
Jako malej kluk jsem se vozil v Škoda Spartak 445 z roku 1958

To bylo stylový autíčko! A dneska by mělo asi velkou cenu..cuhan píše:Když já jsem měl dědu tak to akorát jezdil Laurin & Klement..![]()
Jako malej kluk jsem se vozil v Škoda Spartak 445 z roku 1958
Promiň!! vždyť to jsem myslel 350PS..cuhan píše:350 koní 500Nm
Naapsal sem to podobne o par prispevku vis, ale smazal pred odeslanim. Nechtel sem se moc navazet*.Franik píše:....
a nenapadlo tě třeba, že to ladit nechci a že mi to takhle vyhovuje, výkonem, komfortem i zábavou!? závodit s tim nehodlám a do normálního provozu to bohatě stačí.. málo který auto jede líp! Takže asi tak, závodní speciál z toho ladit nebudu a srovnávat 350Z se 159SW je tak trochu mimo mísu.. Za mě ten motor jede libově a jsem spokojenej s výkonem kterej má!HonzaR píše:No já jo../já s tímhle motorem 3.2 problém teda mám -.domů mi to nesmí.. :-) / to už tenhle blok radši v tý G-Vitaře, tam má jakejs takejs smysl.., protože po autě tohoto druhu chceš něco úplně jinýho..problém je, že ať děláš co děláš, Alfa-klasiku z toho projevem neuděláš --a "střední " si radši koupím jinde.., slušnejch motorů "s jiskrou" je na trhu poněkud víc..
Pokud nemáš ponětí jak se křivka kroutáku projeví v charakteristice, tak těch konstrukcí motorů moc jako řidič ošahanejch nemáš.., nebo to možná nevnímáš--jsou i takový lidi...mám takovýho bráchu--/ bez urážek myšleno../, žena Breru 3.2 odmítla, 159 taky tak...
/byl jsem v podstatě rád..../ ona Z350 , Z370 je přece jen trochu jinde, když nebude
zbytí , za motoricky nepovedenou Breru 3.2 pro ženu možná zaskočí., zadohrab potěší...Nemám trpělivost indickýho mudrce..s touhle "sportovní značkou.."
Pokud se někde poptáš, jestli by ti 3.2 JTS "poladili"na rozumnej projev, nebudou nejspíš vůbec komunikovat..
Kromě přeplnění s tím prostě nikdo v podstatě nic nenadělá..zkus se schválně někde poptat..
Citim to bohuzel podobne...Franik píše:Silně mě toto vlákno připomíná vlákno z fora motyk. Já mám prasata a kdo má víc? Vše starší nebo menší je povl. Osobně jsem měl takovou zkoušenost na pár srazech, a jednom webu. Na komunitě alfistů se mě libí právě ta ochota a nehraní si na pána boha. Poradí případně pomůže i ten co jezdí v 8C nebo v 33. Až na současnost kdy se 159 začali nějak stranit a musí mít vše své, ostatní je nezajímají a jsou skoro jak u WV povl. Tak mě to připadá.
To si nemyslim, mam v okolí kámoše se 147, 156 před i po FL, 166, Brerou a všichni jsme v pohodě..Ladin 164V6 píše:Citim to bohuzel podobne...Franik píše:Silně mě toto vlákno připomíná vlákno z fora motyk. Já mám prasata a kdo má víc? Vše starší nebo menší je povl. Osobně jsem měl takovou zkoušenost na pár srazech, a jednom webu. Na komunitě alfistů se mě libí právě ta ochota a nehraní si na pána boha. Poradí případně pomůže i ten co jezdí v 8C nebo v 33. Až na současnost kdy se 159 začali nějak stranit a musí mít vše své, ostatní je nezajímají a jsou skoro jak u WV povl. Tak mě to připadá.
Když to vidíš takhle, tak mě to mrzí, ale nikdo tě přeci nenutí tu lokomotivu hroznou nepohyblivou kupovat, nebo v něm nedej bože dokonce jezdit!!HonzaR píše:MOžná proto ty "výkřiky vývoje člověk lehce komentuje".../ono hezká tvářička ještě zábavu v posteli automaticky neslibuje.../
/Točivý moment s průběhem jak u lokomotivy "sportovně lazenému sedanu" moc slávy nepřidá..bohužel..
No myslím, že Crashta byl na Kameni maximu jeho 145 1.6 TS velice, velice blízko a pochybuju, že se tu najde driver jakýkoliv 159, která by mu ujela.Andy159sw píše:To co tu porovnavate su dva svety. Tak ci tak skoro nikdo z nas tie auta na maximum nedostane. ....
Ale takový auto na trhu bylo už dávno před 159, akorát mělo na kapotě trojcípou hvězdu a zákaznící, kterí tyto hodnoty vyznávaly si právě auta s tímto znakem kupovaly a lidé kteří dokázaly vydržet vrzání interiéru a nestejnoměrný spáry výměnou za sportovní charakter a vlastnosti si kupovaly Alfy.Luciano píše:.... Štve mě, ale že jsou tu takový lidi co pomlouvaji a pošpiňujou 159ku, přitom je to konečně pořádný bitelný auto co alfa vyrobila v posledních letech a může konkurovat výbavou a zpracováním konkurenci, ....
A není zrovna tohle to co je špatně? To proč tu většina "staromilců" 159 moc nemusí? Že vlastnost kterou by Alfa měla mít na prvním místě - sportovnost - tam skrátka chybí?riprex píše:Ono je to tím přístupem k tomu autu. Já to říkám celou dobu a samozřejmně skoro nikdo ze 159kářů to nechce pochopit, že 159 není sportovní. Nic sportovního na ní nevidím, je těžká, má pod kapotou většinou diesel, je to většinou kombík a to že to snížím a dám na to obrovský kola z ní sportovní auto neudělá. Jestli mám hledat konkurenci pro 159 v soudobejch autech, tak je to právě Mondeo, Superb nebo Passat, to je holt fakt. ....
To se uz jentak zase nestane...hadXR píše:No myslím, že Crashta byl na Kameni maximu jeho 145 1.6 TS velice, velice blízko a pochybuju, že se tu najde driver jakýkoliv 159, která by mu ujela.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host