Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
edas
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 630
Registrován: 11.6.2010, pát 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od edas » 11.11.2024, pon 17:58

Co to má za světla? Pokud se dobře dívám, má to na palubce ovladač výškové regulace světel :smt102
159

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7203
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 11.11.2024, pon 18:20

Má to xenony 25w, kde nejsou předepsány ostřikovače a není nutná autonivelace, seřízení výšky pak je jako u klasických halogenů.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

mari156
Štamgast

Příspěvky: 543
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mari156 » 11.11.2024, pon 18:33

Ještě chvíli o ni budete psát a já se na ni ani nepojedu podívat 😁😂. Ty světla by mě mrzely, že by nepřisvětcovaly do zatáček. Tedy jestli jsem to dobře pochopil. Ceny jsou pořád dost vysoko a to i venku. Něco má Mates, ale pořád nad půl mega, což za staré auto, jak je psáno výše, je tedy fakt dost. Celý ten trh s auty je dosti pokřivený. Něco jako teď aktuálně s máslem 😁🙈😁
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9077
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 11.11.2024, pon 19:34

Moc to nesleduju, ale už pár let věřím, že všechny Giu, ty lepší verze pak obzvlášť, si budou držet cenu pořád. Minimálně na poměry Alfy. Je to prostě definitivně poslední pořádná Alfa.

Ty obyč sedačky ve Veloce mě teda pobavily... Za masakr příplatek si dostal horší (nejhorší!) sedačky 😃
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

mari156
Štamgast

Příspěvky: 543
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mari156 » 11.11.2024, pon 19:44

Jako nejlepší jsou samozřejmě ty s tím posuvným podsedákem a nafukovacími bočnicemi. Další mi už připadají stejné . Já bych klidně bral i látkové s vyhříváním
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18967
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 11.11.2024, pon 20:18

.... alcantarove z Veloce Ti paketu jsou jeste lepsi. Lepsi material a moznost nastaveni naklopeni sedaku.... ;-) ale jako jo, ty z Veloce uz staci....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

mari156
Štamgast

Příspěvky: 543
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mari156 » 11.11.2024, pon 20:25

Vlastně jo, na ty jsem zapomněl 😉. Ty jsou vždy v QVéčku, že ?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 366
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Pete Biggy » 11.11.2024, pon 20:39

Kubas píše: 11.11.2024, pon 20:18 .... alcantarove z Veloce Ti paketu jsou jeste lepsi. Lepsi material a moznost nastaveni naklopeni sedaku.... ;-) ale jako jo, ty z Veloce uz staci....
??? Vždyť ve Veloce jde taky naklápět sedák ne??? Tam je přece rozdíl jen v materiálu nebo ne? A to je subjektivní záležitost. Za mě teda alcantara není lepší materiál, ale uznávám, že na dotyk příjemnější, to jakože zas jo...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18967
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 11.11.2024, pon 21:58

Ve Veloce sedak naklapet nejde. Ty alcantarove sesle jsou myslim uplne identicke jako ty z Veloce a lisi se prave tim naklapenim sedaku.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 366
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Pete Biggy » 11.11.2024, pon 22:12

Ve Stelviu teda jde....Aspoň teda v mém :-) Možná taky záleží na MY... :smt102
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18967
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 12.11.2024, úte 00:01

aha :-) měl jsem za to že opravdu Veloce tohle neumí a je to jen ve Veloce Ti.... co už, co kus, to originál :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Duso
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 440
Registrován: 27.8.2010, pát 20:36
Bydliště: SR Banská Bystrica

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Duso » 12.11.2024, úte 18:25

Hampice píše: 11.11.2024, pon 19:34 Moc to nesleduju, ale už pár let věřím, že všechny Giu, ty lepší verze pak obzvlášť, si budou držet cenu pořád. Minimálně na poměry Alfy. Je to prostě definitivně poslední pořádná Alfa.

Ty obyč sedačky ve Veloce mě teda pobavily... Za masakr příplatek si dostal horší (nejhorší!) sedačky 😃
Ak prestane výrobca vyrábať náhradné diely po 10 rokoch alebo skôr (ako je u alfy bežné) tak ceny giulii pojdu dole, myslím si že to je hlavný dôvod prečo alfy tak padajú dole, tie autá sa nedajú normálne udržovať viď 159 (ani druhovýroba neni a keď je tak shit)
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18967
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 12.11.2024, úte 20:37

jj to je zasadni faktor 👍 naopak na Alfy z 60.-70.let sezenes vsechno a mimo jine i proto stoji vetsinou nesmysl....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ales159
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 316
Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ales159 » 18.11.2024, pon 10:40

Hampice píše: 11.11.2024, pon 09:26 Šlo vůbec poskládat Veloce s těmahle obyčejnýma sedačkama? Jestli to není nějaká skládačka. Jinak pěknej kousek.
A ještě k těm sedačkám, až budu jednou vybírat další Giu, tak rozhodně ne s těmahle. To je na tom autě nejslabší článek.
Nešlo, je to divný, dost často někdo píše Veloce a je to dovoz z USA, kde to mělo silnější motor, ale Veloce to neni, u této nevim, ale každopádně tyto sedačky do Veloce nešly, výjimka byla ten luxusní paket, ale ten byl do Veloce pouze v té krémové
Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge

mari156
Štamgast

Příspěvky: 543
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mari156 » 13.12.2024, pát 06:07

Moc pěkná v dobré výbavě :smt023 . Na mě je ale ještě brzy a taky Mates je ode mě daleko :roll:
https://auto.bazos.cz/inzerat/195294246 ... veloce.php

Dotaz, pánové: Prosím Vás, má Giulia otevírání kufru tlačítkem? ( to by měla mít :D ), ale má i zavírání tlačítkem? Nebo se s kufrem musí ručně třísknout z venku :roll: :D ?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18967
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 13.12.2024, pát 07:20

Ručně třísknout.... to mi přijde jako docela standard ne? nebo třeba BMW3 už to má standardně elektricky? přecejen, to víko je lehounké....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1918
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Rasputin » 13.12.2024, pát 08:19

Mi nedalo, lebo sa mi moc nechcelo verit ze giu nema el. kufer. Ale pisal som segre(maju MY2024) a veru nie, zavirat len slahnut vikom kufra.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18967
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 13.12.2024, pát 10:58

tohle chápu u reprezentativních sedanů a samozřejmě u kombíků a SUV, kde se ty páté dveře vyklopí vysoko a malá ženská to není schopná zavřít. Ale u sportovního sedanu je to to poslední, co bych řešil.... Naopak by mi vadilo těch pár kilo navíc ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

mari156
Štamgast

Příspěvky: 543
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mari156 » 13.12.2024, pát 13:55

:D Ogaři, jako jasně, vše co píšete je v pohodě. Jen jsem zeptal proto, že když vyjíždím z kombinátu, tak musím pokaždé otevírat kufr. Pokud bude Giulia někdy doma, tak prostě musím ostrahu zavírat kufr :D . Samozřejmě s citem :-D
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2275
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mcernoch » 13.12.2024, pát 14:10

mari156 píše: 13.12.2024, pát 13:55 :D Ogaři, jako jasně, vše co píšete je v pohodě. Jen jsem zeptal proto, že když vyjíždím z kombinátu, tak musím pokaždé otevírat kufr. Pokud bude Giulia někdy doma, tak prostě musím ostrahu zavírat kufr :D . Samozřejmě s citem :-D
Pokud je dobře vyškolená ostraha, tak by neměla na nic sahat, jen koukat a požádat majitele co chtějí vidět.
Takže i když budeš mít lačítko na kufru stejně budeš muset vylézt.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

mari156
Štamgast

Příspěvky: 543
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mari156 » 13.12.2024, pát 16:00

U nás ostraha klidně mačká tlačítko na kufru. Stelvio si otevřeš i zavřeš od řidiče. Tam je to v klidu
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1387
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od swoop01 » 13.12.2024, pát 17:19

Vsecko de, staci privazat spagat za zamek, protahnout pres zadni sedadla do kabiny a pak zatahnout ... Kufr sklopis a skubnutim i zavres ;-p a nemusis ani vylejzat z auta. Je to jednoduchy jak facka.

Treba tady to ma borec dobre zmaknuty:
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont

mari156
Štamgast

Příspěvky: 543
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mari156 » 14.12.2024, sob 11:59

Jj, všechno jde 😁👍
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

Roman-okruhari
Uživatelský avatar

Příspěvky: 49
Registrován: 25.6.2014, stř 10:28

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Roman-okruhari » 7.2.2025, pát 10:07

Panové,
jak teplou máte nádržku na chladící kapalinu u sekundárního okruhu po cca 25 minutové jízdě v tomto počasí? Moje je úplně studená.

Beztak honím duchy :D , ale nějak mi přijde, že v poslední době po dojezdu běží ventilátor relativně dlouho, přicemž v létě jsem si toho prakticky nevšiml...

Diag je bez chyb, auto se chová normálně. Je to 2.0T, poface. Squadra Massimo tunning.

Díkec
AR Giulia 2.0T 148KW Sprint
AR Brera TBI Ti
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1387
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od swoop01 » 7.2.2025, pát 11:03

>Roman-okruhari:
- Moznost A: Myslim si, ze to je spravne. Nizkoteplotni okruh drzi teplotu kapaliny co nejchladneji a z toho duvodu ma i vlastni elektronickou pumpu, ktera se snazi co nejvic vychladit kapalinu v chladici tak, aby v pripade potreby ji co nejchladnejsi prohnala intercoolerem a co nejvic ochladila prehraty vzduch z turba. Pak chladi jeste stred turba samotneho, ale chlazeni vzduchu je si myslim primarni ucel.

- Moznost B: Vada pumpy nebo spinani pumpy (relatko). Pumpa se nespina, okruh cirkuluje samospadem. Prehrata voda se drzi v intercooleru a samotizi se pak dostava zpet do chladice. Nez se dostane teplota k chadici nadobce tak se staci vychladit. Toto je jen teorie, ktera me napadla pri psani moznosti A.

Spravne chovani lze overit pres diagnostiku a monitorovani chovani sekundarniho okruhu. Staci odmonitorovat teplotu vzduchu pred intercoolerem a za nim. Nekde tady na foru jsem daval i graf, jak vypada spatny prubeh a jak by mel vypadat spravny.

Grafy se daji dohleda pod chybovym kodem: "U1008-00 LIN" tady na foru sekce "2.0T Multiair".
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů