
Neobjektivní to bylo v tom, že za prvé vybrali podmínky, které jsou pro škodovku výhodnější (rozbité okresky, neRFT pneu...) a za druhé, a to hlavně, vzali závodníka, který má bohaté zkušenosti se škodovkou, ale žádné s Alfou. No a proto to nakonec vyznívá tak nějak nerozhodně, protože pokud si někdo má během testování zvykat na úplně jinou charakteristiku chování, tak se samozřejmě nemůže cítit za volantem jistě a samozřejmě si nedovolí to co s autem, které důvěrně zná. Obecně je tohle problém všech těch blogů a recenzí samozvaných odborníků, kteří nakonec porovnávají jen to, jak jim auto padne do ruky a jak má tvrdé plasty, ale dlouhodobou zkušenost nemají žádnou.
Vesměs jsem od toho srovnání chtěl jen to, aby to nedopadlo nějak zle pro Alfu, když může škodovka porazit Imprezu ( http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... i-civil/?3 - např.: "Kvalita jízdy Octavie je o řád nad Imprezou.") nebo Ferrari ( http://www.auto.cz/skodovka-lepsi-nez-f ... alia-98685 ), tak jakási plichta je nakonec úspěchem.
Jsem strašně rád, že tam Jakub dorazil místo mě, já se na to připravoval důkladně, dokonce jsem prolezl O3 RS ze všech stran a dostal od AZNP mnohé technické info, ale nakonec jsem musel na ten pohřeb, c'est la vie... Nakonec všechny tyhle žabomyší války jsou o hovně, když stojíte v krematoriu u rakve a vzpomínáte jak jste s tím člověkem před dvaceti lety poprvé dojeli do Paříže na sraz nebo jak i ve věku přesahujícím sedmdesátku jezdil několikrát ročně tisíce km po Evropě se svou 50 let starou Simkou 1501...