EGR ventil
- Maxa
- Štamgast
- Příspěvky: 801
- Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
- Bydliště: Ostrava-Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Zaslep ten EGR.Ono jak to netáhne (pravděpodobně kvůli toho egru)
tak ta klima pak při zapnutí to zatíží ještě víc a poznáš to,
tak ta klima pak při zapnutí to zatíží ještě víc a poznáš to,
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
Re: EGR ventil
Taky si myslím. a mám to zaslepit na tvrdo nebo s těma dírkama?? a zaslepit asi na vstupu do egru co? Bude mě neuvěřitelně srát, pokud se to zaslepí úplně, že bude svítit kontrolkaa motoru.
a nemá to nějaký špatný vliv na motor, teda krom těch pozitivních, že se nezasírá sání?

Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
- Maxa
- Štamgast
- Příspěvky: 801
- Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
- Bydliště: Ostrava-Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Zaslep to uplně a kde je jedno.Já to zaslepil u motoru.Vystřihl z plechu přesně podle origa akorád bez dírek.
Kontrolka pak svítí.4ekám že to čenda nějak vymyslí a pak to u něj odbloknu
Kontrolka pak svítí.4ekám že to čenda nějak vymyslí a pak to u něj odbloknu

Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
Re: EGR ventil
-M- s těma obručema z lokomotivy jsi mě rozesmál, jsem totiž velký fanda páry!
Ale v solenoidu EGR-u je to jinak, Ta tyčka, co se vysunuje ven, není pevně spojena s jádrem, která vytlačuje ven cívka. Ano, jen vytlačuje, zpátky se vrátí působením pružiny mechanické části EGR-u. Tyčka je vložena do jádra a za jádrem je pružina, která to celé tlačí ven, když je EGR rozebraný. A teď pozor! Cívka solenoidu je z měděného drátu, navinutá na kostře, která musí být z izolantu, předpokládám plast. V tom jezdí železné jádro. Jádro je rezavé, navíc se mezi něj a kostru dostávají saze. To celé začne brzdit pohyb jádra. Za studena rozhýbeš, propláchneš a chodí to. Co se stane po zahřátí na 90 stupňů? Plast zůstane, železo se malinko roztáhne a už to zas drhne, to je moje teorie.
Proto se EGR čistí tak, že dírkou z vrchu cívky se vyklepne jádro ven a pořádně se odrbe smirkem až na lesklý kov.
Ale v solenoidu EGR-u je to jinak, Ta tyčka, co se vysunuje ven, není pevně spojena s jádrem, která vytlačuje ven cívka. Ano, jen vytlačuje, zpátky se vrátí působením pružiny mechanické části EGR-u. Tyčka je vložena do jádra a za jádrem je pružina, která to celé tlačí ven, když je EGR rozebraný. A teď pozor! Cívka solenoidu je z měděného drátu, navinutá na kostře, která musí být z izolantu, předpokládám plast. V tom jezdí železné jádro. Jádro je rezavé, navíc se mezi něj a kostru dostávají saze. To celé začne brzdit pohyb jádra. Za studena rozhýbeš, propláchneš a chodí to. Co se stane po zahřátí na 90 stupňů? Plast zůstane, železo se malinko roztáhne a už to zas drhne, to je moje teorie.
Proto se EGR čistí tak, že dírkou z vrchu cívky se vyklepne jádro ven a pořádně se odrbe smirkem až na lesklý kov.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Jak rikas 

Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: EGR ventil
To Tanguero: O.K., již mlčím. Vyhodí-li to znovu chybu EGR, tak se přemohu a znovu tu ohyzdnost vyndám a tentokrát i rozeberu a vyleštím (vybrousím) pohyblivé části. Napřed ale projde servisem a DPF off u Candlera.
DON`T PANIC!
Moje první a zatím jediná Alfa Romeo 159 SW - MY 2008, 2,4 JTDM 154kW, navigace, tacho 77.000 km, stříbrná metalíza, import z It po vlastní ose.
Moje první a zatím jediná Alfa Romeo 159 SW - MY 2008, 2,4 JTDM 154kW, navigace, tacho 77.000 km, stříbrná metalíza, import z It po vlastní ose.
Re: EGR ventil
-M-: na DPF off nečekej a zaslep to hned. Jo a kdybys věděl o nějaké akci, kde bych mohl vidět Mikádo nebo nulkový Albatros, tak dej vědět!
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: EGR ventil
Tak jsem včera taky, zatím částečně, zaslepil EGR ventil. Vystřihl jsem záslepku a do ní jsem vyvrtal 4x5mm dírky. Záslepku jsem dal na vstup. Zátah od nižších otáček se zlepšil a už to ani nekucká. Kuckání se mi projevovalo nejvíce na 4st když jsem jel na volnoběh. Tak uvidím a časem koupím nový EGR a výměním.
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Re: EGR ventil
...na 4 st. , když jsem jel na volnoběh....
, mi neříkej, že to tak trápíš 


Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: EGR ventil
Tak když jedu s kopce a mám na tacho kolem cca70-80km/h tak jedu se zařazeným kvaltem a nemusím přidávat plyn ne?? a tam to vždy cukalo. Otáčky kolem 2000tis
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
- Geralt10
- Štamgast
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12.4.2011, úte 07:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Tak pokud brzdis motorem, a otacky jsou kolem 2k, tak to by fakt cukat nemelo...
Alfa Romeo Žété Autobusso
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat
Re: EGR ventil
myslim ze ladis to pochopil ako 4000 otacok a nie 4 stupen rychlosti 

156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Podle mě to Ladis pochopil, tak jak bylo napsáno, čili na 4ku na volnoběh je jednoduše ca 800 otáček, takto se to nebude líbit žádnému motoru, teda pokud nepojedeš z dostatečného kopce... otáčky k volnoběhu s kvaltem pro motor, resp. spojku/setrvák dobré nejsou.
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
Re: EGR ventil
aha. no ale pisal ze ze ide so zaradenym kvaltom z kopca... 

156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: EGR ventil
Lukyn píše:Podle mě to Ladis pochopil, tak jak bylo napsáno, čili na 4ku na volnoběh je jednoduše ca 800 otáček, takto se to nebude líbit žádnému motoru, teda pokud nepojedeš z dostatečného kopce... otáčky k volnoběhu s kvaltem pro motor, resp. spojku/setrvák dobré nejsou.

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: EGR ventil
ahoj vim ze se to sem nehodi ale potreboval bych co nejdrive vedet jak se vynda ten cep co je ve dverich u 147 jako ze na polohy otevreni dveri.takovej ten pant mam to tam vymlacene a potreboval bych to nejak vyndat aniz bych to zohybal apod.nevite nekdo jestli je tam zavit nebo jenom vytlacit?? dekuju
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3819
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Ty to víš a stejně to napíšeš sem,
co to má společnýho s EGR ventilem?

Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: EGR ventil
Přesně tak, když jedu z kopce... zařazená 4-ka a otáčky kolem 2tis.Liwika19 píše:aha. no ale pisal ze ze ide so zaradenym kvaltom z kopca...
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Re: EGR ventil
Chlapi, ja riesim zvlastne hodnoty vahy vzduchu, no a zacinam mat pocit, ze to sposobuje egr. Samotny egr som dvakrat cistil, piestik dosada pekne, pri odpojeni hadicky pri aktivnom egr, pocut tuknutie. To znamena, ze samotny egr by hadam zly nemal byt, ale ten elektromagneticky ventil ovladania egr (na obr.) sa mi nezda uplne v poriadku. Egr sa mi podla diagnostiky otvara na cca 35 % len na volnobehu, aj to nie vzdy, v ostatnych otackach nie. Chcel by som vycistit ten elektromag. ventil, len nechcem ho otvarat nasilu, aby nieco nepuklo.
Ak ste ho niekto rozoberal, tak by vcelku bodol nejaky postup. Dik.



Alfa Romeo 146 - 1,9 JTD - 2000 - 77kw+
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw
Re: EGR ventil
ved si ten egr odpoj a mas pokoj odpoj hadicku zaslep a 

Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: EGR ventil
inak niekedy vie otvorit tlak turba egr hlavne po chipe ty ho zaslep kontrolka ti svietit debude a auto pojde ako hodinky
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: EGR ventil
Zaslepeny som ho mal, motor isiel lepsie, hlavne na volnobehu to bolo kludnejsie. Len ja mam rad, ked v aute funguju veci, ako maju, tak zatial zistujem, co sposobuje tie problemy s nedostatocnymi hodnotami vo vahe vzduchu. Ale ked nebude ina moznost a nic nepomoze, tak ho zaslepim znova a kaslem na vahu vzduchu. Zerie mi to okolo 7l priemerne, vacsinou mesto a kratke vzdialenosti (do 12 km), takze to nejako prezijem.
Len ma stve to cukanie okolo 2tis. otacok a vykonova diera pri cca 3200 ot.

Alfa Romeo 146 - 1,9 JTD - 2000 - 77kw+
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw
Re: EGR ventil
ved ti to len nici motor ja som to zrusil na vsetkych autach ;-)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: EGR ventil
Chlapi, máte někdo zkušenosti tady s tímto produktem?
http://www.agr-ventily.cz/alfa-romeo/ci ... r-3-2.html
Narazil jsem na to a docela by mě to zajímalo. Jak to funguje a do čeho se to přidává??
Díky.
http://www.agr-ventily.cz/alfa-romeo/ci ... r-3-2.html
Narazil jsem na to a docela by mě to zajímalo. Jak to funguje a do čeho se to přidává??
Díky.
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Re: EGR ventil
Rozpouští i gumu? Nech to ležet. Nejlíp EGR vyčistíš mechanickým rozebráním.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti