Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
Tak jsem se dneska na letišti už taky konečně projela. Vadily mi jen dvě věci, za prvé dlouhé prošlápnutí spojky a za druhé, že přístrojovka mi přišla dost mohutná a trochu až moc zasahující do interiéru. Ale jinak svezení super, zrychlení taky, při otáčení by se mi GTV už převrátilo, tohle sedělo jak přibitý
Akorát mi to pořád přijde trochu moc městský auto, a málo "sportovní" 
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: nová Giulietta
Má to bejt stylový kladivo na golfa, takže nějaký kompromisy přijít musely...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Re: nová Giulietta
Musim odvolat svoji kritiku..ikdyž to pro mě nikdy nebude srdeční auto do kterýho bych se díky interiéru a předku zamiloval..jinak zadeček pěkný. Tak musim říct žen po tom co jsem ji řídil na okruhu..jsem z ní nadšenej..je krásně čitelná..a stačilo jedno kolo abych ji měl v ruce. Je to vůbec jedna z nejvíc neutrálních Alf jakou jsem řídil a to co vydrží v zatáčce je neskutečný a když už je na limitu..tak vše se děje pozvolna a žádný utrhnutí. A co jsem vůbec nečekal že když už gumy pískaly a já se řítil na trávu..tak stačilo sešlápnout plyn a ono mě to vždy a bez váhání krásně vytáhlo..takhle moc jsem to vůbec nečekal.
Takže po jízdní stránce je skvělá a to ještě zvládá dobře tlumit nerovnosti. Škoda toho interiéru a naducaného předku a světel která mi nikdy nebudou sedět..stejně jako u MiTa
Protože jízdně mi přišla jako jedna z nej Alf. Jen u benzinu chyběl tomu motoru charakter a zvuk. Diesel byl skvělej
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Re: nová Giulietta
Další chvalozpěvy na Giuliettu, tentokrát z Británie. V první recenzi unešený redaktor po projížďce píše něco v tom smyslu, že Alfa je tu zpět v plné síle...
http://translate.google.cz/translate?hl ... 26prmd%3Dv
A aby to nebylo málo "Giulietta je první Alfa Romeo po dlouhé době, která se skutečně řídí lépe, než vypadá. A pokud je úspěšné i mnohem méně dokonalé Mito, tak tohle bude smeč. Vsaďte na to, že se stane Evropské auto roku 2011"
http://translate.google.cz/translate?hl ... 26prmd%3Dv

http://translate.google.cz/translate?hl ... 26prmd%3Dv
A aby to nebylo málo "Giulietta je první Alfa Romeo po dlouhé době, která se skutečně řídí lépe, než vypadá. A pokud je úspěšné i mnohem méně dokonalé Mito, tak tohle bude smeč. Vsaďte na to, že se stane Evropské auto roku 2011"
http://translate.google.cz/translate?hl ... 26prmd%3Dv
Alfa Brera 1750 TBi
- ReznikCZ
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1902
- Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
Tak to držím všechny palce i ty u nohou!

Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista
.......ale srdcem stále Alfista
Re: nová Giulietta
Celý den si místo učení brouzdám internetem, což bude mít zítra fatální následky, ale to není důležité
. Důležité je, že jsem při brouzdání objevil sbírku článků o Giuliettě z různých časopisů, psaných česky, přímo na oficiálních stránkách Alfy v ČR
Tady si je můžete stáhnout, ještě jsem je nečetl, ale předpokládám, že když je to na stránkách Alfy, bude to příjemné čtení 
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
Re: nová Giulietta
A kde je tady? 
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: nová Giulietta
Naposledy upravil(a) Hampice dne 9.8.2010, pon 19:25, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: nová Giulietta
ááá za to se omlouvám, stává se mi to skoro pořád jak sem blbejHarous píše:A kde je tady?
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
Re: nová Giulietta
Taky prispeju troskou do mlyna. Ve stredu mne Imofa pujcila na hodinu a pul Julinku. Bila barva spolecne se sportpaketem a 18" koly ji moc slusela. Vubec design se jim moc povedl, zezacatku se mi moc nelibila, ale postupne jsem tomu prisel na chut. Krasna svetla vpredu i vzadu. I kdyz zepredu mi trochu pripomina posledni Lancii Deltu. Kdyz jsem se posadil dovnitr, tak me uchvatily krasne polokozene cerne sedacky s prosivanim cervenou niti. To by se mi ve 147 taky libilo. Vyzvedl jsem pritelkyni a vyrazili jsme za Prahu. Abych nezapomel, motor jsem mel 1.4T multiair. Ve meste jsem mel DNA na Nku a tocil volantem malickem a spojka sla jako kdyz slapnes do ho..a. Trochu nezvyk... Prodleva po seslapnuti plynu byla asi jako u kazdeho turbem pohaneneho motoru a vykon bych rekl srovnatelny jako mych 100kw u diesla, ale mozna jen proto, ze jsem ho moc netocil. Pak jsem prepl na Dcko a zacalo se mi to libit. Volant ztuhl, tak jak to znam a reakce na plyn se zkratila, tak jak to neznam:-) Podvozek asi take trochu ztuhl, ale nezkousel jsem to v zatackach, takze nevim presne, Dcko uz jsem nechtel vypinat... Zacala to byt docela zabava. Zkousel jsem rezat zatacky a jeden kruhac, kde znam hranici adheze se 147 a rekl bych ze asi sedi o neco lepe a je lehci na predek, ale je to mozna jen pneumatikami, tezko rici. Nicmene sedi skvele. Jinak na dalnici je to super, uznavam, Alfa jede jako das a plynule tahne az do ..., rekneme hodne:-) Zvuk nijak zvlastni, mimo syceni turba, ale to je u maleho 4valce normalni, preci jenom V6 zni jinak. Motor je hodne tichy v nizsich otackach, pak zacina byt slyset. System start a stop funguje skvele, ale chvili trva, nez si clovek zvykne. Co se tyka podvozku, tak u noveho auta jsou kdyz vymete diru slyset jen tlumene rany od pneumatik, takze chvalim, ale tezko rici, co se bude dit po 50tis km. A ted opet interier. Ten mi nevyhovuje, zjistili jsme s pritelkyni, ze jsme konzervativni. Jedine co chvalim je navrat k tubusum u otackomeru a rychlomeru. Jinak dle me ten lesteny hlinik, ci co to je, se mi nelibi, pusobi na me, jako kdyz ho tam nekdo dal na posledni chvili, dale vydechy klimatizace, podle me byly lepsi kulate, prepinace jsou takove nijake, vypln dveri je takova kosmicka a z prilis mnoho materialu. Madlo neco lesteneho, vypln kuze, pak ten hlinik, pak nejaky semis kolem oken atd. Pusobi to na me neucelene a preplacane. Kdyz to reknu narovinu, pomalu se mi vice libi ten u 147, pak 159, pote Mita a az nakonci Julie. Kufr je solidni, o neco vetsi nez u 147. Takze nakonec jsme ji vratili a rekli ze Julii ne. Zvazovali jsme jeste Mito, ale je dosti male, hlavne kufr. 159 uz je zase moc velka a mimo financni moznosti. Nakonec jsme se jen ze zvedavosti posadili do GT a po otevreni kufru bylo rozhodnuto. Cervene GT vyhralo, takze ted shanime nejake novejsi cervene GT, akorat mam porad dilema jestli JTDm a nebo se nechat unest i s penezenkou a 3.2 V6:-)
Re: nová Giulietta
U běžných vezrí DNA s podvozkem nic nedělá (na 99%).... Tohle funguje jen u QV....il ciuffo píše:Pak jsem prepl na Dcko a zacalo se mi to libit. Volant ztuhl, tak jak to znam a reakce na plyn se zkratila, tak jak to neznam:-) Podvozek asi take trochu ztuhl
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
Jasně. Zkrátí se reakce na plyn, i brzdy jsou ostřejší a volant tužší. Celé DNA je píčovina. Má to být nastavené na D a ty prachy navíc věnovat na něco jiného.
il ciuffo: kup si Giuliettu 1750 TBi Quadrifoglio a nemusíš hledat kompromisy.
il ciuffo: kup si Giuliettu 1750 TBi Quadrifoglio a nemusíš hledat kompromisy.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: nová Giulietta
il ciuffo: Udělal bych to stejně---radší ojetý GT naž julinka--ať si říká kdo chce co chce,názor na interier mám stejnej a komedie DNA mě s..e taky..podtrženo sečteno,
nejsem magor abych vyhodil tyhle prachy za auto co se mi nelíbí..a za cenu julinky QV
mám už poctivou zadohrabku s 300 koníkama na motoru nebo Focuse RS.. sorry..je mi líto..
S GT interierem naprostej souhlas..a pokud ti prachy dovolí s motorem GTA je to mazec..
nejsem magor abych vyhodil tyhle prachy za auto co se mi nelíbí..a za cenu julinky QV
mám už poctivou zadohrabku s 300 koníkama na motoru nebo Focuse RS.. sorry..je mi líto..
S GT interierem naprostej souhlas..a pokud ti prachy dovolí s motorem GTA je to mazec..
Re: nová Giulietta
Roubrt: na jiném webu než na tomto psal Beaumont (chodí i sem), že díky DNA je umožněno, že to auto má legální emise a zároveň dobře jede. N-ko je kvůli emisím, D-čko je na pořádné ježdění. Toto je podle mě jediný rozumný důvod, který se pro DNA dá najít (snad ještě možná nižší spotřeba v "N" řežimu ve městě....). Jinou kapitolou je samozřejmě QV, kde DNA ovlivňuje i nastavení podvozku....
Zas na druhou stranu, marketing je marketing a prostě lidi chtějí tyhle různé serepetičky, tak proč jim je nedat.... Nemyslím, že by vývoj DNA byl tak extra drahý.... A navíc, kdyby Giuliettou jezdila nějaká holka, myslíte, že jí k něčemu bude ostřejší a tužší řízení? Prostě je to o možnosti volby....
Zas na druhou stranu, marketing je marketing a prostě lidi chtějí tyhle různé serepetičky, tak proč jim je nedat.... Nemyslím, že by vývoj DNA byl tak extra drahý.... A navíc, kdyby Giuliettou jezdila nějaká holka, myslíte, že jí k něčemu bude ostřejší a tužší řízení? Prostě je to o možnosti volby....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: nová Giulietta
řidič ztuhl ...il ciuffo píše:Pak jsem prepl na Dcko... volant ztuhl... podvozek ztuhl...
DNA All Weather taky nemusí být k zahození, zima ukáže... RS je v základu za mega, Jůlie QV v top výbavě o třetinu levnější.HonzaR píše:DNA ... za cenu julinky QV mám už Focuse RS..
Alfa Brera 1750 TBi
Re: nová Giulietta
Přesně tak - Focus RS stojí 990tyček, Giulietta QV je za 720.... (mimochodem ty zadohraby s 300PS za 700tisíc mě taky zajímají.... asi se bavíme o ojetinách, že....)
Jinak vzhled a vnitřek toho Focusu nechám na posouzení z přiložených fotek.... (PS:
)
Jinak co se srovnávání s GT týče, tak zrovna včera jsem kecal s klukem, co 3.2GT má a nedá na ně dopustit, ale shodli jsme se, že dneska už jsou auta zase dál a třeba na denní využití je Jůlinka mnohem lepší..... (už jenom to tlumení nerovností, vychytávky typu B&Me, ověřená bezpečnost atd. atd.)
Jinak vzhled a vnitřek toho Focusu nechám na posouzení z přiložených fotek.... (PS:
Jinak co se srovnávání s GT týče, tak zrovna včera jsem kecal s klukem, co 3.2GT má a nedá na ně dopustit, ale shodli jsme se, že dneska už jsou auta zase dál a třeba na denní využití je Jůlinka mnohem lepší..... (už jenom to tlumení nerovností, vychytávky typu B&Me, ověřená bezpečnost atd. atd.)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: nová Giulietta
Kubas: .. Jj--no drobný problém je v tom, že kupujícímu dost lidí radí ve stylu arbitrů oblíbené značky..vždyť jen dobře, že si to "někdo koupí"..chápou to a ono, situaci na trhu atd atd..
to a to je takhle proto a proto... to jsou starosti výrobce a jeho marketingově výrobní strategie--já se rozhoduji pouze beru-neberu podle toho, jestli to jako celek sedne-nesedne.... marketingovej řiditel v tom za mě jezdit nebude..takže moje odpověď ve stylu "já osobně tyhle prachy za tohle zboží neutratím "je konkrétnější..
Julie není špatná kára...ale pokud by náhodou došlo i na QV jako že zábava, volba posouvá cenu do oblasti, kde platí pouze a pouze parametry x cena a emoce tam nemaj až tak místo..přední jsou skutečné jízdní vlastnosti a chování x cena..
To už není denní nákupní taška pro ženskou..
a beru to nejlepší, co za prachy který chci utratit můžu dostat.a poskládat...pokud to bude Alfa, budu jen rád..
Lehce ojetý auta není nic špatnýho,zvlášť v hobby segmentu kde maj reálně nadrbáno poměrně malou porci kilometrů, naopak spoustal lidí, pokud se osvobodí od pocitu
jen nové je "hodnota" a dobré, došáhnou často na úplně jinou skupinu dopravních prostředků specifickejch vlastností, než by koupili v obchodě..lehce jetý modely ostřejších aut s 90% reálnou zbytkovou hodnotou na kasli a motoru je činí příjemně dostupnejma../Ten kdo provozuje Z350 nebo Focuse RS atd., nejezdí těmahle autama na služebku, na to má A6 ...rád bych viděl ferrari starý 10 let, který bude mít nadrbáno 200tisíc..max je třetina u většiny aut, čím účelovější auto, tím menší porce reálnejch kilometrů/Pro někoho je určující "hodnota a osobní dobrej pocit z auta vonícího novotou" , no dost lidí když se od tohohle "zákaznického syndromu spotřebitele nakupujícího idealizovanou hodnotu"dokáže osvobodit, uvidí v nahotě pouze ty ramena, motor, řízení s konkrétním posilovačem,brzdy ergonometrii sedaček,účelnost palubky množství povinných "kur.vítek" ve více nebo méně podařeném pytli kasle ,který má každý konkrétní model a tak zahlídnou charakter dopravního prostředku v celé jednoduchosti..třeba u compu jim tenhle přístup problém většinou nedělá a dokážou dát přednost procesoru, grafický kartě specifickýho typu před barvou značkou a tvarem bedny, do který je to nacpaný..to je často hlavně ženskej způsob..kterej je v důsledku víc než úsměvnej.. ten emblém na kapotě je třešnička na dortu--zvlášť dneska,kdy existuje globalizace jak prase..
Na konec je tu dnes reálně pouze spotřební předmět konkrétního charakteru.., kterej ve shodě co psal JendaV6 navrhl výrobce nikoli jako jakýsi pomyslný "ideál" , ty jsou v diářích designových šílenců,/Bréra a její příběh od v ýlučnosti ke spotřebce je to , co vnímám velmi osobně/ale jako výrobně-prodejní kompromis, který mi víc nebo míň vyhovuje.. každý to má jinde...
Pokud jde o auto pro zábavu, tenhle přístup podívat se jako rengenem pod ten pytel kasle je víc než účelný,můžuli si ho dovolit, pokud jde o denní ježdění do města, je nějakej smysluplnej cenovej limit kompromisu,kde pod tu kasli koukáme jen do jisté míry a vítězí třeba ta povrchová estetika.každej má tyhle věci pochopitelně někde jinde..dost lidí chce pouze úhledný auto co trochu jede a dává "pocit stylu a osobitosti" a v reálu při provozu jde pouze o to obvyklé--dojedu z A do B a nechci řešit a dívat se pod haupnu, chci to 4-5 let provozovat a nevědět o tom...Tam někde vidím Julii..osobně..elegantnější nákupka, no ta moje tyhle nákupky od Alfy --Julii a Mito striktně odmítá jako konfekci co jí nebere.., kdybych jí ho měl vnutit,nemám argument.. jak říká, na nákup můžu koupit třeba ceeda..
Myšlenka jednoho víceúčelovýho auta u mě skončila už před časem s ryze spotřební orientací výrobců a naopak volím strategii několika/no spíš více /aut přesnýho určení..tak můžu klást při koupi na jednotlivý konkrétně používaný auta nekompromisní a konkrétní požadavky..
Než jedna pro mě neslaná nemastná Julie byť ve verzi QV, tak novýho ceeda+ jetou Z350 nebo Focuse RS nebo tu omílanou Z3 v šestiválci pro blbnutí-ale někdo klidně připíše EVO IX,jinej EVO-VI, nekdo Izu atd.Režijní kilometry nadrbe ceed stejně jako Julie, kilometry pro zábavu a pocit si užiju v tom, co mi přesně padne do ruky /zatím mám takhle třeba i GTV, no nevím jak za čas tenhle nemilosrdnej výber skončí až bude nová křižovatka/.automobilová "monogamie "=jedno víceméně univerzální auto na všechno je o ničem..DNA z toho švýcarskou kudlu vykouzlí jen pro někoho..Julie je pro tohle moje "automobilový mnohoženství" ---pro mě--nevhodná volba..
Je zajímavý podívt se, v čem jezdí váš automechanik, v čem lidi který se motaj okolo automobilový výroby,návrhů a projekce, v čem jezděj pro radost a proč..
Jinak vidí některý věci dospívající a jinak gynekolog.U aut je to stejný..
Proč ty lidi nejezděj v těhle "dokonalejch autech pro všechno".. ani modní návrháři nenosej
svoje vlastní "kreace", většinou džíny a černý triko..čím to bude..možná mírou kompromisu, který nejsou ochotni přijmout..doba kdy "tvůrce" věřil nekompromisně svému dílu- viz .autohistorie, už je dávno pryč..nezbývá než se podle toho zařídit..
to a to je takhle proto a proto... to jsou starosti výrobce a jeho marketingově výrobní strategie--já se rozhoduji pouze beru-neberu podle toho, jestli to jako celek sedne-nesedne.... marketingovej řiditel v tom za mě jezdit nebude..takže moje odpověď ve stylu "já osobně tyhle prachy za tohle zboží neutratím "je konkrétnější..
Julie není špatná kára...ale pokud by náhodou došlo i na QV jako že zábava, volba posouvá cenu do oblasti, kde platí pouze a pouze parametry x cena a emoce tam nemaj až tak místo..přední jsou skutečné jízdní vlastnosti a chování x cena..
To už není denní nákupní taška pro ženskou..
Lehce ojetý auta není nic špatnýho,zvlášť v hobby segmentu kde maj reálně nadrbáno poměrně malou porci kilometrů, naopak spoustal lidí, pokud se osvobodí od pocitu
jen nové je "hodnota" a dobré, došáhnou často na úplně jinou skupinu dopravních prostředků specifickejch vlastností, než by koupili v obchodě..lehce jetý modely ostřejších aut s 90% reálnou zbytkovou hodnotou na kasli a motoru je činí příjemně dostupnejma../Ten kdo provozuje Z350 nebo Focuse RS atd., nejezdí těmahle autama na služebku, na to má A6 ...rád bych viděl ferrari starý 10 let, který bude mít nadrbáno 200tisíc..max je třetina u většiny aut, čím účelovější auto, tím menší porce reálnejch kilometrů/Pro někoho je určující "hodnota a osobní dobrej pocit z auta vonícího novotou" , no dost lidí když se od tohohle "zákaznického syndromu spotřebitele nakupujícího idealizovanou hodnotu"dokáže osvobodit, uvidí v nahotě pouze ty ramena, motor, řízení s konkrétním posilovačem,brzdy ergonometrii sedaček,účelnost palubky množství povinných "kur.vítek" ve více nebo méně podařeném pytli kasle ,který má každý konkrétní model a tak zahlídnou charakter dopravního prostředku v celé jednoduchosti..třeba u compu jim tenhle přístup problém většinou nedělá a dokážou dát přednost procesoru, grafický kartě specifickýho typu před barvou značkou a tvarem bedny, do který je to nacpaný..to je často hlavně ženskej způsob..kterej je v důsledku víc než úsměvnej.. ten emblém na kapotě je třešnička na dortu--zvlášť dneska,kdy existuje globalizace jak prase..
Na konec je tu dnes reálně pouze spotřební předmět konkrétního charakteru.., kterej ve shodě co psal JendaV6 navrhl výrobce nikoli jako jakýsi pomyslný "ideál" , ty jsou v diářích designových šílenců,/Bréra a její příběh od v ýlučnosti ke spotřebce je to , co vnímám velmi osobně/ale jako výrobně-prodejní kompromis, který mi víc nebo míň vyhovuje.. každý to má jinde...
Pokud jde o auto pro zábavu, tenhle přístup podívat se jako rengenem pod ten pytel kasle je víc než účelný,můžuli si ho dovolit, pokud jde o denní ježdění do města, je nějakej smysluplnej cenovej limit kompromisu,kde pod tu kasli koukáme jen do jisté míry a vítězí třeba ta povrchová estetika.každej má tyhle věci pochopitelně někde jinde..dost lidí chce pouze úhledný auto co trochu jede a dává "pocit stylu a osobitosti" a v reálu při provozu jde pouze o to obvyklé--dojedu z A do B a nechci řešit a dívat se pod haupnu, chci to 4-5 let provozovat a nevědět o tom...Tam někde vidím Julii..osobně..elegantnější nákupka, no ta moje tyhle nákupky od Alfy --Julii a Mito striktně odmítá jako konfekci co jí nebere.., kdybych jí ho měl vnutit,nemám argument.. jak říká, na nákup můžu koupit třeba ceeda..
Myšlenka jednoho víceúčelovýho auta u mě skončila už před časem s ryze spotřební orientací výrobců a naopak volím strategii několika/no spíš více /aut přesnýho určení..tak můžu klást při koupi na jednotlivý konkrétně používaný auta nekompromisní a konkrétní požadavky..
Než jedna pro mě neslaná nemastná Julie byť ve verzi QV, tak novýho ceeda+ jetou Z350 nebo Focuse RS nebo tu omílanou Z3 v šestiválci pro blbnutí-ale někdo klidně připíše EVO IX,jinej EVO-VI, nekdo Izu atd.Režijní kilometry nadrbe ceed stejně jako Julie, kilometry pro zábavu a pocit si užiju v tom, co mi přesně padne do ruky /zatím mám takhle třeba i GTV, no nevím jak za čas tenhle nemilosrdnej výber skončí až bude nová křižovatka/.automobilová "monogamie "=jedno víceméně univerzální auto na všechno je o ničem..DNA z toho švýcarskou kudlu vykouzlí jen pro někoho..Julie je pro tohle moje "automobilový mnohoženství" ---pro mě--nevhodná volba..
Je zajímavý podívt se, v čem jezdí váš automechanik, v čem lidi který se motaj okolo automobilový výroby,návrhů a projekce, v čem jezděj pro radost a proč..
Jinak vidí některý věci dospívající a jinak gynekolog.U aut je to stejný..
Proč ty lidi nejezděj v těhle "dokonalejch autech pro všechno".. ani modní návrháři nenosej
svoje vlastní "kreace", většinou džíny a černý triko..čím to bude..možná mírou kompromisu, který nejsou ochotni přijmout..doba kdy "tvůrce" věřil nekompromisně svému dílu- viz .autohistorie, už je dávno pryč..nezbývá než se podle toho zařídit..
Re: nová Giulietta
Honza R.:
Kubas: DNA chápu a respektuji, ale pro moji potřebu ho nevyužiji. Aby se Julie chovala jako Alfa se srdcem, dle mě musíš pořád jezdit na Dcko
roubrt37:Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio, už je mimo mé finanční možnosti, navíc za těch 720tis máš základ, sice už tam něco je, ale ne to co bych chtěl. Třeba xenony, atd. A za tyhle peníze, kdybych je měl, už bych asi kupoval jiné auto. Neříkám, že je to drahé, ale už je to dost. A stejně mm nejradši zvuk 3.2 V6, nad ten není
Když se teda odvážu 
Když cituješ, tak prosím jen něco nevytrhávej z kontextu, ale celé si to pořádně přečtiHonza R. píše:řidič ztuhl ...il ciuffo píše:Pak jsem prepl na Dcko... volant ztuhl... podvozek ztuhl...![]()
HonzaR: Jsem rád, že se mnou někdo souhlasí. Jsem s tebou i na názor více aut v rodině na různé "potřeby". Ale bohužel musíš k tomu mít i podmínky. Čili, člověk 26 let, s bydlištěm v Praze, ale bez garáže a domku se zahradou zrovna ideál na víc aut není. Za prvé co zaplatíš za pojištění je docela hodně, za druhé, parkovat to před barákem vzhledem k vandalům ideál taky není atd.il ciuffo píše: Podvozek asi take trochu ztuhl, ale nezkousel jsem to v zatackach, takze nevim presne, Dcko uz jsem nechtel vypinat...
Kubas: DNA chápu a respektuji, ale pro moji potřebu ho nevyužiji. Aby se Julie chovala jako Alfa se srdcem, dle mě musíš pořád jezdit na Dcko
roubrt37:Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio, už je mimo mé finanční možnosti, navíc za těch 720tis máš základ, sice už tam něco je, ale ne to co bych chtěl. Třeba xenony, atd. A za tyhle peníze, kdybych je měl, už bych asi kupoval jiné auto. Neříkám, že je to drahé, ale už je to dost. A stejně mm nejradši zvuk 3.2 V6, nad ten není
Re: nová Giulietta
Fíkus RS se mi libí víc, jak celá Giulietta

Re: nová Giulietta
to byl pokus o vtip... prostě mám někdy velkou fantaziiil ciuffo píše: Když cituješ, tak prosím jen něco nevytrhávej z kontextu, ale celé si to pořádně přečti![]()
Fíkus se mi nelíbí. Vypadá to jako vytuzený tuzing, hlavně ten "RS" volant. Nee, ani zadarmo.
Alfa Brera 1750 TBi
Re: nová Giulietta
Navíc ted byla mikro akce na Laguny GT za nějakejch 600 nebo kolik, s tou natačecí nápravou to může být fajn svezení 
Re: nová Giulietta
Na tom Focusu určitě něco bude. Myslím, že rychlejší předokolka asi na trhu není.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

