(ne)bouranost auta jsem si při koupi kontroloval sám. V Regiu mi jen potvrdili, při prohlídce, kterou jsem udělal než jsem jí definitivně vzal, že kilometry opravdu nesedí a že na autě nikde nejsou stopy toho, že by bylo zasahováno do karoserie, nebo že by byla někde vařená. Řekli mi, že dveře jsou nejspíš přestříkané a že to asi udělali v autosalonu, když jí podřeli při sjíždění z přepravníku. To se mi ale nezdá tak moc pravděpodobné. Dle orientačního testu tloušťky laku je ale ten lak původní. Ruku do ohně za to nicméně nedám. Čísla dílů jsem si ověřoval sám - měl jsem rozebraný skoro celý interiér abych auto důkladně vyčistil a k dispozici kompletační seznam - několik stránek traktorového papíru. Navíc bylo potřeba přetěsnit dveře a vyměnit zadní stahovačky. Když jsem měnil volant, tak airbag byl rovněž původní. Při sundávání předního nárazníku, jsem se taky koukal na štítek na jeho vnitřní straně - taky by měl být originální. Navíc nemám důvod nevěřit tomu, že auto nebylo bourané, když mám servisní historii a nikde tam o tom zmínka není, je tam jen zmínka o výměnách některých panelů v interiéru, třeba celého stropního dílu a pak zmínka o přetěsnění zadního skla. Proč to všechno, to netušim. Ránu to dostalo akorát asi od obrubníku, protože v místě u vzduchového filtru je ten ocelový profil pod chladičem trochu zmáčknutý směrem nahoru.
Každopádně, řešení toho laku mě docela zajímá. Jak řešit bílé tečky tou lahvičkou s lakem netuším - dle mého názoru to pak bude vypadat ještě hůř. Maximálně mě pomohla trocha tmavého vosku. Ale vydrží to jen do dalšího umytí.
Jinak ještě jedna zajímavost, dle ePeru je moje auto vydobené 2/06. První registrace ale je 2/07 a předání zákazníkovi taky. I v tom seznamu je uveden rv. 2007, ale zase ve Fiatu mě tvrdili, že to je 06. Tak fakt nevím...
