
Pár postřehů:
Začnu mínusy
- naživo na mě působí úplně stejně jak na fotkách, opravdu nemůžu říct, že by nebyla fotogenická a v reálu mě posadila na

- interiér naživo trochu zklamání, designem ne, ten je OK, ale ty materiály, no nevím. Bude to ale zřejmě i tou černo-šedou kombinací vystaveného kusu (viz foto) a mírně řečeno plastovým pocitem s ohledem na cenovku přes 1 mega,
- zbytečné šetření na místech, kde není vidět na první pohled, v podstatě všechny podhledy (palubka, kufr) jsou takříkajíc odrbané, což je ale dnes standard i u konkurence, tak to snad nebude mít na prodejnost vliv,
- polovina vystavených aut (mají tam už 4ks) má halogeny (na fotce šedá vzadu), což v roce 2016 u prémiovky střední třídy nechápu, to by se mělo zakázat, už u 159 neměli podle mě halogeny nabízet, snad jen u nejlevnějších verzí, ale o 11 let později je to úplně mimo mísu a nakonfigurovat auto za 1,2 mega s halogenama může snad jen dement,
- informací mají i prodejci jak šafránu, reklamní kampaň má být v ČR spuštěna v průběhu září a QV bude v OV snad až koncem roku,
A teď plusy
- posaz za volantem a ergonomie je naprosto dokonalá, pozici jsem si našel za 20s, volant a hlavně fofrklacek mi padl do dlaně jak kdyby mi to auto šili na míru, to jsem fakt ještě nezažil,
- sedadlo jde krásně až na podlahu (manuál žádná elektrika) a i základní sedadla jsou střižena dost slušně včetně boční opory,
- poté jsem si sedl sám za sebe a ač mám 187cm, tak vzadu na kolena i hlavu místa o poznání víc jak ve 159 (viz foto), sic na chodidla není moc místa, ale to je vlastně logické, když je to přední na podlaze, že?,
- dílenské zpracování mi po asi 10 min. očumování přišlo výborné, vypadá to, že standardy byly v nové fabrice nastaveny o pár levelů výš, než v minulosti, což by pro mnohé potenciální zájemce mohla být dost podstatná informace.