

Tak jsem rozhodil své sítě a pokud někdo chcete Stelvio s tím, že počkáte rok či snad dva, tak to bych hooodně rychle přehodnotil. Pokud to auto opravdu chcete! Mám info z Polska, Maďarska, Německa a od nás. A situace je taková, že např. v prosinci mi v PL ještě nabízeli na auto do konfigurace se slevou 25%, nyní už je to max. 13%! A ceník šel mezitím také nahoru. Taky proto jsem zvažoval si postavit auto více dle svých představ a i jelikož by to nebylo 33%, jako jsem dostal slevu loni na svou skladovku, tak 25% byla v té chvíli pecka nabídka. S vizí mít auto ušité fakt na míru. Nynějších 13% už je faktKubas píše: 23.4.2021, pát 11:28 hele já mu to nezazlívám, jen reaguje na to jak to v Evropě vypadá.... ale s odchodem platformy Giorgio podle mě prostě Alfa přestane dělat pořádná auta.... nějaká vytuněná FWD platforma od PSA nebo něco takového, to je o ničem.... hybridizace těch aut přinese kilogramy navíc, to zabije úplně všechno....![]()
musím sledovat to Stelvio, aby mi to neuteklo.... kdoví jak ho zprasí asistentama pro nějaké další modelové roky atd....![]()
![]()
![]()
Jak který dealer. Dostaneš se podle mě výš, ale už taky nee na tolik, kolik to bylo v prosinci. Ono, samozřejmě taky záleží, z jakého ceníku vycházíš. A ten český je o dost vyšší než ten polský (i když už se to částečně smazalo), o maďarském nemluvě. Ten je hooodně nízký, ale dostaneš zase slevu jen v řádu procent a nikoli desítek... Teď mluvím o vozech zadaných do výroby. Já loni v necelé půlce roku dostal 33% procent na skladovku, pak to Poláci vyprodali a skladovky skoro vůbec nebyly a zdrahly i ty, které tam ještě zůstaly z roku 2019! V prosinci mi však Polák přislíbil 25% na auto do výroby (prý na omezený počet aut můžou dát tolik), což v té půlce roku nebylo myslitelné, to tehdy potřebovali právě vymést sklady. Ke konci roku už na skladě skoro nic nebylo, proto mohli dávat slevy na konfiguraci. Ta nabídka 25% z tehdejšího polského ceníku byla skvělá, ale bohužel se mi tehdy v té době nepodařilo prodat. Je prostě problém, aby se to všechno sešlo. No a teď, když je Zlotý dole (stejně jako Forint) a v Evropě čím dál víc hrají roli emisní pokuty, už prý nemají šanci se na tato čísla dostat. To samé zmiňují Češi. Ti loni v době, kdy já auto kupoval, byli absolutně nekonkurenceschopní, koncem roku se to zlepšilo (pro toho, kdo trval na autě z české sítě), teď už taky zmiňují horší podmínky, jelikož emise resp. nařízení z vrchu....
Máš recht. A je to poměrně nový ceník ze začátku dubna. Ke mně se tato informace dostala minulý týden. Tak buď se to ještě změnilo a nebo jsme se nepochopili a vypadla u toho Wranglera jiná motorizace. Nevidím tam totiž jiný motor a to se přece prodávalo i v dieselu ne? Vždyť i na stránkách se ten diesel stále propaguje, ale v tom ceníku to nevidím. Možná, jsme se nepochopili a pan Boháč myslel, že situace je čím dál horší a např. že ze dne na den vypadla motorizace u Wranglera (vč. zadaných aut do výroby) a já si to špatně vydedukoval tak, že vypadl ten dvoulitrový benzín a kterém jsme se u Stelvia bavili. Protože jsme se bavili, že za tuto motorizaci jsou velké emisní pokuty a že teda neví, jak dlouho se ještě u Stelvia bude nabízet. To připouštím, že je možné, že jsem to já blbě pochopil, protože jinak si to moc neumím vysvětlit. Jestli joo, tak se omlouvám za mystifikaci. Každopádně rozhodně tím bylo myšleno, že situace se neustále zhoršuje a že je dost možné, že motorizace budou vypadávat.....Kubas píše: 26.4.2021, pon 13:12 těžko říct, taky jen hádám.... akorát vím že třeba Škodovka běžně posílá desetitisíce motorů do Indie a dělá to tak roky, takže to asi takový nesmysl není.... no uvidíme, zatím 2.0T na stránkách českého Jeepu vidím....
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti