cau, to kolisanie som sa snazil riesit, ale nic som zatial nevyriesil. Menil som remenicu a kladky, ale kolise stale, akurat uz tak nedrnci napinacia kladkla (otazka je dokedy...) Ked mi to uz vyslovene vadi, tak jemne stacim plyn, otacky stupnu o 100 a je pokoj. Seriem uz na to, nemienim strielat naslepo a menit pol auta...D´ice píše:nikdo neví?D´ice píše:připojím se se svým problémem, týká se alfy 156(více info c popisu dole). Vždycky když auto přes noc stojí, ráno nastartuji a chvíli tak cca 1 minutu mírně kolísá volnoběh(ručička otáčkoměru se pohybuje v rozmezí 2-3mimimetrů, a je to trošku slyšet i z motorového prostoru). Auto je do cca 2000otáček docela líné. Po překročení hranice těch 2000 otáček auto zabere, až to zatlačí do sedačky. Může to být egr ventilem, nebo mám hledat závadu jinde? a ještě otázka egr ventil je umístěný na stejném míste jak u jtd tak u jtdm?
EGR ventil
Re: EGR ventil
147 1.9 JTD 85kW
Re: EGR ventil
Mě to dělalo přesně co píšeš kamaráde, já před tím čištěním čislo dvě nastartoval, pak klasicky jel raději pod plynem, páč to v nizkých nejelo, pak jsem před vracečkou musel ubrat a bleeeee.... tu zatačku do kopce jsem už nevyjel, auto se třepalo a na plyn žadná reakce...tak jsem to vypnul a znova nastartoval a hned to zase jelo, no prostě hrůza..teď to auto nepoznavam, fakt běž do toho EGRu...podle příznaků to je ono.Roger píše:Co je to ten carb cleaner?bohuzel si nemuzu stahnout ten cesky preklad.uz mam silikonovy olej a asi zejtra se dotoho pustim tak snad to nezmrvim jeste vic:)) jinak dnes jsem to zkousel startovat a prijde mi to horsi a horsi...ten zvuk motoru je takovej pisklavej a nejde nad 1500 otacek pak se to zacne klepat:) tak sem zvedavej
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: EGR ventil
díky za reakci, kdyz přidám plyn tak se to taky uklidní, řešit to tedy nebudumano82 píše:cau, to kolisanie som sa snazil riesit, ale nic som zatial nevyriesil. Menil som remenicu a kladky, ale kolise stale, akurat uz tak nedrnci napinacia kladkla (otazka je dokedy...) Ked mi to uz vyslovene vadi, tak jemne stacim plyn, otacky stupnu o 100 a je pokoj. Seriem uz na to, nemienim strielat naslepo a menit pol auta...D´ice píše:nikdo neví?D´ice píše:připojím se se svým problémem, týká se alfy 156(více info c popisu dole). Vždycky když auto přes noc stojí, ráno nastartuji a chvíli tak cca 1 minutu mírně kolísá volnoběh(ručička otáčkoměru se pohybuje v rozmezí 2-3mimimetrů, a je to trošku slyšet i z motorového prostoru). Auto je do cca 2000otáček docela líné. Po překročení hranice těch 2000 otáček auto zabere, až to zatlačí do sedačky. Může to být egr ventilem, nebo mám hledat závadu jinde? a ještě otázka egr ventil je umístěný na stejném míste jak u jtd tak u jtdm?

Alfa Romeo 156 2.4JTD, 100kw, 1998, sedan, černá barva, kůže, klima, šíbr...
Re: EGR ventil
Tak jsem to dnes montoval:))) vicemene cely cas mi zabralo povolovani sroubu byly hrozne zatuhly a znicil sem tri klice...nakonec se mi to nepovedlo cely vyndat kvuli jednomu sroubu zespod total zatuhlymu a s pitomym pridtupem aleto mi nebranilo sundat ten solenoid nebo jak se to jmenuje...ta tycka byla zapadla a nesla hejbat...tak sem to trochu promlatil a navrtal diru ale za boha to neslo vytlouct maximalne tak ze povylezla ta tycka trochu..nemam na to to spravny nacini...tak sem to ruzne postrikal nakym tim olejem a ta tycka se uvolnila ale i tak jde zmacknout s trochou odporu a nechodi lehce..namontoval sem to zpet a nepomohlo to..
tak nevim jesli hledat pricinu jinde nebo to bude fakt tim...v ty druhy casti posouvatko chodilo hladce ale vetsi silou se musi tlacit...
Plyn proste nereaguje chvilema vubec a obcas jo ale motor jakoby umiral a prijde mi ze to je pokazdy horsi ahorsi:(myslim ze to auto by se uz ani nerozjelo a myslim ze to neni nouzovy rezim:) este me napadlo jesli nemuzu mit neco s palivovym filtrem z tech mrazu ale to by asi ani nenastartovalo.....
Chtelo by to diagnostiku a kdybych zjistil ze je to tim egr tak klidne koupim novy:)

Plyn proste nereaguje chvilema vubec a obcas jo ale motor jakoby umiral a prijde mi ze to je pokazdy horsi ahorsi:(myslim ze to auto by se uz ani nerozjelo a myslim ze to neni nouzovy rezim:) este me napadlo jesli nemuzu mit neco s palivovym filtrem z tech mrazu ale to by asi ani nenastartovalo.....
Chtelo by to diagnostiku a kdybych zjistil ze je to tim egr tak klidne koupim novy:)
Naposledy upravil(a) Roger dne 5.2.2012, ned 19:11, celkem upraveno 1 x.
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
Re: EGR ventil
No posouvátko jak píšes chodí hezky, ale přes docela fest pružinu, takže to chce trochu síly..ta tyčinka v té el. časti chodí asi 7-8 mm, ja když mi to nejelo ji měl taky zatlačenou, ale né uplně do roviny s tím čelem, tak 0,5 mm to čouhalo, po vyčištění už to šlo do nuly a nezadrhavalo ani v jedné úrovni. těžko říct jak ti to teď chodí, ja to taky dělal dva dny po sobě, po tom prvnim rozebráni se to spíš zhoršilo.
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: EGR ventil
A vrtal si do toho a mel to cely venku? No ted choditak tech 8mm az nula ale celkem z tuha musim na ni dost zatlaci a jednou zas zustala je povylezla...predtim byla cerna a jen malinko povylezla...nevim jesli se do toho zas vrtat ale ted uz to pujde rychle vicemene 8 sroubu vc krytu motoru...ale tobe to auto aspon jelo ne?a ten zvuk proste jako by na tom motoru viselo x kilo zavazi a nechtel se roztocit:))druha otazka jesli to nenechat rovnou zaslepit ale neumim si predstavit kdo by mi vyrobil ty plisky misto tech tesneni a nevim na ktery presne (to dolu k turbu se mi ani nepovedlo odsroubovat)
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
Re: EGR ventil
tak jsem to dnes zkousel znova a uz nejde sundat ani ten solenoid asi stržený závit už :-)) poslední šance je, že to zkusíme zaslepit (stačí to jen zaslepit za tím?)....pokud to nepomuze tak hadam ze pricina nebude EGR....furt me tam strasi ta nafta jestli nemohla neco rozhašit ale zas po sundani solenoidu byla ta tyčinka zapadlá tak nevim :-) Ten motor prostě zní jako by se dusil...
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
Re: EGR ventil
jestli zaslepis zaseklej EGR, tak je to jedno... jde o to, co hlasi EGR ŘJ... zajimavé je, že když jsme jezdili s 2,4 20V, kde byl EGR totálně plnej sazí a zaseklej, tak motor fungoval stále dobře... až na hlášku na displeji
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
jj, mě to taky hází chybu a čerenou kontrolku, ale motor jede jak pila :-)
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
Re: EGR ventil
tzn ze kdyz bude zaslepeny EGR ale nebude fungovat tak to stjene nepojede? Ani mi nic nesviti na palubovce, ja mam za to ze zustava otevrenej..nevim.....proste nastartuju a nereaguje plyn obcas reaguje ale hooodne pomalu a motor se jakoby dusi....mylsim ze auto by se uz ani nerozjelo...uz nevim co mam delat kdyz to nejde ani sundat...
taky je dost mozny ze to tim EGR neni kdyz ste jezdili i se zaseklym...a nebyl zaslepenej?
taky je dost mozny ze to tim EGR neni kdyz ste jezdili i se zaseklym...a nebyl zaslepenej?
Naposledy upravil(a) Roger dne 6.2.2012, pon 20:26, celkem upraveno 1 x.
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
Re: EGR ventil
Můj případ už jsem tady někde popsal. Auto mrtvé nejelo nereagovalo na plyn vůbec, nulový výkon. Na budících nic nesvítilo.
Po vyčistění egru auto jezdí suprově všecko v pohodě, ale začalo mi to házet chybu egru.
Po vyčistění egru auto jezdí suprově všecko v pohodě, ale začalo mi to házet chybu egru.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: EGR ventil
jenze mne uz nejde vycistit...proste je rozbity a nefunguje asi...chci zkusit ho zaslepit ale jde mi o to jeslti to pojede...to ze to bude hazet na diagnostice chyby mi je uplne jedno 

- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
Re: EGR ventil
nečetl jsem to zpátky, ale hadice od vzduchu nemáš někde prasklé? ta osička musí chodit hladce po celé délce, ale měla by házet chybu, když se nebude pohybovat... jestli není zaseklá uplne venku, tak by to melo byt zavrene, teda jestli si jeste dobre pamatuju - zamackla dovnitr = zavreny EGR
pekony: máš ho pravděpodobně špatně vyčištěný, ta osička musí celá ven a jestli se pohybuje cca 5mm, tak je to špatně a jsou za ní uvnitř saze
pekony: máš ho pravděpodobně špatně vyčištěný, ta osička musí celá ven a jestli se pohybuje cca 5mm, tak je to špatně a jsou za ní uvnitř saze
Re: EGR ventil
-diagnostiku nemam takze nevim jestli to hazi chybu...
-no vida na hadice od vzduchu jsem nekoukal....
-kdyz jsem poprve vyndal solenoid tak ta osička byla černá a zamáčkla a nešlo s ní pohnout...tak jsem to ruzne pobouchal atd a snazil se to vyndat ale neslo to...osicku jsem rozchodil ze vycvakuje(tak pul cm) ale zacvakuje se s celkem velkym odporem plus obcas zustala zacvakla...zkousel sem vrtat ale proste vytlouct to neslo... jestli je chybou EGR tak sem myslel ze pomuze zaslepeni...
-no vida na hadice od vzduchu jsem nekoukal....
-kdyz jsem poprve vyndal solenoid tak ta osička byla černá a zamáčkla a nešlo s ní pohnout...tak jsem to ruzne pobouchal atd a snazil se to vyndat ale neslo to...osicku jsem rozchodil ze vycvakuje(tak pul cm) ale zacvakuje se s celkem velkym odporem plus obcas zustala zacvakla...zkousel sem vrtat ale proste vytlouct to neslo... jestli je chybou EGR tak sem myslel ze pomuze zaslepeni...
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
Re: EGR ventil
tu chybu by ti ukazoval palubak
někde se tu popisovalo, které hadice mají být po nastartování tvrdé a které ne, ale s tím ti nepomůžu
každopádně bych se mrknul na tu horni, co vede jako by nad baterkou
někde se tu popisovalo, které hadice mají být po nastartování tvrdé a které ne, ale s tím ti nepomůžu

Re: EGR ventil
Vím že to musím udělat ještě jednou i s tím odvrtáním, ale jelikož auto poslouchá a jezdí dobře tak na to zatím prdím. Až bude auto na oleji tak to udělám. 

NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: EGR ventil
zvrchu urcite na ty hadici nic neni to bych si vsiml a je tvrda...zrovna dnes sem uvazoval zda ji sundat protoze mi prekazela:D...
no jako zaclo to ted kdyz byly ty mrazy tak tam treba nekde neco prasklo no :-) nejdriv to delalo obcas pri rozjezdech vzdy po castecnem zahrati motoru, no a ted to dela uz porad (vsechno to bylo behem dvou dnu)...zkusim sundat jeste tu hadici sani teda a mrknou jestli to neni necim ucpany treba kusem ledu
Ale ted stoji v pomerne teplych garazich (kolem nuly) Vzduchovej filtr se menil na podzim....
Jinak porad mam podezreni na tu naftu jestli nemohla ztuhnout a neco ucpat ale to by asi ani nenastartoval uz-...
a ja tady cetl ze chyba egr se u 156 JTD předface na palubce neukaze a to ani po jeho zaslepeni :-)
no jako zaclo to ted kdyz byly ty mrazy tak tam treba nekde neco prasklo no :-) nejdriv to delalo obcas pri rozjezdech vzdy po castecnem zahrati motoru, no a ted to dela uz porad (vsechno to bylo behem dvou dnu)...zkusim sundat jeste tu hadici sani teda a mrknou jestli to neni necim ucpany treba kusem ledu

Jinak porad mam podezreni na tu naftu jestli nemohla ztuhnout a neco ucpat ale to by asi ani nenastartoval uz-...
a ja tady cetl ze chyba egr se u 156 JTD předface na palubce neukaze a to ani po jeho zaslepeni :-)
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
Re: EGR ventil
ano, neukáže, sám sem si ho zaslepil a od té doby pohoda, plynulejší chod i rychlejší reakce na plyn, zaslep to a máš klid, jezdím se zaslepeným už rok...Roger píše:zvrchu urcite na ty hadici nic neni to bych si vsiml a je tvrda...zrovna dnes sem uvazoval zda ji sundat protoze mi prekazela:D...
no jako zaclo to ted kdyz byly ty mrazy tak tam treba nekde neco prasklo no :-) nejdriv to delalo obcas pri rozjezdech vzdy po castecnem zahrati motoru, no a ted to dela uz porad (vsechno to bylo behem dvou dnu)...zkusim sundat jeste tu hadici sani teda a mrknou jestli to neni necim ucpany treba kusem leduAle ted stoji v pomerne teplych garazich (kolem nuly) Vzduchovej filtr se menil na podzim....
Jinak porad mam podezreni na tu naftu jestli nemohla ztuhnout a neco ucpat ale to by asi ani nenastartoval uz-...
a ja tady cetl ze chyba egr se u 156 JTD předface na palubce neukaze a to ani po jeho zaslepeni :-)
Alfa Romeo 156 2,4JTD 110kw r.v. 2002
Re: EGR ventil
no jde mi ale o to jestli to pojede ikdyz ten egr ventil neni funkcni ale bude zaslepeny....tedy pokud je to cele egr ventilem...ted si rikam ze ten motor muze nekde nasavat falesny vzduch...
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
Re: EGR ventil
Čus, podobně netahací motor jsem měl na své 166 se stejnou motorizací a po x laborování mi v servisu zjistili, že je prasklá vložka v katu a po vytlučení auto vrčelo jako nikdy před tím...až si nebudeš vědět rady, zkus i tuhle variantu.Jo a kat se vysypal po vlítnutí do mega díry v kile a po dvou dnech auto nechtělo jet, valilo max 40 na plný plyn... 

Re: EGR ventil
dík za reakci...pod auto se bohužel nemám šanci jak dostat...ale v případě servisu na to upozorním:-)
teď si ale dost pohrávám s tou myšlenkou nějakého úniku v sání, protože auto nebo turbo předtím už celý půlrok dost houkalo, což by nasvědčovalo netěsnosti v hadicích pokud to teda nedělá turbo (který víceméně asi taky může být kaput)....zkusím zaslepení egr pak se zas uvidí :-)
teď si ale dost pohrávám s tou myšlenkou nějakého úniku v sání, protože auto nebo turbo předtím už celý půlrok dost houkalo, což by nasvědčovalo netěsnosti v hadicích pokud to teda nedělá turbo (který víceméně asi taky může být kaput)....zkusím zaslepení egr pak se zas uvidí :-)
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
Re: EGR ventil
Rogere, zcela jistě máš EGR KO. Kdybys to vyklepl ven ze solenoidu, viděl bys že po vyčištění chodí ta tyčka úplně lehounce. Asi jak když lupkáš propiskou. Jenže ty to máš vevnitř tak zarezlé, že to na chvilku rozchodíš, jenže jak se motor zahřeje, kov se roztáhne a tyčka vevnitř zase uvázne.
Pokud máš stržený sestihran na tyčkách, které drží EGR, tak doporučuju záslepku ze strany přívodu spalin. Udělej ji ze silnějšího měděného plechu, doprostřed vyvrtej díru cca 5mm a vyzkoušej. I když ti ŘJ hodí hlášku, nehodí tě do nouzáku.
Dokud tohle nevyzkoušíš, nerozebírej nic dalšího!!! Čím víc věcí rozebereš, tím víc možností problému. Napřed vyřaď z okruhu podezřelých EGR a pak běž dál.
Jen pro info, já měl EGR perfektně vyčištěný, i přes to dělal problémy. Po zaslepení z obou stran a přesné kalibraci dírek tak, aby Řj byla v klidu, o něm nevím.
Pokud máš stržený sestihran na tyčkách, které drží EGR, tak doporučuju záslepku ze strany přívodu spalin. Udělej ji ze silnějšího měděného plechu, doprostřed vyvrtej díru cca 5mm a vyzkoušej. I když ti ŘJ hodí hlášku, nehodí tě do nouzáku.
Dokud tohle nevyzkoušíš, nerozebírej nic dalšího!!! Čím víc věcí rozebereš, tím víc možností problému. Napřed vyřaď z okruhu podezřelých EGR a pak běž dál.
Jen pro info, já měl EGR perfektně vyčištěný, i přes to dělal problémy. Po zaslepení z obou stran a přesné kalibraci dírek tak, aby Řj byla v klidu, o něm nevím.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: EGR ventil
šestihrany stržený nemám....stržený mám už asi jeden torx na solenoidu) a zaslepit ho bohužel nemohu na přívodu protože zaboha nemůžu oddělat jeden spodní šroub co drží hadici přívodu spalin (je tam taky torx 40 tusším) nevím jestli je stržený nebo ne ale nedá se tam prostě dostat a je to utažený jak...., možná by se k tomu šlo dostat zespod, můžu ho zaslepit maximálně tak na vývodu...nevím jestli mi to hází do nouzovýho režimu....podle mě to není nouzový režim a u myho auta by zaslepení nemělo házet žádnou chybu na palubovce....pokud nepomůže zaslepení na vývodu tak už to vzdávám a nechám to na šikovnějších :-)
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
Re: EGR ventil
Tak ten torx odvrtej abyses tam dostal..dáš tam pak jiny šroubek, to je fuk, ale jak pise Tanguero zkus to dodělat do konce, trpelivost pry prinasi ovoce, no jabka z toho asi nevypadnou, ale zkus to..
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: EGR ventil
odvrtat?
dyt se tam dostanu sotva tím klíčem :-))) to bych musel rozebrat zas další hafec věcí neb oto zkusit z pod auta.......prostě ne:-) zaslepím to na vývodu a buď to půjde nebo ne....nejsem žádnej mechanik 


- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host