Ve vysledku je to docela jednoduche. Volant se prehodi uplne normalne, zadne extra kabely nebo tak neco. Akorat aby fungovaly padla, je potreba prehodit i onen plast s elektronikou kolem paky razeni za verzi z auta kde volant s padly byl, protoze prave tam se skryva elektronika, ktera cte signaly z padel. Prakticky vse i s obrazky je sepsano zde: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159 ... 259?page=1
Jedine co jsem zatim nezjistil, jestli je potreba mit multifunkcni volant nebo staci klasicky.
Vymena volantu za multifunkcny
Re: Vymena volantu za multifunkcny
Alfa Romeo 159 Ti Sportwagon, 2,4JTDm, Qtronic (EGR off, DPF off by Cendler, powerbox by Novitec)
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
Re: Vymena volantu za multifunkcny
Ahoj mám dotaz. Nefungují mi tlačítka na volantu. Když rozsvítím světla tak ty tlačítka svítí velmi slabě to znamená že jsou zřejmě zapojený ale nedělají vůbec nic. Nevíte kde by mohl být problém? Vidím Blue & Mě ale nemůžu se připojit protože tlačítka nereagují.. díky moc za rady 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti