Příspěvek
od rossogtv » 10.9.2014, stř 21:03
nalit se tam da skoro cokoliv, akorat jsou pak velke rozdily v zivotnosti synchronu.
Ten Motul bych naleval do prevodovky, kde mi je nejdulezitejsi preziti differencialu - napr. blbe sehnatelne 3,7 nebo 3,9 a nemam problem s castejsi vymenou synchronu
U prevodovky kde je dulezita i dlouha vydrz synchronu + velka nakladacka jako okruh, dam 75-140 LS
Normal provoz dam 75-90 LS, je nejlevnejsi a synchrony vydrzi taky.
Dily v recku moc sehnat nejdou, Jim vetsinou potrebuje chybejici dily na prestavbu motoru z 164 do 75ky...no proste me obira o posledni zasoby, ted jsem posilal motorove kabelaze Q4 a obyc 24v
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk