
Připouštím, že ještě je tu jistá teoretická možnost, že máš auto dovezené z austrálie...

Dle tacho mi to ide 80km/h - 120km/h - 170km/h - 220km/h a patku som nezaradilSejny píše:Nicmoc jsem nepočital.... v tech doku přímo od alfy je uvedena rychlost všech verzí 75tek pro každý kvalt při 1000ot/min.![]()
Připouštím, že ještě je tu jistá teoretická možnost, že máš auto dovezené z austrálie...pro australský trh se opravdu dělaly s převodovým poměrem, který těch 220km/h na čtverku dá. Nicméně nevim zda to je výhoda... zase to zabíjí akceleraci. Zajímavý je, že zároveň mají odost kratší jedničku.
dit je to amerikaRV147 píše:Pěkná, jenom mi nějak nesedí ty potahy.
Kůrkyn píše:n ařemenici jsou dvě rysky, takže radši strč do prvního válce nějakou tyčku a zjisti si přesně horní úvrať.
Stejně jsi masér, že si necháš zkontrolovat rozvody přes forum.
Ono zralo olej i pred tymSejny píše:Modli se ať po té tvojí akci nejsou připečené kroužkyKamošovi vyvřela vectraB.... těsnění to ustálo, ale od té doby auto žere olej.... a to hodně.
Neviem, ten typek, ktory mi to robi, vravi, ze toto je bezna vec, ked sa po prehriati hlava skruti, tak sa len z nej zobere, aby sa zarovnala, vymeni tesnenie a vsetko bezproblemov... Ono mazat maze tu vacku, aj ulozenie, sice je tam vyssia teplota ale kratkodobo to asi tolko nevadi. Povedal mi, ze malokedy sa skruti aj blok od teploty, ale zarovnavanie hlavy je u neho bezne a vraj nema ziadne ine VELKE nasledky...Sejny píše:Stejnak by mě zajímalo.... když je zkroucená hlava a natolik že se musí brousit o 0.25mm tak co ta to říká ostatek? Tím myslím hlavně kluzné uložení vačky.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host