Giulia a Stelvio prodejní čísla
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Šikovný ajťáci a diagnostici budú mať zlaté časy, nie že ich už nemali teraz.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
konkretizace těch špatných celkových prodejů Alfy.... Giulia:
http://carsalesbase.com/european-sales- ... d-segment/
Asi by to chtělo nějaký facelift, přidat asistenty a obrovský tablet ;-)
http://carsalesbase.com/european-sales- ... d-segment/
Asi by to chtělo nějaký facelift, přidat asistenty a obrovský tablet ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Úplne by stačilo spraviť tie autá užívateľsky prívetivejšie a trochu posádku rozmaznať. Pritom to ani nestojí veľa peňazí, niečo by mohlo byť dokonca úplne zadarmo, len programovaním. Lacné pozlátko, na ktoré ľudia reagujú.
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Presne, infotaiment a dostupne moznosti...stacilo by zopar programatorov na 2-4 tyzdne a maju z toho dokonaly system. Napadov na jednoduche upravy su miliony a popisali sme ich aj tu na fore
.

Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Co furt mate s tim infotainmentem? Chcete v tom aute jezdit nebo programovat?
Auto jsem nastavil jednou a uz se v tom nehrabu. Pri jizde to slouzi akorat k prehravani hudby, kdyby to melo CarPlay, tak si tam akorat zapnu Waze. Co vic bych s tim mel pri jizde delat?

Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Napr pri manuanom radeni by som rad na stredovom displeji videl prevodovy stupen velkym fontom spolu s rychlostou. Teraz si tie rychlosti radsej pocitam lebo ten mini oznam v rozku v rychlosti nie je vidiet.
Alebo do rychleho menu mat moznost ulozit poziciu v menu a nie len radio (nepocuvam ho).
Alebo moznost vypnut FCW pokial nie je zapnuty tempomat.
Alebo moznost navolit predny usb ako nabijaci aby mi vzdy nezacal hrat nieco nahodne z mobilu a nemusel som lozit do menu a zvolit spat source na USB.
A podobnych dalsich serepeticiek mam tony
Alebo do rychleho menu mat moznost ulozit poziciu v menu a nie len radio (nepocuvam ho).
Alebo moznost vypnut FCW pokial nie je zapnuty tempomat.
Alebo moznost navolit predny usb ako nabijaci aby mi vzdy nezacal hrat nieco nahodne z mobilu a nemusel som lozit do menu a zvolit spat source na USB.
A podobnych dalsich serepeticiek mam tony

Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
A tento prístup je presne ten dôvod, prečo Alfa nemá také predajné číslakenjiro píše: 24.5.2019, pát 08:54 Co furt mate s tim infotainmentem? Chcete v tom aute jezdit nebo programovat?![]()

Ale to len na margo toho vyplakávania nad predajnými štatistikami...
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
přesně můj postoj.... asi menšinový, nevím....kenjiro píše: 24.5.2019, pát 08:54 Co furt mate s tim infotainmentem? Chcete v tom aute jezdit nebo programovat?Auto jsem nastavil jednou a uz se v tom nehrabu. Pri jizde to slouzi akorat k prehravani hudby, kdyby to melo CarPlay, tak si tam akorat zapnu Waze. Co vic bych s tim mel pri jizde delat?

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
VN0v > no vidis, presne tohle ma Qf a tam si zas kluci stezujou, ze by misto zarazeneho kvaltu chteli videt rychlost. A volit si jestli je konkretni USB port data nebo power je uz trochu prehnany. Ma to nekdo jinej? To by pak muselo mit to menu 200 polozek a to by pak sralo vsechny ostatni, co chteji to auto proste pouzivat a ne 3 hodiny ladit kazdou kravinu.
wwk > podivej se treba na Jaguar nebo Lexus. Infotainment maji lepsi a prodavaji jeste min. Nerekl bych, ze lide kupuji auto podle toho.
wwk > podivej se treba na Jaguar nebo Lexus. Infotainment maji lepsi a prodavaji jeste min. Nerekl bych, ze lide kupuji auto podle toho.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Asi si dokúpim HUD a bude to vyriešené.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
presne Jojo. Je to pritom par riadkov kodu.
kenjiro citujem "Auto jsem nastavil jednou a uz se v tom nehrabu" ;). 20 alebo 200 poloziek nehra rolu. Vacsinu nastavis raz za zivot elektroniky. Lama ich vlastne aj tak nenastavi vobec a ten kto chce ma teraz smolu.
edit- vlastne by stacilo mat na zaciatku jednoduche standard a advanced settings (mode). Kto by nechcel by dalsie polozky nikdy neuvidel.
Ale na to je ina tema a tam som to uz pisal takze tu koncim
.
kenjiro citujem "Auto jsem nastavil jednou a uz se v tom nehrabu" ;). 20 alebo 200 poloziek nehra rolu. Vacsinu nastavis raz za zivot elektroniky. Lama ich vlastne aj tak nenastavi vobec a ten kto chce ma teraz smolu.
edit- vlastne by stacilo mat na zaciatku jednoduche standard a advanced settings (mode). Kto by nechcel by dalsie polozky nikdy neuvidel.
Ale na to je ina tema a tam som to uz pisal takze tu koncim

Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
No Lexus má snad jeden z nejhorších a pěkně to dostávají vyžratkenjiro píše: 24.5.2019, pát 11:04
wwk > podivej se treba na Jaguar nebo Lexus. Infotainment maji lepsi a prodavaji jeste min. Nerekl bych, ze lide kupuji auto podle toho.

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Lexus prodal za rok 2018 jen v US kolem 300.000 aut. K tomu v Evropě kolem 45.000 aut. To jsou čísla o jakých se Alfě může jen zdát. Nicméně si nemyslím, že by to bylo infotainmentem. Problém spíš vidím v tom, že si nechali utéct zákazníky kteří si koupili novou 159 a hlavně - udělají dobrý auto a neumějí ho prodat. Neúspěch Giulie a Stelvia bych v konstrukčních kancelářích nehledal.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Ale ja nehovorím len o infotaimente, ten mi vlastne vôbec nevadí (no, vlastne, vypínať hudbu po každučkom naštartovaní mi fakt lezie na nervy). Ja hovorím o rozmaznávaní vodiča - kopec blbostí, ktoré človek niekedy ani nepotrebuje, ale sú praktické a pomáhajú v bezbolestnom užívaní auta.kenjiro píše: 24.5.2019, pát 11:04wwk > podivej se treba na Jaguar nebo Lexus. Infotainment maji lepsi a prodavaji jeste min. Nerekl bych, ze lide kupuji auto podle toho.
Napríklad sklopenie zrkadielok pri cúvaní, aby videl zhruba na zadné kolesá a obrubník - je to doslova zadarmo, pár riadkov kódu a človekohodín pri programovaní bez zvýšenia výrobných nákladov. Konkurencia má živý 3D pohľad na auto, alebo aspoň premietanie pravej časti auta na displej ako Subaru. Alfa má houby, pritom displej veľký cez polovicu palubnej dosky. Keď to človek chce kúpiť do rodiny a má s tým jazdiť (aj) ženská, jasné, že to stopne a kúpi niečo praktickejšie, čo pri prvom cúvaní neoškrie. Alebo elektronické bezpečnostné systémy, ktoré sa dajú marketingovo predať, asistenti typu automatické parkovanie atď, na to všetko ľudia počúvajú...
Ale to je len pár zo stoviek vecí, ktoré vylepšujú dojem auta a dokážu bežného človeka pri kúpe zaujať. Nerád by som, aby mi niekto zasa vysvetľoval, že to fakt nikto nepotrebuje.
Jednoducho, autá od konkurencie sa používajú ľahšie.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9084
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Celý problém je právě v tom běžném člověku (dále řidič)…. Alfa nikdy nebyla a, tipuju, že nikdy nebude pro běžného řidiče. Běžný řidič nepotřebuje, co nepotřebuje, ani neví co to je karbonový kardan, víceprvkové zavěšení, rozložení hmotnosti, torque vectoring….
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
.....ale to nebolo ani BMW a vidíš kde to dotiahli.Hampice píše: 24.5.2019, pát 13:31 Celý problém je právě v tom běžném člověku (dále řidič)…. Alfa nikdy nebyla a, tipuju, že nikdy nebude pro běžného řidiče. Běžný řidič nepotřebuje, co nepotřebuje, ani neví co to je karbonový kardan, víceprvkové zavěšení, rozložení hmotnosti, torque vectoring….
Je na každého uvážení či je to správne alebo nie. Účtovnícky určite áno.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Lexus jsem samozrejme myslel Evropu a stejnou tridu jako Giulie. Nebudu porovnavat prodej jednoho modelu s prodejema cely automobilky
No z pohledu ajtaka je to "par radku kodu", z pohledu automobilky a subdodavatelu jsou to naklady na lidi, vyvoj, testovani atd. Kdyby to bylo o tom pripsat tam if prevodovka=R; then sklop_zrcatko(), tak to tam daji. A ten infotainment to stejny. Das tam 200 dalsich polozek a uz se v tom nepujde vyznat, takze budes muset udelat vyhledavani, k vyhledavani potrebujes klavesnici, ke klavesnici dotykovy display atd. A vidis to tady na foru - 3 lidi a 3 ruzny pozadavky... Ano, je co zlepsovat, ale taky nejde chtit, aby byl novy model po x letech stejne doladeny jako konkurence, ktera dela "stejny" auto v desitkach variant x-let.

Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Ony prodeje v USA u tam zavedených značek jsou obecně někde jinde... někde jsem slyšel, že co prodá Subaru v EU za rok, to prodá v USA za tři týdny 

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Jj, Subaru za 2018 v EU/US 37k/680k. Prodeje Subaru v Evropě jim dělají cca 4%. Proto taky bohužel Subaru na EU trh prdí a nechce se jim investovat do nových homologací a eko norem.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Tak to je brutálny nepomer predajov EU vs USA k počtu obyvateľov.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Podobně to má většina japonských značek, že v Americe mají mnohem silnější zastoupení než na našem kontinentu, i když to Subaru je extrém.
Třeba Honda za rok 2018 - USA 1,446 milionu kusů vs. Evropa 0,136 milionu kusů (tj. téměř 11x tolik), Infinity 150 tisíc USA vs. 6 tisíc Evropa (4 % prodejů). Nissan i Toyota mají v USA cca trojnásobek prodaných aut oproti Evropě, Lexus čtyřnásobek.
Třeba Honda za rok 2018 - USA 1,446 milionu kusů vs. Evropa 0,136 milionu kusů (tj. téměř 11x tolik), Infinity 150 tisíc USA vs. 6 tisíc Evropa (4 % prodejů). Nissan i Toyota mají v USA cca trojnásobek prodaných aut oproti Evropě, Lexus čtyřnásobek.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Giulia naprostá prodejní katastrofa za první půlku 2019: http://carsalesbase.com/european-sales- ... d-segment/
a Stelvio vlastně taky....: http://carsalesbase.com/us-car-sales-an ... v-segment/
nato že jsou to furt relativně nové auta, tak nějak nevidím cestu co s nimi dál.... tady pomůže jedině facelift a instalace ale fakt ku*evsky velkého tabletu doprostřed přístrojovky.....
a Stelvio vlastně taky....: http://carsalesbase.com/us-car-sales-an ... v-segment/
nato že jsou to furt relativně nové auta, tak nějak nevidím cestu co s nimi dál.... tady pomůže jedině facelift a instalace ale fakt ku*evsky velkého tabletu doprostřed přístrojovky.....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Se obavam, ze nepomuze ani facelift ani tablet... Kdyz pominu ze cely segment stagnuje nebo pada (s vyjimkou Volva), tak ta auta dosahla svych prodejnich limitu. Podivej se treba na Stinger. Realne tomu neni moc co vytknout, ale proste to nikdo nekupuje, protoze Kia...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Srovnání se Stingerem vcelku sedí. Taky výborný auto a prodeje nic moc. Tu V6 bych si nechal líbit. Problém se Stingerem je u nás ale i v prodeji. Nejde koupit v každým salonu KIA. Pouze u vybraných prodejců. To tomu asi taky moc nepomůže. Taky mám pocit, že KIA samotná prodeje honit nechce. Pozvednou tím image značky a bez problémů jim to utáhnou prodeje ostatních modelů. Vždyť jen Ceed mají ve 4 karosářských variantách...
U Alfy by to taky chtělo aby prodeje táhnul nějaký dostupný model. Giulietta potřebuje nástupce jako sůl, nový Mito by taky nebylo od věci...
U Alfy by to taky chtělo aby prodeje táhnul nějaký dostupný model. Giulietta potřebuje nástupce jako sůl, nový Mito by taky nebylo od věci...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
tak Kii může být opravdu u zadku jestli si Stinger někdo koupí.... generují statisíce prodejů jinde.... nejsem si jistý jestli to pozvedne image značky, to fakt nevím jestli to tak funguje.... ale asi to maj vymyšlený....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti