
Šály po 200tkm (JTS)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šály po 200tkm (JTS)
v tom případě směřujme své dotazy na NASA 

Re: Šály po 200tkm (JTS)
Tak pro info, ojniční ložiska jsou venku a jsou fest vydřený - bližší info dodám později, budou i foto.
Auto najeto 165tis, celou dobu Selenie 10W-40, cca 15tis km 10W-60... něco okolo 100tis km byl experiment s Castrolem, ale byl tam jenom pár km (ex. majitel)
Motor byl tichý a nic tomu nenasvědčovalo.
Auto najeto 165tis, celou dobu Selenie 10W-40, cca 15tis km 10W-60... něco okolo 100tis km byl experiment s Castrolem, ale byl tam jenom pár km (ex. majitel)
Motor byl tichý a nic tomu nenasvědčovalo.
Re: Šály po 200tkm (JTS)
z malýho škrábanečku se časem vyklube oloupaná kompozice-tj to šedivý a vlastně nejdůležitější na tom ložisku.. pokud to ale budeš řešin na motoru v autě je to jedno, on to stejně dodrbe ten bordel co se tam dostane až to bdue otevřený a bordel ze starýho oleje v kanálech (karbonový usazeniny..)
proto se na nový šály nedoporučuje šahat žádnejma měřidlama krom modelíny (plasticgauge..)

proto se na nový šály nedoporučuje šahat žádnejma měřidlama krom modelíny (plasticgauge..)

AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Šály po 200tkm (JTS)
tak mě už pomůže max tak výbrus- http://www.youtube.com/watch?v=j7-p6dX4zSk&feature=plcp ,nejlépe to je slyšet 1:25-1:28 když padají otáčky...takove drrrrr
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Šály po 200tkm (JTS)
a jelikož ojniční ložiska se z počátku projevují při odlehčené deceleraci,což je případ na mém videu,tak mám nejspíš ty šály. V pondělí jde do servisu,jen mi řekly že kontrola šál bude drahá,protože musej rozebrat celej motor-tím se chci zeptat jde to vyndat i spodem že?když oko ojnice je vlastně rozpůlené na 1.6ts
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Ano, cele se to dela spodem
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Kolik taková sranda stojí??? 

Alfa Romeo 156 2.0 16v 114kW
a nějaký ty veteráni
a nějaký ty veteráni
Re: Šály po 200tkm (JTS)
internetová cena je cca 2500 dohromady... samo, že záleží, kdo si to kde a za kolik sežene 
a plus práce - jde dolů výfuk, vana a pak tu psal Kůrkyn, že jdou vyšťouchnout ven

a plus práce - jde dolů výfuk, vana a pak tu psal Kůrkyn, že jdou vyšťouchnout ven

Re: Šály po 200tkm (JTS)
Zpátky se to tam dává na sucho nebo se to naolejuje?
Jinak ty hlavní ložiska vypadaj docela v pohodě, což?

Jinak ty hlavní ložiska vypadaj docela v pohodě, což?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Šály po 200tkm (JTS)
no s prací...tipnul bych to asi tak do 6-10tisic?...Já když v servise řekl že chci kouknout na ojniční ložiska tak čuměli,tak se mechanik šel zeptat šéfa a on že jo,ale že to bude práce tři prd*le-sundat hlavu,vyndat písty:D...nic sem na to neřekl,nejsem mechanik,asi mě špatně pochopily,nevím,nebo nevěděli že to jde i spodem,protože kolik lidí mění ojniční ložiska že:D,takže v pondělí jdu na olej,takže je poučím,že to de spodem,ale mě už výměna asi nepomůže,když to nepatrně při deceleraci zaklepe-viz video
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Šály po 200tkm (JTS)
hlavně ti tam piští něco na rozvodech, to může být kde co... olej nech udělat, až půjdou ty šály ven... tolik to určitě nebude, když vemu práci, tak to máš tak za den hotové, jestli se pletu, tak mě někdo opravte...
se vykašli na tyhle experimenty se servisama, kde neví, co a jak... domluv si termín u Kůrkyna, nechci si to pořádně zkontrolovat, vyměnit ložiska, v nejhorším případě zgenerálkovat a nemusíš na ten motor dál sahat...
se vykašli na tyhle experimenty se servisama, kde neví, co a jak... domluv si termín u Kůrkyna, nechci si to pořádně zkontrolovat, vyměnit ložiska, v nejhorším případě zgenerálkovat a nemusíš na ten motor dál sahat...
Re: Šály po 200tkm (JTS)
No ten servis je dobrej...neopravuje jen alfy...řeknu jim o spodku...každopádně to klepe při deceleraci za studená a dost blbě to jde zaslechnout....prostě to není tak hrozně...necoudi a olej nezere...ale generálka z toho asi bude....to se uvidí co řeknou oni. Rozebiraj tam motory každej den..dělali i veterany
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Šály po 200tkm (JTS)
ja taky poslouchal klepani pri skubnuti motorem a je to prdlej silentblok pod motorem
ale klidně si tu generálku zaplať, budeš mít klid 


- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šály po 200tkm (JTS)
sundavat hlavu je úplně zbytečný, jde to krásně spodem a je to tak práce na půl dne i s mytím vany.Rumcajsek píše:No ten servis je dobrej...neopravuje jen alfy...řeknu jim o spodku...každopádně to klepe při deceleraci za studená a dost blbě to jde zaslechnout....prostě to není tak hrozně...necoudi a olej nezere...ale generálka z toho asi bude....to se uvidí co řeknou oni. Rozebiraj tam motory každej den..dělali i veterany
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Šály pořídím jen z origo servisu? Má cenu měnit i ty hlavní ložiska na klice?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šály po 200tkm (JTS)
nemusí být origo. Hlavní je potřeba zkontrolovat.
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Nojo,asi si stejně udělám výlet za kůrkynem,bohužel největší překážka je,abych se nějak dostal domů:) respektivě když se na spodku najde něco horšího tak potěš alois.
AD Petr147:to klepání při deceleraci?
AD Petr147:to klepání při deceleraci?
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Šály po 200tkm (JTS)
jo, pri pohybu motoru se ozve kovove zaklepani... ale to chce poslechnout nekym, kdo se vyzna...
na tom videu ti neco pisti od rozvodu, nechapu, jak si z toho filtrujes nejake klepani...
na tom videu ti neco pisti od rozvodu, nechapu, jak si z toho filtrujes nejake klepani...
Re: Šály po 200tkm (JTS)
motor se točí normálně.. ve tvým případě byhc s ezaměřil nejdřív na stav kladek všech možnejch pohonů,protže mě na stiloušovi z kladek taky lezli zajímavý zvuky...Rumcajsek píše:tak mě už pomůže max tak výbrus- http://www.youtube.com/watch?v=j7-p6dX4zSk&feature=plcp ,nejlépe to je slyšet 1:25-1:28 když padají otáčky...takove drrrrr
pak s emi zdá že ti lehce funí vejfuk..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Šály po 200tkm (JTS)
O vejfuku vim...kladka..no neco o rzvodech rikal servisak a to kovove klepani ktere flirtuju je při té deceleraci 1:20-25 to je krásně slyšet. Když se ohřeje,tak to nepíská. A dík za rady. Jinak sem to nepatrí,ale mám dotaz dá se nejak opravit vypadlá čudlík na ovladání okna?u spolujzdce me vypadl..nebo se urval,takže musim vyndat ten celej panel s tím čudlíkem?
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Zase takový problém to vyndat není když to drží na jednom šroubku 

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Kde ty šály berete? Nikde to nemuzu najit ...
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: Šály po 200tkm (JTS)
230tkm... saly som cakal ze budu v horsom stave ale saci kos nesklamal 

166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti