
zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
když přemejšlíš jestli dát 10k+ za odladěnej soft na konkrétní motor, nebo za polovinu věřit nějakýmu českýmu mágovi, kterej fon vok něco tuhle přidá, támhle ubere a zaleje to bez toho aniž by věděl co se v motoru (kterje vidí navíc poprvý v životě) opravdu děje benzínem, a ještěti řekne že z 220 udělal 240PS tak prosím... 

AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
Já přece nic takovýho nepsal a už vůbec si to nemyslím
Jen říkám že kdybych měl tuhle sumu tak raději investuji do Q2ky a třeba si udělám výlet do holandska pro čip od squadry 


Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
Zlatý karburátory, vyházet takový nesmysly jako katalizátory a elektronika
Jenom mě nebijte, jsem stará škola
.


Alfa romeo GTV6
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
Ještě bych měl dotaz ohledně setrvačníku, je tady psáno že GTA má jednohmotu o váze kolem 8kg. 3,0 má dvouhmotu ale nenašel jsem info kolik váží? A jestli to je nějaké drastické číslo, tak zda je možná výměna za jednohmotu z GTA? 

Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
výměna samo jde. Dvouhmota by měla mít 14 kg
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
Což už je docela rozdíl. Na 3,0 stojí 15t. Zkusím najít co stojí na 3,2. Nebo takhle, je stejný pro motor 3,2 obecně tedy i do GT,GTV,166 nebo jen pro 156GTA a 147GTA?
Edit: Tak jsem si to dohledal podle EPERu, jenom 147 a 156GTA mají tu jednohmotu a to číslo 60676595. Ale docela mě zaráží cena u všech setrvačníků kolem 10000Kč. Může se mi někdo juknout do aktuálního EPERu jestli ta cena souhlasí? Já koukal jen na ten sterý přes internet.
Edit: Tak jsem si to dohledal podle EPERu, jenom 147 a 156GTA mají tu jednohmotu a to číslo 60676595. Ale docela mě zaráží cena u všech setrvačníků kolem 10000Kč. Může se mi někdo juknout do aktuálního EPERu jestli ta cena souhlasí? Já koukal jen na ten sterý přes internet.
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
cena se moc měnit nebude, bude dost podobná, ale spíš dražší. Jinak GT 3.2 má taky jednohmotu
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
Rel.84 - 10950,-. Jinak po vymene dvouhmoty za jednohmotu je dobre nechat celou sestavu kliky, remenice a setrvaku, (spolu se zavazimi za pisty a ojnice) vyvazit.
Alfa Romeo Perfection
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
rovnou je dobrý dát i řemenici novou (ideálně 1 dílnou, kopii vyrobenou dle originálu..)... stará, po 15 letech nebude v TOP stavu, resp. nemusíš to odhalit a po půl roce začne šmajdat...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
Jaký je prosím rozdíl v motorech u GT a 147GTA ? Je to jen nastavení jednotky nebo i jiné železo? Díky
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
v zahraničí se o tom vedly diskuze podložený inspekcí rozebranejch motorů a závěr je, že je to pouze marketing... přestože na papíře je údajně jiná komprese (dle eperu jsou ale vnitřní díly motoru -písty, hlavy stejný)
viz naměřený hodnoty některých GT a některých GTA... (koukni třeba k supersprintu co naměřily, nebo squadra tuning, či rv corse)...
viz naměřený hodnoty některých GT a některých GTA... (koukni třeba k supersprintu co naměřily, nebo squadra tuning, či rv corse)...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
Jo teď koukám, že na squadra tuning píšou, že GTA má mít kompresní poměr 10,5:1 a GT 10:1 ikdyž nenašli žádnou změnu v dílech motoru, ale ten jejich chip je docela zajímavý, sice 10k, ale když to funguje a mají pozitivní ohlasy, že chování motoru je znatelně lepší, tak to stojí za úvahu.
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
squadra chip mam na 2.5 společně s 3l trubkama a je to jeden z nejlepších SW co jsem měl..to ti v čr nikdo od stolu, nebo na parkáči u tesca nevypálí...
nejde o nárust, ale o chování motoru a to je lepší.. .. Stephan ví co dělá ...
kdo hlásá vyšší nárusty má to většinou spojený se supporting mods, nebo prostě kecá ..(většina nalejvačů, co třeba disponujou i brzdou, ale měřej před/po a vývoj mapy probíhá naslepo bez online diag. motoru za chodu. stylem přidáme 3°předstihu všude a zalejeme to benzínem = ano výkon je trochu nahoře.. ..)
nejde o nárust, ale o chování motoru a to je lepší.. .. Stephan ví co dělá ...
kdo hlásá vyšší nárusty má to většinou spojený se supporting mods, nebo prostě kecá ..(většina nalejvačů, co třeba disponujou i brzdou, ale měřej před/po a vývoj mapy probíhá naslepo bez online diag. motoru za chodu. stylem přidáme 3°předstihu všude a zalejeme to benzínem = ano výkon je trochu nahoře.. ..)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti