potřebuji doopravdy rady od zkušených profesionálů , takže : již delší dobu cca týden, bojuji se svou láskou 147 před FL 1.6 TS 88kw s následujícím problémem : Diagnostika - U1706 : Takže podle posledních informací prý má můj vůz až 8 řídících jednotek, které jsou propojeny příslušnou kabeláží ( elektroinstalace vozidla ). V této kabeláži jsou navíc přidány 2 dráty, které zastávají funkci diagnostiky a výsledky shromažďují do body-computeru. To znamená že první kabel vyšle signál celým autem a přes všechna el. zařízení a druhý čeká na takzvanou odezvu podle které v závislosti na poklesu napětí a odporu v síti vyhodnocuje závady. V momentě kdy je na některém z těchto kabelů problém, hlásí to závadu příslušného typu.Tohle celé se nazývá CAN BUS sběrnice. Pak se může stát to co se stalo třeba mě, že se auto přepne do nouzového režimu nebo se rozsvítí kontrolka motoru... Tak tomuhle se říká " UCPÁNÍ KABELU" (údajně) v řeči autoelektrikářů. Opravuje se to tak, že je nutné sehnat schéma podrobné elektroinstalace vozu a podle diagnostiky najít každou ŘJ a proměřit příslušné PINY a až se závada najde, tak kabel překlenout...Projevuje se to tak ,že špatně startuje, že se třeba rozsvítí porucha motoru , spadne ukazatel teploty vody , nebo stavu paliva ,ovládání topení se zresetuje (vypne moje nastavení a dá nové samo) , apod... otřesy , voda,teplo atd.. nic z toho na to nemá vliv.
po čem jít ?
