Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
No tyhle klapky by měly jít od sebe oddělit, takže rozteč snad půjde nastavit. Pak ještě předělat sací přírubu na hlavě na kulatý vstup a nějak ty klapky pořádně uchytit...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Pekne trumpety, mozna krasnejsi nez Bussovic, z ceho to je?
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Jsou ze Suzuki GSXR 1000. Vnitřní průměr 42mm a v každým těle jsou dvě klapky, jedna ovládaná plynem a druhá elektronicky... Možná s tou elektronickou taky něco vymyslím 
Edit: Kdyby někdo věděl o krešnutý gsxr 1000, tak by se mi hodily ty gumový trumpetky z airboxu...

Edit: Kdyby někdo věděl o krešnutý gsxr 1000, tak by se mi hodily ty gumový trumpetky z airboxu...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Tak těma elektronickýma by šel řídit tempomat. Ale to už je vyšší elektrotechnická 

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
elektrický zahodit, nechat jen mechanický..osobně 4klaku jen z machroviny a max pro zvuk.. jinak výkonovej rozdíl oproti klasickýmu dobře navrženýmu sání 00prd, strašnej bolehlav s tím jak se vejít pod kapotu (aby byly dorženy všechny zásady pro 4 klapku) a jak k tomu přivýst vzduch od fitru...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Klasický sání si doma jen tak nenavrhnu... U klapek přeci jenom můžu měnit délky trumpetek, takže to pro mě bude jednodušší na doladění. A jak píšeš tak zvuk je taky super... A místa na sání je u 145 dost.
Jinak s tou elektronickou klapkou jsem myslel něco ve stylu, že při nižších otáčkách by byla přivřena pro lepší regulaci a ve vyšších by se plně otevřela...
Jinak s tou elektronickou klapkou jsem myslel něco ve stylu, že při nižších otáčkách by byla přivřena pro lepší regulaci a ve vyšších by se plně otevřela...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Pěkný trumpety. Jak budeš řešit váhu vzduchu? Všechno do společný komory a přes váhu nebo nějakej potenciometr na hřídel klapek a nadatlíš do ECU nějaký hodnoty? To by chtělo širokopásmovou lambdu.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Mám IMF jednotku s MAP senzorem (proto jsem byl v Mostě rád, že to jede bez problémů
), takže řízení udělám MAP vs TPS... Tu širokopásmovou lambdu taky mam.
Jinak konfigurace motoru na příští rok
: blok 1.6TS, hlava z 2.0TS a písty z 20v lybry (mají větší kompresní poměr) + ty klapky z GSXR.

Jinak konfigurace motoru na příští rok

145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Ze by nejrychlejsi 145 na klubu?
Pistu uz sou v krabicce, honovacka v aute ;)

Pistu uz sou v krabicce, honovacka v aute ;)
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4903
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
nejrychlejsi ma Botas zastavbu 2.4 JTD, na sprintech dava i GTAčka 

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Ja vim, ale ten tu nenisnad 

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
no každopádně pokud již teď ta 1.4rka zrychluje na 100km/h lépe jak 1.8ma, tak udělaná 1.6tka si už s mnoha strojema poradí... s výkonem kolem 160PS, tím zpřevodováním a hmotností bude mít většina 2L problém, natož pak GTA
zejména na okreskách či okruhu s kratšíma rovinkama...
a tam se může jít i kdejakej čmoud jít zahrabat 



AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Pripadne tu mam porad 20V blok 

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Na to aby byl opravdu dotěrnej potřebuje 6vt....čili motor z coupé..20VT v seriovce nebo 16VT přitaženej .
To co potřebuje nejsou bohužel jen "absolutní koně" -v maxu ale na běžný silnici taky průběh točivýho momentu a jeho reálné hodnoty a jak zvýšit podstatně točivý moment u 1.6 a změnit křivku /bez turba/je mnohem větší oříšek než jak tam nacpat "koně v maxu"..
To co potřebuje nejsou bohužel jen "absolutní koně" -v maxu ale na běžný silnici taky průběh točivýho momentu a jeho reálné hodnoty a jak zvýšit podstatně točivý moment u 1.6 a změnit křivku /bez turba/je mnohem větší oříšek než jak tam nacpat "koně v maxu"..
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Jinak klapky už jsou upravený na správnou rozteč. Nejhorší bude udělat ten přechod z kruhového průřezu na oválný...

145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
díry obrobíš na kulato:)...případně 20VT coupe má kulatý díry do sání (pokud se nemýlim), tak to zkrátíš o 1 válec...
turbo? těžkej motor? není vše a nespasí vše...
každopádně to jak to narostlo do dýlky, tak opravdu bacha ať se to pod kapottu vejde..(zejména k příčce...) u coupe i u tipa jsem těžce s prostorem bojoval a vše co tam bylo musel přestěhovat jinam (teď mam s bídou 1cm...od sání k firewallu)
v UK má kámoš 4 klapku a bojoval jěště hůř, - má superkrátký sání (max 20cm) vč. airboxu....
turbo? těžkej motor? není vše a nespasí vše...
každopádně to jak to narostlo do dýlky, tak opravdu bacha ať se to pod kapottu vejde..(zejména k příčce...) u coupe i u tipa jsem těžce s prostorem bojoval a vše co tam bylo musel přestěhovat jinam (teď mam s bídou 1cm...od sání k firewallu)
v UK má kámoš 4 klapku a bojoval jěště hůř, - má superkrátký sání (max 20cm) vč. airboxu....
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Byl jsem to teď měřit a k přičce je cca 30cm místa. S krátkýma trumpetkama to sání má 21.4cm a s dlouhýma 24cm, takže by se to mělo vejít v pohodě...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Čest tvojí práci.
Jen tak nějak nechápu proč s laděním začínat na 1.4 nebo 1.6 jak píšeš, že tam půjde blok. Proč nezačít rovnou na 2.0? Ten objem ti vytvoří slušnej základ a i když to "vyhoníš" do otáček za výkonem tak to bude mít stále nějakej rozumnej krouťák, ne? Teda pokud ten 2.0 není nějak vyloženě těžko laditelnej.
Jen tak nějak nechápu proč s laděním začínat na 1.4 nebo 1.6 jak píšeš, že tam půjde blok. Proč nezačít rovnou na 2.0? Ten objem ti vytvoří slušnej základ a i když to "vyhoníš" do otáček za výkonem tak to bude mít stále nějakej rozumnej krouťák, ne? Teda pokud ten 2.0 není nějak vyloženě těžko laditelnej.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
u 2L je problém se pomocí seriovejch pístů dostat na rozumnej KP, bez toho aniž by člověk kurvil hlavu či blok přehnaným snižováním a následným doobráběním pístů - u 1,6 pořídíš písty ze 113kW 5válce a jseš v tu ránu na KP 10,7:1+... (na což není u TS prostor jako u starýho lamprediho 4 válce u fiatu, kde můžu z pístu vhodně ukrojit 3-4mm čímž mi vznikne střecha na KP přes 11:1 s dostatečně velkejma kapsama pro ventily při zdvihu v HU kolem 4mm-bavíme se pak o motoru s potenciálem 230+PS...)
na vrtání 83mm s vhodnou kompresní vejškou a tvarem dna pístu rámci koncernu nic moc není... čelil jsem tomu, když jsem začínal přestavbu 1.8my ve stilu na 2l... protože 2l TS s kompresí 10:1 je bída...pokud se člověk chce hnout na lepší výkon a MK...vyřešil jsem to pístama ze stila abarth, a lehkým snížením bloku -tak jsem získal KP alespoň 10,9:1 a větší potenciál využít ostřejší vačky bez ztráty kytičky..
navíc je 1,6 točivější (bez úhony ji na seriovejch střevech vyšleš na 8500...což u 2l provozovanýho dlohodobě znamená ojnice ven -ten tam přichází již kolem 7500...)
na vrtání 83mm s vhodnou kompresní vejškou a tvarem dna pístu rámci koncernu nic moc není... čelil jsem tomu, když jsem začínal přestavbu 1.8my ve stilu na 2l... protože 2l TS s kompresí 10:1 je bída...pokud se člověk chce hnout na lepší výkon a MK...vyřešil jsem to pístama ze stila abarth, a lehkým snížením bloku -tak jsem získal KP alespoň 10,9:1 a větší potenciál využít ostřejší vačky bez ztráty kytičky..
navíc je 1,6 točivější (bez úhony ji na seriovejch střevech vyšleš na 8500...což u 2l provozovanýho dlohodobě znamená ojnice ven -ten tam přichází již kolem 7500...)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Což to dává smysl.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Tak jsem zjistil, že mam nějakou "spešl" verzi 1.6tky, na kterou nemůžu použít písty z 20v...
Takže nevím co teď. Základní 1.6tka se mi moc nechce stavět, to už bych šel radši do 1.8 nebo 2.0... A schánět další 1.6 blok a riskovat že zase nepůjde použít se mi taky nechce
Takže nevím co teď. Základní 1.6tka se mi moc nechce stavět, to už bych šel radši do 1.8 nebo 2.0... A schánět další 1.6 blok a riskovat že zase nepůjde použít se mi taky nechce

145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Jiné vrtání nebo co je za problém?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Jiná kompresní výška... Asi se dělaly 2 verze 1.6ts 88kw a jedna měla nižší blok (takže i nižší KV...).
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
tak potom wejwy a blok 1.8 

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti