
Snížení podvozku - pro a proti
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Snížení podvozku - pro a proti
Jojo na Palavu... 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7217
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení podvozku - pro a proti
no, že si někdo blbě nakonfiguruje odpružení podvozku je jeho mínus. decentní snížení ( do -30 mm) určitě ničemu nevadí. Já na takovém jezdím dnes a denně do práce a vlastně všude kam potřebuju a nemám problém. Pokud Ladin ví, že s tím nebude jezdit po polní cestě, tak proč by to lehce nesnížil? pokud se nechají klasické tlumiče a doplní se značkovými sníženými pružinami (Eibach např.) tak to určo nebude naškodu 
Snížení zdar

Snížení zdar

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Snížení podvozku - pro a proti
Hele ja s temahle autama jezdim na chatu, to je polnacka s vyjetyma kolejema, skrtaji tam seriovy auta... Jedu sice na 1 a 2, ale nikde jsem neskrtl ani s 164 (HR) ani s M3 (Eibach), ani s Deltou (Eibach)... I zena ma na kombiku Mpaket pera...
Takze jak psal Rades nekde nahore, je to o rukach 
Konec.


Konec.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7217
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení podvozku - pro a proti
o rukách a najeté stopě 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení podvozku - pro a proti
Takže jestli to dobře chápu, podle vás se dá stejná zatáčka projet na užší a vyšší gumě projet rychlejc než na širší a nižší protože je čitelnější? To mi fakt hlava nebere
Proč se teda na sportovní auta i na sportovní verze běžných aut dávají větší kola s nižším profilem? Určitě ne jen kvůli větším brzdám, vždyť i na velký kolo by šel natáhnout balon

Proč se teda na sportovní auta i na sportovní verze běžných aut dávají větší kola s nižším profilem? Určitě ne jen kvůli větším brzdám, vždyť i na velký kolo by šel natáhnout balon

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Snížení podvozku - pro a proti
Omfg... to je zas dedukce jak noha. Nic takového tu nikdo neřekl... 

- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení podvozku - pro a proti
A v tvém posledním příspěvku bylo co? Pořád píšeš o rozdílu v čitelnosti, a jak to na okruhu bude rychlejší a že je to ovladatelnější, tak proto jsem vydedukoval, že na těch užších asi můžu jezdit rychlejc
Rosso to vysvětlil, ale z pohledu závodních aut a za mokra, při zachování stejné šířky pneu, kdežto my se tu pořád bavíme o běžných autech i pneu z TP.

Rosso to vysvětlil, ale z pohledu závodních aut a za mokra, při zachování stejné šířky pneu, kdežto my se tu pořád bavíme o běžných autech i pneu z TP.
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Snížení podvozku - pro a proti
a beztak rip.al* ještě nerekl to podstatne. Je to V6 a de to po tecne ze zatáčky ven, bo je to tezke na predek! I na balónech!
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Re: Snížení podvozku - pro a proti
1, abys chytil na mokru rychleji akvaplaningrosso155 píše: Proč se teda na sportovní auta i na sportovní verze běžných aut dávají větší kola s nižším profilem?
2, aby ti to ustrelilo rychleji a vic necekane
3, abys byl na suchu trochu rychlejsi
4, lepe to vypada
5, vyrobce na tobe vydela extra prachy, bo za blbosti se plati nejvic
6, vyrobce na tobe vydela jeste jednou, kdyz to narves nekde nechtene do diry, bo nebude v prde.i jen pneumatika, ale i disk, kterej nebude jen vohlej ale hned i prasklej...
7, pokud posles auto do kytek a bude opravitelne, opet vyrobce vydela a pokud udelas totalku, pojistovna ti zaplati a ty si koupis u vyrobce dalsi

nejdulezitejsi jsou body 5-7, protoze vyrobce vi, ze zakaznik jede na bod 4......
je to takovy fake od vyrobce, neco jako 100oktanovy benzin do saciho motoru, slick50 do oleje atd.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Snížení podvozku - pro a proti

Jinak k tématu http://www.autickar.cz/clanek/chceme-zpatky-belobocky/ Bělobočky by tý 164 taky sekly

Re: Snížení podvozku - pro a proti


Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Snížení podvozku - pro a proti
Rosso: to co pises plati tak mozna pro nejake super-velke rafky ktere uz jsou na hrane tuzingu... kazde auto ma svuj idealni rozmer rafku a nejde rict ze mensi = lepsi.... Na Mondeu i Alfe GT stridam zimni 16 a letni 17 a ty letni 17 jsou pro obe auta optimalni.... pravda, na GT davam 215/50 misto 45 aby tam te gumy bylo o trosku vic....
povolene rafky na GT zacinaji na 15" (195/60) a to bys mi asi nedoporucil jako nejlepsi obuti ;-)
povolene rafky na GT zacinaji na 15" (195/60) a to bys mi asi nedoporucil jako nejlepsi obuti ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Snížení podvozku - pro a proti
Jinak jako u nás je další důvod nesnižování to, že Ježíšek donesl tohle. Asi se mu taky snížený auta nelíbí a proto se tam nedaj dostat bez nájezdů.
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení podvozku - pro a proti
Aha to sem nečekal, že pouhý komentář ke světlé výšce vozu vyšší střední třídy spustí takovou debatu
Mě to je vcelku fuk co Ládin se svým vozem udělá, ať ho třeba zapálí když mu to udělá radost, jen sem vyjádřil svůj názor (což je v dnešní eurospolečnosti asi nestydatost) na jeho úmysl. Od toho myslím diskusní fórum je.
Nicméně jsem si neuvědomil, že na tomto fóru se nachází úzká skupina členů jenž se považuje za jakousi "elitu" jejíž názory jsou jediné správné a ten kdo je tak smělý a dovolí si nesouhlasit nebo dokonce oponovat je automaticky považován za idiota. To byla zřejmě zásadní chyba.
Ti jenž si dovolili oponovat též a v podstatě podpořily můj názor si již jistě uvědomily jak strašné chyby se dopustily
Ale zpět k tématu, které tu vzniklo, nebudeme teď řešit konkrétní vůz, jedno jestly Ládinův nebo Venci z kolchozu.
Bavíme se tu o voze Alfa Romeo 164, tedy o komfortním voze vyšší střední třídy jehož posláním bylo vozit pasažéry v maximálním možném pohodlí na pravděpodobně dlouhých trasách, tak nějak to asi výrobce zamýšlel, myslím.
A tomuto cíli věnoval tisíce hodin projektování a testování, investoval miliardy lir než nakonec dosáhl požadovaného výsledku. A přitom stačilo aby přišel Venca z kolchozu, podíval se v tv na DTM a řekl takhle to bude nejlepší!
A teď mi někdo vysvětlete, jaký smysl má u takového vozu řešit jak rychle projede zatáčkou nebo proč ten sériový stav nějak zlepšovat (nebo si alespoň myslet, že tak činím) na úkor komfortu a cestovní pohody?
Pokud chci být nejrychlejší na okruhu tak si přece pořídím sportovní vůz a ne limuzínu. to je asi jako kdybych potřeboval vozit pět palet a koupil si na to kabriolet.

Mě to je vcelku fuk co Ládin se svým vozem udělá, ať ho třeba zapálí když mu to udělá radost, jen sem vyjádřil svůj názor (což je v dnešní eurospolečnosti asi nestydatost) na jeho úmysl. Od toho myslím diskusní fórum je.
Nicméně jsem si neuvědomil, že na tomto fóru se nachází úzká skupina členů jenž se považuje za jakousi "elitu" jejíž názory jsou jediné správné a ten kdo je tak smělý a dovolí si nesouhlasit nebo dokonce oponovat je automaticky považován za idiota. To byla zřejmě zásadní chyba.
Ti jenž si dovolili oponovat též a v podstatě podpořily můj názor si již jistě uvědomily jak strašné chyby se dopustily

Ale zpět k tématu, které tu vzniklo, nebudeme teď řešit konkrétní vůz, jedno jestly Ládinův nebo Venci z kolchozu.
Bavíme se tu o voze Alfa Romeo 164, tedy o komfortním voze vyšší střední třídy jehož posláním bylo vozit pasažéry v maximálním možném pohodlí na pravděpodobně dlouhých trasách, tak nějak to asi výrobce zamýšlel, myslím.
A tomuto cíli věnoval tisíce hodin projektování a testování, investoval miliardy lir než nakonec dosáhl požadovaného výsledku. A přitom stačilo aby přišel Venca z kolchozu, podíval se v tv na DTM a řekl takhle to bude nejlepší!
A teď mi někdo vysvětlete, jaký smysl má u takového vozu řešit jak rychle projede zatáčkou nebo proč ten sériový stav nějak zlepšovat (nebo si alespoň myslet, že tak činím) na úkor komfortu a cestovní pohody?
Pokud chci být nejrychlejší na okruhu tak si přece pořídím sportovní vůz a ne limuzínu. to je asi jako kdybych potřeboval vozit pět palet a koupil si na to kabriolet.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Snížení podvozku - pro a proti
Venca a jeho kolchoz*
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: Snížení podvozku - pro a proti
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Snížení podvozku - pro a proti
Za to byla tehdy zmrzlinahadXR píše:investoval miliardy lir.

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Snížení podvozku - pro a proti
Svého času jsem si za milion Lir kupoval zmrzlinu ... 

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení podvozku - pro a proti
Děkuji za potvrzení toho co jsem výše psal 

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Snížení podvozku - pro a proti
Yeah, but*
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Snížení podvozku - pro a proti
Dekuju za potvrzeni toho ze jsi ignorant a nerespektujes cizi nazory, a cpes porad dokola tu svou pravdu i kdyz o to nikdo nema zajem...hadXR píše:Děkuji za potvrzení toho co jsem výše psal

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení podvozku - pro a proti

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení podvozku - pro a proti
označení mě jako člena eurospolečnosti mi uráží možná víc než kdybys mi napsal že jsem K*O*K*O*T. Jelikož se považuju taky za součást elity* ale nezvládl jsem se zůčastnit kolchozní* schůze, posílám stejný pozdrav i od naší rodiny. A píšu i za tátu, kterýho v 55ti ještě záda nebolí a poslal Alfettu k zemi a na nižší profil pneu. To a samý čeká i 155. Táta taky koukal na DTM...


Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Snížení podvozku - pro a proti
"Jako co si dovolujete mě kritizovat za můj názor, to nemůžu napsat, co si myslim? Chtěl jsem jen říct, že vaše názory jsou úplně nahovno. Ať si dělá každý se svým autem co chce, ale můžete mi někdo vysvětlit, proč si s ním někdo chce něco dělat, když to v továrně udělali takhle? Abych to shrnul, vaše názory sou na ho...o."
AR 164 2.0 TS 8v
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Snížení podvozku - pro a proti
Zasekla gramodeska, nedostatek sebereflexe, syndrom "pravdu mam jen ja".
Navic moje alfy vzdycky dobre reprezentovaly, at staticky nebo na okruhu, on je vzdy jen dojebal. Takze kdo to tady dela spravne?

Navic moje alfy vzdycky dobre reprezentovaly, at staticky nebo na okruhu, on je vzdy jen dojebal. Takze kdo to tady dela spravne?

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host