EGR ventil

Odpovědět
Maxa
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 801
Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
Bydliště: Ostrava-Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od Maxa » 25.7.2012, stř 08:34

Zaslep ten EGR.Ono jak to netáhne (pravděpodobně kvůli toho egru)
tak ta klima pak při zapnutí to zatíží ještě víc a poznáš to,
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw

AND1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 462
Registrován: 14.5.2011, sob 15:16
Bydliště: Kyjov, Brno

Re: EGR ventil

Příspěvek od AND1 » 25.7.2012, stř 20:12

Taky si myslím. a mám to zaslepit na tvrdo nebo s těma dírkama?? a zaslepit asi na vstupu do egru co? Bude mě neuvěřitelně srát, pokud se to zaslepí úplně, že bude svítit kontrolkaa motoru. :???: a nemá to nějaký špatný vliv na motor, teda krom těch pozitivních, že se nezasírá sání?
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp

Maxa
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 801
Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
Bydliště: Ostrava-Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od Maxa » 26.7.2012, čtv 06:50

Zaslep to uplně a kde je jedno.Já to zaslepil u motoru.Vystřihl z plechu přesně podle origa akorád bez dírek.
Kontrolka pak svítí.4ekám že to čenda nějak vymyslí a pak to u něj odbloknu :-D
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1137
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: EGR ventil

Příspěvek od Tanguero » 26.7.2012, čtv 08:44

-M- s těma obručema z lokomotivy jsi mě rozesmál, jsem totiž velký fanda páry!
Ale v solenoidu EGR-u je to jinak, Ta tyčka, co se vysunuje ven, není pevně spojena s jádrem, která vytlačuje ven cívka. Ano, jen vytlačuje, zpátky se vrátí působením pružiny mechanické části EGR-u. Tyčka je vložena do jádra a za jádrem je pružina, která to celé tlačí ven, když je EGR rozebraný. A teď pozor! Cívka solenoidu je z měděného drátu, navinutá na kostře, která musí být z izolantu, předpokládám plast. V tom jezdí železné jádro. Jádro je rezavé, navíc se mezi něj a kostru dostávají saze. To celé začne brzdit pohyb jádra. Za studena rozhýbeš, propláchneš a chodí to. Co se stane po zahřátí na 90 stupňů? Plast zůstane, železo se malinko roztáhne a už to zas drhne, to je moje teorie.
Proto se EGR čistí tak, že dírkou z vrchu cívky se vyklepne jádro ven a pořádně se odrbe smirkem až na lesklý kov.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD

Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od Dresik » 26.7.2012, čtv 11:06

Jak rikas :wink:
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

_-M-_
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16
Registrován: 1.5.2012, úte 16:38
Bydliště: Praha

Re: EGR ventil

Příspěvek od _-M-_ » 26.7.2012, čtv 17:52

To Tanguero: O.K., již mlčím. Vyhodí-li to znovu chybu EGR, tak se přemohu a znovu tu ohyzdnost vyndám a tentokrát i rozeberu a vyleštím (vybrousím) pohyblivé části. Napřed ale projde servisem a DPF off u Candlera.
DON`T PANIC!

Moje první a zatím jediná Alfa Romeo 159 SW - MY 2008, 2,4 JTDM 154kW, navigace, tacho 77.000 km, stříbrná metalíza, import z It po vlastní ose.

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1137
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: EGR ventil

Příspěvek od Tanguero » 26.7.2012, čtv 21:00

-M-: na DPF off nečekej a zaslep to hned. Jo a kdybys věděl o nějaké akci, kde bych mohl vidět Mikádo nebo nulkový Albatros, tak dej vědět!
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD

AND1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 462
Registrován: 14.5.2011, sob 15:16
Bydliště: Kyjov, Brno

Re: EGR ventil

Příspěvek od AND1 » 2.8.2012, čtv 07:04

Tak jsem včera taky, zatím částečně, zaslepil EGR ventil. Vystřihl jsem záslepku a do ní jsem vyvrtal 4x5mm dírky. Záslepku jsem dal na vstup. Zátah od nižších otáček se zlepšil a už to ani nekucká. Kuckání se mi projevovalo nejvíce na 4st když jsem jel na volnoběh. Tak uvidím a časem koupím nový EGR a výměním.
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: EGR ventil

Příspěvek od Ladis » 2.8.2012, čtv 11:06

...na 4 st. , když jsem jel na volnoběh.... :shock: , mi neříkej, že to tak trápíš :smt021
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

AND1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 462
Registrován: 14.5.2011, sob 15:16
Bydliště: Kyjov, Brno

Re: EGR ventil

Příspěvek od AND1 » 2.8.2012, čtv 11:10

Tak když jedu s kopce a mám na tacho kolem cca70-80km/h tak jedu se zařazeným kvaltem a nemusím přidávat plyn ne?? a tam to vždy cukalo. Otáčky kolem 2000tis
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp

Geralt10
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 552
Registrován: 12.4.2011, úte 07:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od Geralt10 » 2.8.2012, čtv 12:49

Tak pokud brzdis motorem, a otacky jsou kolem 2k, tak to by fakt cukat nemelo...
Alfa Romeo Žété Autobusso
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: EGR ventil

Příspěvek od Liwika19 » 2.8.2012, čtv 14:21

myslim ze ladis to pochopil ako 4000 otacok a nie 4 stupen rychlosti :wink:
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

Lukyn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 493
Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od Lukyn » 3.8.2012, pát 13:22

Podle mě to Ladis pochopil, tak jak bylo napsáno, čili na 4ku na volnoběh je jednoduše ca 800 otáček, takto se to nebude líbit žádnému motoru, teda pokud nepojedeš z dostatečného kopce... otáčky k volnoběhu s kvaltem pro motor, resp. spojku/setrvák dobré nejsou.
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: EGR ventil

Příspěvek od Liwika19 » 3.8.2012, pát 13:27

aha. no ale pisal ze ze ide so zaradenym kvaltom z kopca... :smt102
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: EGR ventil

Příspěvek od Ladis » 3.8.2012, pát 16:05

Lukyn píše:Podle mě to Ladis pochopil, tak jak bylo napsáno, čili na 4ku na volnoběh je jednoduše ca 800 otáček, takto se to nebude líbit žádnému motoru, teda pokud nepojedeš z dostatečného kopce... otáčky k volnoběhu s kvaltem pro motor, resp. spojku/setrvák dobré nejsou.
:smt023
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

viki
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 214
Registrován: 25.4.2011, pon 11:45
Bydliště: čáslav

Re: EGR ventil

Příspěvek od viki » 4.8.2012, sob 13:50

ahoj vim ze se to sem nehodi ale potreboval bych co nejdrive vedet jak se vynda ten cep co je ve dverich u 147 jako ze na polohy otevreni dveri.takovej ten pant mam to tam vymlacene a potreboval bych to nejak vyndat aniz bych to zohybal apod.nevite nekdo jestli je tam zavit nebo jenom vytlacit?? dekuju

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3819
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od Franik » 4.8.2012, sob 20:45

Ty to víš a stejně to napíšeš sem, :smt021 co to má společnýho s EGR ventilem?
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

AND1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 462
Registrován: 14.5.2011, sob 15:16
Bydliště: Kyjov, Brno

Re: EGR ventil

Příspěvek od AND1 » 6.8.2012, pon 09:26

Liwika19 píše:aha. no ale pisal ze ze ide so zaradenym kvaltom z kopca... :smt102
Přesně tak, když jedu z kopce... zařazená 4-ka a otáčky kolem 2tis.
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp

jano44
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 10.3.2010, stř 21:55
Bydliště: Smilno
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od jano44 » 18.8.2012, sob 19:38

Chlapi, ja riesim zvlastne hodnoty vahy vzduchu, no a zacinam mat pocit, ze to sposobuje egr. Samotny egr som dvakrat cistil, piestik dosada pekne, pri odpojeni hadicky pri aktivnom egr, pocut tuknutie. To znamena, ze samotny egr by hadam zly nemal byt, ale ten elektromagneticky ventil ovladania egr (na obr.) sa mi nezda uplne v poriadku. Egr sa mi podla diagnostiky otvara na cca 35 % len na volnobehu, aj to nie vzdy, v ostatnych otackach nie. Chcel by som vycistit ten elektromag. ventil, len nechcem ho otvarat nasilu, aby nieco nepuklo. :) Ak ste ho niekto rozoberal, tak by vcelku bodol nejaky postup. Dik.

Obrázek
Alfa Romeo 146 - 1,9 JTD - 2000 - 77kw+
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: EGR ventil

Příspěvek od jurki888 » 18.8.2012, sob 20:31

ved si ten egr odpoj a mas pokoj odpoj hadicku zaslep a a.vs.s
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: EGR ventil

Příspěvek od jurki888 » 18.8.2012, sob 20:33

inak niekedy vie otvorit tlak turba egr hlavne po chipe ty ho zaslep kontrolka ti svietit debude a auto pojde ako hodinky
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

jano44
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 10.3.2010, stř 21:55
Bydliště: Smilno
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od jano44 » 18.8.2012, sob 20:59

Zaslepeny som ho mal, motor isiel lepsie, hlavne na volnobehu to bolo kludnejsie. Len ja mam rad, ked v aute funguju veci, ako maju, tak zatial zistujem, co sposobuje tie problemy s nedostatocnymi hodnotami vo vahe vzduchu. Ale ked nebude ina moznost a nic nepomoze, tak ho zaslepim znova a kaslem na vahu vzduchu. Zerie mi to okolo 7l priemerne, vacsinou mesto a kratke vzdialenosti (do 12 km), takze to nejako prezijem. :) Len ma stve to cukanie okolo 2tis. otacok a vykonova diera pri cca 3200 ot.
Alfa Romeo 146 - 1,9 JTD - 2000 - 77kw+
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: EGR ventil

Příspěvek od jurki888 » 19.8.2012, ned 09:22

ved ti to len nici motor ja som to zrusil na vsetkych autach ;-)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

AND1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 462
Registrován: 14.5.2011, sob 15:16
Bydliště: Kyjov, Brno

Re: EGR ventil

Příspěvek od AND1 » 12.9.2012, stř 08:03

Chlapi, máte někdo zkušenosti tady s tímto produktem?
http://www.agr-ventily.cz/alfa-romeo/ci ... r-3-2.html
Narazil jsem na to a docela by mě to zajímalo. Jak to funguje a do čeho se to přidává??
Díky.
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1137
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: EGR ventil

Příspěvek od Tanguero » 12.9.2012, stř 13:56

Rozpouští i gumu? Nech to ležet. Nejlíp EGR vyčistíš mechanickým rozebráním.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti