
Cendler: Tak u mě to bude jen decentní chip,žádný kopanec a hlavně mám stejnou spojku jako 110kw,takže rezerva tam je velká

chladiaca kvapalina tak tristvrte nadrzky .acmilan píše:Mas tam dostatok kapaliny aby bol okruh plny?
Za celou dobu, co mám auto se mi tohle už taky párkrát stalo.. Držíš tlačítko startu - normálně jsi zvyklý, že prakticky hned naskočí, ale v tomhle případě to škytne, jako když se jí nechce, vyskočí hláška a naskočí až pak. Řekl bych, že se to děje bez ohledu na počasí a situaci. Ale za celou dobu to "na funkci nemělo vliv", takže jsem to neřešil.. Jak by řekl Cendler: "A jinak to jezdí normálně? Tak to neřeš..!"migo píše:chladiaca kvapalina tak tristvrte nadrzky .acmilan píše:Mas tam dostatok kapaliny aby bol okruh plny?
DíkHonzaT píše:Za celou dobu, co mám auto se mi tohle už taky párkrát stalo.. Držíš tlačítko startu - normálně jsi zvyklý, že prakticky hned naskočí, ale v tomhle případě to škytne, jako když se jí nechce, vyskočí hláška a naskočí až pak. Řekl bych, že se to děje bez ohledu na počasí a situaci. Ale za celou dobu to "na funkci nemělo vliv", takže jsem to neřešil.. Jak by řekl Cendler: "A jinak to jezdí normálně? Tak to neřeš..!"migo píše:chladiaca kvapalina tak tristvrte nadrzky .acmilan píše:Mas tam dostatok kapaliny aby bol okruh plny?![]()
Mně to taky 2x za rok tohle zařve, když se třeba motoru nepodaří naskočit a "vrátí" se ke startování.migo píše:ahojte ...mam AR 159 1,9 85 kW ...nastartuje vzdy na prvy krat, no niekedy dlhsie toci a vtedy sa objavi hlaska " EXCESSIVE RADIATOR FLUID TEMPERATURE, STOP AND TURN OFF ENGINE " ... je jedno ci je motor uz zohriaty, alebo nie ...mali ste niekto podobny problem s obdobnou hlaskou ? ...
mne povedal peto ze za ten origo soft co tam bol sa mozu hambit nezmyselne hodnoty a podobne vsetko to preratal a spotreba sla hned dolu a to mam chip max mam uz 4 auta chipnute a ked bude dalsie ide zas to sa neda porovnat zo seriouHonzaT píše:A jinak jak se tu rozebírá to chipování.. Musím taky přispět svou troškou do mlýna.
V každém případě věc názoru a každého z nás, co si s autem dělá. Ale osobně jsem na Alfinu tak hajsavej, že bych nenechal nikoho tam "něco" nahrát jen tak, i kdyby to bylo stokrát vyzkoušený. Tím chci říct, že bych nešel do chipu bez brzdy, čí nějakého oblbováku v podobě powerboxů atd.. Přece jen je každej motor jinej (i když je papírově stejnej) a dle mého názoru by měl tento zásah být šitý na míru a ne nějaký rádoby univerzál. Doktor mě přece taky nejdřív vyšetří, na základě toho stanoví diagnózu a něco předepíše.. Takže good luck!
P.S. Taky se jí chystám chipnout, ale půjde na brzdu a ke klukům z Dieselpoweru (po poradě - jak jinak - s Cendou je to pro mě jediné možné řešení, když už chci řešit takovýhle zásah)
brzdu som nepotreboval vzdy sme to s petom naladili tak aby netriasol zotrvak a aby nedymilo a bol som max spokojny tak ci tak ked nemas na brzde super chladenie tak neodmeras nicHonzaT píše:kejzi1: Nevím, jsem sice v téhle oblasti laik, ale poměrně hodně jsem si sbíral informace a názory některých lidí, abych si vytvořil ten svůj. Ale chip vnímám jako jakousi alchymii a jako jediná možnost, jak zjistit, jestli to nové nastavení je ok je ihned vidět, co to auto dělá. A to prostě jinde než na válcích nezjistí nikdo. Přece to nebude dělat tak, že s každým nastavením to jde projet.. Nevím, jak jsem řekl - jsem zvědavý na vaše zkušenosti s tím, ale pro mě osobně je i tenhle styl nedůvěryhodnej.
migo: Já si na 110kw na jednu stranu nemůžu stěžovat. Jede krásně a na naše silnice dostatečně (málokdo se chytá - to už musí bejt, aby ti zatopil - já bydlím ve Vimperku na Šumavě, kde je to samá zatáčka - ráj pro Alfinky) Ale jak se říká - s jídlem roste chuť. A pokud by skutečně z toho motru šlo dostat o nějakýcn 25-30 koní navíc, tak pak by to jelo dost podobně, jako 2.4 (ta má totiž o 100kg víc a ty vykompenzují ten rodíl v koních). A zvuk pětiválu bych si nahrál od Cendlera a pouštěl z rádia
![]()
Cendler: Nemáš vůbec zač! Jen cituji legendární výroky..
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] a 1 host