
btw asi vás naštvu, ale moje 7letá 156 JTD měla za 60 000km jedinou poruchu, kdy nespínalo relé od klimy. jinak jen obligátní "náplně a filtry"

Stejní (i větší) magoři se najdou u všech značek. I u Alfy. Stačí se porozhlédnout po tomto webu.Radar píše:Zvláštní výjimku tvoří sorta zatvrzelých Škodovkářů, kteří jakoukoliv opravu nazývají "běžnou údržbou"
Není třeba se stahovat do defenzivy, tvářit se ublíženě a omlouvat se nám za značku auta. Ta za to nemůže. Prostě jste narazil na špatný kus. Každý tady plně chápe, že Vám to způsobilo obrovské potíže, jak finanční, tak nakonec i nervové (znám to, kdysi jsem měl Alfa Romeo 33 a stála mne hodně úsilí a financí). Tady však pláčete na špatném hrobě, neboť v této "hrobce" již všichni AR mají a snaží se ji hýčkat. Myslím, že nejrozumnější bude (pokud jste tak již neučinil) napsat pravdivou recenzi na www.autorecenze.cz aby si i ostatní, jenž AR nevlastní, udělali úsudek.Doufám, že se nadále vyhneme osobním invektivám. Ostatně i s Fiatem Vás mnozí určitě rádi uvidí na jakémkoliv sraze. Jistě si budeme mít co říci. Jakákoliv zkušenost je k nezaplacení.Tichy Petr píše:Omlouvám se, že jsem se dotkl značky, kterou zde většina považuje za jedinou správnou. Sám jsem ji také fandil a obhajoval před pochybovači - o to větší bylo pro mne zklamání. Děkuji za věnovanou pozornost i za reakce a loučím se s touto diskuzí.
Petr Tichý
P.S.
pro Kubase: Bravo je zatím zcela bezproblémové (abych to nezakřikl)
Tichy Petr píše:Sám vůbec nechápu, proč si koncern Fiat kazí i tak dost nevalnou pověst prodejem takového šmejdu, jako jsou AR. O tom, že je drze vydává za prémiové zboží už ani nemluvě. To prodejci a servis jsou už realističtější. Z jejich jednání bylo jasně cítit, jak horký brambor každá Alfa je. Ale abych taky přiznal svůj díl viny: věděl jsem o špatné pověsti Alfy, riskl jsem to (protože jsem nevěřil, že by nové auto mohlo být až tak špatné) a nevyšlo to. Už se to nebude opakovat."
Das ist keine Schlafmärchen, Das ist nur der Traum. Sen českých médií a škodofky o Liduvoze jako autu pro všechny ČechyKubas píše:Pánové jako pohádku na spaní před srazem nabízím toto: http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 85569.html"
Před 11 lety, když jsem hledal nějaký italský sedan ze 60. let, jsem uvažoval o Giulii Super nebo Fiatu 1800/2300, podle toho, co se naskytne. Dnes jsem rád, že to osud rozhodl na Fiata 1800B. Snímek po renovaci je na vláknu o Multiplách. S přibývajícími roky bych se v Gulii moc necítil, Fiatů je daleko méně dochovaných a hlavně - je to řadový šestiválec. Po zážitku s novou Alfou už žádnou další, ani starou neplánuju. Někdy dobudoucna, pokud by byl prostor na uložení a volné peníze, bych rád nějakého zajímavého předválečného Fiata (ne 509, Balillu nebo Topolino). Už jsem měl podepsanou kupní smlouvu na šestiválec 1500 (1936), ale nakonec jsem to pro příliš špatný stav vzdal. Lákavá nabídka na 501 (1919 - 1921) přišla v nevhodnou dobu, kdy jsem potřeboval peníze na bydlení. Zatím, dokud zdraví dovoluje, utrácím za druhou lásku - létání.Milano75 píše:plánuješ do budoucna nějakou ojetou alfu???
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host