Teda až na tu spotřebu, pořád jezdim za devět, ale to je holt rukama

To bych rád. O víkendu to napojím na počítač a proměřím všechno možný. Každopádně by bylo super, kdyby se někdo našel a 2.4jtdm a prohodil si se mnou na chvíli váhu vzduchu. Bydlím v Praze Modřanech.pedro m píše:zkus si s nekym prohodit vahu
Tak další posun v mém případu. Byl jsem v Autoscanu. Už cestou to začalo padat do nouzáku při vysokých otáčkách. Při diagnostice to už padalo do nouzáku dříve a dříve a navíc se na palubce nic nerosvítí. Nic se nerosvítí, protože je to dle autoscanu sw úpravou pro odstranění dpf, kdy Čendlerova úprava vypne i jiné věci než dpf a vypne i to aby se na palubce neukazovala chyba. Takže autoscan nemohl provést řádnou diagnostiku!!! Co se vyčetlo: málo vzduchu x málo paliva x malý tlak, tlak paliva vpořádku. - co to ale způsobuje?Lukyman píše:Tak jsem vyměnil čidlo tlaku sání za origo Bosch. Drobné zlepšení tam je. Pružné zrychlení pod 2t ot/min je pořád mrtvé. Mezi 3-4 t otač/min to jede naopak docela dobře. Teď prozměnu podle grafu tlačí turbo kolem 4 tisíc přes 2 bary (2,117). Není to už moc? Už to asi vzdávám a objednám se na diagnostiku do autoscanu, ať se na to pořádně podívají. Jezdit se s tím teď dá slušně, jen předjíždění bez podřazení je o hubu. Napadá mě totiž už jen turbo (nic jinýho už tam není), ale turbo tlačí, tak nevím.
http://www.imagenarium.eu/image/20991.html
http://www.imagenarium.eu/image/20992.html
http://www.imagenarium.eu/image/20993.html
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host