Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18606
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 3.10.2016, pon 17:59

myslím že to je jen pomalý rozjezd výroby.... 100 tisíc ročně je navíc plánovaných až po zahájení prodeje na všech trzích.... a v USA se Giulia ještě neprodává (je asi možné už objednat QV, ale jinak nic....). Ten náběh je prostě pomalý, bývá to tak i u jiných modelů, ostatně je to vidět i přímo na těch odkazech třeba u F500X atd.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

dufulus
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 241
Registrován: 30.5.2012, stř 09:59
Bydliště: Topoľčany

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od dufulus » 4.10.2016, úte 11:43

žeby?
Přílohy
giu SW.jpg
AR_159sw_1,9_JTDm_110KW__2006_dpfOFFegrOFFswirlOFF___powered_by_ALFATUNING.sk
(moje prvé)

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4035
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Adamsquare » 4.10.2016, úte 14:49

Když jsem projel google, abych našel podrobnosti (až jak hodně je to fotomontáž), tak jsem našel akorát tohle :D
Obrázek
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 4.10.2016, úte 14:52

Tohle je fotomontaz... :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2225
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mcernoch » 5.10.2016, stř 08:28

To je foto pro marketingové oddělení,
že se na prodejnách nestačí ani ohřát a hned jsou prodané. :smt044 :smt044 :smt044
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Dix

Příspěvky: 53
Registrován: 28.9.2009, pon 21:42

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Dix » 5.10.2016, stř 15:07


petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 5.10.2016, stř 15:57

Veloce moc pěkný ... tak za tři roky snad ...
Když už jsou u těch tradičních verzí, tak by mohli vypustit GTA s atmosférou šestihrnkem :D

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7001
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 5.10.2016, stř 20:36

nevíte jak je to s označením Q4? Jestli to odprodali Audině nebo se dohodli, že to budou používat oba výrobci? Vím, že vyšel článek někde na autoforum.cz nebo někde, že to právě prodali, ale tak jestli to zas nebyla nějaká kachna :smt102
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 5.10.2016, stř 20:58


olis
Nováček

Příspěvky: 144
Registrován: 17.10.2014, pát 17:14

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od olis » 6.10.2016, čtv 00:36

pokial si dobre pamatam tak sa dohodli ze to mozu pouzivat obe znacky

qpkqkma
Pozorovatel

Příspěvky: 448
Registrován: 23.11.2015, pon 13:23
Bydliště: Žilina - SK

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od qpkqkma » 6.10.2016, čtv 22:20

To už neni take zle, či ? http://www.autobazar.sk/12349558/alfa-r ... l-150k-mt/

aj keď len 150k
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1622
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od sunic » 6.10.2016, čtv 23:07

dufulus: Já jsem furt přesvědčenej, že SW bude..
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 11.10.2016, úte 18:09

Tak nevím jak to pánové chtějí dělat... Dneska jsem dostal kalkulaci na Veloce 2,2 280 CV, dostal jsem i slevu, protože už jsem tam pár aut bral. Ani nemá smysl zkoušet brát třeba Super 200 CV, protože s rozumnou výbavou jsou ty ceny dost blízký. No a vyšla mi splátka přes 20t bez daně (varianta A = 21t, varianta B = 26t bez DPH)! Kolega z práce řeší teď Passata za osm, kamarád nasál 320d v nějakým sport paketu za asi 15t a nový Céčko vyjde na 12t měsíčně. A Giulia, ať je jaká je, vychází 3x tolik co prassat? To je prostě úlet jako hovado. Celá ta politika, že teď se musí na těch autech vydělávat a pak už míň, je úplně špatně. VW a Mercedes ty auta sponzorujou (Alfa taky, ale jen diesel a stejně jsme na 13,5t/měs) právě proto, aby se ty prodeje rozjely, aby se to auto chytlo a ne tohle... jsem z toho fakt otrávenej, hodně :roll: :(
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18606
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 11.10.2016, úte 19:09

Michaltalbot píše:Dneska jsem dostal kalkulaci na Veloce 2,2 280 CV
myslíš dvoulitr benzín? jinak co se operáku týče tak nevím, ale co jsem si nechal poslat nabídku za hotové tak tam ty ceny byly relativně slušné.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 11.10.2016, úte 19:20

Jj sorry, 2,0... No jenže to Ti to auto zůstane. Já ho v podstatě vůbec nepotřebuju, najedu do tisíce měsíčně, takže pro mě ideál rok, dva se povozit, udělat si radost a pak něco jinýho. Ale "zahodit" za to půl míče jen tak, to je nesmysl z principu.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 11.10.2016, úte 19:25

ono bylo dlouhou dobu na Passata u vwfs 0% úročení nebo servis na 3 roky, MB a snad i BMW mělo něco podobného, MB dává(l) snad servis na 200tis... on je problém sehnat slušnou skladovku Passata, protože to firmy vykupují kvůli končícímu roku a někteří prodejci nemají už ani předváděčky...

pro firmy je Giulia ještě problematická v tom, že když už ji někdo nevnímá jako potencionálně problematické auto, tak ten zbytek exkluzivity je pro ni ještě větší přítěž (v ČR) - Superb a Passat je vnímán jako určitý strop pro firemní auto, které neurazí u zákazníka a jsou vnímány jako takový standard pro učité firemní postavení... Giulia už provokuje a prostě není přípustná... už jsem zažil, že když člověk přijel na jednání v Audi nebo něčem podobném, tak padaly narážky, že třeba proto jste tak drazí? V Německu nebo Rakousku je takové auto znakem úspěšné firmy a kvalitního obchodního partnera, v ČR je to přesně naopak... Proto jsou třeba firmy, kde je flotila bílých Octavií LaK - nesmí na první pohled urazit...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18606
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 11.10.2016, úte 19:29

jo jo, taky jezdím Fordem a Škodovkou hádat se o drobné.... :smt098
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 11.10.2016, úte 19:34

Tohle je v ČR no, trapný. Já už nad sebou nikoho nemám, mě do toho nemá kdo kecat naštěstí. Ale furt ten prassat je auto za třeba 850t a ta Giu za 1.050 bez daně, takže ten rozdíl v ceně vs. splátce je nepoměrnej. Je to proto, že ten VW a MB tyhle věci dotuje, aby to pomohlo prodeji. Alfa čeká na prodeje a pak se uvidí, ale to je špatně. Se to pak zase bude prodávat až to bude ve výprodeji, ale to bude pozdě, renomé značky bude zase jenom ve větší perdeli... :( A další věc jsou ty nesmyslný tabulky zůstatkový hodnoty, to je další aspekt. Pětiletá 159 furt stojí 250 - 270t, zatímco tříletá Octa se 150tkm jde do bazaru za 240t...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4035
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Adamsquare » 11.10.2016, úte 21:56

Kamarád co má stavební firmu dával před pár týdny do prodeje služební Octavii 1.9 PD rv2010. Potutelně jsem se usmíval, když jí sdílel na facebooku za 200tisíc. Do týdne byla pryč :smt118 Vzal místo ní na operák nový Mondeo s plné polní za 8 měsíčně.

V ČR Alfě pšenka nikdy nepokvete. Běžný občan na ní nemá, v hospodě to je jen Fiat, a movitý jedinec se chce ukazovat v Audi/BMW/MB, popřípadně v nějakém tom moderním Hindustanu.
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 11.10.2016, úte 22:40

Já vidim zásadní chybu někde mezi fabrikou - importem - leasingovkama, protoze zase o tolik vic to auto nestojí, aby byla splátka o tolik dražší. Když si vezmu nový Ečko, tak mě vyjde o 10t levněji, to je přece na hlavu...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8493
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 12.10.2016, stř 01:12

To si hledal operativní leasing? Jestli jo tak je to situace stejná jako třeba u Subaru. Nejde se divit, protože s počtama prodaných kusů to je pro leasingovky nezajímavý. Při počtu Passatů a Mondeí který přes ně projdou mají neskutečný slevy. Někde jsem viděl, že na Mondea mají přes třicet procent slevy. Další věcí je cena servisu a servisní intervaly. Takže operák má cenu jen na nějakou masovku. Třeba zmíněný Mondeo vychází velmi zajímavě.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 12.10.2016, stř 08:43

Ano, chci to auto na rok, max dva a pak jiný, třeba bude facelift, nebo jiný nový model a chci to dát do firmy. Ty návrhy jsou bez servisu, bez nadstandardu a bez pneu (těch mám na skladě 100t ks :D ), návrh s full servisem bych snad ani nechtěl vidět... ale třeba to Céčko za 12t nebo Ečko za 15t ho ve splátce má, což je ještě víc tristní :(
To co popisuješ je bohužel běžný a nejrozšířenější přístup, proto nás obklopují samé oktávky, passaty, focusy apod., ale pokud se z téhle šedi chceme vymanit, je tento přístup zcela chybný! A Alfa by měla chtít s tím něco dělat... Kdyby se takhle pasivně choval vw group, tak by se nikdy neprodával tak jak se prodává, protože zcela objektivně, samotné jeho výrobky, už od dob Brouka, přes 70. a 80. léta až po dnes, stojí za houby. Jenže mají dobrou obchodní strategii, marketing a cenovou politiku. Je to totiž uzavřené kolečko: je to drahé protože se toho prodává málo - prodává se toho málo, protože je to drahé - a tak furt dokola a není z toho cesta ven. Pro tu leasingovku je to teoreticky produkt jako produkt, důležitá je jen jeho hodnota a reálně sleva na leasingu, jako službě, není to co by dramaticky snížilo splátku. A pokud s Alfou nechce žádná leasingovka efektivně spolupracovat, tak ať si založí vlastní leasingovej produkt. Bavím se o tom, že fabrika/importér prostě dotuje cenu některých modelů, tím se rozpumpuje prodej a následně, když se vytvoří poptávka, tak se může dotování omezovat resp. nahradit výše zisku objemem prodeje. Každýmu logicky smýšlejícímu člověku je přece jasný jaké to má souvislosti. Auta začnou jezdit ve firmách = začnou být vidět = začnou je kupovat i další firmy = i běžnej kupující začne přemýšlet o jejich koupi = prodeje porostou, zisky na servise porostou, na prodeji ND... atd. A není pravda, že českej trh není důležitej, ono to určitou mírou platí ve všech zemích podobně.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2225
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mcernoch » 12.10.2016, stř 13:08

Michaltalbot, tak si to tak pročítám a vidím, že tady máme nového marketingového ředitel.
Pošli si CV do AR, třeba tě vezmou?
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 12.10.2016, stř 13:40

Hm, tak Tobě je to možná jedno, resp. se nad tím maximálně pobavíš, mě to ale mrzí a obávám se toho, že za pár let si na moje slova vzpomeneš a ten úsměv Ti zhořkne, protože takhle se Alfa fakt ze dna nezvedne.

PS: nastoupit do Alfy? Možná hezký, ale práci pro zábavu jsem dělal před 15ti lety, teď už preferuju bankovky, takže ne, díky...

PPS: já jsem totiž něco podobnýho zažil v Bridgestone. Když byl marketshare 7%, tak české zastoupení žádalo podporu na reklamu. Odpověď byla taková, že až bude podíl na trhu 10% tak ano (přesně stejná obrácená taktika), dnes je marketshare kolem 2% a ta značka je v ČR prakticky mrtvá, nikdo jí nezná, nikdo jí nežádá. Nechci aby takhle dopadla i Alfa.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Jakub_mt » 12.10.2016, stř 17:14

Samozrejme. Pretože celému Bridgestonu a tak isto aj Alfe je nejaké Slovensko alebo Česko u :butthead:
Či u nás predá o 100ks ročne viac alebo menej je im úplne jedno, tlačia na iné trhy (nie "trhy"). Verím, že v Nemecku, Taliansku, UK, apod je situácia úplne iná.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti