic. Produkty VW Group mají hodnotu tak 150 tis a kdo za ně dá vic je blázen. Takže pokud někdo dá milion za Superba milerad mu naznacim ze moc chytrosti nepobral protoze za ty peníze mohl mit auto a ne trakař.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak to jo... Naštěstí má většina lidí úplně jiné potřebyMichalT píše: 17.3.2017, pát 07:50 Já se předně rad trefuju do lidi co si koupi škodovku nebo vw, protoze takový člověk podle me o autech neví vůbec nic. Produkty VW Group mají hodnotu tak 150 tis a kdo za ně dá vic je blázen. Takže pokud někdo dá milion za Superba milerad mu naznacim ze moc chytrosti nepobral protoze za ty peníze mohl mit auto a ne trakař.

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Bez ohledu na ty vaše dohady :-) ale souhlasím s Michalem co se týče názoru na vw koncern. Ty auta jsou strašně rozpočtový, jeden podvozek dávaj na dalších xxx typů a značek (seat, škoda, vw ....), to samý motory a dalších xxx věcí. Dělat jedno a to samý akorát v jiným kabátě, ok, já to beru, ale v tom případě je ušetřena spousta a spousta peněz a to nemluvím o tom v jak obrovským množství to dělaj, ale musí to teda odpovídat ceně. Zde je to bohužel naopak, je to brutálně předražený a to ještě ke všemu se nestyděj cokoliv dát za příplatek. Jako sorry, ale v roce 2016 u nový fabie v příplatkové výbavě, nedát ani zadní repráky?! :-O Měli jsme je na firmě a tohle mě zase rozsekalo (přitom je ty repráky vyjdou na nula nula nic) ....
Dělám aukce aut ze zahraničí a prošlo mi do čr bezmála 1100 aut, převážně koncern a musím souhlasit s tím že ten kdo si to koupí, tak o autech opravdu asi nemůže nic vědět. Když přijede Octavia 2 po fl 2012 laurin a klement (ojetá za 350 000kč) a přední kapota při otevření se musí podpírat vzpěrou?! Takže tam člověk honí klacek jak blbec?! :-) Vedle stála kámošovo E36 z roku 95 která tam má normální pístový vzpěry?!
Každej máme jiný gusto, ale tohle je fakt nářez, když se na to člověk zaměří.
Přijelo nám do firmy Gallardo LP560, jel jsem ho projet a těšil se jak kráva. Jízda neskutečná, ale i to Lambo posrali tak, že když tam sednu, tak je tam navigace z Audi A4 B6, budíky to samý?! No tak to byl fakt hnus. Když si kupuju takový auto, tak s tím že bude vyjímečný a ne že to zase takhle patlaj. A to pro mě od malička bylo Lambo víc než Ferrari :-/
Neříkám ať si někdo kupuje alfu, to ani náhodou. Ba naopak jsem rád, aspoň jich není tolik a dokonce ani nevěřím tomu, že Alfa zanikne pokud nebudou daleko větší prodeje (to se říkalo už s příchodem Giuliety), ale kupovat něco, co má hodnotu minimální, za maximální peníze, je fakt magořinec.

Dělám aukce aut ze zahraničí a prošlo mi do čr bezmála 1100 aut, převážně koncern a musím souhlasit s tím že ten kdo si to koupí, tak o autech opravdu asi nemůže nic vědět. Když přijede Octavia 2 po fl 2012 laurin a klement (ojetá za 350 000kč) a přední kapota při otevření se musí podpírat vzpěrou?! Takže tam člověk honí klacek jak blbec?! :-) Vedle stála kámošovo E36 z roku 95 která tam má normální pístový vzpěry?!
Každej máme jiný gusto, ale tohle je fakt nářez, když se na to člověk zaměří.
Přijelo nám do firmy Gallardo LP560, jel jsem ho projet a těšil se jak kráva. Jízda neskutečná, ale i to Lambo posrali tak, že když tam sednu, tak je tam navigace z Audi A4 B6, budíky to samý?! No tak to byl fakt hnus. Když si kupuju takový auto, tak s tím že bude vyjímečný a ne že to zase takhle patlaj. A to pro mě od malička bylo Lambo víc než Ferrari :-/
Neříkám ať si někdo kupuje alfu, to ani náhodou. Ba naopak jsem rád, aspoň jich není tolik a dokonce ani nevěřím tomu, že Alfa zanikne pokud nebudou daleko větší prodeje (to se říkalo už s příchodem Giuliety), ale kupovat něco, co má hodnotu minimální, za maximální peníze, je fakt magořinec.


ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
BlackAlf: no, já jsem v tomhle salónu objednával a přebíral funglovku minulý týden a historky nechávám pouze na komunitní tlachání u piva.... jsem ke značce loajální a nebudu to ventilovat veřejně.... :-) ale byl to naprostý masakr, to mi věř.....
Jinak chlapi k těm Škodovkám.... posoudím jen to v čem jezdím a O3 co máme ve firmě za prvních 70tkm absolutně bez problému, neřeším vůbec nic.... Jediné co bych tomu autu vytknul je že je holt tak o 100 litrů dražší než by mělo, ale to je věc trhu.... když to lidi dají.... Jinak takové ty názory že to je trakař a pekáč, neblbněte, to by to lidi nekupovali.... Zas z toho nedělejme že každé auto od VW group se po 100tkm rozpadne....

Jinak chlapi k těm Škodovkám.... posoudím jen to v čem jezdím a O3 co máme ve firmě za prvních 70tkm absolutně bez problému, neřeším vůbec nic.... Jediné co bych tomu autu vytknul je že je holt tak o 100 litrů dražší než by mělo, ale to je věc trhu.... když to lidi dají.... Jinak takové ty názory že to je trakař a pekáč, neblbněte, to by to lidi nekupovali.... Zas z toho nedělejme že každé auto od VW group se po 100tkm rozpadne....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To jsou zas moudra
Lambo má navigaci z Audi, Maserati Grandturismo zase z Citroenu...
MichalT - je fajn, že jsi zapálený fanda značky, ale zbytečně sklouzáváš do extrémů. Opravdu máš za potřebí řešit majitele obyčejných aut, kterým ke štěstí stačí, že je to převeze z místa A do místa B? A že trpí zažitými stereotypy o italských autech? To je předně problém automobilky jako takové, která s tím není schopná něco dělat a ve vztahu k zákazníkům a marketingu obecně totálně selhává.

MichalT - je fajn, že jsi zapálený fanda značky, ale zbytečně sklouzáváš do extrémů. Opravdu máš za potřebí řešit majitele obyčejných aut, kterým ke štěstí stačí, že je to převeze z místa A do místa B? A že trpí zažitými stereotypy o italských autech? To je předně problém automobilky jako takové, která s tím není schopná něco dělat a ve vztahu k zákazníkům a marketingu obecně totálně selhává.
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
- rbiciste
- Pozorovatel
- Příspěvky: 260
- Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
- Bydliště: Divec u Hradce Králové
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Vím, že je to off topic, ale prostě mi to nedá. Nevím, jakou máte výbavu a motor. V naší firmě máme O3 1.6 TDI ve výbavě pro fleety. Nebudu zabíhat do detailů. Pravidelně dolíváme mezi prohlídkami asi 3 až 4 litry oleje. Auta vůbec nejedou. Pokud jednou za čas jedu vzadu, tak je to opravdu zážitek s drncáním na každém kamínku. Uzemnilo mne rádio, které nemá reproduktory vzadu o zvuku ani nemluvě. Napadá mne spousta dalších věcí, ale radši skončím.Kubas píše: 17.3.2017, pát 09:50 Jinak chlapi k těm Škodovkám.... posoudím jen to v čem jezdím a O3 co máme ve firmě za prvních 70tkm absolutně bez problému, neřeším vůbec nic.... Jediné co bych tomu autu vytknul je že je holt tak o 100 litrů dražší než by mělo, ale to je věc trhu.... když to lidi dají.... Jinak takové ty názory že to je trakař a pekáč, neblbněte, to by to lidi nekupovali....

Radovan
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
nemám čas reagovat, každopádně všechny další názory na toto téma prosím sem: http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... 09#p439709 do vlákna o Giulii je fakt škoda tahat TDI....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jj, nebudu vypisovat moje trable s O1, O2 a O2 po FL, někde jsem to tady už psal. I těch 7 let zkušeností je jedna z věcí proč ty auta bytostně nesnáším, ovšem debata nebyla o spolehlivosti, ale o poměru cen a o tom, že tihle "chytráci" říkají o Giulii, že je drahá, což fakt není s ohledem na to, co to auto technicky nabízí ve srovnání s tím, s čím daní odborníci z lidu jezdí. V tom je ta pointa.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pointa je spíše v tom, že 280 kobyl, karbonový kardan a vektorování točivýho momentu jim je u prdele a pro své ježdění to prostě nepotřebují. A místo toho, abys ocenil, že i řidiče z lidu nová Giulia na pohled zaujme, nazýváš je ironicky "chytráky". To je jako mít za blbce někoho, kdo nefotí fullframe zrcadlovkou nebo netelefonuje iPhonem.
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To není pravda, úplně to převracíš. Pouze jsem jim vysvětlil proč to auto stojí tolik kolik stojí, aby pochopili, že není drahý. Prostě jsem jim vyjmenoval co na tom stojí ty peníze, protože oni si myslí, že všechny auta jsou vlastně stejný, jen některý jsou zbytečně drahý a vůbec nemají ponětí o tom, že existuje něco, co je dělaný jinak a to mnohem líp a proto je to zcela logicky dražší.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak já si tedy pouhé vysvětlení, proč je daná věc dražší, představuji jinak. Ale je to samozřejmě tvůj boj...MichalT píše: 17.3.2017, pát 07:50 Já se předně rad trefuju do lidi co si koupi škodovku nebo vw, protoze takový člověk podle me o autech neví vůbec nic. Produkty VW Group mají hodnotu tak 150 tis a kdo za ně dá vic je blázen. Takže pokud někdo dá milion za Superba milerad mu naznacim ze moc chytrosti nepobral protoze za ty peníze mohl mit auto a ne trakař.
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ale to není chyba značky, že vám firma kupuje auta bez motoru a výbavyrbiciste píše: 17.3.2017, pát 11:51Vím, že je to off topic, ale prostě mi to nedá. Nevím, jakou máte výbavu a motor. V naší firmě máme O3 1.6 TDI ve výbavě pro fleety. Nebudu zabíhat do detailů. Pravidelně dolíváme mezi prohlídkami asi 3 až 4 litry oleje. Auta vůbec nejedou. Pokud jednou za čas jedu vzadu, tak je to opravdu zážitek s drncáním na každém kamínku. Uzemnilo mne rádio, které nemá reproduktory vzadu o zvuku ani nemluvě. Napadá mne spousta dalších věcí, ale radši skončím.Kubas píše: 17.3.2017, pát 09:50 Jinak chlapi k těm Škodovkám.... posoudím jen to v čem jezdím a O3 co máme ve firmě za prvních 70tkm absolutně bez problému, neřeším vůbec nic.... Jediné co bych tomu autu vytknul je že je holt tak o 100 litrů dražší než by mělo, ale to je věc trhu.... když to lidi dají.... Jinak takové ty názory že to je trakař a pekáč, neblbněte, to by to lidi nekupovali....![]()
Radovan


Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak oni mají zas za podobné peníze adaptivní podvozek, masážní a ventilovaná sedadla, adaptivní LEDky, použitelný kufr... Asi od auta potřebují něco jiného... jak píše NadkachnaMichalT píše: 17.3.2017, pát 12:58 To není pravda, úplně to převracíš. Pouze jsem jim vysvětlil proč to auto stojí tolik kolik stojí, aby pochopili, že není drahý. Prostě jsem jim vyjmenoval co na tom stojí ty peníze, protože oni si myslí, že všechny auta jsou vlastně stejný, jen některý jsou zbytečně drahý a vůbec nemají ponětí o tom, že existuje něco, co je dělaný jinak a to mnohem líp a proto je to zcela logicky dražší.
Nadkachna píše: 17.3.2017, pát 12:32 Pointa je spíše v tom, že 280 kobyl, karbonový kardan a vektorování točivýho momentu jim je u prdele a pro své ježdění to prostě nepotřebují. A místo toho, abys ocenil, že i řidiče z lidu nová Giulia na pohled zaujme, nazýváš je ironicky "chytráky". To je jako mít za blbce někoho, kdo nefotí fullframe zrcadlovkou nebo netelefonuje iPhonem.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Dobře kluci, máte pravdu =D> já na slovíčkaření fakt nemám čas... možná proto už nikdy v žádným koncernu nebudu muset trávit ani chvilku svýho života.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ano kupodivu i takoví lidé chodí po světě, občas si dokonce dovolí i to auto koupit a co hůře ještě takové které není schválené diskusním fórem "Alfisti.cz".MichalT píše: 17.3.2017, pát 07:50...... , protoze takový člověk podle me o autech neví vůbec nic. ......
MichalT je hezké, že jsi fandou značky je i naprosto pochopitelné, že se jí snažíš před ostatními vychválit, ale taky si to chce uvědomit kdy je tvé jednání přínosem a dělat pitomce z někoho kdo má na věc jiný názor přínosné jistě není.
A že jsou koncernové vozy předražené? Evidentně ne podle toho jak se prodávají.
Když budeš mít továrnu, nebudeš stíhat vyrábět a budeš mít plný stůl objednávek tak uděláš co? Zlevníš?
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Otázka je, jak to, že vyrábím šmejd, ještě k tomu předražený a přitom mám plný stůl objednávek? Pokud je to proto, že uplácím novináře, místo do konstrukce rvu prachy do marketingu a každý další model ještě víc okosím na kvalitě, zatímco zvyšuju cenu, protože se oháním kvalitou, pak je každej, kdo tohle zbaští a ty peníze za to dá, opět jenom ještě větší ..., řekněme neodborník. Ale takovej "neodborník" ať se pak nenaváží do něčeho tak poctivě a sofistikovaně udělanýho jako je Alfa Romeo 

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Alfa akbar 

AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
http://1url.cz/Y754MichalT píše: 17.3.2017, pát 16:12 Otázka je, jak to, že vyrábím šmejd, ještě k tomu předražený a přitom mám plný stůl objednávek? Pokud je to proto, že uplácím novináře, místo do konstrukce rvu prachy do marketingu a každý další model ještě víc okosím na kvalitě, zatímco zvyšuju cenu, protože se oháním kvalitou, pak je každej, kdo tohle zbaští a ty peníze za to dá, opět jenom ještě větší ..., řekněme neodborník. Ale takovej "neodborník" ať se pak nenaváží do něčeho tak poctivě a sofistikovaně udělanýho jako je Alfa Romeo![]()

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Co tě na tom tak popudilo?Petr147 píše: 17.3.2017, pát 16:39http://1url.cz/Y754MichalT píše: 17.3.2017, pát 16:12 Otázka je, jak to, že vyrábím šmejd, ještě k tomu předražený a přitom mám plný stůl objednávek? Pokud je to proto, že uplácím novináře, místo do konstrukce rvu prachy do marketingu a každý další model ještě víc okosím na kvalitě, zatímco zvyšuju cenu, protože se oháním kvalitou, pak je každej, kdo tohle zbaští a ty peníze za to dá, opět jenom ještě větší ..., řekněme neodborník. Ale takovej "neodborník" ať se pak nenaváží do něčeho tak poctivě a sofistikovaně udělanýho jako je Alfa Romeo![]()
![]()
Škodě klesly prodeje, ale zvedly se příjmy. Nikterak se netají, že díky "optimalizaci nákladů", co se pod tím dá asi tak představit?
Věcně s Michalem souhlasím a pokud mu někde ujely nervy ani se mu nedivím. Osobně jsem na vyvracení mýtů dávno rezignoval a je mě to fuk, ale chápu to.
Spíš tedy nechápu některý reakce, jsme na alfáckým fóru, co tady čekáte? Posílání za názor k Chocholouškovi se hodí tak na novinky.
BTW:

edit:
tak jinak, Škoda zvýšila prodeje v r. 16 o 6,8% a díky optimalizaci výrobních nákladů provozní zisk zvýšila o 30,9 % ... nějak se mě tam namíchal jejich současný pokles podílu na českém trhu a pokles prodejů v čajně.
Naposledy upravil(a) petrAR156 dne 17.3.2017, pát 18:58, celkem upraveno 1 x.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
prostě hlavně objektivně, to je základ.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host