Příspěvek
od rossogtv » 18.5.2015, pon 11:05
Kůrkyn píše:hele neni to tak úplně pravda, záleží na poloměru a rychlosti. V malým poloměru a nízké rychlosti (vracečka, vingl cca do 50 km/h) se to chová trochu nedotáčivě, ale zas ne tak, aby se to nedalo korigovat lehkým ubráním plynu. A když se to urve, tak to auto dá dobře vědět a pořád je rezerva na vykrytí. Pokud s tím teda nejede magor.
Ve vyšší rychlosti a táhlých zatáčkách se s tím dá jet na hranici smyku (na suché silnici), protože začínající utrhávání zadní nápravy je pěkně cítit v sedačce a je i slyšet. Právě že v takové situaci se to chová spíš přetáčivě a velice se dobře se auto ovládá jen volantem bez ubrání plynu. Záleží i na množství paliva v nádrži. S plnou nádrží se s tím dá blbnout trochu víc. To samé, když je v autě spolujezdec - pak se to chová taky jinak, hlavě v pravých a levých zatáčkách.
Platí pro V6 turbo s novým seriovým podvozkem, správnými origo koly a obutím...
no ja zatim, co jsem vjel v predokolkach do zatacky pilu, a pridal v zatacce plyn, vsechny jeli rovne, cim vyssi vykon, tim to bylo horsi, ale dela to i "lehky" TS. Nejlepsi na takove testovani je 1. zatacka na okruhu v Brne

AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk