Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
myslím že to je jen pomalý rozjezd výroby.... 100 tisíc ročně je navíc plánovaných až po zahájení prodeje na všech trzích.... a v USA se Giulia ještě neprodává (je asi možné už objednat QV, ale jinak nic....). Ten náběh je prostě pomalý, bývá to tak i u jiných modelů, ostatně je to vidět i přímo na těch odkazech třeba u F500X atd.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
žeby?
AR_159sw_1,9_JTDm_110KW__2006_dpfOFFegrOFFswirlOFF___powered_by_ALFATUNING.sk
(moje prvé)
(moje prvé)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Když jsem projel google, abych našel podrobnosti (až jak hodně je to fotomontáž), tak jsem našel akorát tohle
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tohle je fotomontaz...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To je foto pro marketingové oddělení,
že se na prodejnách nestačí ani ohřát a hned jsou prodané.
že se na prodejnách nestačí ani ohřát a hned jsou prodané.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Veloce moc pěkný ... tak za tři roky snad ...
Když už jsou u těch tradičních verzí, tak by mohli vypustit GTA s atmosférou šestihrnkem
Když už jsou u těch tradičních verzí, tak by mohli vypustit GTA s atmosférou šestihrnkem
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7001
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
nevíte jak je to s označením Q4? Jestli to odprodali Audině nebo se dohodli, že to budou používat oba výrobci? Vím, že vyšel článek někde na autoforum.cz nebo někde, že to právě prodali, ale tak jestli to zas nebyla nějaká kachna
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
pokial si dobre pamatam tak sa dohodli ze to mozu pouzivat obe znacky
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
dufulus: Já jsem furt přesvědčenej, že SW bude..
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak nevím jak to pánové chtějí dělat... Dneska jsem dostal kalkulaci na Veloce 2,2 280 CV, dostal jsem i slevu, protože už jsem tam pár aut bral. Ani nemá smysl zkoušet brát třeba Super 200 CV, protože s rozumnou výbavou jsou ty ceny dost blízký. No a vyšla mi splátka přes 20t bez daně (varianta A = 21t, varianta B = 26t bez DPH)! Kolega z práce řeší teď Passata za osm, kamarád nasál 320d v nějakým sport paketu za asi 15t a nový Céčko vyjde na 12t měsíčně. A Giulia, ať je jaká je, vychází 3x tolik co prassat? To je prostě úlet jako hovado. Celá ta politika, že teď se musí na těch autech vydělávat a pak už míň, je úplně špatně. VW a Mercedes ty auta sponzorujou (Alfa taky, ale jen diesel a stejně jsme na 13,5t/měs) právě proto, aby se ty prodeje rozjely, aby se to auto chytlo a ne tohle... jsem z toho fakt otrávenej, hodně
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
myslíš dvoulitr benzín? jinak co se operáku týče tak nevím, ale co jsem si nechal poslat nabídku za hotové tak tam ty ceny byly relativně slušné.....Michaltalbot píše:Dneska jsem dostal kalkulaci na Veloce 2,2 280 CV
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jj sorry, 2,0... No jenže to Ti to auto zůstane. Já ho v podstatě vůbec nepotřebuju, najedu do tisíce měsíčně, takže pro mě ideál rok, dva se povozit, udělat si radost a pak něco jinýho. Ale "zahodit" za to půl míče jen tak, to je nesmysl z principu.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ono bylo dlouhou dobu na Passata u vwfs 0% úročení nebo servis na 3 roky, MB a snad i BMW mělo něco podobného, MB dává(l) snad servis na 200tis... on je problém sehnat slušnou skladovku Passata, protože to firmy vykupují kvůli končícímu roku a někteří prodejci nemají už ani předváděčky...
pro firmy je Giulia ještě problematická v tom, že když už ji někdo nevnímá jako potencionálně problematické auto, tak ten zbytek exkluzivity je pro ni ještě větší přítěž (v ČR) - Superb a Passat je vnímán jako určitý strop pro firemní auto, které neurazí u zákazníka a jsou vnímány jako takový standard pro učité firemní postavení... Giulia už provokuje a prostě není přípustná... už jsem zažil, že když člověk přijel na jednání v Audi nebo něčem podobném, tak padaly narážky, že třeba proto jste tak drazí? V Německu nebo Rakousku je takové auto znakem úspěšné firmy a kvalitního obchodního partnera, v ČR je to přesně naopak... Proto jsou třeba firmy, kde je flotila bílých Octavií LaK - nesmí na první pohled urazit...
pro firmy je Giulia ještě problematická v tom, že když už ji někdo nevnímá jako potencionálně problematické auto, tak ten zbytek exkluzivity je pro ni ještě větší přítěž (v ČR) - Superb a Passat je vnímán jako určitý strop pro firemní auto, které neurazí u zákazníka a jsou vnímány jako takový standard pro učité firemní postavení... Giulia už provokuje a prostě není přípustná... už jsem zažil, že když člověk přijel na jednání v Audi nebo něčem podobném, tak padaly narážky, že třeba proto jste tak drazí? V Německu nebo Rakousku je takové auto znakem úspěšné firmy a kvalitního obchodního partnera, v ČR je to přesně naopak... Proto jsou třeba firmy, kde je flotila bílých Octavií LaK - nesmí na první pohled urazit...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
jo jo, taky jezdím Fordem a Škodovkou hádat se o drobné....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tohle je v ČR no, trapný. Já už nad sebou nikoho nemám, mě do toho nemá kdo kecat naštěstí. Ale furt ten prassat je auto za třeba 850t a ta Giu za 1.050 bez daně, takže ten rozdíl v ceně vs. splátce je nepoměrnej. Je to proto, že ten VW a MB tyhle věci dotuje, aby to pomohlo prodeji. Alfa čeká na prodeje a pak se uvidí, ale to je špatně. Se to pak zase bude prodávat až to bude ve výprodeji, ale to bude pozdě, renomé značky bude zase jenom ve větší perdeli... A další věc jsou ty nesmyslný tabulky zůstatkový hodnoty, to je další aspekt. Pětiletá 159 furt stojí 250 - 270t, zatímco tříletá Octa se 150tkm jde do bazaru za 240t...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kamarád co má stavební firmu dával před pár týdny do prodeje služební Octavii 1.9 PD rv2010. Potutelně jsem se usmíval, když jí sdílel na facebooku za 200tisíc. Do týdne byla pryč Vzal místo ní na operák nový Mondeo s plné polní za 8 měsíčně.
V ČR Alfě pšenka nikdy nepokvete. Běžný občan na ní nemá, v hospodě to je jen Fiat, a movitý jedinec se chce ukazovat v Audi/BMW/MB, popřípadně v nějakém tom moderním Hindustanu.
V ČR Alfě pšenka nikdy nepokvete. Běžný občan na ní nemá, v hospodě to je jen Fiat, a movitý jedinec se chce ukazovat v Audi/BMW/MB, popřípadně v nějakém tom moderním Hindustanu.
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Já vidim zásadní chybu někde mezi fabrikou - importem - leasingovkama, protoze zase o tolik vic to auto nestojí, aby byla splátka o tolik dražší. Když si vezmu nový Ečko, tak mě vyjde o 10t levněji, to je přece na hlavu...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To si hledal operativní leasing? Jestli jo tak je to situace stejná jako třeba u Subaru. Nejde se divit, protože s počtama prodaných kusů to je pro leasingovky nezajímavý. Při počtu Passatů a Mondeí který přes ně projdou mají neskutečný slevy. Někde jsem viděl, že na Mondea mají přes třicet procent slevy. Další věcí je cena servisu a servisní intervaly. Takže operák má cenu jen na nějakou masovku. Třeba zmíněný Mondeo vychází velmi zajímavě.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ano, chci to auto na rok, max dva a pak jiný, třeba bude facelift, nebo jiný nový model a chci to dát do firmy. Ty návrhy jsou bez servisu, bez nadstandardu a bez pneu (těch mám na skladě 100t ks ), návrh s full servisem bych snad ani nechtěl vidět... ale třeba to Céčko za 12t nebo Ečko za 15t ho ve splátce má, což je ještě víc tristní
To co popisuješ je bohužel běžný a nejrozšířenější přístup, proto nás obklopují samé oktávky, passaty, focusy apod., ale pokud se z téhle šedi chceme vymanit, je tento přístup zcela chybný! A Alfa by měla chtít s tím něco dělat... Kdyby se takhle pasivně choval vw group, tak by se nikdy neprodával tak jak se prodává, protože zcela objektivně, samotné jeho výrobky, už od dob Brouka, přes 70. a 80. léta až po dnes, stojí za houby. Jenže mají dobrou obchodní strategii, marketing a cenovou politiku. Je to totiž uzavřené kolečko: je to drahé protože se toho prodává málo - prodává se toho málo, protože je to drahé - a tak furt dokola a není z toho cesta ven. Pro tu leasingovku je to teoreticky produkt jako produkt, důležitá je jen jeho hodnota a reálně sleva na leasingu, jako službě, není to co by dramaticky snížilo splátku. A pokud s Alfou nechce žádná leasingovka efektivně spolupracovat, tak ať si založí vlastní leasingovej produkt. Bavím se o tom, že fabrika/importér prostě dotuje cenu některých modelů, tím se rozpumpuje prodej a následně, když se vytvoří poptávka, tak se může dotování omezovat resp. nahradit výše zisku objemem prodeje. Každýmu logicky smýšlejícímu člověku je přece jasný jaké to má souvislosti. Auta začnou jezdit ve firmách = začnou být vidět = začnou je kupovat i další firmy = i běžnej kupující začne přemýšlet o jejich koupi = prodeje porostou, zisky na servise porostou, na prodeji ND... atd. A není pravda, že českej trh není důležitej, ono to určitou mírou platí ve všech zemích podobně.
To co popisuješ je bohužel běžný a nejrozšířenější přístup, proto nás obklopují samé oktávky, passaty, focusy apod., ale pokud se z téhle šedi chceme vymanit, je tento přístup zcela chybný! A Alfa by měla chtít s tím něco dělat... Kdyby se takhle pasivně choval vw group, tak by se nikdy neprodával tak jak se prodává, protože zcela objektivně, samotné jeho výrobky, už od dob Brouka, přes 70. a 80. léta až po dnes, stojí za houby. Jenže mají dobrou obchodní strategii, marketing a cenovou politiku. Je to totiž uzavřené kolečko: je to drahé protože se toho prodává málo - prodává se toho málo, protože je to drahé - a tak furt dokola a není z toho cesta ven. Pro tu leasingovku je to teoreticky produkt jako produkt, důležitá je jen jeho hodnota a reálně sleva na leasingu, jako službě, není to co by dramaticky snížilo splátku. A pokud s Alfou nechce žádná leasingovka efektivně spolupracovat, tak ať si založí vlastní leasingovej produkt. Bavím se o tom, že fabrika/importér prostě dotuje cenu některých modelů, tím se rozpumpuje prodej a následně, když se vytvoří poptávka, tak se může dotování omezovat resp. nahradit výše zisku objemem prodeje. Každýmu logicky smýšlejícímu člověku je přece jasný jaké to má souvislosti. Auta začnou jezdit ve firmách = začnou být vidět = začnou je kupovat i další firmy = i běžnej kupující začne přemýšlet o jejich koupi = prodeje porostou, zisky na servise porostou, na prodeji ND... atd. A není pravda, že českej trh není důležitej, ono to určitou mírou platí ve všech zemích podobně.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Michaltalbot, tak si to tak pročítám a vidím, že tady máme nového marketingového ředitel.
Pošli si CV do AR, třeba tě vezmou?
Pošli si CV do AR, třeba tě vezmou?
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Hm, tak Tobě je to možná jedno, resp. se nad tím maximálně pobavíš, mě to ale mrzí a obávám se toho, že za pár let si na moje slova vzpomeneš a ten úsměv Ti zhořkne, protože takhle se Alfa fakt ze dna nezvedne.
PS: nastoupit do Alfy? Možná hezký, ale práci pro zábavu jsem dělal před 15ti lety, teď už preferuju bankovky, takže ne, díky...
PPS: já jsem totiž něco podobnýho zažil v Bridgestone. Když byl marketshare 7%, tak české zastoupení žádalo podporu na reklamu. Odpověď byla taková, že až bude podíl na trhu 10% tak ano (přesně stejná obrácená taktika), dnes je marketshare kolem 2% a ta značka je v ČR prakticky mrtvá, nikdo jí nezná, nikdo jí nežádá. Nechci aby takhle dopadla i Alfa.
PS: nastoupit do Alfy? Možná hezký, ale práci pro zábavu jsem dělal před 15ti lety, teď už preferuju bankovky, takže ne, díky...
PPS: já jsem totiž něco podobnýho zažil v Bridgestone. Když byl marketshare 7%, tak české zastoupení žádalo podporu na reklamu. Odpověď byla taková, že až bude podíl na trhu 10% tak ano (přesně stejná obrácená taktika), dnes je marketshare kolem 2% a ta značka je v ČR prakticky mrtvá, nikdo jí nezná, nikdo jí nežádá. Nechci aby takhle dopadla i Alfa.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Samozrejme. Pretože celému Bridgestonu a tak isto aj Alfe je nejaké Slovensko alebo Česko u
Či u nás predá o 100ks ročne viac alebo menej je im úplne jedno, tlačia na iné trhy (nie "trhy"). Verím, že v Nemecku, Taliansku, UK, apod je situácia úplne iná.
Či u nás predá o 100ks ročne viac alebo menej je im úplne jedno, tlačia na iné trhy (nie "trhy"). Verím, že v Nemecku, Taliansku, UK, apod je situácia úplne iná.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti