
Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
Re: nová Giulietta
Hurvínek forever 

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: nová Giulietta
Focus určitě nezpochybňuju, ale není to konkurence pro Giuliettu QV. Je to výkonově ještě o třídu výš, s tím souvisí i cena a taky asi možnost denního použití.....Harous píše:Na tom Focusu určitě něco bude. Myslím, že rychlejší předokolka asi na trhu není.
Focusu RS by konkurovala nějaká imaginární Giulietta GTA....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: nová Giulietta
Jasný, pro QV by byl konkurentem Focus ST. A tam bych bral radši Giuliettu. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: nová Giulietta
Honza R.: Ok, v pohode...
Ja nevim, ale kdybych si mel vybirat jestli Focus RS nebo Giulietta QV urcite bych vybral 147 GTA! Objem nicim nenahradis. Jinak ted jsem si koupil Top gear a je tam test ostrych hatchbacku, docela zajimave cteni. Nicmene Mito QV skoncilo posledni na okruhu, porazil ho i Fiat 500 EsseEsse, coz me docela prekvapilo, ze ji dala Ibiza, Golfy, Schiroco, ze Focus a Megane R.S. se nedivim, ale treba i Polo... Na okruhu vyhrala 400k Impreza Cosworth a vitez testu bylo Clio RS Cup. Treba by lepe reprezentovala prave Giulietta QV.
Ja nevim, ale kdybych si mel vybirat jestli Focus RS nebo Giulietta QV urcite bych vybral 147 GTA! Objem nicim nenahradis. Jinak ted jsem si koupil Top gear a je tam test ostrych hatchbacku, docela zajimave cteni. Nicmene Mito QV skoncilo posledni na okruhu, porazil ho i Fiat 500 EsseEsse, coz me docela prekvapilo, ze ji dala Ibiza, Golfy, Schiroco, ze Focus a Megane R.S. se nedivim, ale treba i Polo... Na okruhu vyhrala 400k Impreza Cosworth a vitez testu bylo Clio RS Cup. Treba by lepe reprezentovala prave Giulietta QV.
Re: nová Giulietta
Už před tím psali, že MiTo bude nejslabší, ale Clio je slušná hračka, na youtube je video, jak se na okruhu celkem slušně drží Focusu RS
Re: nová Giulietta
il ciuffo:ty vyjmenované nákupní tašky "na okruhu"nemá smysl uvažovat... teda tohle jsou třeba slušně utracené peníze...v duchu toho co říkám ...těch 40tisíc je reál, jezdit v tom denně nikdo nebude..
http://www.tyden.cz/rubriky/auta/testy/ ... _6180.html
http://www.sportovnivozy.cz/11520-bmw-z ... oupe-praha
Já vím..no není to pro spoustu lidí klasicky hezké, pohodlné a kdovíjaké..no se slevou jednoho míče je to docela k jídlu ...a neoddiskutovatelným argumentem je že to jede ...
kruci....škoda že to nemá na haupně to co bych tam rád viděl, bohužel..no nová julie QV se tady vůbec nedá uvažovat jako konkurence, tohle je samozřejmě jiná liga.a ta smečka jmenovaná výše až na Focuse a Izu taky ne..než tyhle předražený kreace,.to radši lehce zajetá "vážně myšlená "konkurence..

http://www.tyden.cz/rubriky/auta/testy/ ... _6180.html
http://www.sportovnivozy.cz/11520-bmw-z ... oupe-praha
Já vím..no není to pro spoustu lidí klasicky hezké, pohodlné a kdovíjaké..no se slevou jednoho míče je to docela k jídlu ...a neoddiskutovatelným argumentem je že to jede ...
kruci....škoda že to nemá na haupně to co bych tam rád viděl, bohužel..no nová julie QV se tady vůbec nedá uvažovat jako konkurence, tohle je samozřejmě jiná liga.a ta smečka jmenovaná výše až na Focuse a Izu taky ne..než tyhle předražený kreace,.to radši lehce zajetá "vážně myšlená "konkurence..

Naposledy upravil(a) HonzaR dne 16.8.2010, pon 14:44, celkem upraveno 1 x.
Re: nová Giulietta
No to je sice hezké, ale za prvé dost drahé, za druhé jak říkáš ošklivé a za třetí jr to BMW a ne Alfa
Jinak teď trochu OT, ale koupil jsem si AUTO 7 a je zde srovnaní Focusu RS a Mazdy 3 MPS. Testovali je na Sosnové, a RS má čas: 48.58s na kolo a 3 kola za 2.29.45 a MPS kolo za 49.66 a 3 za 2.30.18. Vím, že Sosnová nezjistí uplně tak všechny dispozice auta, páč se řadí do trojky, ale i tak slušný. Jinak RS z 0-100km/h 5.9 a MPS 6.1 max. u RS 263km/h a MPS 250km/h. Na to že má RS o válec navíc a 250ccm se Mazda drží hodně dobře. Jinak je Focus o 300 tis. Kč dražší. Slušná konkurence. Abyste mě nekamenovali, neuvažuju ani o jednom 


- Rac3r
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
No pro toil ciuffo píše: Abyste mě nekamenovali, neuvažuju ani o jednom



__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Re: nová Giulietta
Porovnání Giulietty s BMW Z4 a podobnými snad nikdo nemůže vážně. Prostě nejde srovnávat novou Alfu a 4 roky starý BMW. Rozumím tomu, že by si někdo radši vybral to BMW, ale to je na zcela jinou debatu. Srovnávejme Giuliettu s konkurencí a s účelem pro který byla vyrobená. To že je Z4, Focus RS, Impreza STI nebo Lancer EVO rychlejší neznamená, že je Giulietta špatný auto. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: nová Giulietta
il ciuffo:
Jj-no za novou Mazdu MPS dáš necelých 7kil a jízdní vlastnosti s přední nápravou bez
korekce nemaj s jízdou Focusem RS --viděno nikoli časem ale reálnou jízdou a hravostií nic společnýho--taky pochopitelně je cena jinde..
Tohle je přesně auto, který bych nechtěl nový..výkon by tam možná skoro byl, no celkově to není ono.a .ZPĚTNÁ VAZBA NA ŘÍZENÍ =0..
http://magazin.auto.cz/testy/test-mazda-3-mps.html
POKUD TOHLE NENÍ ZÁSADNĚ PŘEKOPANÝ, JE TO OTRAVA..udělat ostrej hatch není dneska problém, no excelentní podvozek navázaný na řízení bez kompromisů aby to opravdu bavilo už problém reálně pro některý výrobce je a výkon ke třem kilům ho nutně potřebuje...
Jj-no za novou Mazdu MPS dáš necelých 7kil a jízdní vlastnosti s přední nápravou bez
korekce nemaj s jízdou Focusem RS --viděno nikoli časem ale reálnou jízdou a hravostií nic společnýho--taky pochopitelně je cena jinde..
Tohle je přesně auto, který bych nechtěl nový..výkon by tam možná skoro byl, no celkově to není ono.a .ZPĚTNÁ VAZBA NA ŘÍZENÍ =0..
http://magazin.auto.cz/testy/test-mazda-3-mps.html
POKUD TOHLE NENÍ ZÁSADNĚ PŘEKOPANÝ, JE TO OTRAVA..udělat ostrej hatch není dneska problém, no excelentní podvozek navázaný na řízení bez kompromisů aby to opravdu bavilo už problém reálně pro některý výrobce je a výkon ke třem kilům ho nutně potřebuje...

Naposledy upravil(a) HonzaR dne 16.8.2010, pon 17:10, celkem upraveno 1 x.
Re: nová Giulietta
Harous: Tady nejde o srovnávání... tady jde o to, že Julie co jede ..čili QV je přesně v cenový relaci, kdy už přemejšlíš jestli nevzít něco trochu jetýho.o třídu vejš .a opravdu se pobavit..za 7kil v "skoro základu" není pro mě tím ořechovým...
třeba GTA .... /a ve spodní motorizaci je to pro mě naprosto nezajímavý../
Prostě Alfa potřebuje běžný zákazníky, to je ten omílan ý "účel" no všichni do sport.značky nejdou kvůli ježdění do práce.. a vyznavači značky čekají na opravdu ostré nekompromisní verze..dle měřítek r.2010
Tlouct "účelem pro který byla vyrobena" je přesně typ argumentace, co patří pro mě ke komerci typu VW..a to ještě ne vždycky..sportovní značka musí dělat hlavně taky "opravdu ostrý nekompromisní s noblesní ležerností..a zdůrazňuju..v relacích dneška",jinak jí za chvíli nezbyde z image cuoresportivo nic než nostalgie..
kdy už Alfa konečně bude mít dneska obvyklých 300koníků a sleze pod 6vteřin aby se jednalo o ostrý hobbycar auto..to by mě fakt zajímalo.. nechci náhradu za cesťáka ani "nákupní tašku "-byť u Julie s celkem vyceněnými zuby..
třeba GTA .... /a ve spodní motorizaci je to pro mě naprosto nezajímavý../
Prostě Alfa potřebuje běžný zákazníky, to je ten omílan ý "účel" no všichni do sport.značky nejdou kvůli ježdění do práce.. a vyznavači značky čekají na opravdu ostré nekompromisní verze..dle měřítek r.2010

Tlouct "účelem pro který byla vyrobena" je přesně typ argumentace, co patří pro mě ke komerci typu VW..a to ještě ne vždycky..sportovní značka musí dělat hlavně taky "opravdu ostrý nekompromisní s noblesní ležerností..a zdůrazňuju..v relacích dneška",jinak jí za chvíli nezbyde z image cuoresportivo nic než nostalgie..
kdy už Alfa konečně bude mít dneska obvyklých 300koníků a sleze pod 6vteřin aby se jednalo o ostrý hobbycar auto..to by mě fakt zajímalo.. nechci náhradu za cesťáka ani "nákupní tašku "-byť u Julie s celkem vyceněnými zuby..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 16.8.2010, pon 17:20, celkem upraveno 1 x.
Re: nová Giulietta
Dnes jsem s praxi vyzkoušel, co udělá hmotnost auta s dynamikou. Převážel jsem v Oktávce věci s celkovou hmotností 110 kilo. To auto jelo jako leklá ryba. Oproti zvyku, kdy toho tolik nevozím, rozdíl ohromný! Takže není to jen o koních, nejdůležitější v praxi je poměr kůň / hmotnost. U Giulietty QV mi to vychází 1320 kg / 235 k = jeden kůň táhne 5,6 kg... to už je hodně ostrý svezení.
U Brery 1.75 TBi 1430 kg / 200 k = jeden kůň táhne 7,15 kg. Abych se dostal na dynamiku Giulietty QV, musel bych buď 300 kg(!) shodit nebo nabrat 55 koní.
U Brery 1.75 TBi 1430 kg / 200 k = jeden kůň táhne 7,15 kg. Abych se dostal na dynamiku Giulietty QV, musel bych buď 300 kg(!) shodit nebo nabrat 55 koní.
Alfa Brera 1750 TBi
Re: nová Giulietta
To si zase úplně nemyslím.. Když si vezmeš auta tady z fóra, tak kolik je zde verzí GTA nebo QV? Myslím, že je spočítáš na rukou. A přesto si myslím, že Alfistů, těch co Alfy opravdu milují je zde daleko více. Ale ne každý z nich si může dovolit GTA či QV, i kdyby třeba chtěl. Třeba mají rodinu, či ne tak velký rozpočet, parkují před panelákem atd. Z druhé strany je pravda, že Alfa tzv. "měkne" a snaží se pochopitelně oslovit širší spektrum potencionálních klientů. Ať už ji k tomu tlačí Fiat či nikoliv, musí holt prodávat. A proto Giulietta QV nebo Mito QV už asi nikdy nebude jako 147 GTA nebo 156 GTA, Stejně jako GTA už nikdy nebude jako 75 QV či stará dobrá Alfetta GTV atd.HonzaR píše:Prostě Alfa potřebuje běžný zákazníky, chápu a vyznavači značky čekají na opravdu ostré nekompromisní verze..
Re: nová Giulietta
147 GTA... 1360 kg / 250 k = 5,44. Ale... 300 Nm @ 4800 ot. Julinka QV = 340 Nm @ 1900 ot.
Pokud lze těm číslům věřit, lepší dynamiku bude mít Giulietta QV
Pokud lze těm číslům věřit, lepší dynamiku bude mít Giulietta QV

Alfa Brera 1750 TBi
Re: nová Giulietta
Honza R
Dnes jsem s praxi vyzkoušel, co udělá hmotnost auta s dynamikou. Převážel jsem v Oktávce věci s celkovou hmotností 110 kilo. To auto jelo jako leklá ryba. Oproti zvyku, kdy toho tolik nevozím, rozdíl ohromný! Takže není to jen o koních, nejdůležitější v praxi je poměr kůň / hmotnost. U Giulietty QV mi to vychází 1320 kg / 235 k = jeden kůň táhne 5,6 kg... to už je hodně ostrý svezení.
U Brery 1.75 TBi 1430 kg / 200 k = jeden kůň táhne 7,15 kg. Abych se dostal na dynamiku Giulietty QV, musel bych buď 300 kg(!) shodit nebo nabrat 55 koní.
O ničem jiným nemluvím./.Brera potřebuje ve vrcholný verzi 300 a víc a ne z tunerský garáže Delta, to není image pro značku/..celou dobu.. a to je to, co způsobí rychlejší morální stárnutí pro majitele "sportovně lazeného auta".. auta co maj přes 5 na 100 nezevšední mimo okruh snad nikdy..otázka jestli si je má smysl koupit je jiná..ale Čechy nejsou pupek světa
Je dost lidí v Evropě, který si koupěj buď nabušenou Alfu nebo žádnou.a šáhnou po bávu a nebo něčem jiným...Čechy ten trh nedělaj ani relace běžný příjmový hladiny našich zákazníků..Alfa má bejt Alfa alespoň volitelně určitě..pokud nemůžeš opravdu ostrou koupit novou kvůlivá funančním stropům svého rozpočtu,, jinde v Evropě bez problému..
Bávo je toho dobrým obrazem.. kde je rozum u návrhu takových potvor jako
X6 a přesto to vyrobí ..kdo se moc bojí a hraje při zdi, snadno v tý dnešní vřavě přijde o ksicht..
Ty ojetiny, který kupujou mladý kluci musí někdo koupit -třeba ve vrcholných verzích nový a musí k tomu mít příležitost..pak jí v klidu koupíš tři roky jetou.. ostatně takovýhle auta tvoří minimálně 70% fora..
Dnes jsem s praxi vyzkoušel, co udělá hmotnost auta s dynamikou. Převážel jsem v Oktávce věci s celkovou hmotností 110 kilo. To auto jelo jako leklá ryba. Oproti zvyku, kdy toho tolik nevozím, rozdíl ohromný! Takže není to jen o koních, nejdůležitější v praxi je poměr kůň / hmotnost. U Giulietty QV mi to vychází 1320 kg / 235 k = jeden kůň táhne 5,6 kg... to už je hodně ostrý svezení.
U Brery 1.75 TBi 1430 kg / 200 k = jeden kůň táhne 7,15 kg. Abych se dostal na dynamiku Giulietty QV, musel bych buď 300 kg(!) shodit nebo nabrat 55 koní.
O ničem jiným nemluvím./.Brera potřebuje ve vrcholný verzi 300 a víc a ne z tunerský garáže Delta, to není image pro značku/..celou dobu.. a to je to, co způsobí rychlejší morální stárnutí pro majitele "sportovně lazeného auta".. auta co maj přes 5 na 100 nezevšední mimo okruh snad nikdy..otázka jestli si je má smysl koupit je jiná..ale Čechy nejsou pupek světa
Je dost lidí v Evropě, který si koupěj buď nabušenou Alfu nebo žádnou.a šáhnou po bávu a nebo něčem jiným...Čechy ten trh nedělaj ani relace běžný příjmový hladiny našich zákazníků..Alfa má bejt Alfa alespoň volitelně určitě..pokud nemůžeš opravdu ostrou koupit novou kvůlivá funančním stropům svého rozpočtu,, jinde v Evropě bez problému..
Bávo je toho dobrým obrazem.. kde je rozum u návrhu takových potvor jako
X6 a přesto to vyrobí ..kdo se moc bojí a hraje při zdi, snadno v tý dnešní vřavě přijde o ksicht..
Ty ojetiny, který kupujou mladý kluci musí někdo koupit -třeba ve vrcholných verzích nový a musí k tomu mít příležitost..pak jí v klidu koupíš tři roky jetou.. ostatně takovýhle auta tvoří minimálně 70% fora..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 16.8.2010, pon 17:52, celkem upraveno 1 x.
Re: nová Giulietta
dabl-někde se mi to courá.. 

Re: nová Giulietta
Honza R.: Hmm, to je dobrý, GTA má 252 k/ 1360kg, což je 5,39kg na koně. Což by znamenalo, že by měla Giulietta QV jet +- stejně jako 147 GTA. Nicméně QV má 340Nm 235koní a GTA 252koní A 300Nm, ale 0-100km/h má QV 6.8s a GTA 6.2s, že by převodovka a podvozek?
Naposledy upravil(a) il ciuffo dne 16.8.2010, pon 17:55, celkem upraveno 1 x.
Re: nová Giulietta
Tak nevím jestli si nepleteš Giuliettu s 8C.HonzaR píše:Tlouct "účelem pro který byla vyrobena" je přesně typ argumentace, co patří pro mě ke komerci typu VW..

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: nová Giulietta
HonzaR: Sakra pořád si Vás pletu
No to jo, ale BMW si může dovolit udělat takovou blbost jako je X6 nebo Z4, ale Alfa při svých prodejích a ve finanční situaci jaké je bohužel ne... Až na tom bude finančně jako BMW (což asi bohužel nikdy), pak o ostré stroje nebude nouze, si myslím já. A tu cestu, co teď razí je dle mě jediné řešení.

Re: nová Giulietta
To je otázka, zda je pro dynamiku důležitější točivý moment nebo nějaký ten koník navíc. A zda lze věřit papírovým údajům 

Alfa Brera 1750 TBi
Re: nová Giulietta
Harous: Naprosto souhlasím. Taky se teď peru s tím samým. Dvě auta mít nemůžu, potřebuju jedno a to nejlépe nové či co nejnovější kvůli finanční stránce za servis a díly, potřebuju s ním jezdit denně, takže mě nesmí sežrat, občas potřebuju něco většího převézt či jet na dovolenou, ale jsem automobilový nadšenec a chci se pořádně povozit, když to jde. No a teď babo raď. Jo a abych nezapomněl, musí to být 

Naposledy upravil(a) il ciuffo dne 16.8.2010, pon 18:09, celkem upraveno 1 x.
Re: nová Giulietta
Honza R.: to je taky pravda.. To by chtělo otestovat na okruhu a rovince vedle sebe 

Naposledy upravil(a) il ciuffo dne 16.8.2010, pon 18:02, celkem upraveno 1 x.
Re: nová Giulietta
Ale s tímhle není problém..prostě je problém, že přes všechny řeči okolo horkýho talíře tu nen í reálně ostrá Alfa okolo 5 vteřin, ať Julie, 147 GTA atd...prostě pokud něco takovýho chceš na ALFĚ, MUSÍŠ DO GARÁŽE A VAŘIT NOVÝ SVODY NA FOUKÁNÍ NEBO DUMAT, JAK TAM ŠOUPNOUT KOMPRESOR ZA ROZUMNÝ PENÍZ NEŽ TEN BLÁZINEC Z DELTY...TO ODRAZUJE CELOU SKUPINU CÍLOVEJCH ZÁKAZNÍKŮ OD ALFY JAKO TAKOVÝ A NA HATCH-AUTĚ TO BIJE DO OČÍ, KDYŽ VŠUDE OKOLO JSOU OSTRÝ ASTRY,MEGANY,FOCUSY,CO CÍLEJ POD 6 VTEŘIN K MÁNÍ PRO TOHO, KDO CHCE, JEN U CUORESPORTIVO JAKSI TOHLE ZBOŽÍ UŽ NĚJAKÝ ČAS NENÍ K MÁNÍ, PŘESTO, ŽE BY HO PRÁVĚ TADY ČLOVĚK HLEDAL..
JULIE JE JEN DALŠÍ MOŽNOST JAK SE DOSTAT DO TOHOHLE SEGMENTU A MÍT ZASE KSICHT.. A BUDE OPĚT PROMARNĚNA..TO JE V ÍC NEŽ JASNÝ...NENÍ ÚČELEM..
NO PAK MI KRUCI DEJTE DO RUKY VOLANT JINÝHO VÝROBCE KTEREJ S TÍM NEMÁ TAKOVEJ UKRUTNEJ PROBLÉM UŽ DESET LET ZPÁTKY..OPRAVDU RYCHLÝ AUTO JE U ALFY TABU..
O NIC JINÝHO MI NEJDE...
JULIE JE JEN DALŠÍ MOŽNOST JAK SE DOSTAT DO TOHOHLE SEGMENTU A MÍT ZASE KSICHT.. A BUDE OPĚT PROMARNĚNA..TO JE V ÍC NEŽ JASNÝ...NENÍ ÚČELEM..
NO PAK MI KRUCI DEJTE DO RUKY VOLANT JINÝHO VÝROBCE KTEREJ S TÍM NEMÁ TAKOVEJ UKRUTNEJ PROBLÉM UŽ DESET LET ZPÁTKY..OPRAVDU RYCHLÝ AUTO JE U ALFY TABU..
O NIC JINÝHO MI NEJDE...
Re: nová Giulietta
Okolo 5 vteřin ne, ale pod ano, co 8C? Myslím, že je to dost ostré auto, ne? Ale je pravda, že to už je zase trochu jiná třída. Holt těch 5s na 100 co potřebuješ Alfa vynechala, ale že by neuměli vyrobit ostré auto s dobrým podvozkem je blbost. Nicméně, jel jsem v GTA a že má 0-100km/h o vteřinu více mi bylo docela jedno, byl toHonzaR píše:Ale s tímhle není problém..prostě je problém, že přes všechny řeči okolo horkýho talíře tu nen í reálně ostrá Alfa okolo 5 vteřin, ať Julie, 147 GTA atd...prostě pokud něco takovýho chceš na ALFĚ, MUSÍŠ DO GARÁŽE A VAŘIT NOVÝ SVODY NA FOUKÁNÍ NEBO DUMAT, JAK TAM ŠOUPNOUT KOMPRESOR ZA ROZUMNÝ PENÍZ NEŽ TEN BLÁZINEC Z DELTY...TO ODRAZUJE CELOU SKUPINU CÍLOVEJCH ZÁKAZNÍKŮ OD ALFY JAKO TAKOVÝ A NA HATCH-AUTĚ TO BIJE DO OČÍ, KDYŽ VŠUDE OKOLO JSOU OSTRÝ ASTRY,MEGANY,FOCUSY,CO CÍLEJ POD 6 VTEŘIN K MÁNÍ PRO TOHO, KDO CHCE, JEN U CUORESPORTIVO JAKSI TOHLE ZBOŽÍ UŽ NĚJAKÝ ČAS NENÍ K MÁNÍ, PŘESTO, ŽE BY HO PRÁVĚ TADY ČLOVĚK HLEDAL..
JULIE JE JEN DALŠÍ MOŽNOST JAK SE DOSTAT DO TOHOHLE SEGMENTU A MÍT ZASE KSICHT.. A BUDE OPĚT PROMARNĚNA..TO JE V ÍC NEŽ JASNÝ...NENÍ ÚČELEM..
NO PAK MI KRUCI DEJTE DO RUKY VOLANT JINÝHO VÝROBCE KTEREJ S TÍM NEMÁ TAKOVEJ UKRUTNEJ PROBLÉM UŽ DESET LET ZPÁTKY..OPRAVDU RYCHLÝ AUTO JE U ALFY TABU..
O NIC JINÝHO MI NEJDE...



Re: nová Giulietta
Honza R..ono běží i o průběhy křivek, ne jen ty maxima..a s tím spojený charakter
provozu..no poměr kilo/kW neočůráš ničím..to vidíš na většině dieselů co táhnou jak
remorkéry, no v běžných standartních stavech motorů a řídících jednotek tam
prostě ty 5-6 vteřinový auta a s tím spojenou dynamiku nehledáš..krouťák taky potřebuje otáčkový rozsah..no otázka je, jestli Julie je dobrá volba i nad 5500otáček..
provozu..no poměr kilo/kW neočůráš ničím..to vidíš na většině dieselů co táhnou jak
remorkéry, no v běžných standartních stavech motorů a řídících jednotek tam
prostě ty 5-6 vteřinový auta a s tím spojenou dynamiku nehledáš..krouťák taky potřebuje otáčkový rozsah..no otázka je, jestli Julie je dobrá volba i nad 5500otáček..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti