
Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Co to má za světla? Pokud se dobře dívám, má to na palubce ovladač výškové regulace světel 

159
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7203
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Má to xenony 25w, kde nejsou předepsány ostřikovače a není nutná autonivelace, seřízení výšky pak je jako u klasických halogenů.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ještě chvíli o ni budete psát a já se na ni ani nepojedu podívat 
. Ty světla by mě mrzely, že by nepřisvětcovaly do zatáček. Tedy jestli jsem to dobře pochopil. Ceny jsou pořád dost vysoko a to i venku. Něco má Mates, ale pořád nad půl mega, což za staré auto, jak je psáno výše, je tedy fakt dost. Celý ten trh s auty je dosti pokřivený. Něco jako teď aktuálně s máslem 


Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9077
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Moc to nesleduju, ale už pár let věřím, že všechny Giu, ty lepší verze pak obzvlášť, si budou držet cenu pořád. Minimálně na poměry Alfy. Je to prostě definitivně poslední pořádná Alfa.
Ty obyč sedačky ve Veloce mě teda pobavily... Za masakr příplatek si dostal horší (nejhorší!) sedačky
Ty obyč sedačky ve Veloce mě teda pobavily... Za masakr příplatek si dostal horší (nejhorší!) sedačky
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jako nejlepší jsou samozřejmě ty s tím posuvným podsedákem a nafukovacími bočnicemi. Další mi už připadají stejné . Já bych klidně bral i látkové s vyhříváním
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
.... alcantarove z Veloce Ti paketu jsou jeste lepsi. Lepsi material a moznost nastaveni naklopeni sedaku.... ;-) ale jako jo, ty z Veloce uz staci....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Vlastně jo, na ty jsem zapomněl
. Ty jsou vždy v QVéčku, že ?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
??? Vždyť ve Veloce jde taky naklápět sedák ne??? Tam je přece rozdíl jen v materiálu nebo ne? A to je subjektivní záležitost. Za mě teda alcantara není lepší materiál, ale uznávám, že na dotyk příjemnější, to jakože zas jo...Kubas píše: 11.11.2024, pon 20:18 .... alcantarove z Veloce Ti paketu jsou jeste lepsi. Lepsi material a moznost nastaveni naklopeni sedaku.... ;-) ale jako jo, ty z Veloce uz staci....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ve Veloce sedak naklapet nejde. Ty alcantarove sesle jsou myslim uplne identicke jako ty z Veloce a lisi se prave tim naklapenim sedaku.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ve Stelviu teda jde....Aspoň teda v mém :-) Možná taky záleží na MY... 

Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
aha :-) měl jsem za to že opravdu Veloce tohle neumí a je to jen ve Veloce Ti.... co už, co kus, to originál :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ak prestane výrobca vyrábať náhradné diely po 10 rokoch alebo skôr (ako je u alfy bežné) tak ceny giulii pojdu dole, myslím si že to je hlavný dôvod prečo alfy tak padajú dole, tie autá sa nedajú normálne udržovať viď 159 (ani druhovýroba neni a keď je tak shit)Hampice píše: 11.11.2024, pon 19:34 Moc to nesleduju, ale už pár let věřím, že všechny Giu, ty lepší verze pak obzvlášť, si budou držet cenu pořád. Minimálně na poměry Alfy. Je to prostě definitivně poslední pořádná Alfa.
Ty obyč sedačky ve Veloce mě teda pobavily... Za masakr příplatek si dostal horší (nejhorší!) sedačky![]()
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
jj to je zasadni faktor
naopak na Alfy z 60.-70.let sezenes vsechno a mimo jine i proto stoji vetsinou nesmysl....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ales159
- Pozorovatel
- Příspěvky: 316
- Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nešlo, je to divný, dost často někdo píše Veloce a je to dovoz z USA, kde to mělo silnější motor, ale Veloce to neni, u této nevim, ale každopádně tyto sedačky do Veloce nešly, výjimka byla ten luxusní paket, ale ten byl do Veloce pouze v té krémovéHampice píše: 11.11.2024, pon 09:26 Šlo vůbec poskládat Veloce s těmahle obyčejnýma sedačkama? Jestli to není nějaká skládačka. Jinak pěknej kousek.
A ještě k těm sedačkám, až budu jednou vybírat další Giu, tak rozhodně ne s těmahle. To je na tom autě nejslabší článek.
Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Moc pěkná v dobré výbavě
. Na mě je ale ještě brzy a taky Mates je ode mě daleko
https://auto.bazos.cz/inzerat/195294246 ... veloce.php
Dotaz, pánové: Prosím Vás, má Giulia otevírání kufru tlačítkem? ( to by měla mít
), ale má i zavírání tlačítkem? Nebo se s kufrem musí ručně třísknout z venku
?


https://auto.bazos.cz/inzerat/195294246 ... veloce.php
Dotaz, pánové: Prosím Vás, má Giulia otevírání kufru tlačítkem? ( to by měla mít



Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ručně třísknout.... to mi přijde jako docela standard ne? nebo třeba BMW3 už to má standardně elektricky? přecejen, to víko je lehounké....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1918
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Mi nedalo, lebo sa mi moc nechcelo verit ze giu nema el. kufer. Ale pisal som segre(maju MY2024) a veru nie, zavirat len slahnut vikom kufra.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
tohle chápu u reprezentativních sedanů a samozřejmě u kombíků a SUV, kde se ty páté dveře vyklopí vysoko a malá ženská to není schopná zavřít. Ale u sportovního sedanu je to to poslední, co bych řešil.... Naopak by mi vadilo těch pár kilo navíc ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)



Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2275
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pokud je dobře vyškolená ostraha, tak by neměla na nic sahat, jen koukat a požádat majitele co chtějí vidět.mari156 píše: 13.12.2024, pát 13:55Ogaři, jako jasně, vše co píšete je v pohodě. Jen jsem zeptal proto, že když vyjíždím z kombinátu, tak musím pokaždé otevírat kufr. Pokud bude Giulia někdy doma, tak prostě musím ostrahu zavírat kufr
. Samozřejmě s citem
![]()
Takže i když budeš mít lačítko na kufru stejně budeš muset vylézt.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
U nás ostraha klidně mačká tlačítko na kufru. Stelvio si otevřeš i zavřeš od řidiče. Tam je to v klidu
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Vsecko de, staci privazat spagat za zamek, protahnout pres zadni sedadla do kabiny a pak zatahnout ... Kufr sklopis a skubnutim i zavres ;-p a nemusis ani vylejzat z auta. Je to jednoduchy jak facka.
Treba tady to ma borec dobre zmaknuty:
Treba tady to ma borec dobre zmaknuty:
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jj, všechno jde 

Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- Roman-okruhari
- Příspěvky: 49
- Registrován: 25.6.2014, stř 10:28
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Panové,
jak teplou máte nádržku na chladící kapalinu u sekundárního okruhu po cca 25 minutové jízdě v tomto počasí? Moje je úplně studená.
Beztak honím duchy
, ale nějak mi přijde, že v poslední době po dojezdu běží ventilátor relativně dlouho, přicemž v létě jsem si toho prakticky nevšiml...
Diag je bez chyb, auto se chová normálně. Je to 2.0T, poface. Squadra Massimo tunning.
Díkec
jak teplou máte nádržku na chladící kapalinu u sekundárního okruhu po cca 25 minutové jízdě v tomto počasí? Moje je úplně studená.
Beztak honím duchy

Diag je bez chyb, auto se chová normálně. Je to 2.0T, poface. Squadra Massimo tunning.
Díkec
AR Giulia 2.0T 148KW Sprint
AR Brera TBI Ti
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8
AR Brera TBI Ti
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
>Roman-okruhari:
- Moznost A: Myslim si, ze to je spravne. Nizkoteplotni okruh drzi teplotu kapaliny co nejchladneji a z toho duvodu ma i vlastni elektronickou pumpu, ktera se snazi co nejvic vychladit kapalinu v chladici tak, aby v pripade potreby ji co nejchladnejsi prohnala intercoolerem a co nejvic ochladila prehraty vzduch z turba. Pak chladi jeste stred turba samotneho, ale chlazeni vzduchu je si myslim primarni ucel.
- Moznost B: Vada pumpy nebo spinani pumpy (relatko). Pumpa se nespina, okruh cirkuluje samospadem. Prehrata voda se drzi v intercooleru a samotizi se pak dostava zpet do chladice. Nez se dostane teplota k chadici nadobce tak se staci vychladit. Toto je jen teorie, ktera me napadla pri psani moznosti A.
Spravne chovani lze overit pres diagnostiku a monitorovani chovani sekundarniho okruhu. Staci odmonitorovat teplotu vzduchu pred intercoolerem a za nim. Nekde tady na foru jsem daval i graf, jak vypada spatny prubeh a jak by mel vypadat spravny.
Grafy se daji dohleda pod chybovym kodem: "U1008-00 LIN" tady na foru sekce "2.0T Multiair".
- Moznost A: Myslim si, ze to je spravne. Nizkoteplotni okruh drzi teplotu kapaliny co nejchladneji a z toho duvodu ma i vlastni elektronickou pumpu, ktera se snazi co nejvic vychladit kapalinu v chladici tak, aby v pripade potreby ji co nejchladnejsi prohnala intercoolerem a co nejvic ochladila prehraty vzduch z turba. Pak chladi jeste stred turba samotneho, ale chlazeni vzduchu je si myslim primarni ucel.
- Moznost B: Vada pumpy nebo spinani pumpy (relatko). Pumpa se nespina, okruh cirkuluje samospadem. Prehrata voda se drzi v intercooleru a samotizi se pak dostava zpet do chladice. Nez se dostane teplota k chadici nadobce tak se staci vychladit. Toto je jen teorie, ktera me napadla pri psani moznosti A.
Spravne chovani lze overit pres diagnostiku a monitorovani chovani sekundarniho okruhu. Staci odmonitorovat teplotu vzduchu pred intercoolerem a za nim. Nekde tady na foru jsem daval i graf, jak vypada spatny prubeh a jak by mel vypadat spravny.
Grafy se daji dohleda pod chybovym kodem: "U1008-00 LIN" tady na foru sekce "2.0T Multiair".
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů