testy & recenze
Re: testy & recenze
To je jednoduchý, s Alfou je to jak s ženskou, musíš o ni trochu pečovat a pak si užiješ, pokud budeš chtít chlapa, kterýmu to tam narveš na sucho a občas zajdete na desítku k Tondovi do hospody tak si kupte M3 atp, možná to bude snášet líp, ale nebude to prostě ono...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: testy & recenze
Není to úplně to samé, ale tím byl vyhlášený předposlední Land Rover Discovery. V terénu vynikající auto, ale po chvíli trápení se na budíku napsalo, že je třeba chladit a dál nejelo. Systém se ochlazoval i několik desítek minut 

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: testy & recenze
Asi bych to tak neprožíval, testů na QV proti jejím konkurentům jsem viděl mnoho a nikdy žádný problém.
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 412
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: testy & recenze
Na auto.cz bych to nečekal,ale je to tak !!!
Cituji:"Italský supersedan dokázal svoji dokonalost. Podařilo se mu rozesmát dokonce i Icemana, vždy vážného pilota Formule 1 Kimiho Räikkonena."
A video to opravdu dokazuje..typický alfácký škleb !!
Jsem po dlouhé době opravdu potěšen !!
Cituji:"Italský supersedan dokázal svoji dokonalost. Podařilo se mu rozesmát dokonce i Icemana, vždy vážného pilota Formule 1 Kimiho Räikkonena."
A video to opravdu dokazuje..typický alfácký škleb !!
Jsem po dlouhé době opravdu potěšen !!
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: testy & recenze
Teď mi volal Martin Vaculík, že mají redakční Giulii 180cv a že mu najednou kompletně "umřela" tak, že nejde ani rozsvítit vnitřní osvětlení, tipuje to na nedotažený kontakt baterie, ale nemá se jak dostat do kufru, jestli nevím nějakou fintu. Nakonec se ukázalo, že skutečně kontakt plusového pólu baterie byl na baterii pouze položený, nedotažený. Měl už zavolanou asistenčku, takže čekal jen až přijedou, napojí zdroj na kontaktní body v motorovém prostoru a pak se do kufru pohodlně dostali a baterku dotáhli. Samozřejmě mezitím prý všichni okolojedoucí si to mocně fotili, protože Alfa Romeo, že ano...
Takže až někde na netu uvidíte nějakou takovou fotku, tak jde bohužel jen o špatnou přípravu novinářského auta.

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: testy & recenze
to jako spatne dotahli kdyz to privezli z fabriky nove? jinak me nejak nenapada proc by to nekdo povoloval?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Z FB M.Vaculíka: CESTA S ALFOU ROMEO GIULIA DO PRÁCE DNES
Minulý týden jsem si od Petra Benzla z AutoTipu půjčil jejich dlouhodobě testovanou Alfu Romeo Giulia Super, 2.2 Multijet MT RWD 132 kW. Auto, které už v novinářských rukách najelo 43 000 km jsem shledal ve velmi dobrém mechanickém stavu. O překvapivé přilnavosti v zatáčkách a nečekaně neodfláknuté geometrii, strmém řízení, ale měkkých tlumičích a měkkých futrech ramen (vzhledem k tomu řízení), stejně jako o tom, že o moc tužší v dané karosérii být ani nemohou, se rozepíšu někdy příště.
Dnes jsem se chystal jí Petrovi vrátit s tím, že to zarachocení při startu je dvouhmoťák, který musel být u zadokolky hodně měkký, aby kardan nehrál vibracemi motoru. A že je dnes tak v půlce životnosti, což při provozu novinářského auta není žádné překvapení. Když by s tím jezdil jeden člověk dálky, může vydržet 300 000 km. A alfa dobře ví, proč jsou všechny silnější verze čtyřválců s automatem. QV má manuál, ale to je šestiválec, u nějž na sebe jednotlivé pracovní doby navazují tak hezky, že je takřka bez torzních kmitů. A taky jsem vyřešil tu otázku parkovacích senzorů, které pořád řvou, jako by před vozem byla překážka, takže je musíte hned vypnout a v prvních vteřinách získáte pocit, že to auto je italský krám. Značkový servis nad nimi krčí rameny, přitom jen jeden z předních senzorů bere roh registrační značky - stačilo by jí namontovat o kousek vedle, což jde.
Prostě jsem se jí chystal Petrovi předat celkem s kladnými referencemi, a toto přesvědčení mě neopustilo, ani když místo samočinného startu na křižovatce (pro neznalé, motor moderních vozů na křižovatce zhasne a nastartuje opět po sešlápnutí spojky) všechny displeje potemněly. Tušil jsem totiž, že takový dark-out umí v autě udělat jen jediná věc, za kterou samo auto málokdy může: Vypadlý kontakt na baterii. Jenže ta je zde v kuftu (správně!), který ale nejde žádným způsobem mechanicky otevřít (nesprávně!). U verzí Veloce se do něj dostanete skrz sklopné zadní sedačky, ty však naše výbava Super v základu nemá. Startovací kabely a stopování někoho ochotného by mi pomohlo k nabuzení elektriky a zámků a kdyby to auto bylo moje, určitě bych je s sebou měl. Ale samozřejmě v kufru! Takhle jsem při čekání na asistenci nemohl ani vyndat výstražný trojúhelník. Po příjezdu profíka s odtahovokou už to šlo ráz na ráz: Napojení na startovací body vpředu, otevření kufrtu "dálkou". Kontatk na baterce byl skutečně jen hozený. Ono se k němu trošku hůř může a pro někoho v servisu Imofa Praha to holt bylo moc práce jej i dotáhnout poté, co na autě buď něco opravovali, nebo měli odpojenou baterku ještě při skladování před prodejem.
Kdybyste viděli, kolik řidičů oktávek a passatů si mě z okénka vyfotilo. Nemohu si pomoci, ale tato konkrétní jedna firma tak z poloviny může za špatnou pověst italských vozů v Čechách. Dokázali skoro zničit i novinářské Ducato, v němž se mi při brždění před semafory rozsvítila červená olejnička - kontrolka tlaku mazání, která není žádným předběžným varováním, ale hlášením, že motor už zadíráte. Měrka ani nedosáhla na hladinu, v autě chyběly tři litry oleje. Je normální, že diesely Iveco v záběhu nějaký seberou, pak se to usadí. Nahrál jim tehdy i vysoce kompetentí odborník, který sestavil specifikaci novinářského ducata tak, že tam bylo fakt všechno, i to druhé topení do malinké třímístné kabiny. Chyběl jen senzor hladiny motorového oleje za 1200 Kč, který by vohnouty upozornil kontrolkou žluté olejničky.
A na povolená kola kdysi u Fiatu Punto 188 už jsem skoro zapomněl.
No, čekají nás asi další zajímavé recenze v českých motoristických časopisech...
Minulý týden jsem si od Petra Benzla z AutoTipu půjčil jejich dlouhodobě testovanou Alfu Romeo Giulia Super, 2.2 Multijet MT RWD 132 kW. Auto, které už v novinářských rukách najelo 43 000 km jsem shledal ve velmi dobrém mechanickém stavu. O překvapivé přilnavosti v zatáčkách a nečekaně neodfláknuté geometrii, strmém řízení, ale měkkých tlumičích a měkkých futrech ramen (vzhledem k tomu řízení), stejně jako o tom, že o moc tužší v dané karosérii být ani nemohou, se rozepíšu někdy příště.
Dnes jsem se chystal jí Petrovi vrátit s tím, že to zarachocení při startu je dvouhmoťák, který musel být u zadokolky hodně měkký, aby kardan nehrál vibracemi motoru. A že je dnes tak v půlce životnosti, což při provozu novinářského auta není žádné překvapení. Když by s tím jezdil jeden člověk dálky, může vydržet 300 000 km. A alfa dobře ví, proč jsou všechny silnější verze čtyřválců s automatem. QV má manuál, ale to je šestiválec, u nějž na sebe jednotlivé pracovní doby navazují tak hezky, že je takřka bez torzních kmitů. A taky jsem vyřešil tu otázku parkovacích senzorů, které pořád řvou, jako by před vozem byla překážka, takže je musíte hned vypnout a v prvních vteřinách získáte pocit, že to auto je italský krám. Značkový servis nad nimi krčí rameny, přitom jen jeden z předních senzorů bere roh registrační značky - stačilo by jí namontovat o kousek vedle, což jde.
Prostě jsem se jí chystal Petrovi předat celkem s kladnými referencemi, a toto přesvědčení mě neopustilo, ani když místo samočinného startu na křižovatce (pro neznalé, motor moderních vozů na křižovatce zhasne a nastartuje opět po sešlápnutí spojky) všechny displeje potemněly. Tušil jsem totiž, že takový dark-out umí v autě udělat jen jediná věc, za kterou samo auto málokdy může: Vypadlý kontakt na baterii. Jenže ta je zde v kuftu (správně!), který ale nejde žádným způsobem mechanicky otevřít (nesprávně!). U verzí Veloce se do něj dostanete skrz sklopné zadní sedačky, ty však naše výbava Super v základu nemá. Startovací kabely a stopování někoho ochotného by mi pomohlo k nabuzení elektriky a zámků a kdyby to auto bylo moje, určitě bych je s sebou měl. Ale samozřejmě v kufru! Takhle jsem při čekání na asistenci nemohl ani vyndat výstražný trojúhelník. Po příjezdu profíka s odtahovokou už to šlo ráz na ráz: Napojení na startovací body vpředu, otevření kufrtu "dálkou". Kontatk na baterce byl skutečně jen hozený. Ono se k němu trošku hůř může a pro někoho v servisu Imofa Praha to holt bylo moc práce jej i dotáhnout poté, co na autě buď něco opravovali, nebo měli odpojenou baterku ještě při skladování před prodejem.
Kdybyste viděli, kolik řidičů oktávek a passatů si mě z okénka vyfotilo. Nemohu si pomoci, ale tato konkrétní jedna firma tak z poloviny může za špatnou pověst italských vozů v Čechách. Dokázali skoro zničit i novinářské Ducato, v němž se mi při brždění před semafory rozsvítila červená olejnička - kontrolka tlaku mazání, která není žádným předběžným varováním, ale hlášením, že motor už zadíráte. Měrka ani nedosáhla na hladinu, v autě chyběly tři litry oleje. Je normální, že diesely Iveco v záběhu nějaký seberou, pak se to usadí. Nahrál jim tehdy i vysoce kompetentí odborník, který sestavil specifikaci novinářského ducata tak, že tam bylo fakt všechno, i to druhé topení do malinké třímístné kabiny. Chyběl jen senzor hladiny motorového oleje za 1200 Kč, který by vohnouty upozornil kontrolkou žluté olejničky.
A na povolená kola kdysi u Fiatu Punto 188 už jsem skoro zapomněl.
No, čekají nás asi další zajímavé recenze v českých motoristických časopisech...
Naposledy upravil(a) MichalT dne 19.9.2017, úte 14:18, celkem upraveno 1 x.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: testy & recenze
Naprosto mu rozumim s tim kufrem. Opravdu nechapu ze hromada aut ma jenom elektricke otevirani kufru a zadne nouzove mechanicke. Stejny problem jsem mel na starym Peugeotu 605. Rozbila se po letech elektrika do otevirani kufru. Bylo tam nouzove otevirani zevnitr, ale jelikoz to byla limo/sedan tak sedacky napevno a kufr sel jen pres dalkove. Mel jsem na vyber ze bud znicim sedacky (protoze vyndat sly opet jen z kufru) nebo viko kufru. No musel jsem vzit pacidlo a viko slo pryc.
A kdyz uz je baterioe v kufru tak to nepochopim uz vubec.
A kdyz uz je baterioe v kufru tak to nepochopim uz vubec.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: testy & recenze
co dodat :-)
skodovkari maji vanoce ze si udelali hezkou fotku.... ono taky za volantem Skodovky jinou radost, nez ze sousedovi chcipla koza, nezazijes ;-) opravdu nikdy by me nenapadlo fotit si ze nekomu kleklo auto.... to jen ukazuje uroven ridicske kultury jistych jedincu....
ps: a sedacky sklopim zevnitr? myslel jsem ze jejich odjisteni je jen v kufru....
skodovkari maji vanoce ze si udelali hezkou fotku.... ono taky za volantem Skodovky jinou radost, nez ze sousedovi chcipla koza, nezazijes ;-) opravdu nikdy by me nenapadlo fotit si ze nekomu kleklo auto.... to jen ukazuje uroven ridicske kultury jistych jedincu....
ps: a sedacky sklopim zevnitr? myslel jsem ze jejich odjisteni je jen v kufru....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Opravdu to nemá žádné jiné nouzové ovládání kufru? Většinou bývá někde vytažené skryté táhlo apod?
Představuji si jak klekne baterka, a abych jí dostal ven tak budu muset shánět druhou baterku a šachovat s kabely a po koupení nové baterky dělat to samé a nebo nechat stát auto před barákem s otevřeným kufrem
Představuji si jak klekne baterka, a abych jí dostal ven tak budu muset shánět druhou baterku a šachovat s kabely a po koupení nové baterky dělat to samé a nebo nechat stát auto před barákem s otevřeným kufrem

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: testy & recenze
Podle mě, když sklopíš tu středovou část, tak se tudy na ty táhla opěradel dostaneš. Ale jako stejně, lézt do kufru tímhle způsobem je trochu... nedůstojný toho autaKubas píše: 19.9.2017, úte 12:40 ps: a sedacky sklopim zevnitr? myslel jsem ze jejich odjisteni je jen v kufru....

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
soused přišel pro radu. Prý k němu přijela návštěva s mercedesem a už neodjela. Baterka KO, auto odemkly mechanicky, jenže udajně baterka je pod sedačkou a aby ji odsunuly potřebovaly baterku. Tudíž se to nevyhýbá ani jiným značkám.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: testy & recenze
bohuzel v premire asistencnich systemu a jinych srandicek se obcas zapomene na zcela trivialni veci....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Zvláštní. Jiné automobilky ještě dávají mezi motor a kardan převodovku...Vaculík píše: 19.9.2017, úte 12:25
Dnes jsem se chystal jí Petrovi vrátit s tím, že to zarachocení při startu je dvouhmoťák, který musel být u zadokolky hodně měkký, aby kardan nehrál vibracemi motoru. A že je dnes tak v půlce životnosti, což při provozu novinářského auta není žádné překvapení. Když by s tím jezdil jeden člověk dálky, může vydržet 300 000 km.

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
no, i ta pasaz o tom ze do "dane karoserie se ani jine nez mekke tlumice dat nemohou".... nevim co to je zas za teorie :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
V neděli jsem potkal pani s kleklou novou OIII, nefotil jsem, asi nejsem tak škodolibej ovcoidní typ.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: testy & recenze
A vy mu to s tím focením věříte? Já moc ne. Někdo si to mohl fotit, taky si někdo mohl fotit Giulii jako nezvyklý hezký auto. Ale že by jich bylo víc? A kvůli poruše? Ale no tak...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
je pravda ze pan Vaculik ma kredit na bodu mrazu, takze mozne je cokoliv.....
Petr: nepochopitelne....
Petr: nepochopitelne....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Baterii pod sadačkami má mnoho aut i z koncernu a je to sakra problém zejména z pohledu hasičů, kteří jí potom skoro nemůžou odpojit, což je jedna z prvních věcí, kterou je při dopravní nehodě zajistit.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
jj a když k tomu přihodíš el. sedačky je vymalováno.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: testy & recenze
Vidím to jako Harous, taky si nemyslím, že by se okolo odstavené Alfy udělala kolona foticích Oktávkařů...
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2277
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
Další blábol našich profesionálních novinářů:
http://www.autoforum.cz/bleskovky/alfa- ... -internetu
http://www.autoforum.cz/bleskovky/alfa- ... -internetu
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: testy & recenze
nemate nebo nemuzete k tomu nekdo zjistit podrobnejsi info? ty predni senzory me fakt stvou... co je mysleno tim vedle? doleva, doprava, nahoru, dolu?MichalT píše: 19.9.2017, úte 12:25 ...jeden z předních senzorů bere roh registrační značky - stačilo by jí namontovat o kousek vedle, což jde...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti