chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Odpovědět

Chiptuning

Ano,proč ne?
153
77%
Ne,nejsem jeho fanda
45
23%
 
Celkem hlasů: 198

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Petr147 » 24.8.2010, úte 18:16

Pročti komentáře k 159 uživatele Petr159 :)

Alah
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 268
Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Cip JTDM

Příspěvek od Alah » 25.8.2010, stř 01:18

pietro1981 píše:Zdravim, chcel by som sa opytat, ako sa da cipnut 2,4 JTDM u 159 na 250 koni bez zdvihnutia planiaceho tlaku turba (dufam, ze som sa spravne vyjadril), iba preprogramovanim riadiacej jednotky :shock:
Ahoj, asi to jde,na papíře teda určitě. S myslenkou na chip koketuji co jsem si Breru pořídil...ale stačí si chvilku dopisovat s chipařskou firmou a chuť mně přejde.

Můj dotaz zněl:

Dobrý den,

chtěl jsem se zeptat, jakým způsobem garantujete deklarované zvýšený výkonu u tohoto vozu/motoru?. Jak jste získali uvedenou hodnuto výkonu a krout. momentu?

Děkuji

a odpovědi?
Dobrý den

Hodnoty v tabulkách jsou odzkoušeny na motorové brzdě a uváděny proto, že je možné se až na tyto hodnoty dostat, pochopitelně za určitých podmínek, tj. vyřazení filtru DPFa úprava software bez detekce fitru atd. Toto je nutné, aby při větším zvýšení nedocházelo k zanesení fitru a následně jízda v servismím modu.

Sám používám vozidlo A159 SW 2.4 jTDm verze 210CV, a to s filtrem DPF a zvýšený výkon na 240CV a kroutící moment o 130 Nm.
Moment se dá ještě zvednout, ale v určitých situacích už začíná klouzání spojky, proto je tato hodnota kompromisem, a podle mě plně vyhovuje.
Vlastní hodnota záleží jen na Vás, ale my Vám dáme jen doporučení na možnosti a hranice úpravy.


Dobry den, dekuji za odpoved.
Zni to velice zajimave,pravdepodobne budu mit zajem,presto bych dal prednost,zmereni vykonu na valcove brzde pred a po. Je mozne to zaridit??

Dobrý den
Už tento způsob nepraktikujeme. Je to jen na Vás samotném, jak a kde si toto necháte změřit.

Podle našich zkušeností jsou výsledky se stejným vozidlem na různých stanicích rovněž různé a někdy i výrazně.

Sami doporučujeme nejrychlejší zkoušku, a to na samotné silnici samotným uživatelem, kde nárůst je vždy okamžitý a není to jen v číslech na papíře.


a druhá firma:

Dobrý den,
vždy když se vyvíjí technologie úpravy na nové vstřikovací systémy, tak jsou první testy měřeny. Poté lze na základě zkušeností předem
samozřejmě orintačně odhadnout teroretický nárůst po úpravě software.


Prostě se změření brání... a argumentují ve stylu...sice platíte za to že vám ze stejného množství mouky upečeme těžší chleba, ale nezvážíme vám ho..protože nejde o váhu, ale jestli vám bude víc chutnat....

Nehledě na to, že opravdu trpí spojka a další komponenty motoru (DPF,kat,turbo), které jsou navrženy jen s nezbytnou rezervou(kvůli katování kostů :-))..o brzdy a nápravu bych strach neměl, ty jsou dělány i na 3,2, ale měnit spojkovou sadu co 50tkm...prostě pořád váhám..
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm

Si vis pacem, para bellum

Martin Ti
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 166
Registrován: 4.8.2010, stř 11:40
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Martin Ti » 1.9.2010, stř 12:24

Nevím teda jistě, ale vy mě určitě opravíte, když tu uvedu něco co je skreslený.

Si myslím, že tahle alfa měla nahraných tak 300 až 400 map. Takže takovej pokusnej králíček, takže se vůbec nedivím, že něco nevydrželo.

Znám nespočet chipnutých Jtdéček, které žádnou poruchu od čipu neměli. Ale někteří řidiči, klidně svým přístupem k údržbě a jízdě klidně zničí i nenačipované auto, takže bych to neviděl tak černě s tím čipem.
Alfa romeo 156 Sportwagon TI 2,4 JTDm 129 Kw

Milan+
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 309
Registrován: 15.7.2009, stř 14:35
Bydliště: Teplice

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Milan+ » 2.9.2010, čtv 12:09

Já myslím, že spojka je také předimenzovaná, mě pokud vypnu prokluz hrabe Alfuš i na trojku, takže spíše pneu než spojka dostává zabrat a.vs.s Neberte vše co se kde napíše tak vážně, já už jsem najel po čipu 30 tis. km, celkově mám 161 000 km a zatím jsem měnil jen rozvody :smt033 a.vs.s
Alfuška 159 2,4 JTDm černá metla, červená kůže, plná nálož.

Alah
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 268
Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Alah » 2.9.2010, čtv 20:27

Tak gratuluji...moje brera je asi vadná...já na suchém asfaltu neprohrábnu ani na dvojku...(kola rovně, čistý suchý asfalt,ASR vypnuto samozřejmě)

Ve středu jdu s ní na válcovou brzdu, tak sem pak hodím graf...jdu k firmě,která dělá i HW tunning, ne jenom SW..tak uvidíme kolik mi naměří.
Naposledy upravil(a) Alah dne 2.9.2010, čtv 20:33, celkem upraveno 1 x.
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm

Si vis pacem, para bellum

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Ladis » 2.9.2010, čtv 20:36

Kam to budeš dávat,jestli to není tajné,když tak odkaz :diky
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Alah
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 268
Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Alah » 2.9.2010, čtv 21:44

Ladis píše:Kam to budeš dávat,jestli to není tajné,když tak odkaz :diky
http://www.tommutuning.cz/tommu/index.p ... &Itemid=18

mají i motorovou brzdu...:-), ale zas takový nadšenec nejsem, bych si nechal vykuchat motor z auta..:-)

doporučuji přečíst a pak porovnat s čipaři, kteří nahrají mapu a pak "vypočtou" zvýšení výkonu :-)
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm

Si vis pacem, para bellum

pietro1981
Uživatelský avatar

Příspěvky: 35
Registrován: 6.8.2010, pát 15:40

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od pietro1981 » 4.9.2010, sob 22:24

To co som mal ja na mysli, by mala robit tato firma http://www.shtuning.sk/ Neviem, nazory na chip su rozne. Povedal by som to tak.Auto ma poslucha, tak nevidim dovod preco mu davat pricinu, aby prestalo.Pretoze pri desat rocnom aute nikto nemoze povedat, co po nacipovani odide ako prve :???:

peter202
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Registrován: 5.9.2010, ned 01:50
Bydliště: Kálnica
Kontaktovat uživatele:

alfa romeo 159 sportwagon 2,4JTD chip tuning

Příspěvek od peter202 » 5.9.2010, ned 01:54

caute ludia chcem sa opytat na toto auto skusal to uz niekto chipovat?? ak ano co vas to vyslo je citit rozdiel vo vykone?? spotreva klesla ostala alebo sa zvysila???dymivost je velka alebo ziadna?? dakujem za skore odpovede :)
www.lacnenotebooky.eu- notebooky tablety, televizory tlaciarne a ine za velkoskladove ceny!!!

peter202
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Registrován: 5.9.2010, ned 01:50
Bydliště: Kálnica
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od peter202 » 7.9.2010, úte 10:28

caute este sa chcem opytat ludi co tu vlastnia 159 sportwagon 2,4JTD s chipom o kolko sa zlepsila akceleracia? za kolko orientacne to date s tym chipom u 0 na 100 km/h ??? chcem si toto auto zaobstarat je strasne naherna tato alficka uplne som sa do nej zalubil ved ti co ju vlatnite chapete aj na predvadzaciu jazdu idem tak som zvedavy ci to zalubenie zostane ale verim ze hej :)
www.lacnenotebooky.eu- notebooky tablety, televizory tlaciarne a ine za velkoskladove ceny!!!

Alah
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 268
Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Alah » 8.9.2010, stř 16:04

Takže odměřeno, celá akce trvala 45min vč povídání nad grafem.

Z mojí strany naprostá spokojenost a to jak se službou tak s naměřenými hodnotami. Mám naprosto seriové auto s hodnotami takřka přesně dle TP.....

tak a teď jen otevřít kapotu zamumlat kouzelnou formulku do ŘJ a nechat si spočítat o kolik mi narostl výkon a krouťák..:-D
Přílohy
výkonový graf.jpg
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm

Si vis pacem, para bellum

elbandito
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 525
Registrován: 3.2.2010, stř 15:58

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od elbandito » 12.9.2010, ned 17:37

Náhodou jsem na netu narazil tuhle firmu: http://www.mereni-vykonu.cz/ Znáte někdo? Slibují změření výkonu na brzdě před i po úpravě a mají zajímavý ceny: http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/ ... romeo/166/ :shock: :wink:

Tibalt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 261
Registrován: 19.2.2010, pát 13:17
Bydliště: Blava/Bonn

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Tibalt » 13.9.2010, pon 15:32

vyzera to velmi lakavo...4000ceskych. z 88kw na 105kw :D
Ex 147 1,9jtd 88kw

elbandito
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 525
Registrován: 3.2.2010, stř 15:58

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od elbandito » 14.9.2010, úte 17:12

No právě, ty ceny mě taky zaujaly, ale aby v tom nebyl nějakej háček :-k Už čipovali i nějaký Alfy: http://www.mereni-vykonu.cz/reference/alfa-romeo/
Někdo odsud? Přiznejte se :wink:

Alah
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 268
Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Alah » 14.9.2010, úte 22:20

No....já ne :-)

Cena...je hodně zajímavá, ale podívejte se na kolik motorů mají v nabídce...na každý vyvíjeli svoje mapy?...myslím si že 90%těch motorů ani neviděli, natož aby je testovali.....

Takže ...co je to za mapy?
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm

Si vis pacem, para bellum

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od zde. » 15.9.2010, stř 16:37

A nedělá se to tak že přijedeš, oni Tě změřej, kouknou co by se dalo poladit, nahrajou si Tvojí mapu, pozmění v ní údaje a nahrají zpátky? Jestli plácám hovadiny tak se omlouvám, nikdy jsem se tím nezabýval.
33

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od RV147 » 15.9.2010, stř 21:39

No tak se to samo dělá, ale ten čipař musí vědět co si může dovolit. To samo nemůže vědět u 100 typů aut. Software se většinou kupuje od firem co jim dodávají hardware (např. Alientech). Obsahuje matice co se aplikujou na to co vytáhli z auta. To by mělo bejt částečně ověřený tou firmou co to dodává. Iluze o dokonalým vývoji a hodinách na brzdě ale zapomeňte. Na měření výkonu.cz se mi líbí, že to brzděj. To dělá u nás málokdo a většinou to považujou za zbytečný apod. Tommu tuning, ale asi taky moc dieselů od Alfy nedělal, i když p. Muck dělal v Tatře a je to zkušenej úpravce. Spíš bych si tam dal ale motor pro hasičskej sport apod.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Alah
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 268
Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Alah » 18.9.2010, sob 20:11

RV147 píše:No tak se to samo dělá, ale ten čipař musí vědět co si může dovolit. To samo nemůže vědět u 100 typů aut. Software se většinou kupuje od firem co jim dodávají hardware (např. Alientech). Obsahuje matice co se aplikujou na to co vytáhli z auta. To by mělo bejt částečně ověřený tou firmou co to dodává. Iluze o dokonalým vývoji a hodinách na brzdě ale zapomeňte. Na měření výkonu.cz se mi líbí, že to brzděj. To dělá u nás málokdo a většinou to považujou za zbytečný apod. Tommu tuning, ale asi taky moc dieselů od Alfy nedělal, i když p. Muck dělal v Tatře a je to zkušenej úpravce. Spíš bych si tam dal ale motor pro hasičskej sport apod.

jj...a je natolik poctivý, že mou nabídku, aby mi softwarově poladil motor,odmítl s tím, že s tímto typem motoru nemá zkušenost...:-) ... během měření mne vykládal, že den předemnou měřili chipnutý!!! ford focus RS, který něměl ani seriový výkon...majitel si pak nechal vrátit původní mapu....a byl pár kW nad serií :-D
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm

Si vis pacem, para bellum

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od RV147 » 19.9.2010, ned 18:02

alah : Kam to teda dáš ? Nebo ještě nejsi rozhodnutej jestli jo nebo ne ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Alah
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 268
Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Alah » 19.9.2010, ned 20:39

RV147 píše:alah : Kam to teda dáš ? Nebo ještě nejsi rozhodnutej jestli jo nebo ne ?
nikam to nedám, nevím o nikom...krom Tommu, komu bych věřil...a nechat si nahrát nějakou noname mapu...to mi za to nestojí...a chip by znamenal i vykuchat FAP (chip prostě víc kouří...) a na to bych se mohl vykašlat..:-)...
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm

Si vis pacem, para bellum

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od RV147 » 20.9.2010, pon 10:23

No ono FAP se časem zasere stejně a je to takový kurvítko.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Martin Ti
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 166
Registrován: 4.8.2010, stř 11:40
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Martin Ti » 20.9.2010, pon 17:05

Jo jo FAB je na prd, viděl sem chip, kterej nekouří nebo kouří stejně jako před chipem. Načipovanou ochcávku sem teda viděl jenom s kouřem. Chce tam prostě nahrát jiné mapy, ale dělá se to i tak, že se tam napojí krabička taková druhá řj, která jenom přečůrává hlavní řj, potom to kouří. V tvém případě, jak si psal jedině vykuchat FAB a pak to chipnout tak, aby to nekouřilo, mě se to taky nelíbí, když to kouří......
Alfa romeo 156 Sportwagon TI 2,4 JTDm 129 Kw

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Harous » 20.9.2010, pon 18:33

FAB nekuchat, pak nejde zamknout. Když už kuchat tak FAP, ale u některých aut je čidlo tlaku před a za filtrem a pokud se filtr odstraní tak ECU hází chybu. Takže tuning flexou nebrat. :-D
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3277
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od rosso155 » 20.9.2010, pon 18:59

:-D :smt044
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od RV147 » 20.9.2010, pon 20:55

Všechno se dá nějak arvsvw , smajlík na přečůrání tady není. Problém toho je, že se to ucpe i bez čipu, možná dýl, ale ucpe. Už jsem viděl i bazarníky, co to rozříznou umejou wapkou a ono třeba půl roku chybu nehází než se to zase ucpe.Chtěl bych vidět toho šílence co si při koupi novýho auta za to ještě připlatil.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Odpovědět

Zpět na „Univerzální díly (brzdy, akumulátory, tuningové doplňky, pneu atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host