159 vs zbytek světa
Re: 159 vs zbytek světa
Pozn. k 145--
Radek Domin --145 2.0 TS ..
http://www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.php?advert=27331
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... BH9CRxKd78
http://www.youtube.com/watch?v=tgOcjO7Lqo4
145 si s Radkem celkem užila..
Radek Domin --145 2.0 TS ..
http://www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.php?advert=27331
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... BH9CRxKd78
http://www.youtube.com/watch?v=tgOcjO7Lqo4
145 si s Radkem celkem užila..
Re: 159 vs zbytek světa
Tak tu z toho opravdu vznikl podivný flame, už jsme se dostali na Kámen i na rally, no super. Původně jsem sice reagoval jen na tvrzení, že 159-ky se na Brněnský okruh absolutně nehodí tahat a to i přesto, že tam nikdo závodit nemínil...
edit:
K tomu Kameni snad jen tolik, že tam se 159 opravdu hodí nejmíň ze všech alf, nicméně ta tabulka kromě porovnání s Crashtovou 145(vypadá, že z toho vyždímal opravdu max.) nabízí i srovnání třeba se 156 obecně. A schválně si spočítejte zda je víc 156 před nebo za dvěma 159 (které jsou těsně za sebou)!? Ale ještě jednou zdůrazňuju, že moje úvaha o určité skryté schopnosti 159 na okruhu se týkala pouze velkých okruhů jako Brno, Most, SlovakiaRing atp.
Doufám, že to tady tím pořádně rozhecuju
edit:
K tomu Kameni snad jen tolik, že tam se 159 opravdu hodí nejmíň ze všech alf, nicméně ta tabulka kromě porovnání s Crashtovou 145(vypadá, že z toho vyždímal opravdu max.) nabízí i srovnání třeba se 156 obecně. A schválně si spočítejte zda je víc 156 před nebo za dvěma 159 (které jsou těsně za sebou)!? Ale ještě jednou zdůrazňuju, že moje úvaha o určité skryté schopnosti 159 na okruhu se týkala pouze velkých okruhů jako Brno, Most, SlovakiaRing atp.
Doufám, že to tady tím pořádně rozhecuju
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: 159 vs zbytek světa
Na okruhu proč ne. Alespoň tam člověk může zjistit jak se to chová blízko limitu aniž by tím moc riskoval. A je úplně jedno jestli tam bude jezdit na motokáře nebo v autobusu.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: 159 vs zbytek světa
Přesně tak to bylo původně myšleno, nic víc nic míň, dík za pochopení.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: 159 vs zbytek světa
Krom toho, když jste u těch infantilních závodnických srovnávaček. Tady si můžete nacvakat jaký auto chcete. Z 3571 testovaných aut si snad vybere každý.
http://fastestlaps.com/tracks/autozeitu ... track.html
http://fastestlaps.com/wif.html
http://fastestlaps.com/tracks/autozeitu ... track.html
http://fastestlaps.com/wif.html
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 159 vs zbytek světa
Ten server co jsi sem dal je teda docela zajímavej. V prvním odkazu mi připadne že ty hodnoty mají nějaký popletený a ten druhej je taky trochu divokej.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: 159 vs zbytek světa
Touareg V6 pred 159 2.4 je uz trochu moc
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8733
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: 159 vs zbytek světa
Bo měla 159 při testu DPF ON...
Ne, konec srandy... fakt,,,
Ne, konec srandy... fakt,,,
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: 159 vs zbytek světa
Tak tyhle vcelku objektivní pořadníky z výsledků /zpochybňovat je nechci/ mají svojí cenu..
Nejde přece nějak dramaticky o konkrétní pořadí--ale umožňuje to pozorovat vliv jednotlivých prvků na reálné jízdní vlastnosti..což není nikdy totéž
jako reklamní masírka výrobce..
Hmotnost---to je objektivně klíč., podvozková skupina se podílí od řekněme pořadí 100 méně, než si laik -závislej na tvrzení výrobce myslí...u některých nadupaných aut díky velkorysé hmotnosti je jasně vidět, kam až ta hmotnost bez ohledu na výkon pod kapotou odsune v listině..
třeba tohle je zajímavý srovnání...
A
33. Mercedes CLS 63 AMG 1:39.40 '11 525 / 1795
34. BMW 1 Series M Coupe 1:39.40 '11 340 / 1513
/Dvě stě koní navíc degraduje těch 280kg /
B
43 BMW M3 1:40.10 '07 420 / 1580
44. Aston Martin V12 Vantage 1:40.20 '09 517 / 1680
Sto koní navíc neurve ani náhodou těch 100kilo na váze , když je podvozek kvalitní
C
Porsche Boxster S 1:40.70 '09 310 / 1380
50. Audi RS5 1:40.70 '10 450 / 1725
tohle je zcela výmluvné...
-------------------------------------------------
O tom se tu myslím pořád bavíme..
Navýšení výkonu motoru je drahé a --v dusledku méně efektivní..
Nejde přece nějak dramaticky o konkrétní pořadí--ale umožňuje to pozorovat vliv jednotlivých prvků na reálné jízdní vlastnosti..což není nikdy totéž
jako reklamní masírka výrobce..
Hmotnost---to je objektivně klíč., podvozková skupina se podílí od řekněme pořadí 100 méně, než si laik -závislej na tvrzení výrobce myslí...u některých nadupaných aut díky velkorysé hmotnosti je jasně vidět, kam až ta hmotnost bez ohledu na výkon pod kapotou odsune v listině..
třeba tohle je zajímavý srovnání...
A
33. Mercedes CLS 63 AMG 1:39.40 '11 525 / 1795
34. BMW 1 Series M Coupe 1:39.40 '11 340 / 1513
/Dvě stě koní navíc degraduje těch 280kg /
B
43 BMW M3 1:40.10 '07 420 / 1580
44. Aston Martin V12 Vantage 1:40.20 '09 517 / 1680
Sto koní navíc neurve ani náhodou těch 100kilo na váze , když je podvozek kvalitní
C
Porsche Boxster S 1:40.70 '09 310 / 1380
50. Audi RS5 1:40.70 '10 450 / 1725
tohle je zcela výmluvné...
-------------------------------------------------
O tom se tu myslím pořád bavíme..
Navýšení výkonu motoru je drahé a --v dusledku méně efektivní..
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 159 vs zbytek světa
Zajímavé výsledky.
102. VW Golf R 1:43.70 '10 271/1446
151. VW Golf GTI Mk. VI 1:45.90 '09 211/1318
196. VW Golf GTD 1:47.40 '09 170/1351
201. VW Golf Mk V GTI 1:47.70 '04 200/1303
206. VW Golf Mk V R32 1:47.80 '05 247/1510
240. VW Golf Mk V GTI Edition 30 1:49.20 '07 230/1332
312. VW Golf Mk V GT TSI 1:51.20 '06 170/1246
290. Alfa Romeo Mito 1.4 Multiair 135 1:50.50 '09 135/1135
324. Alfa Romeo Mito Quadrifoglio Verde 1:51.50 '10 170/1254
102. VW Golf R 1:43.70 '10 271/1446
151. VW Golf GTI Mk. VI 1:45.90 '09 211/1318
196. VW Golf GTD 1:47.40 '09 170/1351
201. VW Golf Mk V GTI 1:47.70 '04 200/1303
206. VW Golf Mk V R32 1:47.80 '05 247/1510
240. VW Golf Mk V GTI Edition 30 1:49.20 '07 230/1332
312. VW Golf Mk V GT TSI 1:51.20 '06 170/1246
290. Alfa Romeo Mito 1.4 Multiair 135 1:50.50 '09 135/1135
324. Alfa Romeo Mito Quadrifoglio Verde 1:51.50 '10 170/1254
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: 159 vs zbytek světa
No průser je ještě jinde...
bohužel
324. Alfa Romeo Mito Quadrifoglio Verde 1:51.50 '10 170 / 1254
325. Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo Petrol MultiAir 1:51.60 '10 170 / 1290
326. VW Passat Blue TDI DSG 1:51.60 '11 140 / 1526
327. Mazda MX-5 2.0 MZR 1:51.70 '05 160 / 1150
328. Audi A8 3.0 1:51.70 '04 220 / 1670
329. Mercedes C 320 CDI 1:51.70 '08 224 / 1625
330. BMW 120i 1:51.70 '08 170 / 1300
331. Audi A1 1.6 TDI 1:51.70 '10 105 / 1140
332. Skoda Yeti 2.0TDI 4x4 1:51.80 '09 140 / 1550
333. Audi A6 3.0 TDI quattro (C6) 1:51.80 '05 224 / 1745
325 .je v kontextu ..průser ..a právě u Giuliety je vidět, jak podvozek není spasitelnej..
Podvozek má Giulieta dobrej, no motor 1.4 a jeho charakteristika asi objektivně
bude asi problém..
Pořád tu říkám, že motor TB, nastavenej v podstatě na spodek a střed a mající tím pádem spíš skoro diesel charakteristiku možná plní tabulky, ale zabíjí zdá se podle výsledků reálně "cuore sportivo" ...zajímalo by mě, jak by si stála Giulieta s klasikou 2.0 16V
z coupé..nebo Integrály..
O tom asi mají "ostré serie" být--jinak tenhle "obraz o značce-a jejím směřování " je potom otřes..
....................................................................
Je ale zase fakt, že u trati téhle délky -vzhledem k celkovému času-je na "závěry" dost málo místa..Severní smyčka je daleko zajímavější trať, už kvůli délce...
bohužel
324. Alfa Romeo Mito Quadrifoglio Verde 1:51.50 '10 170 / 1254
325. Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo Petrol MultiAir 1:51.60 '10 170 / 1290
326. VW Passat Blue TDI DSG 1:51.60 '11 140 / 1526
327. Mazda MX-5 2.0 MZR 1:51.70 '05 160 / 1150
328. Audi A8 3.0 1:51.70 '04 220 / 1670
329. Mercedes C 320 CDI 1:51.70 '08 224 / 1625
330. BMW 120i 1:51.70 '08 170 / 1300
331. Audi A1 1.6 TDI 1:51.70 '10 105 / 1140
332. Skoda Yeti 2.0TDI 4x4 1:51.80 '09 140 / 1550
333. Audi A6 3.0 TDI quattro (C6) 1:51.80 '05 224 / 1745
325 .je v kontextu ..průser ..a právě u Giuliety je vidět, jak podvozek není spasitelnej..
Podvozek má Giulieta dobrej, no motor 1.4 a jeho charakteristika asi objektivně
bude asi problém..
Pořád tu říkám, že motor TB, nastavenej v podstatě na spodek a střed a mající tím pádem spíš skoro diesel charakteristiku možná plní tabulky, ale zabíjí zdá se podle výsledků reálně "cuore sportivo" ...zajímalo by mě, jak by si stála Giulieta s klasikou 2.0 16V
z coupé..nebo Integrály..
O tom asi mají "ostré serie" být--jinak tenhle "obraz o značce-a jejím směřování " je potom otřes..
....................................................................
Je ale zase fakt, že u trati téhle délky -vzhledem k celkovému času-je na "závěry" dost málo místa..Severní smyčka je daleko zajímavější trať, už kvůli délce...
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 159 vs zbytek světa
Přesně jak píšeš, jednak čas a jednak dle umístění třeba těch golfů, musel být buď značný rozdíl mezi řidiči, nebo byla trať plná na hodně zatáček, kde silnější auta nemohla využít svůj potenciál.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: 159 vs zbytek světa
Spíš to vidím obráceně. Ono není až tak běžný, že má BMW 760i lepší čas než M3...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 159 vs zbytek světa
To si nemyslím, kdyby ta trať měla delší rovinky, tak jak Mito QV tak i ty silnější golfy nasekají těm slabším verzím.
Ten první link je prostě nějakej divokej
Ten první link je prostě nějakej divokej
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: 159 vs zbytek světa
Tahle trať je na objektivní názor asi nevhodná...
viz.
14. Audi R8 V10 5.2 FSI 1:37.10 '09 525 / 1620
15. Porsche Panamera Turbo S 1:37.20 '11 550 / 1995
16. Porsche 911 Turbo Cabriolet 1:37.80 '09 500 / 1670
17. Porsche 911 Turbo S 1:37.80 '10 530 / 1585
18. Porsche 911 Turbo Cabriolet 1:38.00 '07 480 / 1655
19. Porsche 911 Turbo 1:38.10 '06 480 / 1585
20. Ferrari F430 1:38.10 '05 489 / 1450
Mezi Panamerou T-S a F-430 je rozdíl 5 metráků váhy..který tlačí 61 koní navíc pro Panameru....těžko uvěřit..dost účelová trať....
viz.
14. Audi R8 V10 5.2 FSI 1:37.10 '09 525 / 1620
15. Porsche Panamera Turbo S 1:37.20 '11 550 / 1995
16. Porsche 911 Turbo Cabriolet 1:37.80 '09 500 / 1670
17. Porsche 911 Turbo S 1:37.80 '10 530 / 1585
18. Porsche 911 Turbo Cabriolet 1:38.00 '07 480 / 1655
19. Porsche 911 Turbo 1:38.10 '06 480 / 1585
20. Ferrari F430 1:38.10 '05 489 / 1450
Mezi Panamerou T-S a F-430 je rozdíl 5 metráků váhy..který tlačí 61 koní navíc pro Panameru....těžko uvěřit..dost účelová trať....
Re: 159 vs zbytek světa
Tohle je přece jenom jiná trať..tady se neschová opravdu nic...
Nordschleife:
1. Fiat 125 S 1:00.00 si 1236 '67 91/1150 Chuck Norris
2. Fisker Karma 3:10.00 390 '10 408/2406 Jason Haddad
3. Fiat 125 S 5:12.67 vw 237 '67 91/1150 Roberto Diabeto
smysl pro humor autoři mají
4. Bugatti Veyron 16.4 Super Sport 5:48.28 213 '10 1199/1888 Jason Haddad
5. Bugatti EB 16.4 Veyron 6:05.24 203 '05 1001/1890 Jason Haddad
6. McLaren F1 6:42.71 184 '93 635/1140 Jason Haddad
7. Radikální SR8LM 6:48.00 182 0 455/650 Michael Vergers
8. Radikální SR8 6:55.00 179 '05 363/650 Michael Vergers
9. Gumpert Apollo Speed 7:11.57 172 '09 700/1200 Florian Gruber
10. Dodge Viper SRT-10 ACR 7:12.13 172 '08 600/1536 Dominik Farnbacher
11. Porsche 918 Spyder 7:14.00 171 '13 795/0 Marc Lieb
12. Lexus LFA Nürburgring Package 7:14.64 171 '12 570/1509 Akira Iida
13. Donkervoort D8 RS 7:14.89 171 '05 350/600 Michael Duechting
14. Porsche 911 GT2 RS 7:18.00 169 '10 620/1370 Timo Kluck
15. Nissan GT-R 7:18.00 169 '12 550/1736 Toshio Suzuki
16. Radikální SR3 Turbo 7:19.00 169 '03 320/500 Phil Bennett
17. Chevrolet Corvette ZR1 7:19.63 169 '08 647/1530 Jim Mero
18. Chevrolet Corvette Z06 Z07 balíček 7:22.68 168 '11 512/1394 Jim Mero
19. Gumpert Apollo Sport 7:24.00 167 '07 700/1200
20. Maserati MC12 7:24.29 167 '04 632/1335 Marc Basseng
21. Pagani Zonda F Clubsport 7:24.65 167 '05 650/1230 Marc Basseng
22. Lamborghini Aventador LP700-4 7:25.00 167 '11 700/1720 Horst von Saurma
23. KTM X-Bow R 7:25.00 167 '11 304/855 Christopher Haase
24. Ferrari Enzo 7:25.21 167 '02 660/1365 Marc Basseng
25. Porsche 911 GT3 RS 4.0 7:27.00 166 '11 500/1360
26. Ferrari 458 Italia 7:28.00 166 '09 570/1485
27. McLaren MP4-12C 7:28.00 166 '10 600/1434 Horst von Saurma
28. Porsche Carrera GT 7:28.71 165 '03 612/1380 Marc Basseng
29. Mercedes SLS AMG GT 7:30.00 165 '12 591/1620
30. Porsche 911 GT2 7:31.00 164 '07 530/1440 Walter Röhrl
31. Porsche 911 Turbo S 7:32.00 164 '10 530/1585 Walter Röhrl
32. Pagani Zonda F 7:33.00 164 '05 602/1371
33. Porsche 911 GT3 RS 7:33.00 164 '10 450/1400
34. Koenigsegg CCX 7:33.55 164 '06 806/1456 Marc Basseng
35. Koenigsegg CCR 7:34.00 163 '04 806/1418
36. Lexus LFA Nürburgring Package 7:34.00 163 '12 570/1509
37. Audi R8 GT 7:34.00 163 '10 560/1520 Horst von Saurma
38. Nissan GT-R Spec-V 7:34.46 163 '09 492/1680
39. RUF RT12 7:35.00 163 '05 650/1573
40. Porsche 911 Carrera S 7:37.90 162 '11 400/1415 Timo Kluck
41. Porsche 911 Turbo 7:38.00 162 '06 480/1585
42. Lexus LFA 7:38.00 162 '10 560/1609
43. Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera 7:38.00 162 '10 570/1430 Horst von Saurma
44. Nissan GT-R 7:38.00 162 '08 480/1740
45. Ferrari 430 Scuderia 7:39.00 162 '07 510/1402
46. Lamborghini Murcielago LP640 7:40.00 161 '06 640/1805
47. McLaren Mercedes SLR 7:40.00 161 '03 626/1693 Klaus Ludwig
48. Porsche 911 GT3 7:40.00 161 '09 435/1376 Walter Röhrl
49. Lexus ES 350 7:41.00 161 '07 276/1627 Jason Haddad
50. Chevrolet Camaro ZL1 7:41.27 161 '12 588/1838 Mark Reuss
51. Porsche 911 GT3 7:42.00 161 '06 415/1395 Walter Röhrl
52. Radikální SR3 7:42.00 161 '02 205/495
53. Lamborghini Murcielago LP 670-4 SuperVeloce 7:42.00 161 '09 670/1664 Horst von Saurma
54. Chevrolet Corvette Z06 7:42.90 160 '05 513/1437 Jan Magnussen
55. Porsche 911 GT3 RS 7:43.00 160 '03 381/1360
56. Pagani Zonda C12 S 7:44.00 160 '02 555/1250
57. Audi R8 V10 5,2 FSI 7:44.00 160 '09 525/1620
58. Mercedes CLK 63 Black Series 7:45.00 159 '07 507/1745 Berndt Schneider
59. Gardner Douglas GD T70 Spyder 7:45.00 159 '10 710/900 Dario Margutti
60. Porsche 911 GT2 7:46.00 159 '00 460/1430
61. Lamborghini Gallardo Superleggera 7:46.00 159 '07 530/1520
62. Mercedes C 63 AMG Coupe Black Series 7:46.00 159 '11 517/1748 sportauto
63. Jaguar XJ220 7:46.37 159 '92 549/1470 John Nielsen
64. Ferrari 599 GTB Fiorano 7:47.00 159 '06 620/1748
65. Wiesmann GT MF5 7:47.00 159 '08 507/1380
66. Porsche 911 Turbo 7:47.00 159 '09 500/1570
67. Porsche 911 GT3 RS 7:48.00 158 '06 415/1375
68. BMW M3 GTS 7:48.00 158 '10 450/1543
69. Alpina B3 GT3 7:49.00 158 '12 408/1535
70. Lamborghini Murcielago 7:50.00 158 '02 580/1800
71. BMW M3 CSL 7:50.00 158 '03 360/1385
72. Porsche 911 Carrera S 7:50.00 158 '08 385/1420
73. Mercedes SL65 AMG Black Series 7:51.00 157 '09 670/1870
74. Jaguar XKR-S 7:51.00 157 '11 551/1843
75. Chrysler 300 SRT8 7:51.67 157 '11 477/1984
76. Lamborghini Gallardo 7:52.00 157 '03 500/1613
77. Ford GT 7:52.00 157 '04 550/1538
78. Lamborghini Gallardo LP560-4 7:52.00 157 '08 560/1530
79. Porsche Panamera Turbo S 7:52.00 157 '11 550/1995 Horst von Saurma
80. Porsche Panamera Turbo S 7:52.20 157 '11 550/1995 Horst von Saurma
81. Mercedes CLK DTM 7:54.00 156 '04 582/1678
82. Porsche 911 GT3 7:54.00 156 '03 380/1380
83. Lexus GS 450h 7:54.12 156 '07 345/1940 Fantom
84. Ferrari F430 7:55.00 156 '05 489/1450
85. Caterham R500 1.8LK Series 7:55.00 156 '99 233/450 Robert Nearn
86. BMW M5 7:55.00 156 '11 560/1870
87. Porsche 911 Turbo 7:56.00 156 '00 420/1540
88. Ferrari 360 CS 7:56.00 156 '03 425/1280
89. Ferrari California GT 7:56.00 156 '09 460/1787
90. Porsche Panamera Sport Chrono Turbo 7:56.00 156 '09 500/1974 Walter Röhrl
91. Porsche Panamera Turbo 7:56.00 156 '09 500/1870 Walter Röhrl
92. Chevrolet Corvette Z06 7:56.00 156 '02 411/1414 Dave Hill
93. Nissan GT-R 7:56.00 156 '12 550/1736 slabošský
94. Porsche 911 GT3 7:56.33 156 '99 360/1350 Walter Röhrl
95. Audi RS4 7:58.00 155 '05 420/1720 Frank Stippler
96. Porsche Boxster S (981) 7:58.00 155 '12 315/1320 Porsche testovací jezdec
97. Chevrolet Corvette C6 7:59.00 155 '04 405/1470
98. Porsche 911 Carrera S 7:59.00 155 '04 355/1420 Walter Röhrl
99. Jaguar XKR-S Convertible (550 PS) 7:59.00 155 '12 550/1897 Sascha Bert
100. Audi RS5 7:59.00 155 '12 450/1686 Horst von Saurma
101. Cadillac CTS-V 7:59.32 155 '09 564/1980 John Heinricy
102. Bugatti EB 110 SS 8:01.00 154 '92 600/1735
103. Nissan Skyline R33 GT-R 8:01.00 154 '95 280/1601 Gan San
pořád pecka
104. Mercedes C63 AMG Coupe 8:01.00 154 '11 457/1730 sportauto
105. Mercedes C63 AMG Coupe Performance Package 8:01.00 154 '11 487/1771 Horst von Saurma
106. Lamborghini Gallardo Spyder 8:01.84 154 '06 520/1748 Wolfgang Kaufmann
107. Aston Martin DBS 8:02.00 154 '07 517/1695
108. Aston Martin V8 Vantage 8:03.00 154 '05 385/1636
109. Mercedes CLS 63 AMG Perfromance balíček 8:03.00 154 '11 557/1919 sportauto
110. Jaguar XKR-S 8:03.00 154 '11 551/1843 Sport Auto
111. Honda NSX-R 8:03.86 153 '95 274/1281 Motoharu Kurosawa
112. Lamborghini Diablo GT 8:04.00 153 '99 570/1520
113. RUF CTR Yellow Bird 8:05.00 153 '87 469/1150
114. Ferrari 575 Maranello 8:05.00 153 '02 515/1760
115. BMW M3 8:05.00 153 '07 420/1580
116. Porsche Cayman S 8:06.00 153 '08 320/1375
117. Mercedes SL 55 AMG 8:06.00 153 '06 517/1960
118. Porsche Cayman R 8:06.00 153 '10 330/1320 Horst von Saurma
119. Subaru Impreza STI Spec C Mk.II 8:06.01 153 '05 280/1370 Motoharu Kurosawa
120. Caterham Superlight R 8:06.20 153 '97 193/525
121. Ferrari 550 Maranello 8:07.00 152 '96 486/1690
122. BMW Z8 8:07.00 152 '00 400/1585
123. BMW M6 8:07.76 152 '05 507/1710
124. Renault Megane RS 265 Trophy 8:07.97 152 '11 265/1409 Laurent Hurgon
pecka
125. Porsche 911 Turbo 3.3 8:08.71 152 '91 320/1470
126. Ferrari 360 Modena 8:09.00 152 '99 400/1390
127. Lamborghini Diablo SV 8:09.00 152 '97 519/1590
128. Audi RS6 Avant 8:09.00 152 '08 579/2025
129. Audi TT RS Coupe 8:09.00 152 '09 340/1435
130. Audi R8 e-tron 8:09.10 152 '12 312/0 Markus Winkelhock
131. Porsche 911 GT2 8:09.30 152 '95 430/1290
132. Donkervoort D8 180R 8:10.00 151 '01 240/675
133. Dodge Viper GTS 8:10.00 151 '97 457/1580
134. Alpina B6 S 8:10.00 151 '08 530/1815
135. KTM X-Bow 8:10.00 151 '08 241/871
136. Mercedes E63 AMG Performance Package 8:10.20 151 '11 558/1765
137. Mitsubishi Lancer EVO IX 8:11.00 151 '05 290/1482
138. Porsche 911 Turbo 3,6 továrny kit 8:12.00 151 '97 430/1506
139. Mercedes SL 55 AMG 8:12.00 151 '02 476/1855
140. Cadillac CTS-V Sport Wagon 8:12.10 151 '11 564/1987 John Heinricy
141. BMW M5 8:12.90 150 '05 507/1848
142. Lotus Esprit Sport 350 8:13.00 150 '99 354/1324
143. Dodge Viper SRT-10 8:13.00 150 '05 506/1600
144. Ferrari F355 8:13.00 150 '95 380/1350
145. Mercedes C 63 AMG 8:13.00 150 '07 457/1772
146. Artega GT 8:13.00 150 '09 299/1272 Horst von Saurma
147. Dodge Viper SRT-10 Roadster 8:13.00 150 '03 517/1526
148. Maserati GranTurismo MC Stradale 8:13.60 150 '11 450/1855 Horst von Saurma
149. Mercedes SL65 AMG 8:14.00 150 '04 612/2049
150. Mercedes SLK 55 AMG Black Series 8:14.00 150 '06 400/1506
151. Alpina B3 Biturbo 8:14.00 150 '07 360/1626
152. Alpina B3 Biturbo Coupe 8:14.00 150 '07 360/1560 Horst von Saurma
153. Porsche 911 Carrera 8:15.00 150 '04 325/1395 Walter Röhrl
154. RUF BR2 EKS 8:15.00 150 '92 360/1355
155. Alpina Z4 Roadster S 8:15.00 150 '03 300/1416
156. RUF CTR2 8:15.00 150 '97 520/1422
157. Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR 8:15.00 150 '05 290/1455
158. BMW řady 1 M Coupé 8:15.00 150 '11 340/1513
159. Aston Martin DB9 8:16.00 150 '04 450/1710
160. Honda NSX 3.0 8:16.15 149 '91 274/1362 Motoharu Kurosawa
161. BMW M6 Cabrio 8:16.52 149 '07 507/1930 Wolfgang Kaufmann
162. Renault Megane R26.R 8:16.90 149 '08 230/1252 Vincent Bayle
163. Porsche 911 Carrera 8:17.00 149 '97 300/1320
164. Porsche 911 Carrera 8:17.00 149 '01 320/1345
165. Aston Martin V12 Vanquish 8:17.00 149 '01 460/1882
166. Chevrolet Corvette C5 Comm. Edition Targa 8:18.00 149 '03 355/1452
167. Maserati Coupe Gransport 8:18.00 149 '04 400/1680
168. Porsche Boxster S 8:18.00 149 '05 280/1345 Walter Röhrl
169. Lexus IS F 8:18.00 149 '07 423/1732
170. Porsche Boxster S 8:18.00 149 '09 310/1380
171. Audi RS3 Sportback 8:20.00 148 '10 340/1575
172. Audi RS6 8:20.00 148 '02 450/1840
173. Chevrolet Camaro SS 8:20.00 148 '10 432/1750
174. Opel Astra OPC 2012 8:20.00 148 '12 280/0 Horst von Saurma
175. BMW M3 8:22.00 148 '00 343/1565
176. Mercedes C 55 AMG 8:22.00 148 '04 367/1680
177. BMW Z3 M Coupe 8:22.00 148 '99 315/1465
178. Lexus ES 350 8:22.10 148 '13 272/1182 Jason Haddad
179. Nissan Skyline R32 GT-R 8:22.38 148 '89 280/1430 Motoharu Kurosawa
180. Chevrolet Cobalt SS / TC 8:22.85 147 '08 260/1352
181. Porsche 986 Boxster S 8:23.00 147 '04 266/1320
182. Aston Martin DB7 GT 8:23.00 147 '03 435/1780
183. VW Golf R 8:23.00 147 '10 271/1446 Hans Joachim Stuck
184. Mercedes SLK 55 AMG 8:24.00 147 '06 360/1495
185. Subaru Impreza WRX STi 8:24.00 147 '05 280/1500
186. BMW X6 M 8:24.00 147 '09 555/2250
187. Toyota Chaser Tourer V 8:24.00 147 '96 280/1470 *** RashpiL ***
188. Mitsubishi Evo VII 8:25.00 147 '02 280/1454
189. Audi RS4 Avant 8:25.00 147 '00 380/1675
190. Mitsubishi Lancer Evo VI 8:25.00 147 '99 280/1384
191. Callaway C12 8:25.00 147 '99 400/1565
192. Jaguar XKR 8:25.00 147 '06 420/1776
193. Lotus Exige S Performance-Pack 8:25.00 147 '06 243/940
194. Mercedes SLK 32 AMG 8:26.00 147 '01 354/1395
195. Nissan 350Z 8:26.00 147 '02 287/1532
196. BMW 335i Coupe 8:26.00 147 '06 306/1610
197. Audi S5 8:26.00 147 '07 354/1630
198. Ford Focus RS 8:26.00 147 '09 305/1467
199. BMW M5 8:28.00 146 '98 400/1795
200. Porsche 911 Carrera 8:28.00 146 '93 272/1350
201. Porsche 911 Carrera Cabrio 8:28.00 146 '95 286/1370
202. Porsche 911 Carrera RS 8:28.00 146 '91 260/1220
203. Porsche 911 Carrera 8:28.00 146 '95 285/1398
204. Nissan Skyline GT-R R34 8:28.10 146 '98 280/1666
205. Nissan Skyline GT-R R33 V-Spec II 8:28.10 146 '98 305/1532 Steve Sutcliffe
206. Mercedes CLK 55 AMG 8:29.00 146 '99 347/1520
207. Audi S4 Avant 8:29.00 146 '03 344/1720
208. Audi TT-S Coupe 8:29.00 146 '08 272/1395
209. Renault Megane RS Mk III 8:29.00 146 '09 250/1387 Horst von Saurma
210. Maserati Coupe Cambiocorsa 8:30.00 145 '02 390/1580
211. VW Scirocco R 8:30.00 145 '09 265/1289 Hans Stuck
212. Cadillac STS-V 8:31.00 145 '06 476/1948
213. BMW Z4 3.0i 8:32.00 145 '03 231/1384
214. BMW Z4 3.0si Coupe 8:32.00 145 '06 265/1408
215. BMW Z3 M Roadster 8:32.00 145 '97 321/1350
216. Lotus Exige 8:32.00 145 '04 192/907
217. Porsche Boxster S 8:32.00 145 '99 252/1295
218. Porsche Cayenne Turbo 8:33.99 144 '08 500/2260 Patrick Simon
219. Vauxhall VX220 Turbo 8:34.00 144 '03 200/930
220. Opel Speedster Turbo 8:34.00 144 0 200/928
221. BMW Z3 3.0i 8:34.00 144 '00 231/1330
222. Ford Focus RS 8:34.10 144 '03 215/1290 Autocar
223. BMW M3 8:35.00 144 '96 321/1474
224. Ford Focus ST 8:35.00 144 '05 225/1392 Patrick Bernhard
225. Opel Astra OPC 8:35.00 144 '05 241/1318 Manuel Reuter
226. Mini John Cooper Works 8:35.00 144 '08 211/1130
227. Porsche 986 Boxster 8:36.00 144 '02 228/1275
228. Peugeot 207 SW RC 8:36.00 144 '07 174/1350
229. Peugeot RCZ GT THP200 8:36.00 144 '10 200/1365
230. Alpina B3 3.3 Limousine 8:36.00 144 '99 280/1495
231. Peugeot RCZ GT THP200 8:36.62 144 '10 200/1365
232. Subaru Impreza GT Turbo 8:37.00 143 '98 218/1230
233. Maserati 3200 GT 8:37.00 143 '98 370/1590
234. Mercedes C 32 AMG 8:37.00 143 '01 354/1535
235. VW Golf Mk IV R32 8:37.00 143 '02 241/1452
236. Honda NSX 3.2 8:38.00 143 '97 280/1388
237. Renault Megane Sport Trophy 8:38.00 143 '05 224/1371
238. Mercedes SL 500 8:38.00 143 '98 306/1795
239. VW Golf GTI Edition 35 8:38.00 143 '11 235/1384
240. Porsche 911 Carrera 4 8:38.40 143 '01 320/1405 Steve Sutcliffe
241. Mazda 3 MPS 8:39.00 143 '06 260/1485 Owen Mildenhall
242. Honda S2000 8:39.00 143 '99 239/1260
243. Morgan Aero 8 8:39.00 143 '02 326/1135
244. BMW 135i Coupe 8:39.20 143 '07 306/1485
245. Audi TT 2.0 TFSI 8:40.00 143 '06 200/1310
246. Chevrolet Corvette C5 8:40.00 143 '98 344/1505
247. Bentley Continental GT 8:40.30 143 '03 559/2350
248. Aston Martin DB7 Vantage 8:41.00 142 '99 420/1780
249. Audi S3 8:41.00 142 '00 210/1420
250. Audi S4 8:42.00 142 '97 265/1510
251. Audi TT Coupe quattro 8:42.00 142 '98 224/1461
252. Lotus Exige MK1 8:42.00 142 '00 179/780
253. Honda Integra Type R 8:43.00 142 '98 190/1145
254. Chevrolet HHR SS 8:43.52 142 '08 264/1491
255. Volvo C30 T5 8:44.70 141 '06 220/1453
256. Toyota GT-86 8:44.90 141 '12 200/1180 Horst von Saurma
257. Porsche 911 Carrera 4S 8:45.00 141 '93 250/1475
258. VW Scirocco 2.0 TSI 8:46.40 141 '08 200/1298
259. Honda Civic Type-R 8:47.00 141 '01 200/1246
260. Renault Clio III Sport 8:47.48 141 '06 200/1288 Gregory Fargier
261. Opel Corsa OPC 8:47.99 140 '07 192/1203 Manuel Reuter
262. Porsche 911 Carrera 8:48.50 140 '88 250/1350
263. VW Golf Mk V R32 8:49.00 140 '05 247/1510
264. Renault Clio V6 Mk I 8:49.00 140 '01 226/1381
265. Mercedes E 55 AMG 8:50.00 140 '02 476/1953
266. BMW M3 Sport Evolutione 8:50.00 140 '89 238/1277
267. Porsche Cayenne GTS 8:50.02 140 '08 405/2388 Walter Röhrl
268. Alfa Romeo 156 GTA 8:51.00 140 '03 250/1445
malér
269. Mercedes C 43 AMG 8:51.00 140 '97 306/1470
270. Mercedes CLK 430 8:52.00 139 '97 279/1455
271. VW Golf Mk V GTI 8:53.00 139 '04 200/1303
272. VW Golf Mk IV GTI 8:54.00 139 '02 180/1213
273. Porsche Boxster 8:54.00 139 '96 204/1250
274. Opel Zafira OPC 8:54.00 139 '06 240/1619 Manuel Reuter
275. Mini Cooper S Works 8:55.00 139 '04 200/1175
276. Range Rover Sport V8 SC 8:55.00 139 '10 510/2649 Paul Wijgaertz
277. Mitsubishi Lancer Evolution Wagon 8:57.00 138 '06 280/0 WizardKing
278. Lotus Esprit Turbo SE 8:58.00 138 '90 268/1300
malér--otřes
279. Suzuki Swift Sport 9:00.10 137 '06 125/1105 Dale Lomas
280. Renault Twingo RS 9:00.40 137 '08 135/1120 Dale Lomas
281. Abarth Punto EVO 9:03.27 137 '10 165/1185
282. VW Golf Mk IV V6 4Motion 9:09.00 135 '99 204/1382
283. Fiat Grande Punto Abarth EsseEsse 9:09.00 135 '08 179/1260
284. Toyota GT-86 9:09.00 d 135 '12 200/1180
velký zklamání
285. VW Corrado VR6 9:24.00 131 '91 190/1210
286. Opel Calibra 4x4 9:25.00 131 0 204/1394
287. Mazda MX 6 9:29.00 130 '93 165/1235
288. Toyota MR2 9:30.00 130 '90 156/1170
289. Nissan 200SX 9:35.00 129 '94 200/1316
290. Mitsubishi Eclipse 9:55.00 125 '90 150/1230
Nordschleife:
1. Fiat 125 S 1:00.00 si 1236 '67 91/1150 Chuck Norris
2. Fisker Karma 3:10.00 390 '10 408/2406 Jason Haddad
3. Fiat 125 S 5:12.67 vw 237 '67 91/1150 Roberto Diabeto
smysl pro humor autoři mají
4. Bugatti Veyron 16.4 Super Sport 5:48.28 213 '10 1199/1888 Jason Haddad
5. Bugatti EB 16.4 Veyron 6:05.24 203 '05 1001/1890 Jason Haddad
6. McLaren F1 6:42.71 184 '93 635/1140 Jason Haddad
7. Radikální SR8LM 6:48.00 182 0 455/650 Michael Vergers
8. Radikální SR8 6:55.00 179 '05 363/650 Michael Vergers
9. Gumpert Apollo Speed 7:11.57 172 '09 700/1200 Florian Gruber
10. Dodge Viper SRT-10 ACR 7:12.13 172 '08 600/1536 Dominik Farnbacher
11. Porsche 918 Spyder 7:14.00 171 '13 795/0 Marc Lieb
12. Lexus LFA Nürburgring Package 7:14.64 171 '12 570/1509 Akira Iida
13. Donkervoort D8 RS 7:14.89 171 '05 350/600 Michael Duechting
14. Porsche 911 GT2 RS 7:18.00 169 '10 620/1370 Timo Kluck
15. Nissan GT-R 7:18.00 169 '12 550/1736 Toshio Suzuki
16. Radikální SR3 Turbo 7:19.00 169 '03 320/500 Phil Bennett
17. Chevrolet Corvette ZR1 7:19.63 169 '08 647/1530 Jim Mero
18. Chevrolet Corvette Z06 Z07 balíček 7:22.68 168 '11 512/1394 Jim Mero
19. Gumpert Apollo Sport 7:24.00 167 '07 700/1200
20. Maserati MC12 7:24.29 167 '04 632/1335 Marc Basseng
21. Pagani Zonda F Clubsport 7:24.65 167 '05 650/1230 Marc Basseng
22. Lamborghini Aventador LP700-4 7:25.00 167 '11 700/1720 Horst von Saurma
23. KTM X-Bow R 7:25.00 167 '11 304/855 Christopher Haase
24. Ferrari Enzo 7:25.21 167 '02 660/1365 Marc Basseng
25. Porsche 911 GT3 RS 4.0 7:27.00 166 '11 500/1360
26. Ferrari 458 Italia 7:28.00 166 '09 570/1485
27. McLaren MP4-12C 7:28.00 166 '10 600/1434 Horst von Saurma
28. Porsche Carrera GT 7:28.71 165 '03 612/1380 Marc Basseng
29. Mercedes SLS AMG GT 7:30.00 165 '12 591/1620
30. Porsche 911 GT2 7:31.00 164 '07 530/1440 Walter Röhrl
31. Porsche 911 Turbo S 7:32.00 164 '10 530/1585 Walter Röhrl
32. Pagani Zonda F 7:33.00 164 '05 602/1371
33. Porsche 911 GT3 RS 7:33.00 164 '10 450/1400
34. Koenigsegg CCX 7:33.55 164 '06 806/1456 Marc Basseng
35. Koenigsegg CCR 7:34.00 163 '04 806/1418
36. Lexus LFA Nürburgring Package 7:34.00 163 '12 570/1509
37. Audi R8 GT 7:34.00 163 '10 560/1520 Horst von Saurma
38. Nissan GT-R Spec-V 7:34.46 163 '09 492/1680
39. RUF RT12 7:35.00 163 '05 650/1573
40. Porsche 911 Carrera S 7:37.90 162 '11 400/1415 Timo Kluck
41. Porsche 911 Turbo 7:38.00 162 '06 480/1585
42. Lexus LFA 7:38.00 162 '10 560/1609
43. Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera 7:38.00 162 '10 570/1430 Horst von Saurma
44. Nissan GT-R 7:38.00 162 '08 480/1740
45. Ferrari 430 Scuderia 7:39.00 162 '07 510/1402
46. Lamborghini Murcielago LP640 7:40.00 161 '06 640/1805
47. McLaren Mercedes SLR 7:40.00 161 '03 626/1693 Klaus Ludwig
48. Porsche 911 GT3 7:40.00 161 '09 435/1376 Walter Röhrl
49. Lexus ES 350 7:41.00 161 '07 276/1627 Jason Haddad
50. Chevrolet Camaro ZL1 7:41.27 161 '12 588/1838 Mark Reuss
51. Porsche 911 GT3 7:42.00 161 '06 415/1395 Walter Röhrl
52. Radikální SR3 7:42.00 161 '02 205/495
53. Lamborghini Murcielago LP 670-4 SuperVeloce 7:42.00 161 '09 670/1664 Horst von Saurma
54. Chevrolet Corvette Z06 7:42.90 160 '05 513/1437 Jan Magnussen
55. Porsche 911 GT3 RS 7:43.00 160 '03 381/1360
56. Pagani Zonda C12 S 7:44.00 160 '02 555/1250
57. Audi R8 V10 5,2 FSI 7:44.00 160 '09 525/1620
58. Mercedes CLK 63 Black Series 7:45.00 159 '07 507/1745 Berndt Schneider
59. Gardner Douglas GD T70 Spyder 7:45.00 159 '10 710/900 Dario Margutti
60. Porsche 911 GT2 7:46.00 159 '00 460/1430
61. Lamborghini Gallardo Superleggera 7:46.00 159 '07 530/1520
62. Mercedes C 63 AMG Coupe Black Series 7:46.00 159 '11 517/1748 sportauto
63. Jaguar XJ220 7:46.37 159 '92 549/1470 John Nielsen
64. Ferrari 599 GTB Fiorano 7:47.00 159 '06 620/1748
65. Wiesmann GT MF5 7:47.00 159 '08 507/1380
66. Porsche 911 Turbo 7:47.00 159 '09 500/1570
67. Porsche 911 GT3 RS 7:48.00 158 '06 415/1375
68. BMW M3 GTS 7:48.00 158 '10 450/1543
69. Alpina B3 GT3 7:49.00 158 '12 408/1535
70. Lamborghini Murcielago 7:50.00 158 '02 580/1800
71. BMW M3 CSL 7:50.00 158 '03 360/1385
72. Porsche 911 Carrera S 7:50.00 158 '08 385/1420
73. Mercedes SL65 AMG Black Series 7:51.00 157 '09 670/1870
74. Jaguar XKR-S 7:51.00 157 '11 551/1843
75. Chrysler 300 SRT8 7:51.67 157 '11 477/1984
76. Lamborghini Gallardo 7:52.00 157 '03 500/1613
77. Ford GT 7:52.00 157 '04 550/1538
78. Lamborghini Gallardo LP560-4 7:52.00 157 '08 560/1530
79. Porsche Panamera Turbo S 7:52.00 157 '11 550/1995 Horst von Saurma
80. Porsche Panamera Turbo S 7:52.20 157 '11 550/1995 Horst von Saurma
81. Mercedes CLK DTM 7:54.00 156 '04 582/1678
82. Porsche 911 GT3 7:54.00 156 '03 380/1380
83. Lexus GS 450h 7:54.12 156 '07 345/1940 Fantom
84. Ferrari F430 7:55.00 156 '05 489/1450
85. Caterham R500 1.8LK Series 7:55.00 156 '99 233/450 Robert Nearn
86. BMW M5 7:55.00 156 '11 560/1870
87. Porsche 911 Turbo 7:56.00 156 '00 420/1540
88. Ferrari 360 CS 7:56.00 156 '03 425/1280
89. Ferrari California GT 7:56.00 156 '09 460/1787
90. Porsche Panamera Sport Chrono Turbo 7:56.00 156 '09 500/1974 Walter Röhrl
91. Porsche Panamera Turbo 7:56.00 156 '09 500/1870 Walter Röhrl
92. Chevrolet Corvette Z06 7:56.00 156 '02 411/1414 Dave Hill
93. Nissan GT-R 7:56.00 156 '12 550/1736 slabošský
94. Porsche 911 GT3 7:56.33 156 '99 360/1350 Walter Röhrl
95. Audi RS4 7:58.00 155 '05 420/1720 Frank Stippler
96. Porsche Boxster S (981) 7:58.00 155 '12 315/1320 Porsche testovací jezdec
97. Chevrolet Corvette C6 7:59.00 155 '04 405/1470
98. Porsche 911 Carrera S 7:59.00 155 '04 355/1420 Walter Röhrl
99. Jaguar XKR-S Convertible (550 PS) 7:59.00 155 '12 550/1897 Sascha Bert
100. Audi RS5 7:59.00 155 '12 450/1686 Horst von Saurma
101. Cadillac CTS-V 7:59.32 155 '09 564/1980 John Heinricy
102. Bugatti EB 110 SS 8:01.00 154 '92 600/1735
103. Nissan Skyline R33 GT-R 8:01.00 154 '95 280/1601 Gan San
pořád pecka
104. Mercedes C63 AMG Coupe 8:01.00 154 '11 457/1730 sportauto
105. Mercedes C63 AMG Coupe Performance Package 8:01.00 154 '11 487/1771 Horst von Saurma
106. Lamborghini Gallardo Spyder 8:01.84 154 '06 520/1748 Wolfgang Kaufmann
107. Aston Martin DBS 8:02.00 154 '07 517/1695
108. Aston Martin V8 Vantage 8:03.00 154 '05 385/1636
109. Mercedes CLS 63 AMG Perfromance balíček 8:03.00 154 '11 557/1919 sportauto
110. Jaguar XKR-S 8:03.00 154 '11 551/1843 Sport Auto
111. Honda NSX-R 8:03.86 153 '95 274/1281 Motoharu Kurosawa
112. Lamborghini Diablo GT 8:04.00 153 '99 570/1520
113. RUF CTR Yellow Bird 8:05.00 153 '87 469/1150
114. Ferrari 575 Maranello 8:05.00 153 '02 515/1760
115. BMW M3 8:05.00 153 '07 420/1580
116. Porsche Cayman S 8:06.00 153 '08 320/1375
117. Mercedes SL 55 AMG 8:06.00 153 '06 517/1960
118. Porsche Cayman R 8:06.00 153 '10 330/1320 Horst von Saurma
119. Subaru Impreza STI Spec C Mk.II 8:06.01 153 '05 280/1370 Motoharu Kurosawa
120. Caterham Superlight R 8:06.20 153 '97 193/525
121. Ferrari 550 Maranello 8:07.00 152 '96 486/1690
122. BMW Z8 8:07.00 152 '00 400/1585
123. BMW M6 8:07.76 152 '05 507/1710
124. Renault Megane RS 265 Trophy 8:07.97 152 '11 265/1409 Laurent Hurgon
pecka
125. Porsche 911 Turbo 3.3 8:08.71 152 '91 320/1470
126. Ferrari 360 Modena 8:09.00 152 '99 400/1390
127. Lamborghini Diablo SV 8:09.00 152 '97 519/1590
128. Audi RS6 Avant 8:09.00 152 '08 579/2025
129. Audi TT RS Coupe 8:09.00 152 '09 340/1435
130. Audi R8 e-tron 8:09.10 152 '12 312/0 Markus Winkelhock
131. Porsche 911 GT2 8:09.30 152 '95 430/1290
132. Donkervoort D8 180R 8:10.00 151 '01 240/675
133. Dodge Viper GTS 8:10.00 151 '97 457/1580
134. Alpina B6 S 8:10.00 151 '08 530/1815
135. KTM X-Bow 8:10.00 151 '08 241/871
136. Mercedes E63 AMG Performance Package 8:10.20 151 '11 558/1765
137. Mitsubishi Lancer EVO IX 8:11.00 151 '05 290/1482
138. Porsche 911 Turbo 3,6 továrny kit 8:12.00 151 '97 430/1506
139. Mercedes SL 55 AMG 8:12.00 151 '02 476/1855
140. Cadillac CTS-V Sport Wagon 8:12.10 151 '11 564/1987 John Heinricy
141. BMW M5 8:12.90 150 '05 507/1848
142. Lotus Esprit Sport 350 8:13.00 150 '99 354/1324
143. Dodge Viper SRT-10 8:13.00 150 '05 506/1600
144. Ferrari F355 8:13.00 150 '95 380/1350
145. Mercedes C 63 AMG 8:13.00 150 '07 457/1772
146. Artega GT 8:13.00 150 '09 299/1272 Horst von Saurma
147. Dodge Viper SRT-10 Roadster 8:13.00 150 '03 517/1526
148. Maserati GranTurismo MC Stradale 8:13.60 150 '11 450/1855 Horst von Saurma
149. Mercedes SL65 AMG 8:14.00 150 '04 612/2049
150. Mercedes SLK 55 AMG Black Series 8:14.00 150 '06 400/1506
151. Alpina B3 Biturbo 8:14.00 150 '07 360/1626
152. Alpina B3 Biturbo Coupe 8:14.00 150 '07 360/1560 Horst von Saurma
153. Porsche 911 Carrera 8:15.00 150 '04 325/1395 Walter Röhrl
154. RUF BR2 EKS 8:15.00 150 '92 360/1355
155. Alpina Z4 Roadster S 8:15.00 150 '03 300/1416
156. RUF CTR2 8:15.00 150 '97 520/1422
157. Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR 8:15.00 150 '05 290/1455
158. BMW řady 1 M Coupé 8:15.00 150 '11 340/1513
159. Aston Martin DB9 8:16.00 150 '04 450/1710
160. Honda NSX 3.0 8:16.15 149 '91 274/1362 Motoharu Kurosawa
161. BMW M6 Cabrio 8:16.52 149 '07 507/1930 Wolfgang Kaufmann
162. Renault Megane R26.R 8:16.90 149 '08 230/1252 Vincent Bayle
163. Porsche 911 Carrera 8:17.00 149 '97 300/1320
164. Porsche 911 Carrera 8:17.00 149 '01 320/1345
165. Aston Martin V12 Vanquish 8:17.00 149 '01 460/1882
166. Chevrolet Corvette C5 Comm. Edition Targa 8:18.00 149 '03 355/1452
167. Maserati Coupe Gransport 8:18.00 149 '04 400/1680
168. Porsche Boxster S 8:18.00 149 '05 280/1345 Walter Röhrl
169. Lexus IS F 8:18.00 149 '07 423/1732
170. Porsche Boxster S 8:18.00 149 '09 310/1380
171. Audi RS3 Sportback 8:20.00 148 '10 340/1575
172. Audi RS6 8:20.00 148 '02 450/1840
173. Chevrolet Camaro SS 8:20.00 148 '10 432/1750
174. Opel Astra OPC 2012 8:20.00 148 '12 280/0 Horst von Saurma
175. BMW M3 8:22.00 148 '00 343/1565
176. Mercedes C 55 AMG 8:22.00 148 '04 367/1680
177. BMW Z3 M Coupe 8:22.00 148 '99 315/1465
178. Lexus ES 350 8:22.10 148 '13 272/1182 Jason Haddad
179. Nissan Skyline R32 GT-R 8:22.38 148 '89 280/1430 Motoharu Kurosawa
180. Chevrolet Cobalt SS / TC 8:22.85 147 '08 260/1352
181. Porsche 986 Boxster S 8:23.00 147 '04 266/1320
182. Aston Martin DB7 GT 8:23.00 147 '03 435/1780
183. VW Golf R 8:23.00 147 '10 271/1446 Hans Joachim Stuck
184. Mercedes SLK 55 AMG 8:24.00 147 '06 360/1495
185. Subaru Impreza WRX STi 8:24.00 147 '05 280/1500
186. BMW X6 M 8:24.00 147 '09 555/2250
187. Toyota Chaser Tourer V 8:24.00 147 '96 280/1470 *** RashpiL ***
188. Mitsubishi Evo VII 8:25.00 147 '02 280/1454
189. Audi RS4 Avant 8:25.00 147 '00 380/1675
190. Mitsubishi Lancer Evo VI 8:25.00 147 '99 280/1384
191. Callaway C12 8:25.00 147 '99 400/1565
192. Jaguar XKR 8:25.00 147 '06 420/1776
193. Lotus Exige S Performance-Pack 8:25.00 147 '06 243/940
194. Mercedes SLK 32 AMG 8:26.00 147 '01 354/1395
195. Nissan 350Z 8:26.00 147 '02 287/1532
196. BMW 335i Coupe 8:26.00 147 '06 306/1610
197. Audi S5 8:26.00 147 '07 354/1630
198. Ford Focus RS 8:26.00 147 '09 305/1467
199. BMW M5 8:28.00 146 '98 400/1795
200. Porsche 911 Carrera 8:28.00 146 '93 272/1350
201. Porsche 911 Carrera Cabrio 8:28.00 146 '95 286/1370
202. Porsche 911 Carrera RS 8:28.00 146 '91 260/1220
203. Porsche 911 Carrera 8:28.00 146 '95 285/1398
204. Nissan Skyline GT-R R34 8:28.10 146 '98 280/1666
205. Nissan Skyline GT-R R33 V-Spec II 8:28.10 146 '98 305/1532 Steve Sutcliffe
206. Mercedes CLK 55 AMG 8:29.00 146 '99 347/1520
207. Audi S4 Avant 8:29.00 146 '03 344/1720
208. Audi TT-S Coupe 8:29.00 146 '08 272/1395
209. Renault Megane RS Mk III 8:29.00 146 '09 250/1387 Horst von Saurma
210. Maserati Coupe Cambiocorsa 8:30.00 145 '02 390/1580
211. VW Scirocco R 8:30.00 145 '09 265/1289 Hans Stuck
212. Cadillac STS-V 8:31.00 145 '06 476/1948
213. BMW Z4 3.0i 8:32.00 145 '03 231/1384
214. BMW Z4 3.0si Coupe 8:32.00 145 '06 265/1408
215. BMW Z3 M Roadster 8:32.00 145 '97 321/1350
216. Lotus Exige 8:32.00 145 '04 192/907
217. Porsche Boxster S 8:32.00 145 '99 252/1295
218. Porsche Cayenne Turbo 8:33.99 144 '08 500/2260 Patrick Simon
219. Vauxhall VX220 Turbo 8:34.00 144 '03 200/930
220. Opel Speedster Turbo 8:34.00 144 0 200/928
221. BMW Z3 3.0i 8:34.00 144 '00 231/1330
222. Ford Focus RS 8:34.10 144 '03 215/1290 Autocar
223. BMW M3 8:35.00 144 '96 321/1474
224. Ford Focus ST 8:35.00 144 '05 225/1392 Patrick Bernhard
225. Opel Astra OPC 8:35.00 144 '05 241/1318 Manuel Reuter
226. Mini John Cooper Works 8:35.00 144 '08 211/1130
227. Porsche 986 Boxster 8:36.00 144 '02 228/1275
228. Peugeot 207 SW RC 8:36.00 144 '07 174/1350
229. Peugeot RCZ GT THP200 8:36.00 144 '10 200/1365
230. Alpina B3 3.3 Limousine 8:36.00 144 '99 280/1495
231. Peugeot RCZ GT THP200 8:36.62 144 '10 200/1365
232. Subaru Impreza GT Turbo 8:37.00 143 '98 218/1230
233. Maserati 3200 GT 8:37.00 143 '98 370/1590
234. Mercedes C 32 AMG 8:37.00 143 '01 354/1535
235. VW Golf Mk IV R32 8:37.00 143 '02 241/1452
236. Honda NSX 3.2 8:38.00 143 '97 280/1388
237. Renault Megane Sport Trophy 8:38.00 143 '05 224/1371
238. Mercedes SL 500 8:38.00 143 '98 306/1795
239. VW Golf GTI Edition 35 8:38.00 143 '11 235/1384
240. Porsche 911 Carrera 4 8:38.40 143 '01 320/1405 Steve Sutcliffe
241. Mazda 3 MPS 8:39.00 143 '06 260/1485 Owen Mildenhall
242. Honda S2000 8:39.00 143 '99 239/1260
243. Morgan Aero 8 8:39.00 143 '02 326/1135
244. BMW 135i Coupe 8:39.20 143 '07 306/1485
245. Audi TT 2.0 TFSI 8:40.00 143 '06 200/1310
246. Chevrolet Corvette C5 8:40.00 143 '98 344/1505
247. Bentley Continental GT 8:40.30 143 '03 559/2350
248. Aston Martin DB7 Vantage 8:41.00 142 '99 420/1780
249. Audi S3 8:41.00 142 '00 210/1420
250. Audi S4 8:42.00 142 '97 265/1510
251. Audi TT Coupe quattro 8:42.00 142 '98 224/1461
252. Lotus Exige MK1 8:42.00 142 '00 179/780
253. Honda Integra Type R 8:43.00 142 '98 190/1145
254. Chevrolet HHR SS 8:43.52 142 '08 264/1491
255. Volvo C30 T5 8:44.70 141 '06 220/1453
256. Toyota GT-86 8:44.90 141 '12 200/1180 Horst von Saurma
257. Porsche 911 Carrera 4S 8:45.00 141 '93 250/1475
258. VW Scirocco 2.0 TSI 8:46.40 141 '08 200/1298
259. Honda Civic Type-R 8:47.00 141 '01 200/1246
260. Renault Clio III Sport 8:47.48 141 '06 200/1288 Gregory Fargier
261. Opel Corsa OPC 8:47.99 140 '07 192/1203 Manuel Reuter
262. Porsche 911 Carrera 8:48.50 140 '88 250/1350
263. VW Golf Mk V R32 8:49.00 140 '05 247/1510
264. Renault Clio V6 Mk I 8:49.00 140 '01 226/1381
265. Mercedes E 55 AMG 8:50.00 140 '02 476/1953
266. BMW M3 Sport Evolutione 8:50.00 140 '89 238/1277
267. Porsche Cayenne GTS 8:50.02 140 '08 405/2388 Walter Röhrl
268. Alfa Romeo 156 GTA 8:51.00 140 '03 250/1445
malér
269. Mercedes C 43 AMG 8:51.00 140 '97 306/1470
270. Mercedes CLK 430 8:52.00 139 '97 279/1455
271. VW Golf Mk V GTI 8:53.00 139 '04 200/1303
272. VW Golf Mk IV GTI 8:54.00 139 '02 180/1213
273. Porsche Boxster 8:54.00 139 '96 204/1250
274. Opel Zafira OPC 8:54.00 139 '06 240/1619 Manuel Reuter
275. Mini Cooper S Works 8:55.00 139 '04 200/1175
276. Range Rover Sport V8 SC 8:55.00 139 '10 510/2649 Paul Wijgaertz
277. Mitsubishi Lancer Evolution Wagon 8:57.00 138 '06 280/0 WizardKing
278. Lotus Esprit Turbo SE 8:58.00 138 '90 268/1300
malér--otřes
279. Suzuki Swift Sport 9:00.10 137 '06 125/1105 Dale Lomas
280. Renault Twingo RS 9:00.40 137 '08 135/1120 Dale Lomas
281. Abarth Punto EVO 9:03.27 137 '10 165/1185
282. VW Golf Mk IV V6 4Motion 9:09.00 135 '99 204/1382
283. Fiat Grande Punto Abarth EsseEsse 9:09.00 135 '08 179/1260
284. Toyota GT-86 9:09.00 d 135 '12 200/1180
velký zklamání
285. VW Corrado VR6 9:24.00 131 '91 190/1210
286. Opel Calibra 4x4 9:25.00 131 0 204/1394
287. Mazda MX 6 9:29.00 130 '93 165/1235
288. Toyota MR2 9:30.00 130 '90 156/1170
289. Nissan 200SX 9:35.00 129 '94 200/1316
290. Mitsubishi Eclipse 9:55.00 125 '90 150/1230
Re: 159 vs zbytek světa
Škoda, že tam chybí Giulietta:
QV 8:30:39
1,4 MA 9:01:22 ale měl dost provoz, ztráta cca 10s
QV 8:30:39
1,4 MA 9:01:22 ale měl dost provoz, ztráta cca 10s
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: 159 vs zbytek světa
Přesně--bohužel v tomhle seznamu Giulieta ještě není...fakt škoda..
Časy na Severní smyčce mají výraznou marketivngovou hodnotu, a je naprosto jedno, jaké konkrétní auto je zajede, --jestli je to např .limitní ostrá serie..Alfa jakoby tohle naprosto zatím vypouští..
Škoda..jedna z možností, jak poměrně "levně" vylepšit mediální obraz značky..
Přeplnit JTS dlouhoválcové agregáty by svého času byl "chytrý tah"..
Třeba 159 s přeplněnou 3.2 , trochu jinak nalazeným podvozkem by byla nečekanej mazec..za pár euro..
Třeba se to u Alfy nakonec naučí--to systematický budování ksichtu, teď se zdá mají k tomu přece jen našlápnuto..4C, pokud opravdu brzo bude , by to mohla pořádně podpořit--ale musí okolo ní začít včas s předstihem čeřit vodu...
Časy na Severní smyčce mají výraznou marketivngovou hodnotu, a je naprosto jedno, jaké konkrétní auto je zajede, --jestli je to např .limitní ostrá serie..Alfa jakoby tohle naprosto zatím vypouští..
Škoda..jedna z možností, jak poměrně "levně" vylepšit mediální obraz značky..
Přeplnit JTS dlouhoválcové agregáty by svého času byl "chytrý tah"..
Třeba 159 s přeplněnou 3.2 , trochu jinak nalazeným podvozkem by byla nečekanej mazec..za pár euro..
Třeba se to u Alfy nakonec naučí--to systematický budování ksichtu, teď se zdá mají k tomu přece jen našlápnuto..4C, pokud opravdu brzo bude , by to mohla pořádně podpořit--ale musí okolo ní začít včas s předstihem čeřit vodu...
Re: 159 vs zbytek světa
Sice je to trošku mimo, ale GT-86 zklamání moc není. To auto nemá ani moc velký výkon, ani moc velkou přilnavost, je to spíše auto pro radost než pro nějaké rychlé závodění.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: 159 vs zbytek světa
Jenže třeba tahle klasika je přece jen lepší v umístění--řádově stejná atmoška co do výkonu stejná váha
15 let rozdílu..
253. Honda Integra Type R 8:43.00 142 '98 190/1145
15 let rozdílu..
253. Honda Integra Type R 8:43.00 142 '98 190/1145
Re: 159 vs zbytek světa
reakce na prvních pár stran topicu:
159 je nádherná, moderní, luxusní. Někdo psal že by ji za svou 156 nikdy nevyměnil? WTF. Místo 156 bych ji bral hnedle z místa, protože 159 je už prostě moderní, nádherný, luxusní a bezpečnější auto A že není alfisťácký? No a..... vždycky když kolem nějaký jdu/jedu tak na ni oči můžu nechat. Takže pokud je zde nějaký nespokojený majitel s radostí vyměním za svou 156
159 je nádherná, moderní, luxusní. Někdo psal že by ji za svou 156 nikdy nevyměnil? WTF. Místo 156 bych ji bral hnedle z místa, protože 159 je už prostě moderní, nádherný, luxusní a bezpečnější auto A že není alfisťácký? No a..... vždycky když kolem nějaký jdu/jedu tak na ni oči můžu nechat. Takže pokud je zde nějaký nespokojený majitel s radostí vyměním za svou 156
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: 159 vs zbytek světa
Jen mi prosím vysvětly co je za pozitivum na tom, že je to auto "moderní"?
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host