
sportovní úpravy-rady tipy atd
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
A safra, jízdenka do pekla 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Proc tam konecne nedas neco poradneho a smudlis se s temahle prckama
S objemem co mas se da slusne vyhrat

Alfa Romeo Perfection
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
myslíš jako nějaké kuličkové turbo??
mě vyhovuje VNT turbo (člověk při předjíždění nemusí ani podřazovat), z A6 ky ho jen natočím jak potřebuju a namontuju jej jako by bylo seriové
.
Motor by sice šel vyhonit na víc koní, ale řekl, bych, že jsme na limitu s ostatníma komponentama(musel jsem přidat i chladič oleje)
jeden rok mě vydržela středová Hardy spojka- ted sem dával novou

mě vyhovuje VNT turbo (člověk při předjíždění nemusí ani podřazovat), z A6 ky ho jen natočím jak potřebuju a namontuju jej jako by bylo seriové

Motor by sice šel vyhonit na víc koní, ale řekl, bych, že jsme na limitu s ostatníma komponentama(musel jsem přidat i chladič oleje)
jeden rok mě vydržela středová Hardy spojka- ted sem dával novou
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
No, ani jsem nemel na mysli turbo s kulickovym loziskem jako spise turbo adekvatne velke
To turbo co mas je totez co je v 150HP 2.5 audi, jen je ridici jednotkou vice honene. Mimochodem je velice podobne tomu, co je v 175HP 156/166 2.4JTD (vsechno jsou to GT2052V).
Mimochodem existuje ultimatni GTB turbo s keramickym kulickovym loziskem, VNT a vodnim chlazenim, ve velikosti primo stvorene pro 2.5 s vykonem 260-300HP ale zatim porad stoji majland

Mimochodem existuje ultimatni GTB turbo s keramickym kulickovym loziskem, VNT a vodnim chlazenim, ve velikosti primo stvorene pro 2.5 s vykonem 260-300HP ale zatim porad stoji majland

Alfa Romeo Perfection
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4898
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
hmm hmm ten olejovy chladic vypada pekne, ten muj zebrak uz mozna mele z posledniho 

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Milo, tvl to je chladič jak na okruhovku. Jak je velikej, resp, kolika řadej. A máš ho napojenej přes termostat, nebo na tvrdku? V zimě to neohřeješ. Oproti tomu mám já fakt žebráka....


Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4898
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
je fakt ,ze v zime je to na pendrek, to trva hooodne dlouho s tim chladicem, nez se ten olej dostane do provozni teploty.
tak ono na zimu to muzes odpojit, ze jo
tak ono na zimu to muzes odpojit, ze jo

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
hondzik píše:Milo, tvl to je chladič jak na okruhovku. Jak je velikej, resp, kolika řadej. A máš ho napojenej přes termostat, nebo na tvrdku? V zimě to neohřeješ. Oproti tomu mám já fakt žebráka....
měl by jsi si ten svůj přidělat na boční stěnu, nezavazel by ti před vodním chladičem a lépe by se i přišroubovával
VM motor potřebuje chladič oleje i když motor není upravený, jinak jdou do kopru hlavy- můj chladič má 30 žeber, ten co máš ty sem měl taky, ale byl moc malý.
cenovka byla 71 dolarů


a dost taky stálo výroba hadici na míru, respektive upravení koncovek na hadice so se dají koupit s chladičem.
a mám to vedené přes termostat origi na VM motor z alfy 75, ale nevím jestli funguje

tak turbo je už přetočené, chtěl jsem tam ještě dát hiigperformenc ovládací kroužekz GT2052v, ale byl o nějakou setinu meší a nepasoval.
krása jak je to vše čisté a nabarvené

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
já termostat platli mám a nechám ho tady. Někde už na něj mám vyrobený dural chyty. Mám ho tam takhle, je krásně na vzduchu a přitom chráněn. Z funkční plochy vodního chladiče to ubralo minimum




Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4898
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
stranka s dilama na upravu motoru 
http://www.hiperformancestore.com/milano75.htm
nevim jestli by to amici poslali i pres velkou louzi

http://www.hiperformancestore.com/milano75.htm
nevim jestli by to amici poslali i pres velkou louzi

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Zaplať předem a ať to pošlou jako dárek a jsi vklidu 

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Amici se prave docela cukaj...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Co z toho je IC?:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Pivrnec911 píše:Co z toho je IC?:-).

Par veci uz jsem z US objednaval a nemel jsem problemLadin 164V6 píše:Amici se prave docela cukaj...
cemu to sani neotocili a radeji udelali takovy komin??
Alfa Romeo Perfection
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
především z finančních úspor...myslím ale, že několik lidí si to sání otočilo, a nebo ještě lépe použilo komplet sání ze 164 (má větší 38mm průměr trubek). Musí se pak překopat ovládání plynového lanka...
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4898
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
http://www.alfaclubvic.org.au/forum/ind ... pic=7349.0
ulozil jsem si do zalozek tento projek :-) dosti inspirujici, co a jak ruzne postupy hrani si s kablama , strikani, vylepseni prednich brzd.
Edit: tu neshnilou kastli mu zavidim, na plecharinu nemusi skoro sahnout
ulozil jsem si do zalozek tento projek :-) dosti inspirujici, co a jak ruzne postupy hrani si s kablama , strikani, vylepseni prednich brzd.
Edit: tu neshnilou kastli mu zavidim, na plecharinu nemusi skoro sahnout

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Díky jeho fotkám konečně chápu jak funguje přední odpružení na 75:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1918
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
uff, tak s tou elektrikou sa ekne vyhral. Mozno ju bude/ma bezproblemovu. Fakt slusna praca, nj, kto umi ten umi.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4898
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Zdravím chlapi. Uvazuji o montovanem polorámu/rámu do té mé mrchy. Chci to auto nechat na dokladech, abych s ním mohl normálně jezdit a jen by se tam v případě potřeby namontoval rám čí polorám.
Vím, že mnozí na internetu montované rámy odsuzují, že je lepší bud mit poradny vevareny ram, nebo zadny ram. To auto ale nebude pouziváno na rally, kde hrozi kazdou chvili naraz do stromu, ale auto bude vyuzivano na okruhy a pripadne víkendove výlety, mozna nejake zavody do vrchu.
Co vy na to? Rám, polorám nebo se na to vysrat a prostě když to někde převratím nedej bože do mě někdo na okruhu naboří, tak budou semnou všíchni svatí v té italské konzervě
Jak říkal Hondzik: Možná to neřešit, protože při čelní srážce stejne to busso skončí někde, kde jsem kdysi mival nohy, protože montovany rám by tomuto asi nedokázal zabránit a musely by se vevarit vyztuhy az dopredu okolo motoru a pak v interiru to nejak napojovat na ten ram.
Vím, že mnozí na internetu montované rámy odsuzují, že je lepší bud mit poradny vevareny ram, nebo zadny ram. To auto ale nebude pouziváno na rally, kde hrozi kazdou chvili naraz do stromu, ale auto bude vyuzivano na okruhy a pripadne víkendove výlety, mozna nejake zavody do vrchu.
Co vy na to? Rám, polorám nebo se na to vysrat a prostě když to někde převratím nedej bože do mě někdo na okruhu naboří, tak budou semnou všíchni svatí v té italské konzervě

Jak říkal Hondzik: Možná to neřešit, protože při čelní srážce stejne to busso skončí někde, kde jsem kdysi mival nohy, protože montovany rám by tomuto asi nedokázal zabránit a musely by se vevarit vyztuhy az dopredu okolo motoru a pak v interiru to nejak napojovat na ten ram.

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Jestli přemýšlíš o rámu tak se mrkni na tohle. Je tam slušnej přehled všech možných variant výztuh.
http://speedpro.cz/download/vyztuhy_ramy_omp_racing.pdf
http://speedpro.cz/download/vyztuhy_ramy_omp_racing.pdf
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4898
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
už jsem našel montovaný za 15 000 Kč... jen to chce ještě zpevnít motorovy prostor příčkama a nabojit to na ten montovaný rám, aby to mělo smysl. Když vidím nějaké ty instalace těch rámů, tak se mi chce blejt
, protože při čelní srážce by si dopadl, jak kdyby tam ten rám nebyl.

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
pokud budeš mít rám v autě a nebudeš ho mít v TP tak v případě nehody budeš všechno platit ze svého protože tvoje vozidlo nebylo dle schválené legislativy, a tím pádem jsi porušil smluvní podmínky povinného ručení a nevyseká tě z toho ani ten nejlepší právník, i kdyby jsi tu nehodu nezpůsobil. A platí to jak pro ťukanec, tak pro vážnou nehodu... I při poškození čehokoli - svodidla , světlo, dopravní značení, prostě cizího majetku. Stejně tak výjezd záchranných složek a jejich práci... :-) takže si rozmysli co s tím chceš dělat :-) já s pětasedmou boural ve stokilometrové rychlosti na dálnici a můžu říct že má dost bytelnou kastli
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Had má pravdu, ale vzhlede, k tomu, že už tam máš nepovolené úpravy, tak bych to neřešil
ono třeba vyříznutí rezervy je zásah do konstrukce- ale zase to nikdo nepozná jako rám či bezpečnostní pásy

ono třeba vyříznutí rezervy je zásah do konstrukce- ale zase to nikdo nepozná jako rám či bezpečnostní pásy
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Měl bych dotázek
Když mám auto s katem a ten kat je vykuchaný, tak spotřeba se zvedne vlivem vykuchaného katu (rozdílný průměr výfuku) nebo se s níží vlivem odstranění překážky (katu) nebo to je jedno?
Má s tím někdo nějakou zkušenost??
Osobně bych typoval, že když vykuchám jen kat, tak se spotřeba zvedne
Konkrétně tedy mluvím o 75ce V6, kde jsou svody svedené do jedné roury, která se pak rozšiřuje v kat a pak zase zmenšuje na menší průměr
Když mám auto s katem a ten kat je vykuchaný, tak spotřeba se zvedne vlivem vykuchaného katu (rozdílný průměr výfuku) nebo se s níží vlivem odstranění překážky (katu) nebo to je jedno?
Má s tím někdo nějakou zkušenost??
Osobně bych typoval, že když vykuchám jen kat, tak se spotřeba zvedne
Konkrétně tedy mluvím o 75ce V6, kde jsou svody svedené do jedné roury, která se pak rozšiřuje v kat a pak zase zmenšuje na menší průměr
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti